Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz LanyUs #8237 üzenetére

    Ahogy Runner is írja és fentebb szintén tettem rá utalást, ezek nem kirándulós bringák, nem kirándulós felhasználásra, a motorok többlet tudása másra kell. Az, hogy nem tudod mire, az azt jelenti, hogy neked arra nincs szükséged és a termék számodra érdektelen, akinek meg kell az tudja miért.
    Hogy jobban érzékeltessem, vegyél inkább egy 25%-os emelkedőt a túrista utak kényelmes 7-10%-osával szemben, adj hozzá egy gyökeret vagy sziklát keresztbe, de úgy, hogy az egyben egy további 40cm-t es lépcső, amire fel kell jutni a meredekség mellett. Egy képzett rider, pillanatnyi nagy rásegítéssel és akár overrun funkcióval, aktív mozgással, súlypontmozgatással, technikai tudásával ezt megcsinálja.
    Kicsit vizuálisabban nézd meg ezt a két rövid példát miről beszélünk:
    meredek [link]
    léptetők [link]
    Ha ezeket megcsinálod eco-ban, akkor én nagyon mélyen maghajlok előtted és arra kérlek, hogy taníts, mert szeretném én is tudni.

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz LanyUs #8237 üzenetére

    Az ilyen fokozatok mint a cx race motorban a race mód és a DJI-ben a speciális boost mód a 120Nm/1000W-al, nem arra lettek kitalálva, hogy egy pocakos apuka, szandálban, csámpásan, 40-50-es pedálfordulattal terhelje a rendszert, mondjuk a fagyizó felé, vagy egy tó körül, 0 szinttel. Nyilván kicsit túlzok a példával, de alapvetően az extra magas rásegítési fokozatok a technikás terepeken fölfelé való haladást segítik. Az olyat, amit mondjuk analóg géppel még egy erősebb rider sem tud kitekerni. Épp ezért ezeket a módokat csak rövid ideig célszerű használni, különben a motor túlmegedhet. A DJI-ben is max 30 másodpercig elérhető, utána vissza kell hűlnie a rendszernek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák