Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • vati

    senior tag

    válasz hcl #12 üzenetére

    ''Amúgy ezért van öreg autóm. (Meg mert nincs pénz újra.) Nincsenek benne bonyolult dolgok amiket márkaszervizben kéne cseréltetni,''

    Igen, itt a lényeg.

    Relatíve új autóval is lehet költség rendesen, ha kifog valaki egy rosszul összerakott darabot. (még garossal is: az eljárkált benzin, idő, idegbaj, mind pénz...) Plusz, ahhogy éleződik a gyártók versenye, egyre rövidebb élettartamra tervezik az autókat.:(
    A gyártónak a következő az érdeke:
    1/ garancián belül lehetőleg semmi ne romoljon el,
    2/ garanciaidőn túl, modell életcikluson belül elromolhat, de ne nagyon, hogy a user ne ábránduljon ki a márkából és birkaként megvegye a soron következő modellt,
    3/ a modell tervezett életciklusa (tipikusan 6 év) után egyszerre széhullhat az egész, hogy A) el lehessen adni sok alkatrészt, B) 6 évesnél öregebb autóknál nem érdeke a gyártónak az imázs őrizni-építeni, mert ezeket csóró lúzerek veszik, akiken úgyse lehet nagyot kasználni - ezért kár ennél időtállőbb alkatrészt rakni a kocsikba.
    Ez a globalizált kapitalizmus szép új világa.
    Hol lesznek a mai csicsa új autók 20 éves korukban? régen a roncstelepen...

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák