Hirdetés
- Mr.Csizmás: ncore free regisztráció
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raysen623
#18
üzenetére
Azért játékba építeni ezeket nehéz. Eleve a flameworks DirectCompute effekt, UAV-t is foglal, vagyis úgy kell a játékot megtervezni, hogy elég legyen mindenre a GeForce-okban használható maximum 8 UAV például. Ez elég nehézkes akkor, amikor kell a játékba SSAO, SF, DoF, CHS, és nem csak jó minőségben, hanem gyorsan is, tehát ezeket is jó lenne DirectCompute effektként implementálni. Baromira sok jó effekt van ma, de ezek egymás mellett egyszerre a D3D_feature_level_11_0 módban már nem működnek korlátlanul.
-
Raysen623
veterán
Láto, nehezen megy a szövegértés. Sebaj, fussunk neki megint: az hogy physx csak NV-n van az engem baromira nem érdekel. Eddig sem hiányzott, azután sem fog. Nem egy NV kártyám volt és mindig csalódtam bennük, legyen elegendő ennyi. A NV jelenlegi szerintem káros húzásai miatt pedig nem fogom őket a közeljövőben pénzel megszponzorálni, tehát nem fogok zöld karit venni.
Lehet példákat felhozni physx-re, de amint te is írtad nagyon alap feature-ok lettek csak berakva, egyébként nem véletlenül! Senki nem fogja túl jól kidolgozni a játékát physx-re, mert egyszerűen nem éri meg a monopol, zárt megoldása miatt. A piac azonban nagyon jól megvan nélküle és ezután is meglesz. Remélem eléggé érthető voltam. Szóval ne dobáld magadat mert neked van physx-ed... -
Jack@l
veterán
válasz
Raysen623
#20
üzenetére
Most azért pityeregsz, mert nem működik csak NV-n? Ezért kérdeztem, hogy van e a konkurenciá(k) nál alternatíva.
Amúgy azután omondj vvéleményt, miután láttál egy Broderlands-et, Batmant, vagy régebben egy mirrror's edge-t bekapcsolt phísx-el. (és ezek még csak nagyon alap kis feture-öket tartalmaztak, mi lenne ilyen tűzzel meg hullámzással, amiket perpill tud az api) -
Raysen623
veterán
Nem kell rá alternatívát mondanom mert semmi szükség rá. De attól még a physx maga nem komoly érv jelenleg egy NV kártya megvásárlása mellett...szóval részemről olyan mintha nem is lenne! Innentől kezdve ez a techdemo is csak parasztvakítás, arról nem is beszélve hogy konzolokon nem az NV az úr. Innentől kezdve rohadtul kevés fejlesztés lesz rá. Szóval ez már az elejétől ell lett kúrv@, nem kicsit, nagyon!

-
Jack@l
veterán
válasz
Raysen623
#18
üzenetére
Mondj egy alternetívát a physx-re ami gyors. Vagy egyáltalán egyéb gpu-n futó fizikai api-t.
Tudom-tudom, az nv a hunyó, hogy évek óta meggátolja a többieket a fejlesztésben...
Simán jöhetett volna egy opencl-es verzió már egy ideje, ha már ennyire a nagy heterogén érát éljük, de nem. -
Raysen623
veterán
Már megint egy unalmas, valamennyire látványos techdemo á la NV! Mi lenne ha egyszer az életben demok helyett végre játékokban is látnánk ezeket, persze nem only NV szaros physx megoldással...
Le kellene már tenni valamit végre az asztalra annyi év után kedves NV! 
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Számokat nem mondott az NV régebben sem, eleve nincs értelme, mert ez csak egy apró demó. A jó eredmény érdekében be kell építeni a motor megvilágítási fázisába az egész szimulációból eredő fényt. Erre a legjobb koncepció eleve Voxel Cone Tracingre tervezni az egész megvilágítást, és akkor nagyon egyszerű ezeket az effekteket implementálni. Így csinálja a Deep Down. Erre kell a Tiled Resources, mert óriási lesz az adatstruktúra. Az UE4-ben ez a rendszer ott bukott el, hogy nem használt Tiled Resourcest.
-
Jack@l
veterán
Várj, akkor azt mondod, hogy optimalizálás nékül eltárolni az egészet 256 MB elég, de 5 giga kell az octree-hez?

Mért kellene optimalizálni a megjelenítést egyáltalán egy ilyen demóhoz?
Számokat légyszives Abu, mert így elég légbőlkapott a feltételezés.Egy kis segítség a megértéshez:
http://www5.in.tum.de/pub/mehl_ECCOMAS_CFD_2010_presentation.pdf -
Jack@l
veterán
Kis kockákként jeleníti meg a részecskéket, nemtom mi egyébről beszélsz...
Kb mint itt a tárgyakat:
http://www.youtube.com/watch?v=QnbUoU_UIaM
http://www.youtube.com/watch?v=gNZtx3ijjpo -
Abu85
HÁZIGAZDA
Szűkséged van egy gyorsítóstruktúrára, amivel ezt megoldod. Ez nem szimpla particle effekt, hanem annál komplexebb. A gyorsítóstruktúra generálása a memóriaigényes, de a tiled resources ezen lényegesen segít, mivel generálhatsz 60x64x4-es 3D-s textúrákat. Persze csak az NVIDIA teóriája szerint, de elvileg teljesen helytállónak tűnik.
-
Jack@l
veterán
Szivasen meghallgatom a teóriát, amiben kifejted miként lehet a particle-eken tiled resourceal segíteni.
Nem igazán látom mi enne sor ramot egy ilyen demóban. Le merem fogadni 1 gigát se ezsik az egész. A számíytásigény miatt kellett inkább a két titán.Egészen pontosan, ha jól számolom, a voxeles geometria 256 MB-ot eszik. Aztán hogy ezekre egy okosabb shaderrel ráhúznak 4-5 fajta kis 16x16-os vagy netán dupla ekkora textúrát, az már marhára nem fog semmit számítani.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
kriszpontaz
#10
üzenetére
Igazából akkora számításigénye valószínűleg nincs. A voxelek miatt kell neki sok-sok-és még annál is több VRAM. A 6 GB miatt mutathatták be Titanon. Ezen talán a tiled resources tudna segíteni.
-
kriszpontaz
veterán
Ez akkor lenne a legpofásabb ha egy középkategóriás kártyán is elfutkosna az effekt nem csak egy Titan Z-n.
-
Jack@l
veterán
válasz
Psychopeti
#1
üzenetére
Azt leszámítva hogy full fizikai szimukációt végez sok-sokezer kis részecskével relatime, azé nem rossz...
(ellentétben a gagyi fake agyonvilágított tűzefektekkel szemben amit eddig látni lehetett játékokban)Amúgy van itt még pár demo: http://www.youtube.com/watch?v=XISqvBVyASo
-
mikka07
tag
A ps4-es effekt szerintem szebb.
-
Ubran
tag
Szamomra tetszetos

-
Peterson_
addikt
Soha nem értettem, hogy amilyen szinten van már a grafika, mindig a tűz a legrondább a játékokban.
Vagy az alakja, vagy a színe, de rettenetesen le tudja húzni az összképet. -
wolfman
veterán
válasz
Psychopeti
#1
üzenetére
A legszebb amit eddig láttam, de a lángszóró torkolatánál eléggé csúnyácska a lángcsóva alakja.
-
Psychopeti
senior tag
Nem rossz. De még alakíthatnak rajta egy kicsit hogy még élethűbb legyen

Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Suzuki topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Call of Duty: Black Ops 7
- EU-s vám vethet véget a nagyi temus vásárlási lázának
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- Monitorkalibráló eszközök
- További aktív témák...
- Logitech z5500 5.1
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- RAKTÁRKISÖPRÉS! Eladó projektorok!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Zalman Z1 PLUS GIGABYTE 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


Simán jöhetett volna egy opencl-es verzió már egy ideje, ha már ennyire a nagy heterogén érát éljük, de nem.
Le kellene már tenni valamit végre az asztalra annyi év után kedves NV! 


