Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Def26

    félisten

    válasz B-L-A-C-K #29 üzenetére

    Persze, de nem is arról van szó, hogy hibás e egy termék, hanem hogy azt hogy kezeli a gyártó vagy a megbízott szerviz, garanciális probléma esetén.
    Ha a HP -nál nem így állnak hozzá, akkor nem lenne bennem ez az érzés. Mivel végül elértük amit akartunk, gondolom, hogy feleslegesen túráztattuk egymást az ügyfélszolgálatossal. Ezt meg lehetett volna oldani pár nap alatt jóval egyszerűbben is.

    Lényegében szerintem nagyon sok múlik a garanciális szolgáltatások lebonyolításában. Ha beviszek egy terméket garanciális problémára akkor elvárom, hogy ugyanolyan kedvesen nyájasan szolgáljanak ki, mint amikor vásárolok megyek. Ha éppen egy almát rágcsáló, ragacsos kezű, pattanásos, Tóni veszi át tőlem a terméket, engem már az is zavar, és nem lesz jó benyomásom a helyről.

    [ Szerkesztve ]

    Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés