Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3) #47360000


#47360000
törölt tag

Kollégiumi szobatársam is hasonlóképpen járt az Asus-szal. Neki random időközönként kékhalálokat kapott a laptopja, mint kiderült alaplap hibás volt a laptop... El is küldte a szervízbe a garanciális gépet. Sokat kellett várni mire visszaküldték neki, mert éppen alaplap hiányra hivatkozva nem tudták megjavítani a terméket. Visszaküldték, tökre örült neki, hogy majd újra tudja használni a lapost, mire újra előjött ugyanez a hiba... Windows-t újratelepítettük bízva, hátha az majd megoldja a mostani problémát, hiszen új az alaplap, az már csak nem lehet hiba... No persze... :) Windows 10 újratelepítve, ugyanúgy jönnek a kékhalál üzenetek (mindig más hibakóddal). Vissza a szervízbe, mint kiderült, az újonnan beszerelt alaplap is hibás volt. Megint hosszú idő múlva visszakapta a laptopot. A végére szerencsére jó lett, de ő is azóta azt mondja, hogy soha többet Asust.

Remélem sikerül dűlőre jutnod a gyártóval és végre kézhez fogod kapni a laptopodat már működő normális állapotban. Kitartás hozzá!
A fent említett ismerősöm is szerette volna, hogy a terméket cseréljék ki ha nem tudják megjavítani rendesen, neki az üzente emailben a kapcsolattartó, hogy ha négyszer bekerül a termék hibával akkor utána lehet a cserét kérni, de akkor valószínűleg még utána is kicsi az esély, hogy kicserélik a te esetedből úgy látom :/ .

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.