Igen, nem egyszerű ezt lejátszani a gyártóval.
Esetemben: Szakszervizt megbíztam a cserével, ők benyújtották a Magyar gyártónak, azok meg a Holland (Asusnak) és úgy jött vissza az "elutasítás" - nagyon nagy bajnak kell lenni, hogy cseréljék.
Technikus szerint (aki eddig csinálta) - folyamatosan napi szinten akár többször is telefonon beszéltem vele. ilyen gépnél a 2.-ik alaplap cserénél (az is már 800k+ érték) sem szoktak még bele menni a komplett gép cserébe, 3.-ik alaplapnál (az már 1.2Milla érték) már meggondolják.
Asus eddig egy VGA-t cserélt, ott is a Cseh Asus volt az érintett és korrektül cserélték a VGA-t (2 napba telt), bár nem újra, hanem javított csere darabot kaptam 2 év gyártói garanciával megáldva.
Én mindig dokumentálva (kinyomtatva) küldöm a szerviznek az esetet mutatva, vázolva... akár teszt, akár a hiba konkrét jelzést (képekben) jelezve. /így nem mondhatják, hogy nincs is semmi baj/
Holnap érkezik a laptop.
Videóra veszem a kicsomagolást, bekapcsolást és írok még ide (kiegészítve a negyedik útját) és szerviz munkalapot is feltöltöm (azon rajta lesz, mit csináltak, mit cseréltek - még én sem tudom konkrétan, pontosan és érdekel)
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►