Hirdetés

2021. április 18., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Chaser


Chaser
titán

Ez a hozzáállás még egy 100k-s belépő HP-nál is necces, egy elitebooknál elfogadhatatlan! Min 1 év + gart harcolj ki. Az valahogy nekem nevetségesnek tűnik, hogy egymás után többször hibás alkatrészt küldtek..sztem már az első után ha tényleg hibás volt a következőt tesztelve kell küldjék. Lehet egyszerűen csak nem ért oda az első megrendelés és ködösítettek. Azt hogy hdd hibát nem vették észre, hát..sok pc boltban olyan dolgozik aki nem ért hozzá. De hogy egy HP szerviz is dilettánsok gyülekezete az gyönyörű.
Eddig se volt a szívem csücske a HP de ezek után véletlen se vennék tőlük gépet...ha ez egyedi eset is volt akkor sem. Mi az hogy elitebookot 2+ hónap után kap vissza a tulajdonosa? Még jó, hogy ez elvileg egy felső kategóriás munkagép, amit ugye azért vesz az ember többek között konzumerek akár többszörösének árán ,mert ha gond is van vele gyorsan és szakszerűen megcsinálják. Gratulálok a HP-nak, fergeteges művelet volt. Legalább lesz min röhögnie az acer szerviznek...

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#2) FRENK1988


FRENK1988
veterán

Én figyelemmel kísértem ezt a történetet igaz csak a közepe felé csatlakoztam be, de már akkor is felháborító volt ez a hozzáállás. Hogy tehet meg egy ekkora név (világ legnagyobb PC gyártója) hogy egy ilyen problémát nem kezel megfelelően. Bár mire számítson az ember egy ilyen fogyasztói társadalomban, ahol már egy évnél régebbi modelled van a gyár szerint le vagy magasról ejtve...

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#3) Tikakukac


Tikakukac
titán

Na, ezt is megéltük. Röhej az egész, valahol a 3. hónapnál nekem biztosan elpukkant volna az agyam. Ilyen időintervallumokkal én sem dolgozom, pedig én egy senki vagyok, aki ebayről hozat alkatrészt és akkor szerelek be, amikor van időm meg kedvem...

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#4) mutyi


mutyi
senior tag

Na örülök, hogy végül elkészült a géped, bár ez a herce-hurca elég idegesítő, főleg a HP-től és főleg egy ilyen szintű gép esetében.
Így is folyamatos a panaszkodás az IT szektorban, úgy vélem kicsit jobban kellene megbecsülni az ügyfeleket, mert közvetve vagy közvetlenül, de saját maguk alatt vágják a fejszét.
Remélhetőleg olvassák illetékesek is a Prohardvert és a fórumokat (illene) és megteszik a kellő lépéseket az ügyben és úgy általánosságban is.
Várom hogy itthon is eljussunk végre arra a szintre, hogy a vevő az első és megtesznek ennek érdekében mindent.

(#5) Z86 válasza Chaser (#1) üzenetére


Z86
őstag

Ettől a bejegyzéstől most biztos megugrik a kereslet a hasonló korú elitebookok iránt. ;]

(#6) FRENK1988 válasza Z86 (#5) üzenetére


FRENK1988
veterán

hát elvileg nem hardveres volt a hiba mint inkább külcsínes:D

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#7) Z86 válasza FRENK1988 (#6) üzenetére


Z86
őstag

Aztán a szerviz megoldotta, hogy hardverhiba is legyen benne bőséggel.

(#8) icons válasza Chaser (#1) üzenetére


icons
addikt

Na az Acer szervíz egy másik történet, én meg velük szívtam be...
Sikerült rossz ROMot rakni egy TravelMate-re, az én hibám, de tanulópénznek vettem, gondoltam annyira nem lehet nehéz a hiba kijavítása. A gép 4-5éves darab 512RAMmal, valami Celeron procival.
A lényeg, hogy a hivalatalos Magyarországi Acer szervíz (tudtom szerint) az EC-CO Kft. a Fillér utcában. Gondoltam, biztos valami jól menő üzlet lesz, komoly szervízzel. Hát nem. Egy panel aljában van két szoba, az elsőben veszik fel a javításra szánt notikat, a másikban javítják őket. A minőség, tisztaság, kellemes küllem nem jellemzi őket.
Mivel tudtam, mi a probléma, írtam a szervíznek még korábban egy mailt, hogy mégis mennyiért, mikorra tudják kijavítani a hibát:
"...Ha jól tudom a probléma megoldható többféleképpen is, például a jelenlegi ROM újraírásával. A kérdésem az, hogy Önök rendelkeznek-e helyszínen az ehhez szükséges felszereléssel, vagy másik ROM chippel?..."
a válasz ez volt:
"A javítás ideje 1-2 nap

Bevizsgálás díj: 3.000,-Ft + Áfa ( előre fizetendő és a javítás költségéből jóváírjuk )"

A bevizsgálási díjat megértem, nekem nem szimpatikus, főleg, hogy közel 4000 Ft, akár a semmiért is. Dehát nem volt mit tenni, azt írták 1-2 nap, hát bevittem, otthagytam, kifizettem a 3810forintot. Pár nap múlva hívnak, hogy na, itt van a laptopom, sajnos nem tudják megcsinálni, mert nincs meg hozzá az eszközük (!!), DE el tudják küldeni a központi szervízbe, ahol 1-2hét alatt megcsinálják 30'000 Ftért!!!! Mert ez alaplaphibának számít, annak pedig az ára egységes!

Mondtam ,hogy nem erről volt szó, de a válasz sajnos az volt, hogy mást nem tudnak tenni. Így hát visszagyalogoltam, és elhoztam a laptopot, amiért 3810Ftot fizettem, és pont semmi nem történt vele.

Ha nem írtam volna meg nekik a pontos hibát, akkor sem tartanám korrektnek 4000Ft felszámolását (akár így van ez a többi cégnél, akár nem), de a félretájékoztatást végképp nem tartom elfogadhatónak.

A dolog messze nem olyan horderejű, mint B-L-A-C-K problémája, csak gondoltam ha már Acer szervízről is van szó, megemlítem :)

[ Szerkesztve ]

(#9) Gergő_ válasza icons (#8) üzenetére


Gergő_
őstag

ez a te hibád is, ha ismerted a probléma forrását, ennek a pontos áráról kellett volna tájékozódnod.

(#10) B-L-A-C-K válasza Z86 (#5) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Azért ez kivételes eset, nem hiszem gyakran előfordulna hogy gyári hibás alkatrészt küld a gyár 3x egymás után. Viszont azon gondolkozok ha most megveszik, és véletlenül hibás lenne lehet egyből adnak egy 350 ezres új gépet neki...:D Bár már kétlem lenne vele valami, hiszen eddig sem volt nálam baja, vagyis HDD szektorhibát nem veszem úgymond hibának, mert ez géptől függetlenül bármibe előfordulhat.

icons: Hát igen ez is kellemetlen, mondjuk ez kicsit a te hibád is volt, illetve amire már nincs garancia, és bevinnéd valahova előtte érdemes utánajárni hova viszed.

Nekem is volt olyan sztorim hogy egy Acer Aspire One betört a kijelző, és gondoltam megkérdezek egy hivatalos Acer szervizt mennyiért cserélik...Jött is a válasz 42 ezer + áfa, de közölték velem ebbe már a munkadíj is benne van...:) Na most a gép hibátlan használt piaci ára akkor 60 ezer forint volt. Fogtam ebay-ről megrendeltem 10 ezerért postával együtt, 5 nap alatt itt volt, 5 perc alatt bele is szereltem....:)
Na de most gondolhatod hány olyan ember volt aki megvette náluk...
Plusz még ugyan ezzel a géppel volt az, hogy a bios elszállt, azaz se kép se hang, 10 ezerért akarták megcsinálni, neten találtam hozzá egy leírást 15 perc alatt megcsináltam...

[ Szerkesztve ]

(#11) Ptech


Ptech
őstag

Én az MSI laptopomat vittem be egyszer szervizbe, azóta megfogadtam, hogy többet nem veszek laptopot.

Volt 66 bad sector a vinyón, és nem működött a webkamera. Egy hölgy felírta ezeket egy lapra, és ezzel le is adtam a gépet az Albacomp-nál. 3 hét alatt sikerült kicserélniük az alaplapot és a képernyő káváját (ami oké, hogy meg volt repedve, de ez engem nem igazán érdekelt) meg nem említettem nekik, hogy engem zavarna, az alaplapról pedig szó sem esett. A vinyó és a webkamera maradt használhatatlan a javítás után Nem vittem vissza megint...

[ Szerkesztve ]

(#12) B-L-A-C-K válasza Ptech (#11) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Én úgy vagyok vele míg van valamire garancia akkor azt ki kell használni, mivel utána eladásnál hátrány, vagy ha garancia lejárta után csinálod meg akkor zsebbenyúlós dolog. De persze nem több hét, vagy mint az én esetemben is hónapok kérdése lenne hogy ezeket megcsinálják a szervizek, hanem max 1 hét.

Garancia szempontból Dell helyszíni garanciás gépeket kell venni, oda jönnek ahova mondod nekik, és helyben megcsinálják a gépedet...(csak persze ezt nem alsó kategóriás gépekhez adják)

[ Szerkesztve ]

(#13) Tikakukac válasza Ptech (#11) üzenetére


Tikakukac
titán

Azért nem venni laptopot, mert a híresen szar MSI szervize szokás szerint szarul dolgozott? Balgaság. NBD-s Dell-ek 2 napon belül helyszínen javítva vannak, próbáld ki. Vagyis ne próbáld ki, de hidd el :K

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#14) Lenry


Lenry
nagyúr
LOGOUT blog (1)

baszod...
szomorú és elkeserítő :(

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#15) mutyi válasza B-L-A-C-K (#12) üzenetére


mutyi
senior tag

Most lehet én vagyok félretájékoztott,de egyébként a HP-nál az Elitebookra tudtommal van NBD gari is.
Én most így akarok venni egy külföldről behozott notit,amin elvileg NBD van.

ACER szervíz: Azért hogy ne csak rosszat lehessen írni, én az Acer szervízzel kifejezetten meg voltam elégedve. Úgy 1-2 évvel ezelőtt az egyik ügyfelemnek kellett gariztatni. Felhívtam a központi magyar számot, ahol felvették a hibát és küldték a futárt.
A futár elvitte kedd délután, szerdán jött az e-mail,hogy Brno-ban van, 10-kor meg is kezdték a javítást, 11-kor befejezték és visszaadták a futárnak.
Köv nap pedig jött a gépem vissza.
Szóval ezt nevezem kiszolgálsának, főleg hogy Brno-ba ment ki és hogy minden lépésről automatikusan tájékoztatva lettem.

BLACK: Egy dolgot viszont nem értek. Írtad, hogy le volt kopva a touchpadnál. Ez is cserélve lett végül ugye? Ezt is cserélik gariban,ha megkopik? Mert ha igen, akkor ezt jó tudni, hogy a külső részek idő előtti kopása is belefér gariba.

(#16) icons válasza Gergő_ (#9) üzenetére


icons
addikt

Elismerem, hogy az én hibám is volt annyiban, hogy amikor bevittem, akkor nem érdeklődtem pontosan utána (az e-mailt említettem, és ott ki is kerestük), hogy tényleg meg tudják-e csináln helyben (márpedig az e-mailben ez állt).
De nem értek azzal egyet veled. Nem a javítási összeggel volt a gond. Azt írták, hogy ezt a problémát 1-2 nap alatt orvosolni tudják. Ebből az következik, hogy ott helyben meg tudják oldani. A pontos árról nem tudtak előzetes információt adni, de előtte mindenképpen felhívtak. Egy ilyen hiba javítása nem nagyon lehet több, mint 6000 forint (ami már messze túl sok), a maradékot kifizettem volna. Akkor is, hogyha 8000ért csinálják meg.
Mégegyszer: leírtam, mit kell vele csinálni, az a válasz érkezett, hogy 1-2 nap a javítási idő. A kérdésem az volt, rendelkeznek-e a megfelelő eszközzel, amire szerintem ezt a választ lehet igennek venni :) (ha visszaírnak, hogy 1-2 nap alatt megcsinálják, és nem írják, hogy nem rendelkeznek az általam kérdezett felszereléssel, az egyértemű igent jelent szerintem),

(#10) B-L-A-C-K
Az Acer honlapon kerestem szervízt, és ezt dobta ki, mint hivatalos magyar szervíz (még a régi honlapon kerestem, és CSAK ezt a boltot dobta ki), tehát gondoltam megfelelő lesz. De igen, érdemes lett volna utánakérdezni (ki gondolta volna? :S én nem :) )
Óbárcsak meg tudtam volna ezt én is magamnak csinálni :) Igazából akkor nem is lett volna problémám, ha azzal kezdik, hogy 1-2 hét és 30k. Egyszerűen viszem máshova!
Ezek a javítási árak pedig... azt hiszem, kezdenek beletanulni ebbe a tervezett elhasználódásba a szervízek...

(#15) mutyi
Ez jól hangzik:D ITW gari volt a gépre, vagy valami speciális?
Egyébként írtam előtte még a magyarországi Acernek (ahova elvileg csak kereskedelmi partnerek vagy kik írhatnak), és nagyon korrekt választ kaptam tőlük elég hamar egy másik kérdésben!
Tehát a problémám nekem is csak erre a szervízre korlátozódik, egyébként csak jó élményem volt velük! (igaz, csak 1 :D)

[ Szerkesztve ]

(#17) B-L-A-C-K válasza mutyi (#15) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

"Egy dolgot viszont nem értek. Írtad, hogy le volt kopva a touchpadnál. Ez is cserélve lett végül ugye? Ezt is cserélik gariban,ha megkopik?"

Igen, mivel nem elvolt törve, vagy megvolt repedve, hanem csak le volt kopva, és itt lehet anyaghibára hivatkozni. De ebbe nem is kötöttek bele, egyből felírták. Amúgy a képen nem látszik hogy cserélve lett? :D

icons: Hát igen, ilyen ez sajnos, én már amire nincs gari mindig mindent magamnak cserélek. Csak ugye itt, az a kopottas rész, illetve a vinyó cseréje még ha ebayről is rendeltem volna magamnak kb 40-50 ezerből úszom meg. Így meg végül is abból a szempontból jól jártam, hogy lényegében minden új a gépen, de ezek után már egy új típust vártam volna amivel eladás szempontjából lényegesen jobban jártam volna.

[ Szerkesztve ]

(#18) Ptech válasza B-L-A-C-K (#12) üzenetére


Ptech
őstag

Nekem csak azért volt nagyon rossz a helyzet, mert akkoriban koleszban laktam, és az volt az egyetlen gépem, illetve három hétig nem volt semmi. Csak ezért nem vittem vissza, különben addig jártam volna a nyakukra, amíg meg nem csinálják rendesen.

Tikakukac: Elhiszem, de egyrészt épp nincs is szükségem laptopra, másrészt szeretek belepiszkálni időnként a gépbe, amihez a laptop nem a legjobb kombináció. Persze ha most vennék gépet, akkor inkább egy jobb összeszerelési minőségű és jobb supportal rendelkezőt választanék, még a hardver kárára is.

[ Szerkesztve ]

(#19) mutyi válasza B-L-A-C-K (#17) üzenetére


mutyi
senior tag

De látszik, csak meg akartam róla bizonyosodni,hogy valóban.
Azért a sok bosszúság mellett jól is jártál valahol, hisz van egy gyak új notid,amit most jó eséllyel fogsz tudni eladni és aki megveszi az meg iszonyat jól jár vele.
Szóval mindenki happy.
Én most egy 8460p-t szeretnék venni.

Icons: ITW? Az pontosan mit jelent? Ez egy egyszerű 120 ezer ft-os gép volt, szerintem semmi extra gari nem volt rá. Hívtam a számot ott felvették a hibát és minden ment automatikusan, jöttek az üzik, futárról meg mindenről.

[ Szerkesztve ]

(#20) B-L-A-C-K válasza Ptech (#18) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Így érthető, én szerencsére kaptam céges gépet (Dell Latitude), így nem maradtam gép nélkül. Viszont ahogy bevittem meghirdettem a gépet tudván hogy 4 nap múlva át is tudom adni majd a vevőnek. Természetesen akadt is rá vevő, és én voltam/vagyok kellemetlen helyzetben hogy eddig elhúzódott...

[ Szerkesztve ]

(#21) mutyi válasza B-L-A-C-K (#20) üzenetére


mutyi
senior tag

Melyik verziót kaptad Latitude-ben?
Vélemény a kettő között?

(#22) B-L-A-C-K válasza mutyi (#21) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

E5520-ast. Anyaghasználatban talán jobba Dell, viszont a kijelző minősége förtelmes a HP-hoz képest, sima HD felbontású az E5520-as, de összehasonlíthatatlan a kettő. Jó 3-4 hét volt míg átszoktam erre. A FullHD kijelzővel már gondolom javulna a helyzet de nem abba kaptam sajnos.

A HP-t el is raktam gyorsan nehogy megszokja a jót a szemem...:D Amúgy ha tehetném azt tartanám meg.

[ Szerkesztve ]

(#23) icons válasza mutyi (#19) üzenetére


icons
addikt

International Trade Warranty. Ez az egyik a többféle kibővített garanciájukból. 30 ezerbe kerül, de ha becsomagolod és elküldöd nekik (vagy futár jön érte), megcsinálják neked, bárhol is legyél a világon. Plusz egy év garit is kapsz rá.

B-L-A-C-K
Közben megtaláltam az Acer honlapján ezt a szervízt említik, ezért őket hívtam :D De vicc a "szervíz". Azt hiszem, én is megtanultam, hogy nem garis gépet magamnak érdemes csinálni, vagy keresni valaki szakit, aki megcsinálja, különben rá fog menni a gatyám is :)
mutyi: ezen a honlapon meg is találtam a központi számot, lehet azt kellett volna nekem is hívni :) (annak ellenére, hogy a probléma nem volt túl nagy, jobb eséllyel kaptam volna szakszerű segítséget :) )

[ Szerkesztve ]

(#24) mutyi válasza B-L-A-C-K (#22) üzenetére


mutyi
senior tag

Jó, de akkor ezek szerint a te elitebookod HD+-os kijelzővel van. Nekem sima HD lesz benne, de hát azért ki fogom bírni valahogy. Már ha egyáltalán lesz :)

(#25) B-L-A-C-K válasza mutyi (#24) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Igen, sima HD kijelzővel többet nem is vennék gépet.

(#26) Def26


Def26
félisten

Nekem is volt egy rossz tapasztalatom. Egy HP 620 laptopot vásároltunk, amelyből 2 nap múlva kiesett a "delete" billentyű. CHS -be bevittük akik mondták, hogy erre nincs garancia. Fizessünk 14K + áfát és raknak bele újat. Nem írom végig, de pár telefonálgatás, levél írás és 3 hét várakozás után el kellet vinni Székesfehérvárra a gépet és kicserélték végül is garanciában.

Ennyi elég volt ahhoz, hogy többet ne vegyünk HP gépet. Tudom, hogy a HP 620 nem egy elite kategória, de akkor is fura helyzet volt. Ha akkor jó tapasztalatunk lett volna, most nem egy Samsung series 9 laptopja lenne asszonynak, hanem valami komolyabb HP gép, hasonló árkategóriába. :)

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#27) Tikakukac válasza Def26 (#26) üzenetére


Tikakukac
titán

Ha vettél volna ennyiért Acer vagy bármi mást, ugyanígy lepattintanak. Konkrét tapasztalat ugyanilyen billentyűhullásnál már volt, a vége ugyanez lett, elküldték a delikvenst.

2-3 ritkább márka maradt még ki az életemből amikből eddig még nem szervizeltem, azon kívül mind megvolt. Mégis van otthon HP, Lenovo, Acer, Panasonic vegyesen. A HP 620/630 és társaik eddig is tiltólistán voltak. Apámnak 10 milla felett van barkácsgépe, ha beszar egy Makita vagy Bosch attól még ugyanúgy megveszi a másikat, attól, hogy egy befosott még a többi nem lesz rossz. Ilyen alapon már nincs is olyan márka, amit megvehetnék.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#28) Def26 válasza Tikakukac (#27) üzenetére


Def26
félisten

Meglehet, de én úgy gondolkodom (lehet hibásan), hogy amilyen márkában egyszer csalódom, többé nem veszel tőlük semmit. Sőt még az ismerőseimet is lebeszélem róla.
Amúgy igazad, van lehetett volna ez bármilyen márka.

Samsung/dell/apple -el soha nem volt problémám.

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#29) B-L-A-C-K válasza Def26 (#28) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

A gondolkodásod hibás...:) Egy 2 milliós gép is lehet akár gyári hibás, persze vannak olyan típusok ami nem ajánlott, de tegyük fel veszel egy Dell Latitude gépet, és nem megy billentyűzeten 1 gomb nem azt jelenti hogy sz@r az egész amit gyártottak.

(#30) Z86 válasza Def26 (#28) üzenetére


Z86
őstag

Szerintem a Te esetedben a szerviz volt a hunyó, nem értem ez miért ne lenne garanciális probléma.

(#31) Def26 válasza B-L-A-C-K (#29) üzenetére


Def26
félisten

Persze, de nem is arról van szó, hogy hibás e egy termék, hanem hogy azt hogy kezeli a gyártó vagy a megbízott szerviz, garanciális probléma esetén.
Ha a HP -nál nem így állnak hozzá, akkor nem lenne bennem ez az érzés. Mivel végül elértük amit akartunk, gondolom, hogy feleslegesen túráztattuk egymást az ügyfélszolgálatossal. Ezt meg lehetett volna oldani pár nap alatt jóval egyszerűbben is.

Lényegében szerintem nagyon sok múlik a garanciális szolgáltatások lebonyolításában. Ha beviszek egy terméket garanciális problémára akkor elvárom, hogy ugyanolyan kedvesen nyájasan szolgáljanak ki, mint amikor vásárolok megyek. Ha éppen egy almát rágcsáló, ragacsos kezű, pattanásos, Tóni veszi át tőlem a terméket, engem már az is zavar, és nem lesz jó benyomásom a helyről.

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#32) Tikakukac válasza Def26 (#28) üzenetére


Tikakukac
titán

Főleg nem ajánlom, hogy az ismerőseidet is lebeszéld. Elég nagy harcokat szoktunk vívni, mikor gépet kell ajánlani x forintért, és mondjuk 200k alatt ha rendes kis gépet akarsz, akkor 4540 Probooknál, pláne 5 éves garis verziónál jobbat nem is tudok. Így ha pont a HP-t nem tudjuk mondani, akkor mondunk mást. Jelen esetben rosszabbat, ergo pont az ismerősöddel tolsz ki.

Nekem volt. Ezekből mindhárommal, Dell-el főleg, pláne az előző Inspironokkal. Ezért mondom, hogy konkrétan márkát kitiltani/ajánlani csak nagyon nyomós indokkal szabad, különben magunkat szopatjuk be. Értelmetlenül.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#33) Def26 válasza Tikakukac (#32) üzenetére


Def26
félisten

Értem az álláspontod, de én (buta módon) érzelmek alapján döntök dolgok/emberek felett. Rossz tapasztalatom volt, ezért rosszat mondok. Ráadásul ugye, az ember a rossz tapasztalatokat sokkal több embernek adja át, mert nagyobb a "hírértéke" a dolognak.

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#34) lapa


lapa
veterán

nem biztos, hogy jól értem: bevittél egy 2 éves gépet, hogy gariztasd a kopott palmrest meg a 2 éves vinyó miatt?

(#35) Tikakukac válasza Def26 (#33) üzenetére


Tikakukac
titán

Ez a baj. Innen jönnek a hülyeség-folyamok, amiknek meg pár racionális ember nem tud gátat szabni és az én hajam is leőszül, mire beleverem az emberbe, hogy ez nem egy olasz autó, ez egy munkaeszköz. Lehet szeretni, kell is, fontos az érzelmi kötelék itt is, de 200k-kat azért kidobálni, mert én azt a 2-3 betűt vagyok képes elviselni egy darab műanyagon, az dilettáns viselkedésre mutat.
A HP az szar, a másik ember szerint csak az a jó. Volt egy Acerem 10 évig ment, akkor az a tuti, a többi fos. Stb. stb. Ez hülyeség és felelőtlenség. Ezek miatt az értelmetlen terjesztések miatt kell karatézni néha az emberekkel, hogy értse már meg, egy raklap szart ad az a gyártó, amit neki mondtak (remek példa-ellenpélda a Dell), de nem, ő neki az kell. Hát akkor menjél, vegyed, örülj neki, hogy eltapsoltál egy kalap pénzt egy throttlingos-rossz billzetes-zsanértörős gépre. Csak utána akkor nézd meg mit kaptál volna a másik gyártónál, és hagyd békén az azonnali kérdések topikját is, hogy mit tegyek ha 90 fokos a gépem alja. Mert ha valaki hülye, akkor tanuljon már belőle.
Nekem ez szokott a végszavam lenni. 1-2 embert ilyenkor meggyőzök és nem szalad a feje után. A többiek meg úgy sem ismerik be a rossz vételt, mert vakok.

lapa: Vinyóhibára így is élt a gari, meg él másnál is, ha a kopásra nem is. És szvsz egy vinyójavítás után én is nehezen nyelném le, hogy viszakapom a cuccot alaplaphibásan 2 hónap után...

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#36) Def26 válasza Tikakukac (#35) üzenetére


Def26
félisten

Egyébként olasz autóm van. Mondták, hogy ne vegyem, de nem hallgattam másokra. Tökéletesen teszi a dolgát. :D 3 éve megvan és 90000km -t raktam bele, hibátlanul üzemel (kopp-kopp).

Te szervizes/eladó vagy?

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#37) B-L-A-C-K válasza lapa (#34) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Igen, illetve hogy cseréljék ki a töltőt, de mi ebben a meglepő ha 3 év garancia van rá :F

(#38) Tikakukac válasza Def26 (#36) üzenetére


Tikakukac
titán

Alfás körökben mozgók tudnak mondani jó sztorikat. Mondjuk úgy, hogy a tényleg érzelmekre ható dolgok bizony nyűgösek. Apám másodállásban autó/motor szereléssel foglalkozott, nagyfater pedig az, hát tudna mesélni. Ha 90k belement és semmi baja, akkor vagy nagy makker vagy, vagy az olaszok közül nem a kifejezetten problémás részt céloztad meg. :B Ez olyan, mint a Simson az örök élet, és nem is kell vele foglalkozni. Túróst. Még mindig van vagy 3 motorra elegendő alkatrészünk, de Isten nem vesz rá, hogy lehozzam a padlásról.

Lényegében mindkettő. Hivatalosan én csak egyetemre járok, a gépek asztali/laptop fronton csak ilyen mellékes hóbort. Direktben az embereket sem keresem, vagy árulok. Ha valaki beajánl, vagy ismeretségi/családi körben kell valami, akkor intézem/javítom. Ezt főállásban nem nagyon csinálnám, az valahogy nem adja ki.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#39) Thunderzolee


Thunderzolee
addikt

Spyduck nem járt még erre? :D

Kíváncsi lennék rá, mit szólna ehhez.
Az igaz, h egy ilyen kategóriás HP megvétele után nem ezt várná az ember. :/

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#40) B-L-A-C-K válasza Thunderzolee (#39) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Spyduck tudja a történetet, sőt próbált is segíteni, de furcsa módon őt is lesz@rták, ezt írta nekem:

"És a legszebb az, h én is irtam par embernek es a valasz az, h ne haragudjak nincs idejük! Remelem sejted, h leirtak magukat nálam...."

(#41) Tikakukac válasza B-L-A-C-K (#40) üzenetére


Tikakukac
titán

Amúgy volt egy Logout írás pár éve, vagy 3-4 éve biztosan. Akkor valami fél milla feletti EB adta meg a kulcsot, és képtelenség volt legariztatni azt is. Ez ilyen visszatérő dolog ezek szerint :U

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#42) B-L-A-C-K válasza Tikakukac (#41) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

De itt a HP részéről nem is lett volna semmi gond ha nem küld háromszor is hibás alkatrészt, akár 3-4 nap alatt is kész lehetett volna. De itt HP, és a CHS is hibákat követett el ez a röhej.

(#43) Tikakukac válasza B-L-A-C-K (#42) üzenetére


Tikakukac
titán

b sorozatos gép volt talán, amihez 2,5 hónap alatt lett működő kijelző. Vagy rosszat, vagy nem belevalót küldtek. Az sem kutyafüle. Csak nem értem, hogy miért kell ilyenek miatt lehúznia magát egy brandnek. Vagy ennyire jól megy manapság?

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#44) Eastman


Eastman
őstag
LOGOUT blog

CHS engem is szivatott anno egy Dell Inspiron 6400-al. Olyan mintha tanulók dolgoztak volna náluk az ügyfélszolgálaton. Nem néztek rám, maguktól nem mondtak semmit, minden mondatot úgy kellett belőlük kihúzni. Fizettem a bevizsgálásért, de konkrét választ nem kaptam arra, hogy mi is a hiba, csak mailben egy árajánlatot a notesz akkori értékének kb. 2/3-ról. Elmentem érte, kérdeztem, hogy mi is a konkrét baja, de nem tudták megmondani, csak azt, hogy alaplap csere után tudnak a kérdésekre válaszolni. Nem hagytam náluk.

Összességében bosszantó és kellemetlen élmény volt.

[ Szerkesztve ]

"...egyébként a mai napra semmilyen meglepetés nem várható."

(#45) csoszogi


csoszogi
tag

Sziasztok

Én csak arra lennék kíváncsi, hogy külföldön ez a gariztatási dolog áltálában (nem csak HP) hogy megy? Más területekre az életben jellemző, hogy az teljesen más a hozzáállás tőlünk nyugatabbra. De az is lehet hasonló a bankokhoz, hogy amit nem lehet nekik otthon megtenni, nem merik, büntetik presztízsvesztés stb., Magyarországon lazán megteszik még büszkék is rá.
Háromszori alkatrész: első estben szartak rá meg sem rendelték, második: ez csak Mo. ide jó a szar is észre se veszik Egyik se jó. :((
Alkatrész: ezeket nem tesztelik beépítés-kiküldés előtt??

Saját tapasztalat: Asus laptop többeknek is van környéken (5-6) 1 beteg lett krónikus nem gyógyítható, több szervre kiterjedő.. :) Akkor mondjam szar??
Apple laptop (évekkel ezelőtt), függőleges csíkok a képernyőn random, szervíz fél igen fél év, alaplap 130000ft, továbbra is szar maradt..: :(( persze közben a szokásos tiszteletkörök.

Igazából az első felére várnék választ, mert akkor nálunk lévő kedves odaadó kiszolgáló személyzet a hunyó, nem az anyacég, vagy a második lehetőség, és csak piac vagyunk akiket ki lehet zsákmányolni.

[ Szerkesztve ]

(#46) mutyi válasza csoszogi (#45) üzenetére


mutyi
senior tag

Félreértitek sokan a helyzetet.
Nem azzal van a gond,hogy 1-1 márka gépe tönkre megy, hanem hogy ha utána kínszenvedés a gariztatás, javítás stb.
Nagyon sok múlik a későbbi supporton egy márka megítélésében.

(#47) Avicularia válasza csoszogi (#45) üzenetére


Avicularia
addikt

Na akkor mesélek a svéd garanciáztatásról.
Barátnőm ócska fusi laptopját kellett javítani. Már nincs rá garancia,viszont mikor megvette rásóztak egy rakás pénzért a 2 év gari mellé 5 év biztosítást ami mindent fizet,törést bármit.
Gyereke ledobta a laptopot a földre,szétfolyt a kijelzőben az lcd. El lett küldve javításra. Futár jött elvitte. Utána telefonálgattak össze-vissza mert állítólag a futár nem jó helyre vitte és végül egy olyan szerviz csinálta meg akivel nem volt szerződése a biztosítónak. Ezért a biztosító nem fizette ki a pénzt a szerviznek. Most ott tartunk,hogy 4300 svéd korona (142K) inkasszót tettek a barátnőm bankszámlájára.
Másik
Van egy asus transformer tf300t tabletem, állandóan fagyott ha a dokkolón volt. Ismert hiba ,elég sok ember szenved tőle,xda-n lehet olvasni róla bővebben.2 és fél hét után visszajött,hogy semmi baja és fizessek 700 SEK (23K) bevizsgálási díjat. Mondtam,hogy nem fogadom el,inkább megyek a fogyvédhez. Az eladó a végén inkább azt mondta,nem kell kifizetni a pénzt,elintézi nekem.
HTC one x-en pixelhibát fedeztem fel vétel után 2 héten belül. Elvileg ki kellett volna cserélniük,de inkább cserélték a kijelzőt a konkrét kérésem ellenére. Mármint arra kértem őket,hogy ne javítsák ha nem cserélik ki az egészet mivel szükségem van a telefonra. Ennek ellenére 3 hétig odavolt szervizben.
Harmadik
Otthon vásárolt dell laptopomat össze-vissza küldözgették nem voltak képesek ráírni normálisan a nevemet,az üfsz-os képtelen volt megérteni,hogy én nem a hrp kft.vagyok aki a gépben szerepel hanem magánember.Többszöri telefonhívásra sem voltak képesek ez megérteni, a rossz címzés miatt nem tudtam átvenni meg kellett várnom míg visszaküldte a posta és még egyszer kiküldték.
Ez csak az idei év termése. Konkrétan gyomorgörcsöt kapok,ha valamit garanciáztatni kell itt. Nem a hozzáállással van a baj,mindenki mosolyog rád,udvariasak. De annyira inkompetens a legtöbb dolgozó,hogy iszonyat. Az ügyfélszolgálatosok nem tudnak leírni egy nevet vagy címet pontosan annak ellenére,hogy lebetűzi nekik az ember.
Aki esetleg azt gondolja,hogy nem beszélem jól a nyelvet ebből adódnak a problémák,annak írom,hogy a barátnőm intézi ezeket a dolgokat és 26 éve él Svédországban,szóval nincsen nyelvi probléma csak udvarias de inkompetens dolgozók mindenfelé.
huh ez jó hosszú lett :)

(#48) mutyi


mutyi
senior tag

Van egy haverom, ő is informatikával foglalkozik,de ő kereskedőnek mondja magát.
A lényeg, hogy sokszor összevitáztunk már az, hogy nem kellően "viselkedik" a vevőkkel,miután eladott valamit.
Én meg mindig kiakadok rajta,mert az én ügyfeleim nem addig ügyfelek,amíg megvesznek tőlem valamit, hanem utána is.

Le kellene már szokni a magyar kereskedelemnek arról, hogy eladunk valamit, meg van az árrés és utána leszarjuk a vásárlót.
Ez a tipikus magyar szemléletmód, gyorsan meggazdagodni minél egyszerűbben.
Egy termék eladása mellett nagyon fontos annak a terméknek a támogatása is,ami már nem feltétlenül jár közvetlenül anyagi haszonnal, viszont hosszútávon igenis nagyon sokat számít.
Én is mindig azokat az embereket, szakembereket,cégeket szoktam ajánlani másoknak,ahol jók a saját tapasztalataim, másoktól jókat hallok,korrektek, segítőkészek.
Nagyon erős piaci verseny van akár a laptop piacon is,nagyon nem mindegy hogy viselkednek az adott cégeknél stb.

(#49) Ringman válasza B-L-A-C-K (#37) üzenetére


Ringman
veterán

az a meglepő, hogy ott kellett hagyni a gépet.

- töltőhöz, hdd-hez nem kell a gép
- a palmrestért meg visszamész, ha megjött, és 15 perc alatt kicserélik.

pár éve ibm szervizben így ment a szervizelés.

“One of the hallmarks of the dangerously stupid is the consistent belief they’ve found great solutions that experts somehow missed”

(#50) B-L-A-C-K válasza Ringman (#49) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Itt mint olvashatod nem így történt...:)

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.