A warez minden formában tilos a topicban!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tvse1995
senior tag
Megkerestem MCPH-n az egyik strongholdot úgyhogy ha össze tudunk szedni még 9 eye of endert akkor mehet a sárkány vadászat!
[ Szerkesztve ]
wmati
addikt
Csinált valaki házi szervert ehez a játékhoz?
Szinte mindenki.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
wmati
addikt
És ki hogy oldota meg milyen vasal meg ilyenek?
Én 2 vason csináltam:
i3 530 + 2 GB RAM - mellette lehetett játszani, de gyakran kifogyott a RAMból
i3 530 + 8 GB RAM - alig lehetett érezni ha szerver mellett játszok
A4 3300M + 8GB RAM - ezen csak szerver futott, nem játszottam mellette.
Megjegyzem, az első állapotban még Alpha 1.2.6 körül járt a játék, ott kb. négyszer olyan gyors volt, mint most.
5/0.5. Voltunk 4-en, szinte mindig.
[ Szerkesztve ]
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
wmati
addikt
milyen internet? hogy eszik ennyit ez a game?
Java alapú a játék. Azért megy ennyire lassan.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
föccer
nagyúr
Én meg csak kamillázok, hogy ki ez az új ARC a topikban
Grat a pofázmányhoz. Nem találtál valami normálisat?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
wmati
addikt
akk szerverel nem is próbálkozok nagyon
A kiskutyára tettem volna masnit, vagy mi?
Ez tök normális. Köszi amúgy.
[ Szerkesztve ]
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
#56573440
törölt tag
akit érdekel (föccer téged tudom hogy igen ) annak itt van a computercraft 1.4 es (!) excavate programja. excavate x-el indul ahol az x a gödör méreteit adja, és addig megy le amíg lehet. a kód helyenként olyan elemeket tartalmaz amik a tekkit féle 1.33-ban nincsenek pl refuel, de hátha valakinek segít valamennyit
föccer
nagyúr
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
#56573440
törölt tag
egész értelmesen benne van ami neked kell a visszatéréshez. más kérdés hogy nálad működik e
föccer
nagyúr
Csak győzzem kibogozni belőle.
Viszont mit tudok kezdeni a folyamatos out of memory hibákkal? Ismét frissítettem az LWJGL fájlokat, amit superhun tanácsolt. Tegnap meg is oldatta a problémát, de ma nem. Frissítettem a tekkitet, nem használt. Újra tettem az egész tekkitet, nem használ. A kliensben 1,5 GB-ra állítottam a felhasználható memóriát, nem segített, leszedtem a text packot, visszavettem a render distancet, nem segített.
Esetleg valakinek valami egyéb ötlet?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
athos79
tag
Adjál neki 4 gigát, hadd örüljön
It's not a bug - it's a feature!
föccer
nagyúr
310 MB-ot használ, amikor kiakad. Még 1,5GB-tól is messze van. Megpróbáltam azt, hogy 1 magra/1 szálra állítottam az affinitását, hátha azzal van baja, de nem segített.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Próbáld meg 2GB-ra (esetleg annyira ameddig még engedi) állítani a max. memóriahasználatot. Ha így is csinálja, akkor kifogtál egy csúnya bugot. Egyébként a többieknek is mondom, hogy tekkitben nagyon bugos a hangkezelés, nálam a crashek 90%-át az OpenAL.dll-nek köszönhettem. Ez valószínűleg nem (csak) az LWJGL hibája, ezt szerintem valamelyik mod rossz hangkezelése okozza. Sima MC-ban sosem crasheltem ilyen hibával. Van egy megoldás, ami 100% működik: hang nélkül játszani
athos79
tag
Nekem is volt egy időszak pár hónapja mikor állandóan kidobált ezzel a hibával.
Az a baj, hogy már nem igazán emlékszem, hogyan oldottam meg...
Az rémlik, hogy telepítettem valami 4 féle Javát, meg újraraktam az MC-t aztán egyszercsak megjavult.
It's not a bug - it's a feature!
föccer
nagyúr
Jelentem a hang kikapcsolása sem oldotta meg a problémát, de valamit segített. Már legalább 1 percig bent tudtam lenni a játékban. :-/
athos: Tegnap több órát játszottam, hiba nélkül. Azóta semmi nem változott, még frissíteni sem frissített a gép.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
athos79
tag
Ja, ha már benne vagy a programozásban, azt ugye tudod, hogy a teknősből csinálhatsz wirelesst és irányíthatod computerről?
It's not a bug - it's a feature!
föccer
nagyúr
Aham, néztem.
De most visszatértem a BC quarry-ra, mert nem tudtam (még) megoldani az automata kipakolást a teknősből.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
#56573440
törölt tag
sőt építhetsz gps tornyot és le tudja kérdezni a teki a pozícióját? sőt építhetsz teknőst ami gps tornyokat épít
föccer: mivel van a baj? nem talál vissza a ládához, vagy nem pakol ki mindent?
[ Szerkesztve ]
föccer
nagyúr
Visszatalál, de semmit nem pakol ki, csak megáll. Amikor kipakolok belőle és ismét elindítom az excavate x programot, akkor ismét bejárja a teljes utat, ami marha sok idő. Ezt úgy kompenzáltam, hogy mindig, amikor tele volt az inventoryja, akkor lejjebb raktam, amíg lehetett.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
#56573440
törölt tag
hmm megáll lent vagy a láda mellett? mert mondjuk ezt nem árt tudni ahogy látom a láda mellett. a ládával szemben áll? akkor tudja kipakolni csak.
ha ez megvan, akkor turrle.drop() sort keresd meg. ott kell legyen egy turtle.select(változó) sor is. lehet hogy azért nem pakol ki, mert nincs megfelelő helyre állítva a slot (1-9 van 1 a teknős bal felső invertory slotja a 9 jobb alsó) végig kell léptesse a ciklus a slotokat és mindegyik utrán droppoljon. lehet errefele van gubanc. egy sima drop nem fogja az egészet kilökni
ha csak megtelik és nem jön vissza, akkor amit küldtem progiban megtalálod szerintem a választ, csak belelestem, de már az elején látszik hogy külön változókban tárolja le az x-y-z pozíciót attól függően hogy merre mozdult.
[ Szerkesztve ]
#56573440
törölt tag
nálad nem tudom hogy csak 9 slotos e, most jutott eszembe hogy lehet nem, nálam 16 slot van, a lényegen nem változtan 1 től n ig amennyi slot van futtatsz egy turtle.select (x)-et, majd turtle.drop() x nő n ig és a végén ha jól emlékszek akkor érdemes visszaállítani a selectet 1-re hogy az maradjon az aktív
[ Szerkesztve ]
#56573440
törölt tag
őőő tudta valaki hogy a deployerben megy a bányász lézer? azt hiszem ahogy lesz egy kis időm "kissé" átalakul a quarry-m scatterrel már nem fogom haszálni az tény, szépen szétküldi a deployert, de hosszú fókuszon kissé gyorsabban haladhatok... le kéne gyártani vagy 128 darab lézert...
Én tudtam.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
#56573440
törölt tag
én még régen próbáltam de akkor nem ment, aztán jöttek persze frissítések a modokhoz, azóta ee-s fejszéket használtam ha fát kellett pl farmolni, de valahogy nem próbáltam azóta lézerrel... hatékony nem lesz, mert ugye földre dob mindent, és ha láva van a környéken akkor megy a levesbe, de azért no, viccesbe elteszem majd
wmati
addikt
Bedrocknem.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
cNpowa
tag
bedrocknak hívják és sehogy se lehet kitermelni a világalja
"Hiába, öregember nem gyorsvonat..." Die Hard 3
wmati
addikt
király egyik helyen ások feljőn a láva másik helyen meg az orkok most meg ez
Tud valaki egy jó szervert?
[ Szerkesztve ]
föccer
nagyúr
Milyen orkok?
Mindenesetre made my day...
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
wmati
addikt
ások ások minden okés sötét van egy kicsit és megjelenik egy szem pár rámtámad lenyomom azt benézek és egy nagy üreg vann ott
netpeti98
addikt
A szempár alapján én endermanra tippelek. Amúgy itt van az összeállításom az összes mobról:[link]
Üdv netpeti98
wmati
addikt
kajak para kimenni azonnal jön valami és megakar ölni
#56573440
törölt tag
nem zombi lesz az?
egyébként ez ilyen ha mélyen vagy, lépten nyomon lávába fogsz szaladni. jó ha van nálad egy vödör víz ha sos a helyzet. viszont a 10-es szint körül van a legtöbb gyémánt ami azért nem elhanyagolható dolog. vagy bedrocktól felszámolsz, vagy megnyomod az f3-at az is írja majd hogy milyen magasságban vagy az egyik koordinátán bal oldalon
este már csak ilyen. a mobok, ezek a szörnyek este jönnek, és csak ott "keletkeznek" ahol nincs elég fény. ezért kell jól kivilágítani az alagutakat a föld alatt, mert ha nem szépen elkap hátulról egy creeper, az a zöld sistergős robbantós
[ Szerkesztve ]
wmati
addikt
Jártam már úgy menekültem haza bemegyek és ott is van egy nem merek merre ásni me minden hol hörögnek meg minden találok egy orkot, nem tudom hova dugjak még fáklyát
[ Szerkesztve ]
#56573440
törölt tag
ha már egyszer spawnoltak, azaz megjelentek egy sötét helyen, akkor onnan mászkálhatnak, és a fény nem zavarja őket, csak a napfény. a kecót le kell zárni ajtóval (a zombik át tudnak menni a sima fa ajtón, a vas ajtóhoz pedig kívülre kell egy gomb hogy nyithasd, bentre egy nyomólap)
vagy átpattintod a nehézséget békésre és nincsenek szörnyek, bár akkor már annyira nagyon nem izgalmas helyenként, de később visszateheted ha úgy van
[ Szerkesztve ]
fracture333
aktív tag
üdv mindenki
a minecraft 25565 portja (az egyetlen amit használ) az milyen service port? listát mondom amiből lehet választani:
DNS
FTP
GOPHER - ez biztos nem, azt tudom
HTTP
NNTP
POP3
PPTP
SMTP
SOCK
TELNET
KEEP UP MOTHAFUCKA!
wmati
addikt
úgy vettem észre akik engem támadnak azok inkább betörik a fa ajtót de ezt 2 föld kockával oldottam meg, elején nagyon para volt föld ház és minden honan jöttek be
Átvertek téged. Ha routerben akarsz továbbítani, akkor azok az opciók csak könnyítésként szolgálnak. Mindegyik 1-1 portot takar. Nem kell semmit se kiválasztani.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
#56573440
törölt tag
mondom én hogy zombik
kőből ház, vasból ajtó, kívülről gomb mellette (sima kőből készül, amit bányászol azt a kemencében kiégeted és csak utána tudod erre használni) és nyomólap az ajtó elé bentről (vagy fa vagy az említett kővel készül). ahogy rálépsz nyitja bentről, kintről meg megnyomod és nyílik. ezen nem jönnek át a zombik, a ház meg legyen kő
fracture333
aktív tag
ok az zsír, ki is próbálom akkor.
KEEP UP MOTHAFUCKA!
#56573440
törölt tag
vagy szimplán összeraksz egy ágyat, és ahogy sötétedik szépen lefekszel aludni, és akkor nem lesznek a felszínen nagyon sokan a szörnyek
wmati
addikt
jah ilyenek nem is lenne gond ha nem tédnék folyton el
fracture333
aktív tag
ezt gondolom nem nekem akartad írni, csak mert a kevés szörnynek nem sok kapcsolata van a port forwardinghoz
KEEP UP MOTHAFUCKA!
netpeti98
addikt
A megoldás az iránytű, az mindig a spawn felé mutat.
Üdv netpeti98
#56573440
törölt tag
ki tudja. indítsd újra az szokott segíteni jogos ott a pont
wmati:tévednél el akart lenni? én ha felszínen barangolok mindig 2-3 magas oszlopokat teszek ha tudom hogy messzire megyek, és az aljára még egy követ ami a ház irányát jelzi. dombok tetejére, jól látható helyekre, ahol biztos kiszúrom visszafele, ha van akkor a tetejére egy gyertya és este is látom. a föld alatt meg minden folyosón szigorúan jobbra teszem a gyertyákat, ahogy haladok befele, így vissza csak annyit csinálok, hogy nézem merre kell menni, hogy balra legyenek, és szépen kijutok , szintkülönbségeknél ha leugrok akkor meg a földre a lyuk alá
netpeti: azt már megoldották, hogy ne a spawnra hanem az ágyra mutasson? bevallom rég nem néztem már ezt, utolsó emlékeim szerint akkor még nem tudta. nomeg az csak felszínen okés, egy masszív barlangrendszerben nem sokat ér sajnos
[ Szerkesztve ]