Hirdetés

2024. május 24., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-11-13 20:33:35

LOGOUT.hu

******** Huawei P10 Összefoglaló ********

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10201) RoSSo3


RoSSo3
senior tag

Szép estét!

Segítsetek nekem kérlek, hogy van ez a dolog a "készülékbe épített garanciával"? A lényeg akkor az IMEI-szám, és számla, papírok nem is kellenek? Sok eladó telefonnál látom, hogy képernyőfotót tesznek fel, hogy meddig érvényes a kiterjesztett garancia. Állítólag ezen keresztül lehet jelezni, ha valami gond van (hicare?).

De akkor blokk, számla nem is szükséges? Vagy hogy van ez?
Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#10202) PACSA75 válasza RoSSo3 (#10201) üzenetére


PACSA75
őstag

Ha jól tudom kell a számla is, más márkával jártam úgy hogy gond volt a telefonnal, imei alapján garis volt, de számla nélkül nem fogadták el.

(#10203) <Adamsky> válasza RoSSo3 (#10201) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Szerintem akkor jársz a legjobban, ha hivatalosan rákérdeztél a support-nál. Annak lesz nyoma (válasz e-mail), amire aztán, ha szükséges tudsz hivatkozni.
Személyes vélemény: ha egyszer már ott van ez az agyonbabuzsgatott HiCare, akkor elég nyomorult lenne, ha a számla hiánya miatt nyavajogna a szerviz.

[ Szerkesztve ]

(#10204) beg válasza PACSA75 (#10202) üzenetére


beg
veterán

IMEI és S/N alapján gariztatnak ha hivatalos magyar forgalmazótól volt beszerezve és aktiválva lett a HiCare.

Számla nem kell.

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#10205) <Adamsky> válasza beg (#10204) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... ha hivatalos magyar forgalmazótól volt beszerezve ... "
.. és ezt, hogy lehet bizonyítani a számla hiányában?

(#10206) beg válasza <Adamsky> (#10205) üzenetére


beg
veterán

Az a szerviz dolga kideríteni az SN és IMEI alapján.

Lásd még pl. Dell és Lenovo üzleti szériáinak szervize, ugyanez. Semmi papírt nem kérnek be.

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#10207) <Adamsky> válasza beg (#10206) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Ez esetben - elvileg - a telefonnak, ill. a HiCare alkalmazásnak is tudnia kellene magáról, hogy ő most hivatalos forrásból származó eszköz-e vagy sem. Másképp: attól tartok, hogy a szürke importos készülék ugyanúgy büszkén hirdeti magáról a 3 év garanciát, csak mikor a tulaj vinné be a szervizbe a telefont, akkor éri majd a hideg zuhany.

Más: kicsit marketing, de azért érdekes cikk. Jó lenne egyszer a Huawei-el kapcsolatban is ilyeneket olvasni (értsd: nem csak olyan "megúszósan" kezelnék a telefonjaik hangminőségét, hanem tényleg odafigyelnének rá, mint pár nagy konkurensük)

(#10208) PACSA75 válasza beg (#10204) üzenetére


PACSA75
őstag

Ha ez így lenne milyen kényelmesen lehetne javíttatni gariban a lopott mobilokat, mint már mondtam más gyártónál (Sony), próbálkoztam számla nélkül (hivatalos support), és nemleges választ kaptam, ami szerintem picit azért logikus.

(#10209) PACSA75 válasza beg (#10206) üzenetére


PACSA75
őstag

Markaszervízben dolgozom (auto), ráadásul garikkal, szerinted az én érdekem bizonyítani hogy az autó gariban van és minden szabály be lett tarva a fenntartást illetően? Nem beszéljünk már bociságokat. Ha kell a gari a te érdeked hogy ezt fenntartsd és bizonyítsd.

(#10210) <Adamsky> válasza PACSA75 (#10209) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... a te érdeked hogy ezt fenntartsd és bizonyítsd ... "

Igen, épp ez a szomorú, hogy még mindig itt tartunk! Kis túlzással egy sz@ros sajtcetlivel kell bizonyítgatnom a jogaimat, a számítógépek, az okos kütyük, és az internet korában.
Vagyis a mindenre felkészült, és akkurátus tulajdonosnak a készülékeinek, kerékpárjainak, autóinak, stb. függően több fióknyi papírt kell otthon tartania. Mely papír - ld. szervizkönyv még - hamisítható vagy könnyen beszerezhető "okosba". Nem egyszerűbb és hatékonyabb lenne ezt digitálisan kezelni?

Visszatérve az eredeti kérdésre. Amennyiben igazad van, akkor a HiCare-ben lévő státuszt pont a hajadra kenheted, vagyis az alkalmazás értelmét veszti.

(#10211) PACSA75 válasza <Adamsky> (#10210) üzenetére


PACSA75
őstag

Szerintem nem veszti értelmét az alkalmazás, az egy információs apk, nagyon jó kis cucc, hiszen senki nem hordja magával a számlát, viszont tudja ellenőrizni "jajj vajon meddig is van gariban még a telefonom?", anélkül hogy kikeresgélje az ember a számlát. Ha pedig okostelefonok kora, akkor igazán nem nagy kunszt beszkennelni egy számlát bárhova (akár telefon, pdf, stb...) és örökre el van mentve bármilyen számla. Az a gond hogy sokan nem is tudják mennyi mindenre és hogyan lehet használni egy okostelefont.

(#10212) beg válasza PACSA75 (#10208) üzenetére


beg
veterán

Éves szinten 15-20 garanciális ügyintézésünk van a Dell és Lenovo felé csak service tag alapján, de ha gondolod inkább elhiszem neked, hogy kell hozzá számla meg blokk :D

Joguk van kérni, ez igaz. De csak akkor, ha valami turpisságot szimatolnak. Eddig még soha nem kérték a számlát vagy fizetési bizonylatot vagy garijegyet.

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#10213) PACSA75 válasza beg (#10212) üzenetére


PACSA75
őstag

Nekem azért kicsit furcsa hogy ha hozzátok beállít Varga Rómeó és aszongya "há figyi mán more, elromlott a telefonom, de nem találom a számlát, javítsátok már meg garanciálisan" és ti meg is teszitek ezt. De hát úgy tűnik szervize válogatja. Nem tudom az ellenkezőjét állítani, nem is az a célom, én elmondtam az én esetemet Sony val, Huawei el még nem volt hasonló gondom.

U. I. Az meg hogy szelektáltok kinek hisztek kinek nem, megint csak érdekes.

[ Szerkesztve ]

(#10214) Kovaratis válasza PACSA75 (#10213) üzenetére


Kovaratis
őstag

A (magyar) Sony híres a rugalmatlanságáról. Én garipapír és számla nélkül vettem a telefonom, előtte elkértem a doboza fotóját, és SN alapján felhívtam a magyar Huawei ügyfélszolgát azzal hogy kínáltak eladásra egy P10-et, de nem találják a papírjait. (Amúgy Vodás a telefon)
Az ügyfeles kedves volt, lekérte az adatokat. Elmondta hogy igen, akkor és ott vették amikor és ahol nekem mondták, és garanciális, a HiCare-ben még nem aktivált telefon. Azt mondta hogy a szervíz kérheti a számlát, de ha nincs lekérik a Vodától a másolatot, ne aggódjak. Ezért vettem meg. :)

(#10215) PACSA75 válasza Kovaratis (#10214) üzenetére


PACSA75
őstag

És az sem baj hogy a számla nem a te neveden van? 😁 Értem, szuper, ezentúl csak számla nélküli occó Huawei eket fogok vásárolni.

Azért ha neadj Isten megtörténik a baj, azaz javítani kell majd, kíváncsi leszek hogy a javítás valóban ilyen sima lesz e.

[ Szerkesztve ]

(#10216) Vikooo válasza PACSA75 (#10215) üzenetére


Vikooo
addikt

Amúgy a szerviznek nem tök mindegy, hogy kinek a nevén van a telefon ha megfelel a garanciális feltételeknek úgy mint, hivatalos forgalmazon keresztül került be az országba, van érvényesített garancia papír, nincs beazva, nem törött stb.

(#10217) xcsabo


xcsabo
senior tag

Sziasztok! Tegnaptól én is beléptem a P10-esek közé. Jó olcsón adták
most a Telekomnál (77 volt otthoni előfizu mellé).
Egy kis érdekesség:
- addig nem akartam belakni a telefont amíg nincs frissítve. OTA-n nem akarta
frissíteni sehogy sem OREO-ra. Megkérdeztem pár Telekomost, hogy most akkor
mi van.... Van-e összefüggés, hogy nincsen még benne SIM. Mondták, hogy elvileg semmi.
Mindenesetre amint beleraktam a SIM kártyát azonnal leszedte az összes frissítést
sorjában. Ezek szerint mégis van összefüggés.

(#10218) PACSA75 válasza Vikooo (#10216) üzenetére


PACSA75
őstag

Ez azért nem ilyen egyszerű, a szerviz (valamint a forgalmazó) az csak szerviz, nem pedig gyártó. Nekem mint szerviznek (vagy forgalmazónak) bizonyítanom kell a gyártó fele az összes problémát, mert végülis ők (gyártó) állják a javítást avagy cserét. És hidd el senki sem szórja ajándékba sem a készülékeket, sem az alkatrészeket (elnézést ha tévedek, a saját munkámból - autóipar - merítettem a munkamenetet).

[ Szerkesztve ]

(#10219) beg válasza PACSA75 (#10218) üzenetére


beg
veterán

Erre próbáltam rávilágítani, hogy az autóalkatrészt ne hasonlítsd össze az IT világgal.

Ott egy lengőkart nem fogad el senki garanciáztatni bemondásra, de egy service tag egy telefonon vagy laptopon más kategória, azt is megmondják hány óra hány perckor és hol vásároltad. Ráadásul az egyikhez kell szagember aki beüzemeli és az a garancia feltétele, a másikhoz pedig nem. Nem ugyanaz a liga a két terület :)

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#10220) PACSA75 válasza beg (#10219) üzenetére


PACSA75
őstag

Én a Sony val való incidenst hoztam fel mint példa, az autóipari hasonlat csak az eljárásra vonatkozott és mint mondtam a tévedés jogát fenntartom, viszont ha garit szeretnék én továbbra sem vennék számla nélkül telefont.

(#10221) Harcsai válasza PACSA75 (#10215) üzenetére


Harcsai
senior tag

Ha ez igy lenne, akkor nem tudnal hasznalt mobilt venni garanciaval. Hiszen a szamla ilyenkor nem a te neveden van.
Ettol fuggetlenul ez Magyarorszag. Akarmibe lefogadom, hogy akarmivel is bizonyitod hogy a tied, ujjlenyomat, kodok, barmi, kelleni fog nekik a sajtpapir is.
Ugyanez volt hp probookkal. Beallitottam bios jelszot. Elfelejtettem kb 5ev utan, aztan mikor bementem a szervizbe, szamlat akartak, anelkul nem oldjak fel. Az en ujjlenyomataimmal lehetett a winbe belepni. Akkor se....
Magyarorszag, szeretlek!!!

iPhone11; iPad Air 3; Lenovo Yoga 510-14ISK i3-6006u 8gb

(#10222) #77081088 válasza PACSA75 (#10215) üzenetére


#77081088
törölt tag

Korábban volt "szerencsém" gariztatni egy P Smartot. A szervíz korrekt volt,viszont mivel szolgáltatós (telenor) volt a teló,ott már nagyon nyögvenyelősen ment a telefon átvétele. (szerviz csere utalványt adott) Számla,személyi,lakcímkártya pisi minta,vérminta,hajszál minta stb kellett. Vagyis ha kártyafüggetlen a telefon,lehet nem kell számla,de ha szolgáltatónál vásárolt ott bizony még az is kevés.

(#10223) PACSA75 válasza Harcsai (#10221) üzenetére


PACSA75
őstag

Fennebb leírtam egy garanciás eljárást, ezt meg kell érteni hogy a forgalmazó papírok (igazolások) nélkül nem tudja bizonyítani a gyártónak, márpedig egy "gyári hibát" nem fog a forgalmazó fedezni. Tudom hogy fájdalmas ha saját bőrön tapasztalunk elutasítást (én is jártam így, sőt én is utasítottam el😁), de ha próbáljuk megérteni a másik oldalt, be kell látni hogy van benne logika.

(#10224) benfolds válasza beg (#10206) üzenetére


benfolds
őstag

a dellnél tényleg így van. viszont amit kértek: a monitor doboza :)) merthogy a dell ugye (ingyen) futárt küld a meghibásodott monitoraiért, és valamiben vissza kell küldeni biztonságosan. mondjuk ha nem lett volna meg a doboz, lehet azt is küldtek volna, nem tudom. bár nem hiszem.

(#10225) benfolds válasza <Adamsky> (#10207) üzenetére


benfolds
őstag

ez nagyon jó gondolat és van alapja. megint csak egy dell-es példa: kérték a s/n numbert, erre kiderült, hogy a magyarországon, magyarországi székhellyel rendelkező cég webhsopjából vásárolt monitor németországból származik. úgyhogy a magyar dell a németekhez irányított. írtam nekik, visszadobták a labdát a magyaroknak. végül a magyar kereskedő ügyezte le garanciális cserét.

(#10226) sityupityu válasza benfolds (#10225) üzenetére


sityupityu
veterán

Szürkeimportos cucc volt.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#10227) benfolds válasza sityupityu (#10226) üzenetére


benfolds
őstag

igen, erre én is rájöttem, de nekem ezt honnét kellett volna tudnom? fel tudtam mutatni a magyar áfá-s számlát. miért engem szívatott a dell? eléggé kiakadtam akkor a rájuk. a németek meg aztán végképp fogalmatlanok voltak. eléggé morcos lettem volna, ha a kereskedő nem oldja meg a dolgot, de szerencsére megoldotta.

(#10228) sityupityu válasza benfolds (#10227) üzenetére


sityupityu
veterán

Szerintem onnan lehet tudni, hogy számlát kapsz, de rendes gari papírt nem. Nem gyári, hanem csak bolti garancia van rá ami kevesebb. És ez viszont rajta van a papírokon. A tévéknél volt ez régebben (vagy még most is van), hogy adnak papírt, de nem 3 év gyári garancia van rájuk hanem csak 1 év bolti. Nem lehet regisztrálni a hivatalos oldalon a cuccot a plusz gyári garanciáért. Mondjuk amikor én ilyen helyen vettem tévét, akkor egyből tudtam, hogy mi a helyzet, bevállaltam a kockázatot.

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#10229) benfolds válasza sityupityu (#10228) üzenetére


benfolds
őstag

most, hogy mondod, garanciapapírt valóban nem kaptam, semmit, az utoljára küldött új cseremonitorhoz sem. látom, a webshop is bezárt azóta (tavaly nyár). akkor most izgulhatok gondolom, hogy ne dögöljön be a monitor. nem volt feltüntetve egyébként sehol, hogy csak egy év garancia van rá, különben vettem volna meg.

(#10230) RoSSo3


RoSSo3
senior tag

Köszönöm az infókat! Én is olvasgattam, és a Huawei Blogon is azt írják, hogy kell a számla mellé.
De mindegy is, mert idő közben kiderült, hogy az eladónak megvan minden papírja hozzá.

Media Markt-os vásárlás, ilyenkor csak azt kellene ellenőriznem, hogy a készülék IMEI száma megegyezik a garancialevélen/számlán lévővel, ugye? Akkor már nagy baj nem lehet. Persze kívülről nem fogom látni, hogy pl. beázott-e, de na, ennyi rizikó van a használt vásárlásban.

(#10231) sityupityu válasza benfolds (#10229) üzenetére


sityupityu
veterán

A legtöbb esetben kettőn áll a vásár, azaz tudja a vevő is, hogy milyen helyen vásárol. Anno a samsung fórumban pl mindenki tudta, hogy hol adnak rendes garanciával tévét, és hol csak boltival. Ugye a szürkeimportos helyeken olcsóbbak a dolgok. Én két tévét is bevállaltam ilyen helyről. Egyébként rengeteg ismert szürkeimportos üzlet létezik, valamelyik már tízen plusz éve működik. És egyébként megbízhatóak is a maguk módján, csak hát a garancia...

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#10232) benfolds válasza benfolds (#10229) üzenetére


benfolds
őstag

mármint NEM vettem volna meg.

(#10231) sityupityu: nem volt gyanúsan olcsó, kb. 5000 ft különbség volt a nagy webshopok áraihoz képest. sajnos nem nagyon volt fogalmam a szürkeimport fogalmáról, illetve arról, hogy ennek a garanciára nézve milyen következményei vannak. kiválasztottam a legolcsóbb forrást, aztán ennyi...

[ Szerkesztve ]

(#10233) dualcore válasza sityupityu (#10228) üzenetére


dualcore
őstag

No ezzel némileg ellent mond az, hogy én a haver számtekboljából szoktam venni a telefon készülékeket, és csak a vonalkóddal olvassa be az eladáskor, és mégis érvényes a gari. Sajnos vettem már igénybe. Ismét beolvasta a vonalkódot, és már dobta a gép hogy garis a teló, ment is vissza a szervízbe, aki javított is.

(#10234) PACSA75


PACSA75
őstag

Te jó ég szana-szét offoltuk ezt a topicot, nem is emlékszem mikor olvastam utoljára a P10 ről, majd egy moderátor legfeljebb takarítson picit.

(#10235) #19784448 válasza PACSA75 (#10234) üzenetére


#19784448
törölt tag

Ez megy már jó pár napja :/ eddig rendszeresen olvastam de most már nem. Ezeket a témákat máshol is meg lehetne beszélni szerintem.

(#10236) RoSSo3


RoSSo3
senior tag

Nézd, legalább pörög a topik. Amint feltenne valaki kérdést "szorosan" a P10-el kapcsolatban, akkor az lenne a téma. De ha nincs ilyen poszt, akkor ez van, szerintem a vásárlással, árral, garanciával, tapasztalatokkal kapcsolatos kérdéseknek is van itt helyük - főleg akkor, ha nincs más téma a telefonnal kapcsolatban.

(#10237) Harcsai


Harcsai
senior tag

Arra nincs lehetoseg, hogy valamilyen modon firmware csere nelkul biztonsagi csomagot lehessen frissiteni?

iPhone11; iPad Air 3; Lenovo Yoga 510-14ISK i3-6006u 8gb

(#10238) benfolds válasza RoSSo3 (#10236) üzenetére


benfolds
őstag

*agreed*

(#10239) benfolds válasza Harcsai (#10237) üzenetére


benfolds
őstag

Neked is most jött meg a 371? Én is az előbb kaptam értesítést.

(#10240) Vikooo válasza benfolds (#10239) üzenetére


Vikooo
addikt

Milyen modell?

(#10241) Harcsai válasza benfolds (#10239) üzenetére


Harcsai
senior tag

Nekem meg nincs. Csak 370.
De szerintem ez annyira azonos lehet az osszes android mobilon, hogy siman lehetne gyartofuggetlenul is frissiteni.
Vagy tevedek?

iPhone11; iPad Air 3; Lenovo Yoga 510-14ISK i3-6006u 8gb

(#10242) Vikooo válasza Harcsai (#10241) üzenetére


Vikooo
addikt

Ha csak biztonsági javítás amit a Google ad ki, simán. Főleg project treble óta...

(#10243) benfolds válasza Vikooo (#10240) üzenetére


benfolds
őstag

vtr-l29, az új verzió 8.0.0.371 (c432), biztonsági frissítés

(#10244) ricsike1995


ricsike1995
csendes tag

Sziasztok, sajnos a B371en nagyon erősen rajta van ez a fényerő probléma. Össze vissza csinálja már nálam is. Belépek a Youtube alk-ba leesik a fényerő, majd kilépek a főmenübe, visszamegy a fényerő és ezek után belépek a Chrome-ba mégjobban feltolja a fényerőt. Nem értem miért lehet ez, valahogy rendszertelen. Azt sem lehet mondani, hogy sokat használom a telefont, 1½napja megy töltés nélkül. Másik dolog. Valaki tud megoldást a Youtube laggolásával kapcsolatosan, mert félelmetes ez is. Belépek a Youtube alk.-ba minden oké, majd megnézek egy videót, visszalépek és használhatatlanul laggolni kezd. Cache ürítés megvolt, újra is raktam már de semmi.
Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#10245) Vikooo válasza benfolds (#10243) üzenetére


Vikooo
addikt

Köszi!
Az nem sok, lehetne egy kis akku fix, vagy esetleg a zarkepernyo értesítéseket javíthatnak a Google irányelvei alapján.

Most ha jön egy értesítés, megjelenik a zarkepernyon, feloldom a telefont NEM nyitom meg az alkalmazást, később foglalkozom vele. Lezarom a telefont, majd újra megnyomom a bekapcsoló gombot és voila, az értesítés eltunt a zarkepernyorol. Ezt baromira utálom a Huawei implementaciojaban.

(#10246) RoSSo3 válasza ricsike1995 (#10244) üzenetére


RoSSo3
senior tag

Ez a fényerő probléma akkor jelentkezik, ha automatán van a fényerő-szabályázás, ugye?

(#10247) benfolds válasza Vikooo (#10245) üzenetére


benfolds
őstag

Vannak ilyen apróságok... Pl. csinálok egy képernyőmentést, és keresgélni kell a képet a galériában, nem jelenik meg az ikon az állapotsoron. De lehet én vagyok a béna...

(#10248) Jank


Jank
tag

Segítséget kérek! :B
Pár hete jelentkezett egy nagyon kellemetlen dolog. Beérkező hívás esetén csörög a telefon de nincs semmi a kijelzőn. Gyakorlatilag nem tudom felvenni. Aztán egyszer kétszer megnyomom a képernyőzárás gombot és akkor nagynehezen működni kezd a kijelző. Mit tegyek, merre keressem a megoldást?

(#10249) PACSA75 válasza Jank (#10248) üzenetére


PACSA75
őstag

Be sem kapcsol a kijelző, vagy csak a gombok inaktivak?

[ Szerkesztve ]

(#10250) PACSA75 válasza benfolds (#10247) üzenetére


PACSA75
őstag

Nem vagy béna, valóban nem jelenik meg az értesítési sávon, egyetlen könnyítés hogy a galériában van külön mappa a képernyőképnek🙄.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.