Hirdetés

2024. június 16., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  [Re:] Minecraft (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-01-31 10:30:54

LOGOUT.hu

A warez minden formában tilos a topicban!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5451) tvse1995


tvse1995
senior tag

Megkerestem MCPH-n az egyik strongholdot úgyhogy ha össze tudunk szedni még 9 eye of endert akkor mehet a sárkány vadászat! :C

[ Szerkesztve ]

(#5452) wmati


wmati
addikt

Csinált valaki házi szervert ehez a játékhoz?

(#5453) Cucuska2 válasza wmati (#5452) üzenetére


Cucuska2
őstag

Szinte mindenki.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#5454) wmati válasza Cucuska2 (#5453) üzenetére


wmati
addikt

És ki hogy oldota meg milyen vasal meg ilyenek?

(#5455) Cucuska2 válasza wmati (#5454) üzenetére


Cucuska2
őstag

Én 2 vason csináltam:
i3 530 + 2 GB RAM - mellette lehetett játszani, de gyakran kifogyott a RAMból
i3 530 + 8 GB RAM - alig lehetett érezni ha szerver mellett játszok
A4 3300M + 8GB RAM - ezen csak szerver futott, nem játszottam mellette.
Megjegyzem, az első állapotban még Alpha 1.2.6 körül járt a játék, ott kb. négyszer olyan gyors volt, mint most.

5/0.5. Voltunk 4-en, szinte mindig.

[ Szerkesztve ]

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#5456) wmati válasza Cucuska2 (#5455) üzenetére


wmati
addikt

milyen internet? hogy eszik ennyit ez a game?

(#5457) Cucuska2 válasza wmati (#5456) üzenetére


Cucuska2
őstag

Java alapú a játék. Azért megy ennyire lassan.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#5458) föccer válasza Cucuska2 (#5457) üzenetére


föccer
nagyúr

Én meg csak kamillázok, hogy ki ez az új ARC a topikban ;]

Grat a pofázmányhoz. Nem találtál valami normálisat? ;]

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#5459) wmati válasza Cucuska2 (#5457) üzenetére


wmati
addikt

akk szerverel nem is próbálkozok nagyon

(#5460) Cucuska2 válasza föccer (#5458) üzenetére


Cucuska2
őstag

A kiskutyára tettem volna masnit, vagy mi? :P
Ez tök normális. :) Köszi amúgy. :R

[ Szerkesztve ]

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#5461) #56573440


#56573440
törölt tag

akit érdekel (föccer téged tudom hogy igen ;] ) annak itt van a computercraft 1.4 es (!) excavate programja. excavate x-el indul ahol az x a gödör méreteit adja, és addig megy le amíg lehet. a kód helyenként olyan elemeket tartalmaz amik a tekkit féle 1.33-ban nincsenek pl refuel, de hátha valakinek segít valamennyit ;)

link

(#5462) föccer válasza #56573440 (#5461) üzenetére


föccer
nagyúr

:R

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#5463) #56573440 válasza föccer (#5462) üzenetére


#56573440
törölt tag

egész értelmesen benne van ami neked kell a visszatéréshez. más kérdés hogy nálad működik e :B

(#5464) föccer válasza #56573440 (#5463) üzenetére


föccer
nagyúr

Csak győzzem kibogozni belőle. :)

Viszont mit tudok kezdeni a folyamatos out of memory hibákkal? Ismét frissítettem az LWJGL fájlokat, amit superhun tanácsolt. Tegnap meg is oldatta a problémát, de ma nem. Frissítettem a tekkitet, nem használt. Újra tettem az egész tekkitet, nem használ. A kliensben 1,5 GB-ra állítottam a felhasználható memóriát, nem segített, leszedtem a text packot, visszavettem a render distancet, nem segített.

Esetleg valakinek valami egyéb ötlet?

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#5465) athos79 válasza föccer (#5464) üzenetére


athos79
tag

Adjál neki 4 gigát, hadd örüljön :DDD

It's not a bug - it's a feature!

(#5466) föccer válasza athos79 (#5465) üzenetére


föccer
nagyúr

310 MB-ot használ, amikor kiakad. Még 1,5GB-tól is messze van. Megpróbáltam azt, hogy 1 magra/1 szálra állítottam az affinitását, hátha azzal van baja, de nem segített.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#5467) Superhun válasza föccer (#5464) üzenetére


Superhun
addikt

Próbáld meg 2GB-ra (esetleg annyira ameddig még engedi) állítani a max. memóriahasználatot. Ha így is csinálja, akkor kifogtál egy csúnya bugot. Egyébként a többieknek is mondom, hogy tekkitben nagyon bugos a hangkezelés, nálam a crashek 90%-át az OpenAL.dll-nek köszönhettem. Ez valószínűleg nem (csak) az LWJGL hibája, ezt szerintem valamelyik mod rossz hangkezelése okozza. Sima MC-ban sosem crasheltem ilyen hibával. Van egy megoldás, ami 100% működik: hang nélkül játszani :P

(#5468) athos79 válasza föccer (#5466) üzenetére


athos79
tag

Nekem is volt egy időszak pár hónapja mikor állandóan kidobált ezzel a hibával.
Az a baj, hogy már nem igazán emlékszem, hogyan oldottam meg... :(
Az rémlik, hogy telepítettem valami 4 féle Javát, meg újraraktam az MC-t aztán egyszercsak megjavult. :)

It's not a bug - it's a feature!

(#5469) föccer válasza Superhun (#5467) üzenetére


föccer
nagyúr

Jelentem a hang kikapcsolása sem oldotta meg a problémát, de valamit segített. Már legalább 1 percig bent tudtam lenni a játékban. :-/

athos: Tegnap több órát játszottam, hiba nélkül. Azóta semmi nem változott, még frissíteni sem frissített a gép.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#5470) athos79 válasza föccer (#5466) üzenetére


athos79
tag

Ja, ha már benne vagy a programozásban, azt ugye tudod, hogy a teknősből csinálhatsz wirelesst és irányíthatod computerről? :K

It's not a bug - it's a feature!

(#5471) föccer válasza athos79 (#5470) üzenetére


föccer
nagyúr

Aham, néztem.

De most visszatértem a BC quarry-ra, mert nem tudtam (még) megoldani az automata kipakolást a teknősből.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#5472) #56573440 válasza athos79 (#5470) üzenetére


#56573440
törölt tag

sőt építhetsz gps tornyot és le tudja kérdezni a teki a pozícióját? sőt építhetsz teknőst ami gps tornyokat épít ;]

föccer: mivel van a baj? nem talál vissza a ládához, vagy nem pakol ki mindent?

[ Szerkesztve ]

(#5473) föccer válasza #56573440 (#5472) üzenetére


föccer
nagyúr

Visszatalál, de semmit nem pakol ki, csak megáll. Amikor kipakolok belőle és ismét elindítom az excavate x programot, akkor ismét bejárja a teljes utat, ami marha sok idő. Ezt úgy kompenzáltam, hogy mindig, amikor tele volt az inventoryja, akkor lejjebb raktam, amíg lehetett.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#5474) #56573440 válasza föccer (#5473) üzenetére


#56573440
törölt tag

hmm megáll lent vagy a láda mellett? mert mondjuk ezt nem árt tudni :DDD ahogy látom a láda mellett. a ládával szemben áll? akkor tudja kipakolni csak.

ha ez megvan, akkor turrle.drop() sort keresd meg. ott kell legyen egy turtle.select(változó) sor is. lehet hogy azért nem pakol ki, mert nincs megfelelő helyre állítva a slot (1-9 van 1 a teknős bal felső invertory slotja a 9 jobb alsó) végig kell léptesse a ciklus a slotokat és mindegyik utrán droppoljon. lehet errefele van gubanc. egy sima drop nem fogja az egészet kilökni

ha csak megtelik és nem jön vissza, akkor amit küldtem progiban megtalálod szerintem a választ, csak belelestem, de már az elején látszik hogy külön változókban tárolja le az x-y-z pozíciót attól függően hogy merre mozdult.

[ Szerkesztve ]

(#5475) #56573440 válasza föccer (#5473) üzenetére


#56573440
törölt tag

nálad nem tudom hogy csak 9 slotos e, most jutott eszembe hogy lehet nem, nálam 16 slot van, a lényegen nem változtan 1 től n ig amennyi slot van futtatsz egy turtle.select (x)-et, majd turtle.drop() x nő n ig és a végén ha jól emlékszek akkor érdemes visszaállítani a selectet 1-re hogy az maradjon az aktív

[ Szerkesztve ]

(#5476) #56573440


#56573440
törölt tag

őőő tudta valaki hogy a deployerben megy a bányász lézer? azt hiszem ahogy lesz egy kis időm "kissé" átalakul a quarry-m ;] scatterrel már nem fogom haszálni az tény, szépen szétküldi a deployert, de hosszú fókuszon kissé gyorsabban haladhatok... le kéne gyártani vagy 128 darab lézert...

(#5477) Cucuska2 válasza #56573440 (#5476) üzenetére


Cucuska2
őstag

Én tudtam.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#5478) #56573440 válasza Cucuska2 (#5477) üzenetére


#56573440
törölt tag

én még régen próbáltam de akkor nem ment, aztán jöttek persze frissítések a modokhoz, azóta ee-s fejszéket használtam ha fát kellett pl farmolni, de valahogy nem próbáltam azóta lézerrel... hatékony nem lesz, mert ugye földre dob mindent, és ha láva van a környéken akkor megy a levesbe, de azért no, viccesbe elteszem majd :DDD

(#5479) wmati


wmati
addikt

Ez milyen kőzet? és hogy lehet kitermelni?

(#5480) Cucuska2 válasza wmati (#5479) üzenetére


Cucuska2
őstag

Bedrocknem.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#5481) cNpowa válasza wmati (#5479) üzenetére


cNpowa
tag

bedrocknak hívják és sehogy se lehet kitermelni :) a világalja

"Hiába, öregember nem gyorsvonat..." Die Hard 3

(#5482) wmati válasza cNpowa (#5481) üzenetére


wmati
addikt

király egyik helyen ások feljőn a láva másik helyen meg az orkok most meg ez :C

Tud valaki egy jó szervert?

[ Szerkesztve ]

(#5483) föccer válasza wmati (#5482) üzenetére


föccer
nagyúr

Milyen orkok? :DDD

Mindenesetre made my day... :DDD

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#5484) wmati válasza föccer (#5483) üzenetére


wmati
addikt

ások ások minden okés sötét van egy kicsit és megjelenik egy szem pár rámtámad lenyomom azt benézek és egy nagy üreg vann ott

(#5485) netpeti98 válasza wmati (#5484) üzenetére


netpeti98
addikt

A szempár alapján én endermanra tippelek. Amúgy itt van az összeállításom az összes mobról:[link]

Üdv netpeti98

(#5486) wmati válasza netpeti98 (#5485) üzenetére


wmati
addikt

kajak para kimenni azonnal jön valami és megakar ölni

(#5487) #56573440 válasza wmati (#5482) üzenetére


#56573440
törölt tag

nem zombi lesz az? :)

egyébként ez ilyen ha mélyen vagy, lépten nyomon lávába fogsz szaladni. jó ha van nálad egy vödör víz ha sos a helyzet. viszont a 10-es szint körül van a legtöbb gyémánt ami azért nem elhanyagolható dolog. vagy bedrocktól felszámolsz, vagy megnyomod az f3-at az is írja majd hogy milyen magasságban vagy az egyik koordinátán bal oldalon ;)

este már csak ilyen. a mobok, ezek a szörnyek este jönnek, és csak ott "keletkeznek" ahol nincs elég fény. ezért kell jól kivilágítani az alagutakat a föld alatt, mert ha nem szépen elkap hátulról egy creeper, az a zöld sistergős robbantós :DDD

[ Szerkesztve ]

(#5488) wmati válasza #56573440 (#5487) üzenetére


wmati
addikt

Jártam már úgy menekültem haza bemegyek és ott is van egy nem merek merre ásni me minden hol hörögnek meg minden találok egy orkot, nem tudom hova dugjak még fáklyát

[ Szerkesztve ]

(#5489) #56573440 válasza wmati (#5488) üzenetére


#56573440
törölt tag

ha már egyszer spawnoltak, azaz megjelentek egy sötét helyen, akkor onnan mászkálhatnak, és a fény nem zavarja őket, csak a napfény. a kecót le kell zárni ajtóval (a zombik át tudnak menni a sima fa ajtón, a vas ajtóhoz pedig kívülre kell egy gomb hogy nyithasd, bentre egy nyomólap)

vagy átpattintod a nehézséget békésre és nincsenek szörnyek, bár akkor már annyira nagyon nem izgalmas helyenként, de később visszateheted ha úgy van ;)

[ Szerkesztve ]

(#5490) fracture333


fracture333
aktív tag

üdv mindenki
a minecraft 25565 portja (az egyetlen amit használ) az milyen service port? listát mondom amiből lehet választani:
DNS
FTP
GOPHER - ez biztos nem, azt tudom
HTTP
NNTP
POP3
PPTP
SMTP
SOCK
TELNET

KEEP UP MOTHAFUCKA!

(#5491) wmati válasza #56573440 (#5489) üzenetére


wmati
addikt

úgy vettem észre akik engem támadnak azok inkább betörik a fa ajtót de ezt 2 föld kockával oldottam meg, elején nagyon para volt föld ház és minden honan jöttek be

(#5492) Cucuska2 válasza fracture333 (#5490) üzenetére


Cucuska2
őstag

Átvertek téged. Ha routerben akarsz továbbítani, akkor azok az opciók csak könnyítésként szolgálnak. Mindegyik 1-1 portot takar. :) Nem kell semmit se kiválasztani. :P

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#5493) #56573440 válasza wmati (#5491) üzenetére


#56573440
törölt tag

mondom én hogy zombik

kőből ház, vasból ajtó, kívülről gomb mellette (sima kőből készül, amit bányászol azt a kemencében kiégeted és csak utána tudod erre használni) és nyomólap az ajtó elé bentről (vagy fa vagy az említett kővel készül). ahogy rálépsz nyitja bentről, kintről meg megnyomod és nyílik. ezen nem jönnek át a zombik, a ház meg legyen kő :)

(#5494) fracture333 válasza Cucuska2 (#5492) üzenetére


fracture333
aktív tag

ok az zsír, ki is próbálom akkor. :R

KEEP UP MOTHAFUCKA!

(#5495) #56573440 válasza fracture333 (#5494) üzenetére


#56573440
törölt tag

vagy szimplán összeraksz egy ágyat, és ahogy sötétedik szépen lefekszel aludni, és akkor nem lesznek a felszínen nagyon sokan a szörnyek ;]

(#5496) wmati válasza #56573440 (#5493) üzenetére


wmati
addikt

jah ilyenek nem is lenne gond ha nem tédnék folyton el

(#5497) fracture333 válasza #56573440 (#5495) üzenetére


fracture333
aktív tag

ezt gondolom nem nekem akartad írni, csak mert a kevés szörnynek nem sok kapcsolata van a port forwardinghoz :DDD

KEEP UP MOTHAFUCKA!

(#5498) netpeti98 válasza wmati (#5496) üzenetére


netpeti98
addikt

A megoldás az iránytű, az mindig a spawn felé mutat.

Üdv netpeti98

(#5499) #56573440 válasza fracture333 (#5497) üzenetére


#56573440
törölt tag

ki tudja. indítsd újra az szokott segíteni :DDD jogos ott a pont :R

wmati:tévednél el akart lenni? én ha felszínen barangolok mindig 2-3 magas oszlopokat teszek ha tudom hogy messzire megyek, és az aljára még egy követ ami a ház irányát jelzi. dombok tetejére, jól látható helyekre, ahol biztos kiszúrom visszafele, ha van akkor a tetejére egy gyertya és este is látom. a föld alatt meg minden folyosón szigorúan jobbra teszem a gyertyákat, ahogy haladok befele, így vissza csak annyit csinálok, hogy nézem merre kell menni, hogy balra legyenek, és szépen kijutok , szintkülönbségeknél ha leugrok akkor meg a földre a lyuk alá ;)

netpeti: azt már megoldották, hogy ne a spawnra hanem az ágyra mutasson? bevallom rég nem néztem már ezt, utolsó emlékeim szerint akkor még nem tudta. nomeg az csak felszínen okés, egy masszív barlangrendszerben nem sokat ér sajnos :(

[ Szerkesztve ]

(#5500) wmati válasza netpeti98 (#5498) üzenetére


wmati
addikt

netpeti98 ha eltévedtem akkor mér mind1

wmati töbször eljátszom hu ez hu az menjünk xd

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  [Re:] Minecraft (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.