Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Chaser


Chaser
titán

Ez a hozzáállás még egy 100k-s belépő HP-nál is necces, egy elitebooknál elfogadhatatlan! Min 1 év + gart harcolj ki. Az valahogy nekem nevetségesnek tűnik, hogy egymás után többször hibás alkatrészt küldtek..sztem már az első után ha tényleg hibás volt a következőt tesztelve kell küldjék. Lehet egyszerűen csak nem ért oda az első megrendelés és ködösítettek. Azt hogy hdd hibát nem vették észre, hát..sok pc boltban olyan dolgozik aki nem ért hozzá. De hogy egy HP szerviz is dilettánsok gyülekezete az gyönyörű.
Eddig se volt a szívem csücske a HP de ezek után véletlen se vennék tőlük gépet...ha ez egyedi eset is volt akkor sem. Mi az hogy elitebookot 2+ hónap után kap vissza a tulajdonosa? Még jó, hogy ez elvileg egy felső kategóriás munkagép, amit ugye azért vesz az ember többek között konzumerek akár többszörösének árán ,mert ha gond is van vele gyorsan és szakszerűen megcsinálják. Gratulálok a HP-nak, fergeteges művelet volt. Legalább lesz min röhögnie az acer szerviznek...

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.