Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fénynél gyorsabban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
válasz fatpingvin #28513 üzenetére
ez nem magyar sajátosság, a világ összes országában lévő összes cég ilyen, méghozzá ugyanabból a nagyon egyszerű okból: az ügyfélből élsz, akinek ha nem tetszik a hozzáállásod, átmegy máshoz, neked meg felkopik az állad.
kizárólag olyan helyeken játszhatod el, hogy "nem az én dolgom" és csaphatod rá a telefont 15:59:59-kor az ügyfélre vagy húzhatod el a függönyt az orra előtt, hogy műszakváltás, ahol valamilyen monopólium miatt nem tud máshová elmenni a vásárló, vagy ha állami hivatalban dolgozol, és pontosan ezeken a helyeken meg is figyelhető, hogy mennyire a béka segge alá van szorulva az ügyfélelégedettség.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest