Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  [Re:] Minecraft (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-01-31 10:30:54

LOGOUT.hu

A warez minden formában tilos a topicban!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4001) MasterDeeJay

Fél falu: [link] :DDD

Valamit alkotok a térképpel hogy ne legyen ennyire gáz. A wordborderrel le lehet vágatni a fölös részeket azaz 2500 koordinátáig leszedetem a pályát. (természetesen biztonsági mentés után)

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#4002) MasterDeeJay válasza MasterDeeJay (#4001) üzenetére

Fél falu hiba elhárítva. A pálya kör alakú lett 2500 koordinátáig. A dynmapról takarékosság miatt levettem az éjszakai nézetet, helyette szebb fény árnyékok lesznek a nappalin. A dynmap még renderel pár órát. Ha kész akkor meg fogtok lepődni milyen szép pályátok lesz. A határ ki lett tolva 2250-re minden irányba (ezt lehet majd növelem). Mivel a pálya és a dnymap előre le lesz generálva, ezért az emiatt keletkezett lag is megszűnik és egyértelművé válik meddig lehet elmászkálni.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#4003) Mefi16 válasza Superhun (#4000) üzenetére


Mefi16
csendes tag

húú, ezer köszönet.

Telefonon is elérsz: 06 30 83 53 601

(#4004) Superhun válasza MasterDeeJay (#4002) üzenetére


Superhun
addikt

Érdekes, hétvégén föccerékkel meglátogattunk két falut, amik jóval túl voltak -2000 X koordinátán. Oda hogy mehettünk ki?

(#4005) föccer válasza Superhun (#4004) üzenetére


föccer
nagyúr

Valószínűleg a border mod hibája miatt volt.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#4006) #43676928 válasza Superhun (#3998) üzenetére


#43676928
törölt tag

Nem használok és nem is szeretnék. Nekem jó így ahogy van.

(#4007) Superhun válasza #43676928 (#4006) üzenetére


Superhun
addikt

Akkor nem értem mi lehet a baj. Csak akkor nem tűnnek el a levelek, ha van 4 blockon belül nyersfa block, vagy ha mesterségesen lettek elhelyezve.

[ Szerkesztve ]

(#4008) #43676928


#43676928
törölt tag

Nem ez az egyetlen ilyen gond... Jópár hsz.-szel visszább írtam már mást is. Pl.: térkép.
Míg nincs nagyobb gondom, addig nincs para.

(#4009) MasterDeeJay

Belefagyott a renderelésbe a szerver, szerencsére egész sokat megcsinált. A hiányos részeket majd idővel megcsinálja.
Most már szép kör alakú a pálya. :DD
http://82.144.170.154:8123/

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#4010) Superhun


Superhun
addikt

A bal felső sarokban lévő négyzetet én generáltattam ki :B

Megnéztem hova hoz ki a fortressben lévő portál, és hát jóval a határon túl dobott ki, viszont bekapcsolt a védelem és visszadobott a határon belülre, egy jó sötét barlangba, tele mobbal :DDD

(#4011) brd


brd
nagyúr

A PH! serveren a vonatsín ugye nem bányászott anyagból készült? Összesen nem láttam még annyi iron, de inkább gold tömböt a játékban, mint ami ezen az egy pályán van a sínekben...

The only real valuable thing is intuition.

(#4012) MasterDeeJay válasza brd (#4011) üzenetére

Tele van a pálya elhagyatott bányákkal, azokból rengeteg sín származik. Aranyból is van azért elég sok, szintén Dungeonokból szedve.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#4013) vamzi válasza brd (#4011) üzenetére


vamzi
őstag

Szerintem mind bányászott és/vagy talált anyag. Ami tőlem fut sín a központba az is egy nap alatt megvolt. Eléggé sok nyersi van a játékban és bánya ami minden jóval tele van.

(#4014) föccer válasza brd (#4011) üzenetére


föccer
nagyúr

Pedig de. :) Givelve egyedül a logóban lévő fekete gyapjúk nagy része lett.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#4015) MasterDeeJay

Van egy jó ötletem hogyan lehetne szebbé tenni a minecraftot. Ugye van a better grass mod ami már a HD pach része. Ezzel már szebb a játék mint volt. Viszont ez a mod adott egy remek ötletet. (amit már biztos jó sokan kitaláltak már)

Nézegettem hogy mi lenne akkor hogy bizonyos blokkok autómatán "lejtős" blokká alakulnának pl dirtnél. Tehát ha egy dirt blokk több egymáshoz közeli oldala érintkezik másik blokkal akkor tetraéderé/gúlává alakulna. Ezzel együtt a blokk félblokká is változna a játékmechanika tekintetében tehát fel lehet rajta menni nem kell ugrani. Ha a dirt blokk nem érintkezik semmivel csak alulról tartja valami akkor csak egy sima négyszög alapú gúla lenne belőle. Minden más esetben maradna kocka alakú (5 és 6 oldal érintkezése esetén)
Na ha ez megvalósulhatna akkor a játékban lévő összes domb és hegy máris szebben nézne ki. (a vízzel való érintkezés persze bugos lenne és azt is meg kell írni hozzá)
Feltételezem hogy ezzel a gépigény nem változna, mert a videókártya amúgy is háromszögekkel számol.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#4016) föccer válasza MasterDeeJay (#4015) üzenetére


föccer
nagyúr

Az MC már használja a GPU-t? Úgy tudtam, hogy csak az optifine-al tudja ezt.

Egyébként az ötlet nem rossz, bár az egész játék lego feelingje veszne el...

Egyébként Pingvinharcos tegnapi és tegnap előtti videójában belutatott modok mennyire tetszenek nektek?

Üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#4017) MasterDeeJay válasza föccer (#4016) üzenetére

Nem láttam a bemutatót, nem tudom.

Az MC javagl-en keresztül használja a GPU-t. Ha csak szoftveresen menne akkor nem lenne alapfeltétel opengl támogatás. (nálam intel 855Ge-n nem ment).
A fenti gúlásodást csak dirtre esetleg sand-re és gravel-re vontatkoztatva gondoltam. Kódtöredékek már készen vannak, ha sikerül közzéteszem.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#4018) brd


brd
nagyúr

#4012-#4012: Hmm, strange... régen az arany volt a 2. legritkább bányászható anyag, most pedig ennyi van belőle?

#4015: Nekem tetszik az ötlet, sokat dobna a kinézeten, bár, lehet, hogy túlságosan is megváltozna a küllem, játékidegen lenne. Az Optifine_MT+Unbelievable Shaders (vagy GLSL Shaders)+Watershader triumvirátust nem tudnád összebarátkoztatni egymással, ha már kódolásra adtad a fejed? ;) Az nagyon sokat dobna a kinézeten.

The only real valuable thing is intuition.

(#4019) MasterDeeJay válasza brd (#4018) üzenetére

Optifine_MT+Unbelievable Shaders egyben az még oké de watershader már nem jön össze. Kódolás meg elég nehezen megy ugyanis nem vágom a java-t. (basic-es vagyok inkább)
Ezt is valószínű külső opengl-el hackként oldanám meg kezdetben.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#4020) brd válasza MasterDeeJay (#4019) üzenetére


brd
nagyúr

Tudom, de ugye vagy optifine+us, vagy optifine+ws van (ill. most éppen az sem, mert 1.2.5-höz nincs még működő ws, ha jók az utolsó infóim), az optifine+us+ws az sehogyan sem megy sajnos...

The only real valuable thing is intuition.

(#4021) Superhun válasza brd (#4018) üzenetére


Superhun
addikt

Most is ritka az arany, de sokan bányászunk, meg netherből is hozunk egy csomót, a zombie pigman-ek droppolnak aranyat. :)

(#4022) netpeti98 válasza MasterDeeJay (#4015) üzenetére


netpeti98
addikt

Úgy tudom GLSL Shaders tud ilyesmit, itt láttam:[link] (igaz a videóban csak az aktuális dombon volt ilyen)

Üdv netpeti98

[ Szerkesztve ]

(#4023) MasterDeeJay válasza netpeti98 (#4022) üzenetére

Nem ilyenre gondoltam. A kiálló grass és dirt blokk lenne szétvágva úgy hogy illeszkedjen a környezetébe. Pl sarkoknál nem sarok lenne hanem lejtő, ugyanígy nem dirtlépcső lenne hanem egybefüggő lejtő.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#4024) netpeti98 válasza MasterDeeJay (#4023) üzenetére


netpeti98
addikt

Bocsánat akkor én értettem félre. Egyébként nem rossz ötlet. :)

Üdv netpeti98

(#4025) MasterDeeJay

Na most előre készen van generálva 3000-es koordinátáig a pálya (limit 2500 amíg lehet menni). Kellene egy olyan plugin amivel már a szerver nem generál extra pályát (kivéve nether és end). Ezzel kiváltható lenne a worldborder és mindenki szabadon mehet. Azaz le lehetne esni a pálya szélén de tudjuk hogy az mc-ben a föld lapos ezért ez a normális hogy "széle" van a pályának. :DDD

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#4026) Mery95


Mery95
csendes tag

Lenne egy kérdésem. Lehet hogy már berozsdásodtam vagy csak azért van mert nem értek hozzá de miért van az hogy ha csinálok egy új mapot survivalba akkor bead egy ful grass mapot. Alapból egy falu mellé rak le, és mindenhol azok a nagy zöld ugráló valamik vannak.
Mit állítottam el ? :DD

[ Szerkesztve ]

"Tell your friends we're coming for them." :)

(#4027) föccer válasza Mery95 (#4026) üzenetére


föccer
nagyúr

Esetleg a super flat opciót állíts vissza...

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#4028) netpeti98 válasza Mery95 (#4026) üzenetére


netpeti98
addikt

A generálásnál van egy world settings gomb ha rákattintasz felhozz egy menüt és ott állítsd át a "world type:"-t Superflatról Default-ra.

Üdv netpeti98

[ Szerkesztve ]

(#4029) Mery95


Mery95
csendes tag

Mindkettőtöknek köszönöm szépen. :W :DDD

"Tell your friends we're coming for them." :)

(#4030) FuRiONight


FuRiONight
őstag

Felhivás! Admin-t keresek a saját minecraft szerveremre! Ami fontos: az alapvető bukkit pluginok kezelése és beállitása, alap parancsok ismerete!

Akit érdekel kérem dobjon egy privát üzenetet!

(#4031) mttssz válasza netpeti98 (#4022) üzenetére


mttssz
senior tag

Hát ez beteg, ezt kipróbálom :DDD

(#4032) Mefi16 válasza mttssz (#4031) üzenetére


Mefi16
csendes tag

Mármint a flat mapot?:D

Telefonon is elérsz: 06 30 83 53 601

(#4033) netpeti98 válasza Mefi16 (#4032) üzenetére


netpeti98
addikt

Szerintem a GLSL-re gondolt :DDD

Üdv netpeti98

(#4034) Mefi16 válasza netpeti98 (#4033) üzenetére


Mefi16
csendes tag

jaaaa. hát nem tudom, nekem nem tetszett, idegesítene a játékban :D

Telefonon is elérsz: 06 30 83 53 601

(#4035) netpeti98


netpeti98
addikt

Bekapcsoltam az Optifineban a Mipmapot (Max) és elég érdekesen néznek ki az üveg blokkok távolról, pedig tényleg kicsit szebb lenne tőle a játék. :(
Valakinek nincs ötlete?

Üdv netpeti98

[ Szerkesztve ]

(#4036) brd válasza netpeti98 (#4035) üzenetére


brd
nagyúr

Az anisotropic filtering kényszerítését (magyul: kapcsold ki, ill. tedd alkalmazás által meghatározottra - application controlled) kapcsold ki a VGA beállításaiban. Ez ATI-ra érvényes, de gondom, Nvidia-n is hasonlóan működik a dolog.

The only real valuable thing is intuition.

(#4037) brd válasza brd (#4036) üzenetére


brd
nagyúr

Ööö... most látom, kicsit furán fogalmaztam, de remélem érthető. ;)

Ménem' lehet még szerkeszteni a saját hozzászólásomat akármeddig, ha még nem jött utána hozzászólás...?

[ Szerkesztve ]

The only real valuable thing is intuition.

(#4038) pecze


pecze
aktív tag

Elkezdtem építkezni lefele, a problémám, hogy nem győzöm cserélni a deszkákat, mert bevizesednek, pedig nem éri víz őket. Már raktam alájuk két réteg vízfelfogó deszkát, de nem használt, véletlenszerűen bevizesednek. Mit pakoljak alájuk, hogy ne legyen vizes, vagy teljesen mindegy, mert ezt nem lehet kiküszöbölni?

Érdekes, hogy az oldalfalaknak semmi bajuk, pedig ugyanolyan deszkából vannak

(#4039) #43676928


#43676928
törölt tag

Az én építményem:
Kép

===========
Az ekkora képeket kérlek csak linkként szúrd be, vagy használj trumbnail-t. Ezt a képet linkesítettem. Köszi.

Üdv, föccer

[ Módosította: föccer ]

(#4040) #43676928


#43676928
törölt tag

Igen Mester! :R

(#4041) Cucuska2 válasza pecze (#4038) üzenetére


Cucuska2
őstag

Te biztos Minecraftozol?

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#4042) #43676928


#43676928
törölt tag

:K Bár néha elmegy a kedvem, mikor elszállnak a mentések (mint legutóbb), de maga a játék nagyon ott van, ezért mindíg újrakezdem.

(#4043) pecze válasza Cucuska2 (#4041) üzenetére


pecze
aktív tag

Igen, biztos, csak kreatív módban, megyek lefele és közben építek szobákat, lépcsőket a szintek közé, folyósokat a szobák közé. A falakat, padlót és plafont fával burkolom (vagy téglával, vagy zúzott kővel, de ezekkel nincs baj), hogy szebb legyen, illetve hogy ne omoljon le vagy be és mint írtam a deszkák sötétbarnává válnak idővel, gondolom vizesek lesznek, elkorhadnak. Ez ellen szeretnék tenni

(#4044) mttssz válasza pecze (#4038) üzenetére


mttssz
senior tag

Kifejtenéd mire gondolsz? Én még nem találkoztam vizes deszkákkal.

(#4045) netpeti98 válasza pecze (#4043) üzenetére


netpeti98
addikt

Tipp: ellenőrizd milyen színű fadeszkából építkeztél, az 1.2.4 újítása hogy 4 féle fadeszka van.

Üdv netpeti98

(#4046) pecze válasza mttssz (#4044) üzenetére


pecze
aktív tag

Mentettem egy képet róla, a sötét darabok, két rétegben vannak a plafonon meg a talajon is, a plafon az érdekesebb, ha lebontom az épp darabot akkor a vizes darab elmállik magától, lyukas lesz a tetőm úgymond, meg nem is túl szép

netpeti98: igen, látom, hogy van négyféle fa, de deszka szerintem csak egyféle van, meg csak idővel változik a színe és a stabilitása is megbomlik, mint írtam

föccer: nem tudom, ez az egy fájl van a mods könyvtáramban: Matmos_packaged, magamtól semmit nem raktam bele, csak letöltöttem és telepítettem, de valami buher változat, mert surviver mód nem is létezik benne

[ Szerkesztve ]

(#4047) föccer válasza pecze (#4046) üzenetére


föccer
nagyúr

Milyen modokat használsz?

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#4048) mttssz válasza pecze (#4046) üzenetére


mttssz
senior tag

Akkor ez a "buher" változat miatt lesz, ajánlom egy "normális buher" változat beszerzését.
Vagy meg is veheted.

[ Szerkesztve ]

(#4049) MasterDeeJay válasza #43676928 (#4039) üzenetére

:C

Az én verzióm:


[link] :DD

Kezdetben én is sima coblestone-al építettem meg, aztán átalakítottam nem kis munkával stone brick-re.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#4050) Cucuska2 válasza MasterDeeJay (#4049) üzenetére


Cucuska2
őstag

A változó árnyékos shaderes modot kivetted?

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  [Re:] Minecraft (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.