- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz
concret_hp #28 üzenetére
A sztráda m3 azóta tönkremenés felé tendál, legalábbis erre utal, hogy eladták azt a bizonyos márkaszervízt, erről pár hete postán értesítették az ügyfeleiket.
Fogott az átok
-
tomazin
veterán
Végigolvastam a hsz-eket is...hát vicc...de jó volt,h régen a ladánkat pikkpakk meg lehetett csinálni,akkor is ha ráesett volna egy meteor.
-
bambano
titán
válasz
bLaCkDoGoNe #53 üzenetére
Bő két hónappal az események után egy új hírt szeretnék megosztani veletek, gondolom nagy meglepetés lesz: nincs hír. Nem történt semmi
Reakció zéró.
Más kérdés, hogy azóta találtam másik tisztességes opeles társaságot, akik faragták az autómat, az Opel Gaált, ők Gödöllőn és Dunakeszin vannak. -
bLaCkDoGoNe
veterán
Homárra vele, ott nagyobb a publicitás!
-
Peter789
senior tag
67e a vezérlő? :megalol:
akkor ide illik ez is:
megdöglött a termosztátom, alig akarta elérni a motor még a 75 fokot is. felhívtam az érdi skoda szalont/szervízt, hogy mégis mennyibe fájna: kapásból elkezd kábítani a gyerek, hogy a mutató mit mutat? mondom ne vicceljen, ha valaki, akkor maga csak tudja, hogy az a marketing xar semmit nem jelent, mert hetven-egynéhánynál beáll középre, és 105-110-ig meg se moccan... OBD kábellel monitoroztam, és úgy láttam, plussz max fűtés mellett majd megfagytam 0-5 fok között, annyira bágyadt levegőt fújt már egy ideje... szóval próbáltam tisztázni, hogy nem egy mezei lúzer vagyok, akit bárhogy lehúzhatnak... de mégis úgy gondolta: mondja, hogy 20e a termosztát... meg gondolom minimum 10e munkadíj...
picit megütött a szám, úgyhogy felhívtam a TLX-et: milyen kell? utángyártott spanyol 1.5e, gyári TRW 2e... a maszek szerelőm 5e-et kért mellé a munkáért, mert picit elszenvedett a hülyén elhelyezett csavarokkal, de 2 óra alatt így is megoldotta a problémát...
2 vs 20e? és a rosszéletű édesanyjuk hogy van?vagy lehet skodáéknál 20e-ért még csak utángyártottat, vagy bontottat tettek volna bele, a gyári mégtöbb?
plussz még pár adalék:
öv+övfeszítő: skodáéknál 28e, TLX-nél 12e...
ablakemelő mechanika: skodáéknál 28e, TLX-nél 14e...
reflektor üveg: skodáéknál csak egyben az egész refi 60e/db, TLX-nél üveg 6.5e
most kell egy szélvédő, már fel se hívom a skodásokat... nem ragozom tovább, márkaszervízbe menjen akinek 3 anyja van... -
Gebriel
veterán
Tudja, kedves GM Europe EMEA meg mittomén mi. Szerintem az 2007-ben ultragáz, hogy egy SKODA taxiról bikázzuk be a vectrámat az egyik Opel márkakereskedés udvarán. ULTRAGÁZ.
Na ez aztán MEGALOL -
bambano
titán
Az volt a gond, hogy a klímavezérlés a can buszon keresztül beszólt a ventillátorok vezérlő paneljének, hogy kapcsoljanak le, de azok egy elektromos hiba miatt ezt a parancsot nem tudták végrehajtani. Gondolom valami olyasmi baja lehet, mint régen a ttl áramköröknek, a szabad bemenetet logikai 1-nek veszik, ha nem húzod le ellenállással valamelyik tápfeszre. Ha jól értettem a szakértőket, ez a lehúzó ellenállás ment tönkre, szakadt meg a vezérlésben, ettől a digitális rész meg az analóg rész közötti illesztés állt fejre.
66 amperórás akksi szokott ilyen autókban lenni, 30 amperes biztosítékot kellett kivenni ahhoz, hogy megálljon. Az nem sanszos, hogy nem volt feltöltve az akksi, szinte csak autópályán járok vele, hosszú utakon, városban alig.
Szerintem a szerelő bácsik is tudták ezt, csak megkondult a munkaidő végét jelző kong és ez nekik fontosabb volt. Nekem ez fáj. Mert mindenki hibázhat, aki dolgozik, de hogy úgy hibázzon valaki, hogy nem is dolgozik, az nem tetszik. -
Muton
addikt
ne feledd el, h vannak olyan autók, h ha leszeded az akkuról, akkor cseszheted a vezérlő elektronikát (aminek mindig kell tápot kapnia, különben pl biztonsági okoból motorhibát szimulál, meg ilyenek)
de ezt a szervízben tudniuk kell.
meg azt is, h a legegyszerűbb diagnusztika is kiírja a problémát. nem úgy kell autót javítani, h jön a biztonsági őrből kinevezett, semmihez sem értő majom, a nulla tapasztalaltával (és hozzáállásával), hanem első körben nyomni egy diagnosztikát. nem poénból van az autókon. az esetek 90%-ban kiírja, h mi a gond, a maradék 10 %-ban kell egy kicsit utánagondolni
ekkor jön elő az, h hová viszik az autót, mert egy diagnosztikai eszköz milliós nagyságrendű, és a szoftver frissítések is qrv drágák. sok szakszervízben nincs is ilyen masina !!!
az oylan műhelyeket el kell kerülni, mert egy elektronikai hibát esélyük sincs megtalálni, és marad a vezérlő egység, meg a többi drága cucc cseréje - ami nem feltétlenül jelenti a probléma megoldását.
az meg tényleg szánalmas, h a műhelyek vezetői, alkalmazottai ezt az erkölcsi és szakmai szintet tudják produkálni. okádni lehet tőlük -
eziskamu
addikt
Mármint a generátorról, nem? Amúgy netes adatok alapján dolgozok, valamint te nem arra sima légbefúvós rendszerre gondolsz ami minden kocsiban benne van és annyit tudsz állítani, hogy hideg/meleg, vagy hogy merre fújjon? Olyan van a trabiba is és azt tényleg a motor hajtja.
PS: Félreértelmeztem, én a légkondira gondoltam, de az ábrák alapján amit most nézegetek, a klímának méretes ventillátora lehet, ami azért csak levesz pár ampert még ha 10-et nem is éri el. Akkor viszont az akksi volt már rendesen lemerülve.
[Szerkesztve] -
eziskamu
addikt
Nem az a gond, hogy az aksi gyenge, csak hogy a klíma rohadtúl sokat fogyaszt, valahol 15 ampert is írnak,(persze ez csak a maximális, folyamatosan lehet, hogy csak fele/negyede) ami 100 Watt feleti fogyasztás, mintha, nagyképernyős katódsugárcsöves TV-t vagy egy asztali gépet működtetnél az aksiról feszátalakítóval. Nem hiszem hogy 50 amperóránál nagyobb aksija lenne a kocsidnak, amit, még a szerelőnek is tudni illett volna.
A lényeg: egy fullra töltött ilyen aksi 3-6 óránál tovább nem valószínű hogy bírja ha maxon megy a klíma. Az a baj hogy én tudom ezt miközben elismerten 2balkezes műkedvelő vagyok, semmi papírom, csak éretségi, meg egy másik most folyamatban, és a ''szerelő'' bácsi meg nem. Nekünk pl az elektromos szerelő szaki úgy kötötte be a rádiót, hogy az egyik kimenetére volt sorosan kötve a két hangszóró, pedig a másik kimenet is szuperált volna rendesen.
-
Ygg
senior tag
Wazze...
Az a baj, itt már mindenhez az embernek magának kell érteni.
Egy dolog, hogy drága a szervíz, de a másik, hogy inkorrekt, becstelen, és a nagy pénzért képtelenek megcsinálni. -
KrAt
veterán
Átérzem a helyzeted
Amúgymeg ide less be, várunk[link]
-
eziskamu
addikt
Mi az hogy leszedte a sarukat az aksiról és még ment a klíma, vagy ő nem tudta mi a saru vagy én
DE ha az aksiról leszedjük a csatikat akkor elméletileg nem kéne menni a klímának sem, bár én max a Trabi elektronikáját értem, de ha nincs áram akkor nincs klíma sem. Hát jó kis szaki volt, meg kell hagyni.
-
blunt
aktív tag
válasz
venember83 #30 üzenetére
ott kellett hagyni a kocsi 1 napra, volt egy szélvédő csere. 24 órát nem tudok sajnos ott lenni a gép mellett
-
blunt
aktív tag
mercedest jobb, hogy nem. 1998 kárpát utca, akkori face-liftes S500as bálna mercivel mentem oda mint vip ügyfél. A klímakompresszoromat kilopták, betettek helyette egy hibásat, majd közölték, hogy igen ez gyakori hiba (mi, egy akkoriban 35milliós autóban gyakori hiba?) és, hogy 4 kiló lesz az új.
akkor adtam el és mondtam, hogy mo-n mercit soha többé. Tehát nem jár jobban vele.
Volvo? Van a családban egy S80 vadi újonnan lett véve (ezt csak azért írom, hogy nem mi vettünk használtan kókány szart) és akárhányszor szervizbe megy az autó, valami hibája utána mindig van!
Egyetlen szerviz amire idáig nem tudtam panaszkodni az a subaru volt. biztos van más is, de én már megjártam mindent. merci,bmw,toyota,audi,volvo. egyik se jött be. -
concret_hp
addikt
ahogy írtad: ultragáz
de legalább feltaláltad magad
az ilyen gyökerek meg remélem éhenhalnak, mert kirugdossák őket -
bambano
titán
Azért is volt meglepetés nekem ez a dolog, mert a lakóhelyem szerinti két opel márkakereskedéssel is volt sok dolgom és nem volt bajom (Opel Olympia, Klassz autóház), meg itt Pesten a Kövesdánnal se volt gondom... Szóval nekem eddig 4-ből egy nem jött be, de az nagyon nem.
Lehet, elő kellene már vennem a régi jó mondást: a fejétől bűzlik a hal... -
dabadab
titán
Nahat, meg senki nem linklte a Totalcart? [link]
En mondjuk a Duna Interservice Furedi utcai egysegerol tudnek horrorsztorikat meselni (az tenyleg durva hely, de ugy tudom, mostanra mar nem ok a Mitsubishi markaszervize). Ezenkivul ismerosok (meg nemileg sajat tapasztalatok) szerint kies szulovarosomban meg egyetlen normalis markaszerviz sincs, mind kokler - es ez a legborzasztobb, mert igy meg csak azt se tudom megtenni, hogy akkor elmegyek mashoz (ill. persze ott van az a lehetoseg, hogy egy kicsit tobbet megyek, hatha Kismartonban v Becsujhelyen mas a moralt produkalnak a magyar autoszerelok).
-
juliabrilke
veterán
Őszintén... Szerintem így informatikus fejjel beállhatnék pár szervízbe dolgozni... Fel se tünne senkinek... Mert az ok, hogy az egyik ne tudja, hogy a kocsidnak mi a baja, de hogy egyik se...
Mondjuk azért hozzátartozik az is az igazsághoz, hogy vannak olyan helyek is, ahol nagyon értik a dolgukat.
-
venember83
nagyúr
Szerviz? Vicc az egesz, csak nem tudom ki kepes nevetni.
Hat hete nincs cd-lejatszo (vagy semmi mas zenelejatszo egyseg) az autoban...
Xarral adtak el (tudtak rola!!!) s hat hete felkuldtek Pestre javitasra, na azota semmi. Elvileg harom het az atfutasi ido, cserekeszuleket persze nem tudnak adni, mert nincs...
Gyongyosi Renault szerviz, ennyit roluk. -
spirit007
senior tag
Na most ez kicsit demagógnak fog tűnni , de :
Magyarországon két választása van az embernek , vagy kiokosodik a vásárolt típusból vagy jól lehúzzák a szervizek .
Pár éve hasonló velem is megesett csak FIAT szervizekkel .
Indítási probléma volt , tünet : nem indult hidegen a motor , csak hidegindítóval sikerült beindítani (nyáron!) , ha beindult onnantól a holdig is elment volna ...
Végigjártam pesten 3 márkaszervízt és vagy 5 ''májsztrót'' , a legolcsóbb ajánlat 30 ezer volt (lambda szonda csere) ...de egy dologban egyformán vélekedtek , hogy konkrétan fingjuk sincs mi a baja .
Na ekkor szépen elkezdtem a NET-en kutakodni mindenféle leírás után és fél nap olvasgatás után egy 5000 Ft-os krova készlettel és egy multiméterrel nekiálltam megkeresni a hibát .
Kb 1 óra alatt sikerült megtalálni a hiba okát : szétszedtem az injektortés abban van egy kis gyűrű alakú ''szűrő'' ami körben el volt tömődve ...
Na ezt szépen kimostam átfújtam (stílszerűen porpisztollyal) , összeraktam és kész .
A kocsi azóta ment vagy 60 ezer KM-t probléma nélkül . -
jerry311
nagyúr
Eszembe kellett volna jutni, hogy beindítsam a motort?
Igen, legalábbis én vagy levettem volna a sarut, hogy ne menjen a venti avygbeindtottam volna a motort. Azok után biztosan megtettem volna avalamelyiket, hogy hallhatóan csökkent a ventilátorok fordulatszáma. -
bambano
titán
Túl sok biztosítékot kellett volna kicibálni, meg nem is akarok én autóval foglalkozni, ha nem muszáj. De úgy látszik, hogy muszáj. Mindegy, egy kis doksiolvasásból megvolt.
A cserével kapcsolatban a fő problémám az, hogy a figura elszólta magát: azzal nyitott, hogy ellenálláscsere. Van egy ellenállás a ventillátorok vezérlőmoduljában, ami el szokott égni, ezt ismerik, mint típushiba. Utána tért át arra a verzióra, hogy az egész vezérlőmodult kell cserélni. Namost ha át akar vágni, hazudjon sokkal ügyesebben. Ha nem szólja el magát, lehet, hogy benyelem a modulcserét. De előtte elszólta magát, utána pedig csúnya lenézés azt hinni, hogy nem vettem észre. -
vati
senior tag
''Amúgy ezért van öreg autóm. (Meg mert nincs pénz újra.) Nincsenek benne bonyolult dolgok amiket márkaszervizben kéne cseréltetni,''
Igen, itt a lényeg.
Relatíve új autóval is lehet költség rendesen, ha kifog valaki egy rosszul összerakott darabot. (még garossal is: az eljárkált benzin, idő, idegbaj, mind pénz...) Plusz, ahhogy éleződik a gyártók versenye, egyre rövidebb élettartamra tervezik az autókat.
A gyártónak a következő az érdeke:
1/ garancián belül lehetőleg semmi ne romoljon el,
2/ garanciaidőn túl, modell életcikluson belül elromolhat, de ne nagyon, hogy a user ne ábránduljon ki a márkából és birkaként megvegye a soron következő modellt,
3/ a modell tervezett életciklusa (tipikusan 6 év) után egyszerre széhullhat az egész, hogy A) el lehessen adni sok alkatrészt, B) 6 évesnél öregebb autóknál nem érdeke a gyártónak az imázs őrizni-építeni, mert ezeket csóró lúzerek veszik, akiken úgyse lehet nagyot kasználni - ezért kár ennél időtállőbb alkatrészt rakni a kocsikba.
Ez a globalizált kapitalizmus szép új világa.
Hol lesznek a mai csicsa új autók 20 éves korukban? régen a roncstelepen...
[Szerkesztve] -
Polacheck
HÁZIGAZDA
Átérzem a szotryt, részemről ezért maradok a jól bejáratott öreg szakinál. Mindenre tud megoldást, ha nem azonnal akkor utánaolvas. Ráadásul mindenre van ismerőse és nem gyengén barátságosabb áron dolgozik a márkaszervíznél.
-
vati
senior tag
''mellett 2-es bizti, 7.5 amper, ventillátorok. Kirántom, semmi. Vissza. Abban a dobozban egy darab nagy biztosíték van összesen, doksi szerint klíma, ventillátorok, stb. Biztosíték ki, csaknorrisz megpihen, törölgeti a homlokát.''
Vsz az algoritmus körülményesebb a kelleténél: hasonló problémánál én nem rohanok fejvesztve a legközelebbi szaxszervizbe amelyek köztudottan köcsög levevős helyek. (nem garos autóval csak kényszer hatására látogatandók.) Nem kezdenék el manualt olvasgatni sem, szimplán félreállok, slusszkulcs ki, biztitáblá(k)ból sorra kihúzkodom a biztosítékokat, hogy melyiknél áll le a venti. Azt az egy biztit nem dugom vissza, járok tovább a kocsival venti nélkül, amíg nem lesz időm elugrani a szakihoz, hogy okságilag is gyógyítsa meg. Ha más cucc árama is azon megy át, hát nabumm pár napig nem lesz klíma, levegőkeringtetés, utastérvilágítás, akármi. Egy normális szerelő is ugyanezt tenné, aztán adna egy időpontot, amikor visszavihetem hogy komolyabban utánanézzenek.
Ha már szerviz, elektromos problémánál nem engedném hogy helyből 67k-s alkatrészt cseréljenek (szakszervizes stílusú durva levevés, munka és gondolkodás helyett), ezek jó eséllyel kontakthibára/zárlatra vezethetők vissza amit fillérekből lehet javítani, ha egy öreg szaki kiméregette.
Igaz, nekem nem Vectrám hanem egy régi pukkant Fiatom van
Elektromos hibák házi elhárítására jó iskola... már attól se ijedek meg ha karácsonyfát játszik a műszerfal, ha egyébként megy a verda -
Rick4
félisten
ilyen ódákat simán lehet a békéscsabai ford szervizről is írni, de akár a szegedi vw-porsche szervizről is....szerintem ezek egyre mennek rá, amit ott vettél, azt vidd oda, garis szervizre, bele se teszik, de kifizettetik....szinte nem is tudok olyan helyet, ahol ne lennének ilyen sztorik...
-
tildy
nagyúr
Erről van szó. Egyszerűbb nekik nem foglalkozni a javítással, amellett , hogy több haszon van egy új alkatrész beszereléssel.
Nekünk kötelezőről adtak már úgy vissza autót, hogy felpörgött indításnál 3000es fordulatra, igaz azon nyomban rá is néztek és megcsinálták, mikor szóltam, hogy így talán nem vinném el.
[Szerkesztve] -
bambano
titán
Múlt héten a Kövesdánban futómű javításon volt az autó. Amit kiszedtek, az már nagyon halálos állapotban volt, nem hinném, hogy bárkinek be merik rakni (egyébként is velük eddig nem volt problémám). Tegnap voltam gumicserén, megemelték, leszedték a felniket, ott nagyon látszott, hogy amiről azt állították, cserélve volt, azt valóban kicserélték.
Egyébként erre jó az áfás számla, mindig elrakom. Ha gond van, van mire hivatkozni. -
lorcsi
veterán
Hasonló jellegű szivatásos problámám van nekem is az élet egy másik területén
ha mindenki azt csinálná ami a feladata, amiért fizetik akkor nem lennének ilyen problémák
ezt nem lehet arra fogni, hogy keveset keres és azért ilyen lusták,szemetek. ez már más
ez a szarrágóság magas foka -
hcl
titán
Magánszervizekben is csinálnak ilyet... meg az is gyakori hogy nem azt csinálják amit mondasz nekik
Mindenesetre megoldottam, az egyik szerviz tulajának elvégzett pár telefonos meló után már jobban működik a szolgáltatás
(Magyarország mi?!)
Amúgy ezért van öreg autóm. (Meg mert nincs pénz újra.) Nincsenek benne bonyolult dolgok amiket márkaszervizben kéne cseréltetni, és ezeketa dolgokat (klíma, stb) nem cipeli, és nem fogyaszt annyit mint egy mai ''kisautó'', pedig azoknál nagyobb...
-
sh4d0w
félisten
Bambano, szerintem is irányozd a Homárra a sztorit.
Egyébként meg az egyik legdurvább a mai magyar autószerelők között: beviszem az autót vmilyen problémával, erre a ''szaki'' rámondja, hogy ezt kell kicserélni és visszaadja az autót a cserélt alkatrésszel, de ugyanazzal a hibával... Neki nem az a dolga, hogy kicseréljen egy alkatrészt, mert nem azért viszem be a tragacsot; neki az a dolga, hogy megszüntesse azt a hibajelenséget, amivel odamentem. Hogy ezt az autó teljes átépítésével éri el, vagy néhány alkatrész cseréjével, számomra érdektelen, különben 2 hét múlva megint ott vagyok ua. hibával, egy felesleges alkatrészcserével a hátam mögött és legalább 2x kifizetem a munkadíjat... -
luciferc
őstag
Nem mellesleg marad egy alkatrésze, amit megjavíthat és este maszekban berakhatja a haver autójába.
Kiszerelt alkatrészt, ha csak nem teljesen reménytelen a javítása, mindig elvinni, pont azért, hogy nehogy a következő héten egy másik vevőnek a javítottat adják el az új árában. illetve ha megkapod, az egy kis biztosíték arra, hogy tényleg cseréltek, nem csak számláztak. persze a legjobb ott lenni az autó mellett. csak ez sajnos sokszor nem megy.
[Szerkesztve] -
bambano
titán
Tudtak róla, el is szólta magát a főnök, ezért jártam utána. Csak nekik sokkal egyszerűbb megrendelni egy új részegységet és egyben cserélni, mint kiszedni a régit, emberi munkaerővel elszöszmötölni rajta a javítással és visszarakni a jót. Nem mellesleg marad egy alkatrésze, amit megjavíthat és este maszekban berakhatja a haver autójába.
-
Sonny222
újonc
Néha tényleg tudnak érdekeset művelni az Opelosok.
1. Szervízbe van az autó (ott kellett hagyni) megyek érte vissza és az autó NINCS a szervíz területén! (ebédszünetben)
2. Megállapítja a gumiszervízes haverom, hogy az Opelom kereke ugy van elkopva ahogy azt egy autó képtelen. Magyarul lelopták a szervízben a kerekeket az utóról és egy kopott garniturát raktak vissza.
Szóval nem teljesen jól működik az a bizonyos ISO rendszer amire annyira büszkék! -
juliabrilke
veterán
Sajnos ez Magyarország.
Mivel fix a fizetése sok embernek, ezért CSAK elégséges szolgáltatást kell adnia. (miért is dolgozna többet ugyanannyi pénzért
) De azt olyan ártatlan módon tudják közölni, hogy az alkatrész cserélye 70-80 vagy több ezer forint lesz...
De ilyet nem hallottam még, hogy egy opel márkakereskedésben kell taxival bebikázni egy OPELT. -
Kobaljov
senior tag
esetleg küld föl a Tékozló Homárra, azt is sokan olvassák, hátha eljut valami normálisabb Opel vezetőig. Ha nem, akkor is legalább meg lett próbálva.
-
DeadMeat
nagyúr
Nagyon ismeros ez a hozzaallas a szerviz/dolgozok reszerol.Igaz nem opel,Skoda,es a vaci szervize.Detto ugyanez.. 5 perces munkara varhatok 1 hetet is...
-
#64791808
törölt tag
Az nem baj, hogy ez veled megtörtént. ( Azaz hogyapicsába ne lenne baj... )
A baj az, hogy ez megtörtént, írtál róla egy cikket, max 2000 ember elolvassa, és ennyi, a világon semmi nem történik. Pedig úgy megnézném, ahogyan ezeket az opeles kollégákat anyjuk hátán kefélik meg... De nem fogják.
Most mondanám, hogy vettél volna Volvót, hovatovább Mercedest! Aztán simán lehet, hogy pont így jársz azokkal is.
Ez van. Örülök, hogy összességében ''jól'' végződött ez a masszív kis orális szex. -
EQMontoya
veterán
ez odabasz. Ez sajnos magyarország, ahol a melósoknak az elvégzett munkától függetlenül fix bére van. Látható a motiváció.
-
Lasi
tag
Ez elképesztő! Ilyen bandát!
Ráadásul, ha jól olvastam (és miért ne) a villanyász ismerős ismert problémának titulálta. Gondolom akkor erről egy Opel szervíznél simán kéne tudniuk róla. Vagy nem?
Viszont elég jól feltaláltad magad. Grat!Bár jutott volna eszedbe előbb!
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Fotók, videók mobillal
- E-roller topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Automata kávégépek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Dell Precision 7680 Eco FHD+ / 13600HX 14C / 16G D5 / 1TB G4 / WS tervező
- ! Dell Precision 7670 FHD+ / i9-12950HX 16C / 64G D5 / 1TB G4 / Quadro RTX A4500 16GB Pro tervező
- Igazán erős Gamer gép!
- ! Dell Precision 7770 i9-12950HX 16C / 64G D5 / 1TB G4 / Quadro RTX A5500 16GB Pro tervező BOX
- ÚJ AMD Ryzen 5 3600 4.2GHz Socket AM4 BOX Processzor - Áfás számla & garancia
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- Bomba ár! Dell Precision 5530 - i7-8850H I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I P1000 I Cam I W11 I Gari!