Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Harmadik rész
- bambano: A sor végén
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
vimes
senior tag
Nem lep meg a dolog. És most konkrétan nem az Iponra gondolva, hanem úgy általánosságban - szinte mindenhol így megy a garanciális ügyintézés. Csak remélni tudom, hogy ez volt az első és egyben utolsó ilyen negatív eseted, hogy igénybe kell venni a garanciát, mert sajnos nagyon sehol sem lesznek azon, hogy minél hamarabb intézkedjenek.
Nekem anno egy ennél sokkal kissebb (6k) értékű mp3 lejátszó garanciáztatására kellett várnom több mint egy hónapot, a 15 munkanapos időhatárt jelentősen túllépve. A dolog vége az lett, h ugyanabban az értékben választhattam egy másik terméket, nem hiszem, h csak akkor derült ki, h a terméket nem tudják/akarják megjavítani. Az a legdurvább, h a legpozitívabb tapasztalatom a TESCO-ban történt, ahol az egyik korábbi fejhallgatómnak visszaadták az árát a vevőszolgálaton, én pedig kis ráfizetéssel vettem egy más típusú fejhallgatót, ami még mindig működik. Legjobb eleve úgy "felkészülni" a garanciáztatásra, h kb. egy hónapig nélkülözni/pótolni kell az eszközt, és nem ér majd nagy csalódás.
Kicsit kitérve az Iponra is: én is tőlük vettem az előző hónapban egy gépet, mégpedig anyagi megfontolásból. Két választásom volt: vagy megveszek egy nekem megfelelő előre összeállított konfigot pl. az Extreme Digitalban vagy a BestByte-ban, vagy megrendelem egy webáruházban, mint pl. az Ipon. Azért döntöttem az utóbbi mellett, mert ugyanaz a számítógép előre összeállítva annyival drágább volt, mind a két helyen, hogy fizikai fájdalmat okozott volna akkora árkülönbséget feleslegesen kifizetni. És itt jön ki a garancia kérdése: anno régebben voltak nekem is aggályaim a webshopokkal szemben, de amikor megtapasztaltam, hogy menyire rossz a garanciáztatás úgy általában, akkor már teljesen mindegy, hogy hol veszek meg valamit, nem kapok jobb garanciáztatást, ott veszem meg, ahol a legolcsóbb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Arc Raiders
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Elektromos autók - motorok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- HP Z-Book G3 ! Csere-Beszámítás! I7 6820HQ / Nvidia Quadro M1000M 2GB / 16Gb DDR4 ! Új Akksi!
- Bontott, vadiúj, SPACE BLACK MacBook Pro 14" M4 10C/10G 16GB 512GB Gar.: 1 év APPLE világgarancia
- Apple MacBook Air 13 M1 8GB 256GB magyar bill 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3758, 91% Akkumulátor
- Apple iPad A16 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Nekem anno egy ennél sokkal kissebb (6k) értékű mp3 lejátszó garanciáztatására kellett várnom több mint egy hónapot, a 15 munkanapos időhatárt jelentősen túllépve. A dolog vége az lett, h ugyanabban az értékben választhattam egy másik terméket, nem hiszem, h csak akkor derült ki, h a terméket nem tudják/akarják megjavítani. Az a legdurvább, h a legpozitívabb tapasztalatom a TESCO-ban történt, ahol az egyik korábbi fejhallgatómnak visszaadták az árát a vevőszolgálaton, én pedig kis ráfizetéssel vettem egy más típusú fejhallgatót, ami még mindig működik. Legjobb eleve úgy "felkészülni" a garanciáztatásra, h kb. egy hónapig nélkülözni/pótolni kell az eszközt, és nem ér majd nagy csalódás.
