Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-11-13 20:33:35

LOGOUT.hu

******** Huawei P10 Összefoglaló ********

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11001) gegekutas


gegekutas
aktív tag

Sziasztok. Használ valaki gyári okos tokot? Ablakosat? Azt hiszem, hogy a 371~es romtól, nem működik rendesen. Kinyitom, feléled a kijelző(zártképernyő) ráteszem az ujjam az ujjlenyomat olvasóra, és semmi! Be, kikapcsológombal elaltatom, utána újból ujjlenyomatolvasó, és minden frankó.Járt már más is így? :))

(#11002) SipiBcs válasza gegekutas (#11001) üzenetére


SipiBcs
őstag

Okostokkal használom, nincs semmi gondom.

"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"

(#11003) gegekutas válasza SipiBcs (#11002) üzenetére


gegekutas
aktív tag

Nálam sem mindig jön elő, de már többször előfordult.

(#11004) Zoz válasza SipiBcs (#11002) üzenetére


Zoz
őstag

Én is, nálam sincs gond.

(#11005) oroszkrisz


oroszkrisz
tag

Sziasztok! Egy problémára keresek megoldást, hátha tud valaki segíteni. A naptár szinkronizáció mobilnettel nem működik. Wifit bekapcsolva azonnal megy. Gyanakodtam a naptár app-ra, Business Calendart használok, de a gyári nincs letiltva, viszont amikor keresgéltem hátha valamit letiltottam a háttérben azt találtam, hogy a gyári is megy. A google fiókoknál a szinkronizáció elhasal, de nem igazán üzen és nem találtam mi lehet az ok. Eddig nem igazán használtam mobilnetet, csak nagyon korlátozott üzemben, most Dominosoknak 3GB 7 napra van ingyen és ekkor tűnt fel. Lehet, hogy valamelyik frissítés hozta? Köszi!

(#11006) <Adamsky> válasza oroszkrisz (#11005) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

BC-t használok én is. Nincs ilyen gondom.

"A google fiókoknál a szinkronizáció elhasal, de nem igazán üzen és nem találtam mi lehet az ok."
Próbáld meg törölni a fiókot, G. Play és a G. Play Services-nél pedig a "data"-t (praktikusan a BC-nél is). Utána persze újra fel kell venni, ill. be kell állítani mindent, de fr. előtt én ezt tenném. Ha nem segít, akkor - jobb ötlet híján - jöhet a(z) fr.

(#11007) Gabszi.hu válasza gegekutas (#11001) üzenetére


Gabszi.hu
csendes tag

Nagy szellemek ha találkoznak :) de sajnos nem nyert. Nálam már rég ez a beállítás, és sajnos újra és újra megtörténik. Legutóbb 5 perce... és közben csak a Google Play frissített 3 alkalmazást (Facebook Lite, Youtube és Google fordító) Egy másodperc múlva már fel is ugrott, és voilá a Segítség és hangbevitelnél már ott is csücsült a Google :W

(#11008) oroszkrisz válasza <Adamsky> (#11006) üzenetére


oroszkrisz
tag

Most jutott eszembe, hogy emlékeztetni is elfelejtett a telefonom. Random módon valamely naptáreseménynél(természetesen van emlékeztető beállítva) csörömpöl a telefonom, van amikor pedig semmi. Először azt hittem, hogy engedélyeztem az "alvó állapotot" de nem, tudomásom szerint a naptár, vagy BC-al összefüggő app kézi vezérléssel ébren marad. Nem lehet esetleg valami összefüggés? A f.r-t biztos nem csinálom meg csak ezért, most hogy pár hónap alatt belaktam a telót, kizárt, hogy újra kezdjem :DDD
Nincs valami service ami működteti ezt? Úgy értem, ami nem google servicesben van, hanem külön, ami elérhető/kilőhető/resetelhető? :U

[ Szerkesztve ]

(#11009) oroszkrisz válasza <Adamsky> (#11006) üzenetére


oroszkrisz
tag

Megcsináltam amit javasoltál. Google fiók töröl, g.services adat töröl.

Erre ahogy látszik(illetve nem látszik), eltűnt a naptár a google fiókból, ebből most tényleg fr kell hogy legyen?
:W

[ Szerkesztve ]

(#11010) gegekutas


gegekutas
aktív tag

Az akksu idővel viszont, most nagyon elégedett vagyok. Állandó 4g mobilnet mellettezt produkálta:

(#11011) <Adamsky> válasza gegekutas (#11010) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

8 óra! :Y Gondolom egy nap alatt. Nem semmi! De, ami miatt fejet hajtok, hogy 24 órából 8-at a telefont nézted :)

(#11012) <Adamsky> válasza oroszkrisz (#11009) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Az a baj, hogy még mindig ott van az a fránya szinkronizációs hiba ...
... és azt mondod, hogy ha wifi-n vagy, akkor ez nincs? Nagyon fura.
Ha belépsz a Calendar app-ba (nem a BC-be), akkor látod a naptárad?
Próbálj meg megint minden (Gmail-t is) Google-ös alkalmazást "reset"-elni (clear data), de most a Calendar és a Calendar Storage (ehhez, hogy lásd, ki kell választani a rendszer alkalmazások megjelenítését)

Az fr. - ha előtte csinálsz egy mentést - annyira nem halálos. A programok 99%-át vissza tudod tölteni.

ui: megfontolandó a Contacts és a Contacts Storage-t is "reset"-elni.

ui2: mind a kapcsolataidról, mind a naptáradról legyen offline mentésed, mikor így nekiállsz bütykölni!!

[ Szerkesztve ]

(#11013) BlackLamb válasza gegekutas (#11010) üzenetére


BlackLamb
tag

Nekem 4 óránál még soha nem volt több. Ez nullázott adat? Töltéssel nem mindig állítja vissza.

(#11014) oroszkrisz válasza <Adamsky> (#11012) üzenetére


oroszkrisz
tag

Nekem is ez a fura, hogy wifi bekapcs után a google fiókban megjelennek plusz lehetőségek, újra megjelenik a naptár is, és a szinkron is megy rendesen.
A Calendar appban wifi szinkron után látszik, reset után(amikor az előbbi screenshot is készült) nem látszott.
Ha lesz egy kis időm lehet megpróbálom, de lehet így marad, köszönöm az instrukciókat (az hogy nem szinkronizálja a naptáramat mobilneten, hát na bumm, nem nagy dolog, ámbár zavaró.)
Az sokkal jobban zavar, hogy nem értesít, az azért egy fontosabb funkció.
Csinálok egy emlékeztetőt a naptáramba, felveszem az értesítést és semmi.
Aztán után csináltam 3 tesztet akkor meg minden ok.
Van ötleted, hogy mit ellenőrizzek? Esetleg mégis kilőheti a rendszer a calendar service-t az Oreo, és azért nem jelez, mert "alszik"? Vagy valami más irányba kellene tapogatózni? Köszi!

(#11015) gegekutas válasza oroszkrisz (#11014) üzenetére


gegekutas
aktív tag

Nullázott adat, beállt a derekam táppénzen vagyok, úgyhogy nagyon ráérek.

(#11016) oroszkrisz válasza gegekutas (#11015) üzenetére


oroszkrisz
tag

Eskü vagy 4-szer elolvastam és nem értettem mit akarsz mondani, mire leesett, hogy ez nem nekem válasz, hanem a képernyős hozzászólásra :))

(#11017) BlackLamb válasza gegekutas (#11015) üzenetére


BlackLamb
tag

Ismerős. Jobbulást! :)

(#11018) gegekutas válasza oroszkrisz (#11016) üzenetére


gegekutas
aktív tag

Bocs, hogy neked ment a válasz,mobilról írok, ránagyítottam a válaszra, s nem vettem észre, hogy félre ment :)

(#11019) gegekutas válasza BlackLamb (#11017) üzenetére


gegekutas
aktív tag

Köszönöm szépen, azt hiszem öregszem, ötven felé más minden elér :DD

(#11020) anonymus89 válasza _CICAFIU_ (#10997) üzenetére


anonymus89
addikt

A tema: 3D Magic

Köszönöm Mindenkinek a válaszokat!

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#11021) _CICAFIU_ válasza anonymus89 (#11020) üzenetére


_CICAFIU_
aktív tag

Köszönöm!

Huawei P30

(#11022) benfolds válasza benfolds (#11000) üzenetére


benfolds
őstag

Sajnos tévedtem. Mára újból visszaállította magát. :((

(#11023) Kovaratis válasza gegekutas (#11015) üzenetére


Kovaratis
őstag

Masszőr, esetleg csontkovács. Nekem 3-4 havonta szokott beállni, de tavaly elegem lett, és elmentem csontkovácshoz. (Az orvosok szerint minden rendben volt, csak megerőltettem)
A srác minden kérdés nélkül elmondott 3-4 lehetőséget hogy mivel foglalkozom, elmondta hogy melyik kézzel emelek, úgy, hogy a lábamat látta csak. Utána megvizsgált, és közölte hogy két csigolyámat vissza kell néhány milimétert nyomni, meg egy kicsit maszatolni ittott. Megcsinálta, azóta egyszer sem állt be..... :)

(#11024) gegekutas válasza Kovaratis (#11023) üzenetére


gegekutas
aktív tag

Nekem ritkán fordul elő ilyesmi, pedig egész nap állok meg görnyedve hajolgatok, meg nehéz vasakat emelek évek óta. Eddig bírtam, most már biztos nem lesz olyan mint régen, megfontolom a csontkovácsot. Köszi.

(#11025) <Adamsky> válasza oroszkrisz (#11014) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... az hogy nem szinkronizálja a naptáramat mobilneten, hát na bumm ... "
Engem azért ez eléggé zavarna. A hétvégét leszámítva többet vagyok mobilneten.

Wifi-n, ha nyomsz egy szinkronizálást, akkor nem jelez hibát? Utána - a köv. pillanatban - ha lecsatlakozol, akkor rögtön dobja a hibát? És mely tételeknél?

Én nekiesnék még egyszer. Mentenék mindent (kapcsolatok, naptár), aztán Contacts, Contacts Storage, Calendar, Calendar Storage, Google Play Store, Google Play services ... clear data ... a Google fiók törlése után. Ha, utána se javulna meg, akkor vérmérséklettől függően jöhet a "gyalu" (én biztos szorítanék rá időt, mert nálam ez az alap, hogy az ilyen jellegű szinkronizáció működjön)
Értesítések: alapból egyszerre kellene riasztania a Calendar app.-nak és a BC-nek. Úgy emlékszem nálam ez is volt a helyzet, ezért a Calendar alatt kikapcsoltam az értesítéseket. Nálam egyik sincs kivétel listán, mégis tökéletesen működik. Sajnos egyelőre több / jobb ötletem nincs. :)

(#11026) sityupityu


sityupityu
veterán

Olvasom, hogy sokaknak feldobja ezt a wifi dolgot 375 óta....nálam még egyszer sem jelentkezett.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#11027) oroszkrisz válasza <Adamsky> (#11025) üzenetére


oroszkrisz
tag

" ... az hogy nem szinkronizálja a naptáramat mobilneten, hát na bumm ... "
Engem azért ez eléggé zavarna. A hétvégét leszámítva többet vagyok mobilneten.

Nekem meglehetősen korlátos a mobilnet használatom, az Oreoban található szanaszét állítható rendszer miatt nem merem a szinkront használni, mert már volt, hogy lekapta a havi keretem egy alkalmazás, aztán ott voltam meglőve net nélkül arra a hónapra...tény hogy elég zavaró, mert amúgy fontos, főleg a naptár.

Wifi-n, ha nyomsz egy szinkronizálást, akkor nem jelez hibát? Utána - a köv. pillanatban - ha lecsatlakozol, akkor rögtön dobja a hibát? És mely tételeknél?

Csak a mobilneten van hiba, és csak a naptárnál, most átmenetileg a többit ki is kapcsoltam:

A jelzéssel kapcsolatosan: nekem is ki van kapcsolva a gyári, a bc-n pedig be, bár én használok még egy appot Calendar Snooze, lehet az kavar be, de most az rémlik, hogy mintha a google webes felületen sem kaptam volna értesítést az eseményről, szóval még az is lehet, hogy valahonnan onnan indul ki a probléma.
Egyelőre tesztelek. A minden gyalut meghagyom legvégső esetre.
Köszi!

(#11028) yodee_ válasza sityupityu (#11026) üzenetére


yodee_
őstag

Szerintem a gyári óra+időjárás widget miatt írja. Én nem használom és nekem sem írja.

Honor Magic 6 Pro | Lenovo Thinkpad X280 | Lenovo Thinkcentre M800

(#11029) sityupityu válasza yodee_ (#11028) üzenetére


sityupityu
veterán

Én a gyári órát és időjárás widget-et használom és így sem írja ki. :F

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#11030) _CICAFIU_ válasza sityupityu (#11026) üzenetére


_CICAFIU_
aktív tag

Nálam sem szerencsére!

Huawei P30

(#11031) hatD


hatD
tag

Van egy Huawei Band 2 pro karkötőm.
Ennek több bemutató írásában szerepelt a stopper alkalmazás használatának lehetősége, én egyelőre ezt nem találom.
Nem tévedtem el, van ennek saját fóruma is sok értő és segítőkész emberrel, de most napok óta mindannyian valószínű futni mentek és nem jutnak fórumközelbe.
Korábban már láttam, hogy itt is sokan használnak ilyen, vagy hasonló apróságot, hátha valaki már találkozott a megoldással-

(#11032) <Adamsky> válasza oroszkrisz (#11027) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... nem merem a szinkront használni ... "
Ezért kell az adatkorlátot jól beállítani. Az Emui szépen figyelmeztetni fog, ha túlfutsz a napi v. havi limiten. Ez szerintem a legrosszabb, hogy valamiről azért mond le az ember mert "retteg tőle", hogy mi lesz. Tudom, idő, és pöcsölni kell vele, de nehogy már a lekvár tegye el a nagyit :)

" .. a mobilneten van hiba, és csak a naptárnál ... "
Ezzel vitatkoznék. Az első "screen shot"-odon pl. a levelezésnél jelez hibát (mondjuk lehet azért mert épp a naptárnál nem tudott, mert arra írtad, hogy az meg eltűnt :) )

"... Calendar Snooze, lehet az kavar be ... "
" .. .webes felületen sem kaptam volna értesítést az eseményről, szóval még az is lehet, hogy ... "
Hát, igen. Ki kellene zárni minden külső tényezőt, és elindulni a kályhától ;)

(#11033) Winne


Winne
nagyúr

Sziasztok!

Vodás kártya került be az eddigi Telenoros kártya helyére és az eddigi 4G felirat helyett H+ felirat van csak, ez a szolgáltató és a hálózata miatt van?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#11034) Moleman válasza Winne (#11033) üzenetére


Moleman
addikt

Nem lehet, hogy régi kártya, és még nem támogatja a 4G-t?

(#11035) pcnet válasza Winne (#11033) üzenetére


pcnet
addikt

Szia!

Új a Vodás kártyád? Én ugyan így voltam új kártyával, 2 telefonban is csak H+ volt. Vissza mentem Voda üzletbe, ott mondta a srác, hogy várjak 24 órát amíg valamit izélnek a kártyával. És valóban, másnap ment a 4G.
Ha régebbi a kártya és másik készülékben megy vele a 4G, akkor én Voda ügyfélszolgálaton kérnék egy net profilt a telefonra.

[ Szerkesztve ]

“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

(#11036) Winne válasza pcnet (#11035) üzenetére


Winne
nagyúr

Sziasztok!

Köszi a tippeket, teljesen új a kártya, most lett bontva.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#11037) BlackLamb


BlackLamb
tag

Talált már valaki megoldást a kamera app normál kinézetének visszaállítására? Nekem a fejlesztői beállításban való mókolás nem jött be.

(#11038) xcsabo


xcsabo
senior tag

(#11039) Peter.70 válasza Winne (#11036) üzenetére


Peter.70
őstag

(S)Próbáltad a másik kártya " aljzatban" is ?(/S)

[ Szerkesztve ]

(#11040) Winne válasza Peter.70 (#11039) üzenetére


Winne
nagyúr

A kettesben a Telenoros van, az nem tudja a 4G-t.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#11041) Winne


Winne
nagyúr

Na reggelre megjött a 4G és a dupla sebesség is, lehet csak várni kellett. :K

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#11042) xcsabo


xcsabo
senior tag

nem tudom ez érinti-e a P10-et, de igen zicceres sajna.
[link]

(#11043) Kovaratis válasza xcsabo (#11042) üzenetére


Kovaratis
őstag

Tök mindegy mit ír a benchmark. Szerintem.

(#11044) xcsabo válasza Kovaratis (#11043) üzenetére


xcsabo
senior tag

Használat közben igen. De nem is ez a célja az adatok másításának.
Hanem, hogy potenciális vásárlókat fogjon a konkurencia elől.

(#11045) Ernesst válasza xcsabo (#11044) üzenetére


Ernesst
aktív tag

Minden gyártónak célja az előnyszerzés. Ez a benchmark kérdés kezd egy kicsit doppingversenybe átcsapni. Érdemes rákeresni, hány gyártónál találtak már erre utaló jelet a múltban. Nem a Huawei esete a szomorú, hanem maga a jelenség. És ez nem mentség egyik brand esetében sem.

(#11046) xcsabo válasza Ernesst (#11045) üzenetére


xcsabo
senior tag

és csak nekünk akarnak megfelelni igazából. mert mindent azonnal akarunk ebben a rohanó világban. nem ér rá az ember arra várni, hogy elinduljon egy app....

(#11047) Hajas Mao


Hajas Mao
tag

Megoldódott... Bocsi

[ Szerkesztve ]

(#11048) kenyocsaba23


kenyocsaba23
tag

Sziasztok! Repült egy hatalmasat a telefonom, az első kamera el is tűnt úgy ahogy van. Összeraktam kijelző hangszóró illetve kamera nélkül. Gondolván megnézem egyáltalán csatlakozni tud e rá a gép, érdemes e megcsinálnom. A következőt tapasztaltam Az értesítési led folyamatosan pirosan világít. és semmi mást nem csinál valaki találkozott ilyennel?

(#11049) _CICAFIU_ válasza Ernesst (#11045) üzenetére


_CICAFIU_
aktív tag

Nagyonis igazad van!

Huawei P30

(#11050) _CICAFIU_ válasza kenyocsaba23 (#11048) üzenetére


_CICAFIU_
aktív tag

Mekkorát esett vagy hogyan? Tok nélkül?

Huawei P30

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.