Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • E2E4

    aktív tag

    válasz kovaszoskeny #5922 üzenetére

    Az LG kiállított egy "Jegyzőkönyv/Szakvélemény"-t, amiben valóban azt írta, hogy menjek vissza a kereskedőhöz készülék cserére.
    Csakhogy, ezt a kereskedő nem köteles elfogadni!
    Alaposan körbejártam az ügyet, többször egyeztettem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággal, nem önszántamból mondtam le 35.000 Ft-ról. Az NFH állásfoglalása is az volt, hogy állapodjak meg a kereskedővel.
    Az első pillanattól kezdve konszenzusra törekedtem a kereskedővel, mert így járok a legjobban.
    Ha ez nem sikerült volna, akkor az egyetlen megoldás a bíróság, és nem volt szándékom éveket szenvedni azért, hogy a bíróság megítéljen majd valamilyen összeget (egyáltalán nem biztos, hogy a teljes vételárat, hiszen a készüléket használtam egy évig, és ezért van értékcsökkenése!) amit majd esetleg megkapok valamikor, ha egyáltalán fizet akkor a kereskedő.

    Esetleg beírhattam vonala újra a panaszkönyvbe. Tök feleslegesen. Az NFH csak azt vizsgálja ilyenkor, hogy érkezik -e válasz a kereskedőtől, utána pedig úgy állapodnak meg a felek, ahogy akarnak. (Lásd. fentebb.) Tehát ilyen esetben az NFH-nak semmilyen további jogköre nincsen, nézeteltérés esetén a felek csak polgári peres úton rendezhetik problémájukat. (Lásd. fentebb.)

    lyen nincs a vételár jár vissza egészben.Ez nem piac,hogy alkudozik jogszabály kötelezi illetve nem is krumplit vettél..
    De, ez ilyenkor sajnos valóban egy piac. Semmilyen jogszabály nem kötelezi a kereskedőt arra, hogy előfogadja az LG szakvéleményét, és semmilyen konkrét határozatot nem tud hozni ez esetben a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság!

    (#5923) gretzky77
    ez az ára hogy GSM boltban lett vásárolva olcsóbban!
    Ez valóban így van. Csakhogy a vételár közötti különbség tetemes volt. 200.000 Ft vs. 132.000 Ft.
    Csak halkan kérdezem meg, a fórumon hányan vannak, akik megvették az LG V10-et 200.000 Ft-ért egy hazai LG disztribútortól, és hányan, akik jóval olcsóbban, nem hazai disztribútortól? (GSM bolt, webshop.)

    De az LG nagyon korrekt mert 1 éven belül így is javítja!
    - Mennyire nevezhető korrektnek egy olyan javítás, ahol javítás után ugyanolyan hibásan adnak vissza egy készüléket?
    - Milyen minőségbiztosítás van egy ilyen szervizben?
    - Mennyire nevezhető korrektnek az, hogy ha ezt követően a valódi megoldást hozó javítástól elzárkóznak "aránytalan többletköltségre" hivatkozva és lepasszolják az egészet a vásárlóra?
    - Amikor - fórumon olvashatóan - egy LG G4-nél kicserélték az alaplapot, az akkumulátort, a kijelzőt, a vázat, mindent, csak a bőr hátlapot nem, akkor nem volt "aránytalan többletköltség", ez esetben pedig egy második kijelző cserénél igen?

Új hozzászólás Aktív témák