Hirdetés
- Flashback: Építsünk PC-t akciós alkatrészekből, lassan. upd: 10.03
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Invázió egy novellában 3-4. (Update) +5. fejezet! (18+ nyelvezet)
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mickey5
csendes tag
Szia!
Jól elkerüljük egymást
."Kikapcsoláskor miért sérülne meg?" Nem tudom, kezdő vagyok a Linuxban. Ha kiléptem a grafikus felületről parancssorba, akkor már szabad kikapcsolni? Olyankor nem fut már semmi, ami megsérülhetne?
Igyekszem észben tartani, hogy visszanézzek ide, de nem ígérem, hogy ez holnap lesz
. -
Mickey5
csendes tag
Szia!
Először is köszönöm szépen válaszodat! Két év után már kicsit kezdtem lemondani róla

Sajnos a "sudo apt-get ..." nem működik, azt már próbáltam. Nem tudom, milyen alapú, de a nevéből én is Debianra tippelnék.
A kilépés nem billentyűvel történik, hanem a grafikus felületről egy menüből. De megpróbálom majd a billentyűket, amit írtál.
Köszönöm szépen válaszodat! Mostantól fokozottan figyelek majd, hátha eszedbe jut még valami

Új hozzászólás Aktív témák
- Összement a mosásban az ASUS új VGA-inak PCI Express 5.0 csatlakozója
- Elindult a Fallout TV sorozat 2. szezonja
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Bittorrent topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Formula-1
- Gumi és felni topik
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB Zalman T4 Plus Cooler Master 650W
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával