A warez minden formában tilos a topicban!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Fél falu: [link]
Valamit alkotok a térképpel hogy ne legyen ennyire gáz. A wordborderrel le lehet vágatni a fölös részeket azaz 2500 koordinátáig leszedetem a pályát. (természetesen biztonsági mentés után)
Vintage Story PH szervere újra fut!
(#4002) MasterDeeJay válasza MasterDeeJay (#4001) üzenetére
Fél falu hiba elhárítva. A pálya kör alakú lett 2500 koordinátáig. A dynmapról takarékosság miatt levettem az éjszakai nézetet, helyette szebb fény árnyékok lesznek a nappalin. A dynmap még renderel pár órát. Ha kész akkor meg fogtok lepődni milyen szép pályátok lesz. A határ ki lett tolva 2250-re minden irányba (ezt lehet majd növelem). Mivel a pálya és a dnymap előre le lesz generálva, ezért az emiatt keletkezett lag is megszűnik és egyértelművé válik meddig lehet elmászkálni.
Vintage Story PH szervere újra fut!
Mefi16
csendes tag
húú, ezer köszönet.
Telefonon is elérsz: 06 30 83 53 601
Érdekes, hétvégén föccerékkel meglátogattunk két falut, amik jóval túl voltak -2000 X koordinátán. Oda hogy mehettünk ki?
föccer
nagyúr
Valószínűleg a border mod hibája miatt volt.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
#43676928
törölt tag
Nem használok és nem is szeretnék. Nekem jó így ahogy van.
Akkor nem értem mi lehet a baj. Csak akkor nem tűnnek el a levelek, ha van 4 blockon belül nyersfa block, vagy ha mesterségesen lettek elhelyezve.
[ Szerkesztve ]
#43676928
törölt tag
Nem ez az egyetlen ilyen gond... Jópár hsz.-szel visszább írtam már mást is. Pl.: térkép.
Míg nincs nagyobb gondom, addig nincs para.
Belefagyott a renderelésbe a szerver, szerencsére egész sokat megcsinált. A hiányos részeket majd idővel megcsinálja.
Most már szép kör alakú a pálya.
http://82.144.170.154:8123/
Vintage Story PH szervere újra fut!
A bal felső sarokban lévő négyzetet én generáltattam ki
Megnéztem hova hoz ki a fortressben lévő portál, és hát jóval a határon túl dobott ki, viszont bekapcsolt a védelem és visszadobott a határon belülre, egy jó sötét barlangba, tele mobbal
brd
nagyúr
A PH! serveren a vonatsín ugye nem bányászott anyagból készült? Összesen nem láttam még annyi iron, de inkább gold tömböt a játékban, mint ami ezen az egy pályán van a sínekben...
The only real valuable thing is intuition.
Tele van a pálya elhagyatott bányákkal, azokból rengeteg sín származik. Aranyból is van azért elég sok, szintén Dungeonokból szedve.
Vintage Story PH szervere újra fut!
vamzi
őstag
Szerintem mind bányászott és/vagy talált anyag. Ami tőlem fut sín a központba az is egy nap alatt megvolt. Eléggé sok nyersi van a játékban és bánya ami minden jóval tele van.
föccer
nagyúr
Pedig de. Givelve egyedül a logóban lévő fekete gyapjúk nagy része lett.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Van egy jó ötletem hogyan lehetne szebbé tenni a minecraftot. Ugye van a better grass mod ami már a HD pach része. Ezzel már szebb a játék mint volt. Viszont ez a mod adott egy remek ötletet. (amit már biztos jó sokan kitaláltak már)
Nézegettem hogy mi lenne akkor hogy bizonyos blokkok autómatán "lejtős" blokká alakulnának pl dirtnél. Tehát ha egy dirt blokk több egymáshoz közeli oldala érintkezik másik blokkal akkor tetraéderé/gúlává alakulna. Ezzel együtt a blokk félblokká is változna a játékmechanika tekintetében tehát fel lehet rajta menni nem kell ugrani. Ha a dirt blokk nem érintkezik semmivel csak alulról tartja valami akkor csak egy sima négyszög alapú gúla lenne belőle. Minden más esetben maradna kocka alakú (5 és 6 oldal érintkezése esetén)
Na ha ez megvalósulhatna akkor a játékban lévő összes domb és hegy máris szebben nézne ki. (a vízzel való érintkezés persze bugos lenne és azt is meg kell írni hozzá)
Feltételezem hogy ezzel a gépigény nem változna, mert a videókártya amúgy is háromszögekkel számol.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
föccer
nagyúr
Az MC már használja a GPU-t? Úgy tudtam, hogy csak az optifine-al tudja ezt.
Egyébként az ötlet nem rossz, bár az egész játék lego feelingje veszne el...
Egyébként Pingvinharcos tegnapi és tegnap előtti videójában belutatott modok mennyire tetszenek nektek?
Üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Nem láttam a bemutatót, nem tudom.
Az MC javagl-en keresztül használja a GPU-t. Ha csak szoftveresen menne akkor nem lenne alapfeltétel opengl támogatás. (nálam intel 855Ge-n nem ment).
A fenti gúlásodást csak dirtre esetleg sand-re és gravel-re vontatkoztatva gondoltam. Kódtöredékek már készen vannak, ha sikerül közzéteszem.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
brd
nagyúr
#4012-#4012: Hmm, strange... régen az arany volt a 2. legritkább bányászható anyag, most pedig ennyi van belőle?
#4015: Nekem tetszik az ötlet, sokat dobna a kinézeten, bár, lehet, hogy túlságosan is megváltozna a küllem, játékidegen lenne. Az Optifine_MT+Unbelievable Shaders (vagy GLSL Shaders)+Watershader triumvirátust nem tudnád összebarátkoztatni egymással, ha már kódolásra adtad a fejed? Az nagyon sokat dobna a kinézeten.
The only real valuable thing is intuition.
Optifine_MT+Unbelievable Shaders egyben az még oké de watershader már nem jön össze. Kódolás meg elég nehezen megy ugyanis nem vágom a java-t. (basic-es vagyok inkább)
Ezt is valószínű külső opengl-el hackként oldanám meg kezdetben.
Vintage Story PH szervere újra fut!
brd
nagyúr
Tudom, de ugye vagy optifine+us, vagy optifine+ws van (ill. most éppen az sem, mert 1.2.5-höz nincs még működő ws, ha jók az utolsó infóim), az optifine+us+ws az sehogyan sem megy sajnos...
The only real valuable thing is intuition.
Most is ritka az arany, de sokan bányászunk, meg netherből is hozunk egy csomót, a zombie pigman-ek droppolnak aranyat.
netpeti98
addikt
Úgy tudom GLSL Shaders tud ilyesmit, itt láttam:[link] (igaz a videóban csak az aktuális dombon volt ilyen)
Üdv netpeti98
[ Szerkesztve ]
Nem ilyenre gondoltam. A kiálló grass és dirt blokk lenne szétvágva úgy hogy illeszkedjen a környezetébe. Pl sarkoknál nem sarok lenne hanem lejtő, ugyanígy nem dirtlépcső lenne hanem egybefüggő lejtő.
Vintage Story PH szervere újra fut!
netpeti98
addikt
Bocsánat akkor én értettem félre. Egyébként nem rossz ötlet.
Üdv netpeti98
Na most előre készen van generálva 3000-es koordinátáig a pálya (limit 2500 amíg lehet menni). Kellene egy olyan plugin amivel már a szerver nem generál extra pályát (kivéve nether és end). Ezzel kiváltható lenne a worldborder és mindenki szabadon mehet. Azaz le lehetne esni a pálya szélén de tudjuk hogy az mc-ben a föld lapos ezért ez a normális hogy "széle" van a pályának.
Vintage Story PH szervere újra fut!
Mery95
csendes tag
Lenne egy kérdésem. Lehet hogy már berozsdásodtam vagy csak azért van mert nem értek hozzá de miért van az hogy ha csinálok egy új mapot survivalba akkor bead egy ful grass mapot. Alapból egy falu mellé rak le, és mindenhol azok a nagy zöld ugráló valamik vannak.
Mit állítottam el ?
[ Szerkesztve ]
"Tell your friends we're coming for them." :)
föccer
nagyúr
Esetleg a super flat opciót állíts vissza...
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
netpeti98
addikt
A generálásnál van egy world settings gomb ha rákattintasz felhozz egy menüt és ott állítsd át a "world type:"-t Superflatról Default-ra.
Üdv netpeti98
[ Szerkesztve ]
Mery95
csendes tag
Mindkettőtöknek köszönöm szépen.
"Tell your friends we're coming for them." :)
FuRiONight
őstag
Felhivás! Admin-t keresek a saját minecraft szerveremre! Ami fontos: az alapvető bukkit pluginok kezelése és beállitása, alap parancsok ismerete!
Akit érdekel kérem dobjon egy privát üzenetet!
mttssz
senior tag
Hát ez beteg, ezt kipróbálom
Mefi16
csendes tag
Mármint a flat mapot?
Telefonon is elérsz: 06 30 83 53 601
netpeti98
addikt
Szerintem a GLSL-re gondolt
Üdv netpeti98
Mefi16
csendes tag
jaaaa. hát nem tudom, nekem nem tetszett, idegesítene a játékban
Telefonon is elérsz: 06 30 83 53 601
netpeti98
addikt
Bekapcsoltam az Optifineban a Mipmapot (Max) és elég érdekesen néznek ki az üveg blokkok távolról, pedig tényleg kicsit szebb lenne tőle a játék.
Valakinek nincs ötlete?
Üdv netpeti98
[ Szerkesztve ]
brd
nagyúr
Az anisotropic filtering kényszerítését (magyul: kapcsold ki, ill. tedd alkalmazás által meghatározottra - application controlled) kapcsold ki a VGA beállításaiban. Ez ATI-ra érvényes, de gondom, Nvidia-n is hasonlóan működik a dolog.
The only real valuable thing is intuition.
brd
nagyúr
Ööö... most látom, kicsit furán fogalmaztam, de remélem érthető.
Ménem' lehet még szerkeszteni a saját hozzászólásomat akármeddig, ha még nem jött utána hozzászólás...?
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
pecze
aktív tag
Elkezdtem építkezni lefele, a problémám, hogy nem győzöm cserélni a deszkákat, mert bevizesednek, pedig nem éri víz őket. Már raktam alájuk két réteg vízfelfogó deszkát, de nem használt, véletlenszerűen bevizesednek. Mit pakoljak alájuk, hogy ne legyen vizes, vagy teljesen mindegy, mert ezt nem lehet kiküszöbölni?
Érdekes, hogy az oldalfalaknak semmi bajuk, pedig ugyanolyan deszkából vannak
#43676928
törölt tag
Te biztos Minecraftozol?
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
#43676928
törölt tag
Bár néha elmegy a kedvem, mikor elszállnak a mentések (mint legutóbb), de maga a játék nagyon ott van, ezért mindíg újrakezdem.
pecze
aktív tag
Igen, biztos, csak kreatív módban, megyek lefele és közben építek szobákat, lépcsőket a szintek közé, folyósokat a szobák közé. A falakat, padlót és plafont fával burkolom (vagy téglával, vagy zúzott kővel, de ezekkel nincs baj), hogy szebb legyen, illetve hogy ne omoljon le vagy be és mint írtam a deszkák sötétbarnává válnak idővel, gondolom vizesek lesznek, elkorhadnak. Ez ellen szeretnék tenni
mttssz
senior tag
Kifejtenéd mire gondolsz? Én még nem találkoztam vizes deszkákkal.
netpeti98
addikt
Tipp: ellenőrizd milyen színű fadeszkából építkeztél, az 1.2.4 újítása hogy 4 féle fadeszka van.
Üdv netpeti98
pecze
aktív tag
Mentettem egy képet róla, a sötét darabok, két rétegben vannak a plafonon meg a talajon is, a plafon az érdekesebb, ha lebontom az épp darabot akkor a vizes darab elmállik magától, lyukas lesz a tetőm úgymond, meg nem is túl szép
netpeti98: igen, látom, hogy van négyféle fa, de deszka szerintem csak egyféle van, meg csak idővel változik a színe és a stabilitása is megbomlik, mint írtam
föccer: nem tudom, ez az egy fájl van a mods könyvtáramban: Matmos_packaged, magamtól semmit nem raktam bele, csak letöltöttem és telepítettem, de valami buher változat, mert surviver mód nem is létezik benne
[ Szerkesztve ]
föccer
nagyúr
Milyen modokat használsz?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
mttssz
senior tag
Akkor ez a "buher" változat miatt lesz, ajánlom egy "normális buher" változat beszerzését.
Vagy meg is veheted.
[ Szerkesztve ]
Az én verzióm:
Kezdetben én is sima coblestone-al építettem meg, aztán átalakítottam nem kis munkával stone brick-re.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
Teszt Minecraft
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD