Hirdetés

2019. július 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) bitpork


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Én ezért nem merek venni komoly lapost pedig jó lenne ha mászkálok. De egyszerűen nem létezik olyan megoldás ami mindenre is jó. Most egy kis mitx-et szemezek nagyon de 600k körül van most a gépem cseréje uh még maradok a szemezésnél.

#eci ~~~ secundarium verecundiam ~ Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.

(#2) MaxxDamage válasza bitpork (#1) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Ameddig van garancia és ingyen viszik-hozzák, addig jó.
És korrekt szervizelés is a háttérben... csak kérdés az, hogy vajon most jó lesz? (holnap megtudom és teszteknek vetem alá) :U /aztán kiderül/ :K

Lényeges:
Átveszem és kibontás + bekapcsolás videóra vétel ajánlott (feltétlen)
Amúgy jó kis lapos, de az Asus nem úgy áll a dologhoz (ők csak ügyfélszolgálat) ahogyan kellene... szakszerviz az korrekt!

[ Szerkesztve ]

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#3) C0lumb0


C0lumb0
(újonc)
LOGOUT blog (1)

Kollégiumi szobatársam is hasonlóképpen járt az Asus-szal. Neki random időközönként kékhalálokat kapott a laptopja, mint kiderült alaplap hibás volt a laptop... El is küldte a szervízbe a garanciális gépet. Sokat kellett várni mire visszaküldték neki, mert éppen alaplap hiányra hivatkozva nem tudták megjavítani a terméket. Visszaküldték, tökre örült neki, hogy majd újra tudja használni a lapost, mire újra előjött ugyanez a hiba... Windows-t újratelepítettük bízva, hátha az majd megoldja a mostani problémát, hiszen új az alaplap, az már csak nem lehet hiba... No persze... :) Windows 10 újratelepítve, ugyanúgy jönnek a kékhalál üzenetek (mindig más hibakóddal). Vissza a szervízbe, mint kiderült, az újonnan beszerelt alaplap is hibás volt. Megint hosszú idő múlva visszakapta a laptopot. A végére szerencsére jó lett, de ő is azóta azt mondja, hogy soha többet Asust.

Remélem sikerül dűlőre jutnod a gyártóval és végre kézhez fogod kapni a laptopodat már működő normális állapotban. Kitartás hozzá!
A fent említett ismerősöm is szerette volna, hogy a terméket cseréljék ki ha nem tudják megjavítani rendesen, neki az üzente emailben a kapcsolattartó, hogy ha négyszer bekerül a termék hibával akkor utána lehet a cserét kérni, de akkor valószínűleg még utána is kicsi az esély, hogy kicserélik a te esetedből úgy látom :/ .

[ Szerkesztve ]

(#4) MaxxDamage válasza C0lumb0 (#3) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

:R
Igen, nem egyszerű ezt lejátszani a gyártóval.
Esetemben: Szakszervizt megbíztam a cserével, ők benyújtották a Magyar gyártónak, azok meg a Holland (Asusnak) és úgy jött vissza az "elutasítás" - nagyon nagy bajnak kell lenni, hogy cseréljék.
Technikus szerint (aki eddig csinálta) - folyamatosan napi szinten akár többször is telefonon beszéltem vele. ilyen gépnél a 2.-ik alaplap cserénél (az is már 800k+ érték) sem szoktak még bele menni a komplett gép cserébe, 3.-ik alaplapnál (az már 1.2Milla érték) már meggondolják.

Asus eddig egy VGA-t cserélt, ott is a Cseh Asus volt az érintett és korrektül cserélték a VGA-t (2 napba telt), bár nem újra, hanem javított csere darabot kaptam 2 év gyártói garanciával megáldva. :K

Én mindig dokumentálva (kinyomtatva) küldöm a szerviznek az esetet mutatva, vázolva... akár teszt, akár a hiba konkrét jelzést (képekben) jelezve. /így nem mondhatják, hogy nincs is semmi baj/

Holnap érkezik a laptop.
Videóra veszem a kicsomagolást, bekapcsolást és írok még ide (kiegészítve a negyedik útját) és szerviz munkalapot is feltöltöm (azon rajta lesz, mit csináltak, mit cseréltek - még én sem tudom konkrétan, pontosan és érdekel)

[ Szerkesztve ]

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#5) Hieronymus válasza MaxxDamage (#2) üzenetére


Hieronymus
(senior tag)
LOGOUT blog (1)

"Ameddig van garancia és ingyen viszik-hozzák, addig jó."
Dehogy jó. A javítások ideje alatt nem tudod használni.

Az ötödik javítás alkalmából jelentsd be a csereigényed. Ha probléma, akkor a teljes dokumentum halmazt a fogyasztóvédelemnek kell megküldeni. Kérni a közbenjárásukat.
Nekem a régi doktrína jutott eszembe azonnal. Hibás alkatrész nincs, csak nehezen találja meg azt konfigurációt, amiben hibátlanul képes működni.

Nincs

(#6) MaxxDamage válasza Hieronymus (#5) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Még szerencse, hogy addig van helyette másik. :K
Minden rendelkezésemre áll (el van rakva) és a Fogyasztóvédelem és az Alapítvány kíváncsi leszek mit fog írni...válaszként.

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#7) C0lumb0 válasza Hieronymus (#5) üzenetére


C0lumb0
(újonc)
LOGOUT blog (1)

Igen ez itt a nagy probléma, hogy ha nincsen a javítási idők alatt egy másik laptop, akkor vihetik-hozhatják ingyen, nem tudod folytatni sem a munkát, arról meg nem is beszélve, hogy egy ilyen erős laptopot nem excellezésre meg youtubera vesz az ember, hanem hogy tudjon játszani is rajta.

(#8) MaxxDamage válasza C0lumb0 (#7) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Amúgy nem egyszerű a választás, mert van sok fajta jó gép és minden szempontból megfelelő pont ez volt a számomra. Hőfokok rendben lettek volna (sőt! nagyon is jók voltak felküldés előtt -beálltak a hőfokok és a Conductonaut is- [kép] vissza érkezéskor "magas" CPU temp volt, Vasárnap/Hétfőre már a képen látható eredmény) de a DC Power modul probléma becsúszott és negyedszer is fel kellett küldenem... a végén a kijelzőn kívül minden új már benne (elmondhatom kb.)

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#9) Chaser válasza MaxxDamage (#4) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)
LOGOUT blog (1)

3. hiba után elállhatsz a vásárlástól, nem a gyártót kell keresni, hanem a kiskert ahol vetted - az legyen az ő gondjuk, h oldják meg, te nem a gyártóval vagy szerzédésben, hanem a kiskerrel, ezért is fontos ilyesmit "őstermelőtől " venni -

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#10) dugo_ válasza MaxxDamage (#4) üzenetére


dugo_
(PH! kedvence)

Én mindig dokumentálva (kinyomtatva) küldöm a szerviznek az esetet mutatva, vázolva... akár teszt, akár a hiba konkrét jelzést (képekben) jelezve. /így nem mondhatják, hogy nincs is semmi baj/

Akkor te még nem küldtél be a Telemaxnak gépet soha... ;] Ugyanilyen szép dokumentációval kétszer is visszadobták egymás után a notit.

[ Szerkesztve ]

(#11) MaxxDamage válasza Chaser (#9) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Igen, ez rendben is volna, ha a kisker nem szűnt volna meg. :K
Leboxolhattam volna a nagykerrel (aki az INGRAM) de inkább nem volt hozzá kedvem... /hosszú és nem egyszerű folyamat az sem.../

(#10) dugo_: Azokat inkább kerülöm.
Én is vissza kaptam amit küldtem (mindent) de legalább az szerint volt kiindulási alap (technikusnak) a hibát keresvén. :K
Amúgy minden hiba megkereshető, kimérhető az elektronikában.. csak megfelelő ismeretek, kapcsolási rajz, paneltérkép, anyaglista, megfelelő (mérő) műszerek, röntgen gép stb.., (tervezőkkel való kommunikáció)...stb.. és van mikor sok idő is kell és megoldva :K (saját tapasztalat - anno a "Repair Group Leader" mint főnököm is megmondta.. "te javító technikus vagy, így neked nem kell más, mint paneltérkép, kapcsolási rajz és mérő műszerek...és a hibát meg kell tudnod oldani..." jah! csak volt ami nem volt meg és a mérnők sem küldte le e-mailben... pl. így bekaphatta)

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#12) Chaser válasza MaxxDamage (#11) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)
LOGOUT blog (1)

a nagykerrel nem vagy szerződésben, nem tudom tekinthető-e jogutódnak, sztem nem, ezért mondtam csak "őstermelőtől" szabad ilyen gépet venni, lehet h drágább mint a "nimand" boltok, de ilyen gond esetén hamar megtérül
mindenesetre sok sikert :R

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#13) MaxxDamage válasza Chaser (#12) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

:R
Emberek vagyunk, minden megoldható (üzlet az egész világ)
RAMIRIS is egy "nagyker" és velük is már intéztem (nem olcsó) számtech cuccost (gariztatás/csere)...és segítőkészek voltak mindenben a rendelkezésemre álltak. /ez csoda egy nagykertől, még az is, hogy egy e-mailre válaszolnak, amit egy magánember küld neki/nekik.. :K /vagy csak pechem volt.../

(#14) Gdi: Igen, dobozában állt (nem nálam) :N
Igen, FD vitte fel a LiquidPro -t :K /3 hónapot kibírt, mire "megette" a fémet ;] ***mint ahogy a nagy könyvben meg van írva***

[ Szerkesztve ]

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#14) Gdi


Gdi
(senior tag)

1 és negyed év alatt 5 nap üzemidőt tettél a gépbe? (Első munkalap)
A folyékonyfémes gányolást a szervíz követte el?

''Milliárdnyi meggyilkolt csillag sikolya elhal az éj békéjében, és a kétségbeesésnek csak néhány, törékeny, kőbevésett szó áll ellen.''

(#15) MaxxDamage válasza Gdi (#14) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Ja és a TG Conductonat azért került rá (hűtő csere után) , mert a technikus elmondása szerint ez tesztelve van Asus által, így nem lesz vele gond. /aztán majd kiderül/

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#16) OuTs1dR


OuTs1dR
(újonc)

Én elsőre megcsináltam volna neked normálisan... Ue . volt a SCAR II-m, es direkt nem azervizbe kuldtem. :)

(#17) tomazin


tomazin
(PH! kedvence)

Nem értem az ilyen fogyatékkal élőket, akik addig pusholják az embert, hogy megírja. Aki ezt elolvassa a következő min. 5évben nem fog asus cuccot venni. És mivel nem a homárra írtad, így pont azok nem fognak venni, akik hajlandóak többet kiadni. (lassan gépet veszek, én biztos nem felejtem)

(#18) Tikakukac


Tikakukac
(Jómunkásember)

A CPU kapott LiquidPro (folyékony fém) pasztát

Erről lehetne olvasni, hogy hogyan "kapott" ilyesmit? Otthon rákenjük okosba' mert majd fasza lesz? Mikor ezerszer meg még tízezerszer el lett ugatva, hogy laptopoknál nem kenjük fel a fém pasztát, mert marhára rohadtul szerencsejáték és semmi értelme nincs? Ha throttlingol egy jó sima pasztával és nincs hardveres hiba, akkor az a gép gyárilag szar. Mindegy, hogy 80k volt vagy 800k. Ezt kéne megérteni, az ár soha nem jelentett semmit és nem is fog. Az, hogy a hűtésnek milyen marketing hadosztály adott nevet meg végképp nem. Hány tucat esetben verte agyon a kevesebb csöves 1 ventis megoldás a dupla csöves meg tripla csöves 2 ventiseket...

Ott, amikor a paszta megette a hűtést, abban a percben írtam volna a munkalapra, hogy külső, nem megfelelő beavatkozás során a hűtő sérült, gari OFF. Aztán lehet vinni ahova gondolja a user.

OuTs1dR: Gariban intézed te is az anyagot a gépekhez? Ha nem, akkor az kicsit más liga lesz főnök.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#19) MaxxDamage válasza Tikakukac (#18) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Igen, hivatalos szakszerviz által, ami a munkalapon/szervizlapon is fel van tüntetve. :K

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#20) MasterDeeJay válasza MaxxDamage (#19) üzenetére


MasterDeeJay
(PH! addikt)

A mostani munkaerő hiányt elnézve el tudom képzelni hogy nem hozzáértő kencézte még akkor is ha hivatalos szerviz csinálta meg.
Nem kell csodát várni. Autó márkaszervizeknél még durvább dolgok szoktak lenni.
Nekem egy régebbi olcsóbb ROG G551JW van, és meglepően jó pedig inkább az üzleti notikat kedvelem.
CLU-t delidelt kupak alá mertem használni, notiba meg közvetlenül a bordára nem merném.
Kitépném az összes hajamat ha ennyi baj lenne a gépemmel.
Kitartás! :K

[ Szerkesztve ]

The Glorious Dual Xeon Workstation Gaming Master Race :)

(#21) Tikakukac válasza MaxxDamage (#19) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Még több kérdést vet fel a dolog.

Ki volt a hivatalos szakszerviz? Mert itthon minden kisker és szervizeléssel foglalkozó hely hivatalos szakszerviz, ezt tudom, ez szinte magától értetődő. Csak mikor probléma van derül ki, hogy ebből mondjuk sok nem igaz. Létező legjobb tudomásom szerint, ami max 1 éves, Asus Fixhez tartozik. Máshoz nem.

A legnagyobb bajom ezzel, hogy ha ez egy hivatalos szakszerviz volt, akkor miért tesznek fel olyan "pasztát" amit nem rakunk fel. Ha ügyfél kéri, akkor sem. Ha előtte a jogi osztállyal lemeccseltük és utána aláírta a nyilatkozatot az ügyfél, hogy igen, akkor innentől minden jogáról lemond amivel minket basztathat, na akkor fel lehet kenni bármekkora ökörséget, lehet moddolni és bármit amit csak akar. Kapugaranciával.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#22) Chaser válasza Tikakukac (#21) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)
LOGOUT blog (1)

bacsistól kértek lekvárt, de neki épp elfogyott, folyékony fém meg volt, így lett ( :

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#23) MaxxDamage válasza MasterDeeJay (#20) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Még van (kitartás) :) :R

(#21) Tikakukac:
Amennyiben olvastad az írást, abba minden lényeges benne van (FD csinálta, mert az a hivatalos Asus által megbízott szakszerviz - Laptopot ide értve)
3 hónapig ment (max. 85c CPU temp és 73c GPU temp) aztán 99c lett a CPU úgy hirtelen 3 hó eltelte után... nem gond. Cserélték amit kellett újra. Azóta meg van ez az aksis, hálózati,led jelzéses villogásos hiba jelenség...

(#22) Chaser: Az is egy jó megoldás látod! :K

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#24) Mustaros


Mustaros
(fanatikus tag)

Nemrég volt az 1 hónapos új gépem ebben a csodás FixDirect szervizben túlmelegedés hibával. Kapott új pasztát amitől jobb lett , csak csörögve kaptam vissza , mert a kedves szervizes úgy szedte szét hogy a műanyag pattintos lábakat eltörte és a maradványokat benne hagyta..

Komolytalan ajánlatokkal kérlek ne fárassz , ha nem tudsz olvasni az nem az én bajom!!

(#25) MaxxDamage válasza Mustaros (#24) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Az f*sz*! Erre te? :B

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#26) Kiki18 válasza Mustaros (#24) üzenetére


Kiki18
(őstag)

Én ezért nem vállalok régi fos biliműanyag laptopokat szerelgetésre/tisztításra.

Egy szerviz viszont ezt nem teheti meg, és így ez előfordulhat :D

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=kiki18

(#27) Tikakukac válasza MaxxDamage (#23) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Bevallom a szemem ugrált, mert a tagolása az írásnak, khm. maradjunk annyiban, hogy gyilkos, főleg ezzel a középre igazítással. Sorkizárt már sokat segítene :B

Tehát akkor a FixDirect felkent folyékony fémet? Erre direkt te kérted őket vagy elég volt sugalmazni? Csak azért kérdezem, mert pár éve benne vagyok a buliban és messze nem tudok róla, hogy ez gyakorlat lenne.

Amúgy meg továbbra is igaz amit írtam. Attól mert valami drága még nem lesz jó. Ahogyan AW-ből is volt olyan, ami 2 hetente járta a szervizt, valószínűleg ez is olyan gép lesz, aminek olyan gondja van, amit szimpla refurbozott lapcserékkel nem tudnak megoldani úgysem.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#28) Mustaros válasza MaxxDamage (#25) üzenetére


Mustaros
(fanatikus tag)

Kiszedtem a törött műanyag darabokat és most nem csörög.
Amúgy ez a gép csak 400e volt (fx705)

Komolytalan ajánlatokkal kérlek ne fárassz , ha nem tudsz olvasni az nem az én bajom!!

(#29) Tikakukac válasza Mustaros (#28) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Rossz hírem van. Ehhez szokj hozzá. Sok-sok-sok-sok évvel ezelőtt kezdődött a trend. Egyszerűen annyira gagyi anyagból vannak öntve, hogy a gép lebontja magát és a legkisebb külső behatásra is törnek a patentek. Lista van vezetve bizonyos típusokról, amiket jellemzően ügyfél előtt kell szétszedni, hogy lássa, nem a szervizes nyitogatja a gépeket baltával, hanem annak ellenére vesznek gémer notikat csilliárdokért, hogy megkérdeznék ki fogja-e bírni egyben a gariig egyáltalán.
Még te jó úton van, ez csak patent. Majd mikor jönnek ki a menetek is a műanyagból, na akkor már össze sem tudod rakni a gépet, legrosszabb esetben indulhat a "ma mit zárunk rövidre" játék.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#30) MaxxDamage válasza Tikakukac (#27) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

:D (ez így "mutat" jól) ;]
Elvileg új lapot kapott, amire kaptam 1 év gyártói garanciát.
Fene tudja már... én is mondtam és ő is mondta azt tesz rá (LP-t) de csak a procira , MX4 lett a GPU-ra rakva akkor.

(#28) Mustaros : Nagyon jól tetted. Akkor most csak a "csavarok" tartják?

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#31) MaxxDamage


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Javítva az akku töltési/lemerülési ciklusa és elhasználódás mértéke (rosszul emlékeztem a 15% -al, valójában csak 6%)

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#32) Tikakukac válasza MaxxDamage (#30) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

99%, hogy ez is refurb lap. Én egy GL-t gariztattam be ötször legutóbb, annyira okádék volt a refurbozott lapok minősége, hogy mindig visszament 3 hónap után. Ami okés, garis. Csak 3 hónapból 3-4 hét kiesik mindig.
Én mindig nem értem miért raktak rá ilyet. Semmi indok nincs mögötte. Ha a macis paszta is kevés akkor kész, ennyit tud a gép. Én is tolhatnám a vízhűtésemre is, csak miért lennék annyira hülye, hogy tönkrevágom a blokkomat.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#33) MaxxDamage válasza Tikakukac (#32) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Macis már jó kis UV-vel ez a max. (P95+FM teszt alatt) [kép]

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#34) Tikakukac válasza MaxxDamage (#33) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Volt G752-es ügyfél aki 35k-t ráköltött a gépre a vételi áron felül. Zsír új gépen össze GAP PAD csere és az elérhető legjobb paszta amit kapni lehetett, plusz mindenféle feszültség állítgatás és profilozás, amit engedett a generáció.

Mindenki eldöntheti, hogy ez így fél miska felett mennyire van rendben :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#35) MaxxDamage válasza Tikakukac (#34) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Nekem így megfelelő...
Most ott tartok, hogy BIOS Upgrade történt v305 to v304 verzióra és a gép rendben van akksi és hálózati csatlakozás szempontjából (eddig) ami zavar az csak a TouchPad alatt található HDD és Repülőgép üzemmód jelző led/fény folyamatos "villogása" [kép]

A v305 BIOS az nincs a gyártói letöltési oldalon (úgy néz ki közben levették...)

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#36) Tikakukac válasza MaxxDamage (#35) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Ha neked így jó, nem tudom miért vársz bármit is bárkitől. A gyártó a kövi gépből még többet fog kisajtolni, még gagyibb lesz, még putribb anyagokból és a supportról is elmehet 1-2 ember, mert hát összességében jó minden. És így lett szemét a teljes business class is. Amíg bármit meg lehet csinálni az ügyfelekkel, mert veszik a gépet utána is, addig nincs változás. Nekem lesz munkám, csak rendes laptop nem.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#37) MaxxDamage válasza Tikakukac (#36) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Attól függ, ki mit gondol vagy ért "jó" alatt.
Temperature amire gondolok, nem 90c környéki vagy afeletti és nem trottyol a procc.. stb..

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#38) Tikakukac válasza MaxxDamage (#37) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Én úgy egészre gondolok. Úgy ahogy van. Gép, support, bármi ami a termékhez kapcsolódik. Tapasztalataink szerint amíg nem jut el egy sztori bíróságig, addig kb. bármit bekajál az ügyfél. Ugyanúgy megveszi a kövi gépet hiába tört el a keze alatt az egész felső kijelzős szekció vagy szivatták végig driver gondokkal évekig. Fogyitársadalom, heló. ;]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#39) MaxxDamage válasza Tikakukac (#38) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Ismét megy vissza az RMA-ra... kezdem unni.
Doboz is lassan elkopik a sok oda-vissza küldözgetéstől... :))

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#40) Tikakukac válasza MaxxDamage (#39) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Ezért mondom. Nekem ez így a jótól elég messze van.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#41) MaxxDamage válasza Tikakukac (#40) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Csak pozitívan :K
Most megint úgy néz ki rendben van... aztán kérdés csak az, hogy meddig(?)
Aksi jó, hálózatról is jó, hőfokok is jók, teszteken is minden OK
Asus RMA igény leadva, max a Futár rendeléssel várok pár napot (hetet kivárom) és ha jó lesz (nem instabil meg kiszámíthatatlan, hanem stabil a gép) akkor lemondom.

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#42) tomazin válasza MaxxDamage (#41) üzenetére


tomazin
(PH! kedvence)

Az a baj, h ameddig van turelem addig nyulik a retes. Ha azt latjak, h lehet etetni baromsaggal, akkor fognak is.

(#43) Mustaros válasza MaxxDamage (#30) üzenetére


Mustaros
(fanatikus tag)

Kb , sok csavar tartja szerencsére , meg annyira nem vészes a dolog. Csak kicsit bosszantó , hogy finomabban is szét lehet szedni egy ilyen gépet.

Komolytalan ajánlatokkal kérlek ne fárassz , ha nem tudsz olvasni az nem az én bajom!!

(#44) bagyusz


bagyusz
(őstag)

Hát ez így eléggé ROGos út. Egy ilyen felszereltség mellett a szerviznek aranyélete van. A végtelenségig megéri javítani amíg van alkatrész.

(#45) Kisszidi


Kisszidi
(lelkes újonc)

Nekünk Asus-szal csak bajunk volt.
Testvérem laptopjának a töltője, alaplapja és kijelzője lett cserélve 1 év alatt, utóbbi kétszer.
Édesanyám ultrabookja cserélve volt gariban, egyszercsak nem indult el.
Az enyémben a HDD szállt el, majd felhívtak azzal, hogy nem az eredeti HDD van benne, a szériaszám egy Acer géphez tartozik. Mivel újan vettem boltból és soha nem bontottam meg, számomra nyilvánvaló volt, hogy ők keverték el a javítás vagy még a gyártás során, de ez már nem érdekelte őket.

Sok laptopunk volt, de Asus csak ez a 3, levonva a következtetéseket számomra az Asus nem létezik, bármilyen kütyüt is akarok venni.

(#46) MaxxDamage válasza tomazin (#42) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Hát ha 3x vissza küldöm gép csere (újra) igénnyel a laptopot, akkor már nincs sok választás.
Most valszeg az aksi / cella probléma (is) van jelen... (és még a hűtés/paszta vagy nem állt be, vagy nem tudom)
Akku 100% és instant 94% aztán tölteni kezdi...
BIOS-ba belépve "0% primary" a Battery állapota, kurzort ráviszem és 100% amit mutat.
Hőfokok ismét sz*rok... ez így nem állapot :(

(#43) Mustaros: Lényeg az, hogy megfelel és használható :K

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#47) Tikakukac válasza Mustaros (#43) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Újfent jelzem: egy 3 éves icipici ujjacskáival is szétszedhetek egy gépet, ha az konstrukciójában sz@r.
Egész hosszú a lista az évek során összeszedett gépekről, amiket nem ért meg szervizelni. Mert rendes helyeken ilyenkor kapsz új baseplatet mondjuk. Ami 15-20k. Az egészre te fizettél volna 10k-t eredetileg, egy teljes pasztázás és tisztítás mondjuk. 10k mínusz, plusz az ember bére és a helyé. Irgalmatlan bukta. Miután pedig 3 darab egyébként igen tapasztalt ember sem tudta leszedni törés nélkül a Z500-ak alját, minden memória, HDD-SSD és tisztítási listáról le lett húzva a laptop. Erre pont emlékszem, akkor kezdtem Pesten dolgozni és tiszta ideg volt mindenki, hogy ilyen nincs. De, van.

Nem azért, mert az ember hülye vagy alkalmatlan a munkájára, hanem mert az ügyfél szemetet vásárolt.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#48) Mustaros válasza Tikakukac (#47) üzenetére


Mustaros
(fanatikus tag)

Újfent jelzem: ha nekem is megy , akkor másnak is menjen , mert nem vagyok laptop szervizes :))

Nem izomból kell csinálni.. erre céloztam..

Komolytalan ajánlatokkal kérlek ne fárassz , ha nem tudsz olvasni az nem az én bajom!!

(#49) Tikakukac válasza Mustaros (#48) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Jah, hogy egy már felnyitott gépet utána könnyen szétkaptál. Akkor jelzés2: ez mindig így van.

De akkor ismét világosan: egyes gépek annyira hulladékok és ez fokozottan igaz Asusra, hogy szétszedni őket már az első éves karbantartáskor is kamerával vagy ügyféllel javasolt, megelőzendő az anyázás.
Egy egész G56 kontingenst küldtem gariba a 12. hónapban, mert már a csavarok kitekerésénél éreztem, hogy 1-1 csavar megforog, ha ezt én szétbontom, akkor az ügyfél tutira elvágja a nyakamat és fizethetem majd zsebből a "károkozást'. 5 darab gép ment így ki, végül egy kisebb hegynyi műanyag elemet cseréltek újra garban :D

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#50) Mustaros válasza Tikakukac (#49) üzenetére


Mustaros
(fanatikus tag)

Nem tudtam , hogy ennyire rossz a helyzet. Másodjára szétszedett gép az mindig könyebben nyílik szét , ez is valós persze.
Régi laptopok jobb anyagokból voltak.. Mikor utolsó csavarig szétszedtem a régi thinkpad-eket , akkor semmi ilyesmit nem lehetett tapasztalni , hogy gyenge műanyagból lenne vagy ilyesmi..

Komolytalan ajánlatokkal kérlek ne fárassz , ha nem tudsz olvasni az nem az én bajom!!

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.