Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Natív ARM Android appok futtatása emulátoron
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
Def26
félisten
válasz B-L-A-C-K #29 üzenetére
Persze, de nem is arról van szó, hogy hibás e egy termék, hanem hogy azt hogy kezeli a gyártó vagy a megbízott szerviz, garanciális probléma esetén.
Ha a HP -nál nem így állnak hozzá, akkor nem lenne bennem ez az érzés. Mivel végül elértük amit akartunk, gondolom, hogy feleslegesen túráztattuk egymást az ügyfélszolgálatossal. Ezt meg lehetett volna oldani pár nap alatt jóval egyszerűbben is.Lényegében szerintem nagyon sok múlik a garanciális szolgáltatások lebonyolításában. Ha beviszek egy terméket garanciális problémára akkor elvárom, hogy ugyanolyan kedvesen nyájasan szolgáljanak ki, mint amikor vásárolok megyek. Ha éppen egy almát rágcsáló, ragacsos kezű, pattanásos, Tóni veszi át tőlem a terméket, engem már az is zavar, és nem lesz jó benyomásom a helyről.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest