Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
válasz fatpingvin #28513 üzenetére
ez nem magyar sajátosság, a világ összes országában lévő összes cég ilyen, méghozzá ugyanabból a nagyon egyszerű okból: az ügyfélből élsz, akinek ha nem tetszik a hozzáállásod, átmegy máshoz, neked meg felkopik az állad.
kizárólag olyan helyeken játszhatod el, hogy "nem az én dolgom" és csaphatod rá a telefont 15:59:59-kor az ügyfélre vagy húzhatod el a függönyt az orra előtt, hogy műszakváltás, ahol valamilyen monopólium miatt nem tud máshová elmenni a vásárló, vagy ha állami hivatalban dolgozol, és pontosan ezeken a helyeken meg is figyelhető, hogy mennyire a béka segge alá van szorulva az ügyfélelégedettség.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- PlayStation 1 / 2
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Építő/felújító topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- eSIM, a kártyamentes szabadság
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Akció! Dell E5440 laptop (14/i5-G4/4GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Dell Precision M4500
- Mint az új! Steam Deck 1TB SSD + 64GB SSD + műanyag tok + hordozó tok + üvegfólia + Windows 11 Pro
- Samsung 50" 4K Crystal UHD WIFI TV UE50AU8002
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6FHD/I5-G4/4GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla