Sziasztok!
Élménybeszámoló következik...
Mint korábban írtam volt egy kis gond a telefonnal. Előzmény: [link] Tegnap délután visszavittem a T-be. Magabiztosan vártam ki a sorom, mert előtte felhívtam a 1430-at és a kedves hölgy azt mondta, ha valóban hibás minden további nélkül cserélik, hiszen 3 napon belül van!
Persze, hogy egy plázacica ügyintézőhöz kerültem, aki kb. semmit nem fogott fel abból amit mondtam. De szerencsére ( ilyet még nem láttam?!), volt ott egy srác, aki ilyen technikai dolgokkal foglalkozik, akár soron kívül is. Cicahölgy szólt neki, sráccal leültünk egy külön asztalhoz. Tök rendes volt, mondtam neki hozzon már egy gépet és nézzük meg mit produkál a telefon. Nos, kb. ugyanazt mint nálam, vagyis semmit.A srác is csak pislogott. Bedugta kismillió USB aljzatba és semmi nem történt. Csak a gyári hálózati adapter kezdte tölteni. Azt mondja nem tudja mi lehet a baja, de máris megnézi van-e raktáron és akkor cserélik. Mondom de jó . Közben igencsak megtelt az üzlet. Kaptunk új sorszámot, kivártunk vagy fél órát. Egy másik cicalányhoz kerültünk. Elmondtam neki is, hogy mi a helyzet, hivatkoztam a srácra, hogy cserélitek... Hoppá!! Hát nem! Hát de mondom 3 napja vettük. Azt mondja az lehet, de iPhonera NINCS 3 nap cseregarancia.Mutatott valami jogi vagy nemtom milyen szöveget is erről. Megy a szervizbe, és majd küldik az újat, ha valóban rossz. Ez kb. 2-3 hét. Mondanom sem kell, hogy görbült a szánk, főleg az asszonynak. Nyomtatta a papírt a visszaküldéshez és akkor látta (mert nem mondtam és nem is kérdezte előtte), hogy Webshopon keresztül rendeltem, Telekom üzletben való átvétellel. Azt mondja, hogy akkor így még jobb, mert ha akarom, a 14 napos elállási jogommal élve, indok nélkül küldik vissza, törlik a megrendelést, aztán újra tudok venni egy másikat. Ennek átfutási ideje 3-4 nap.
Itt járunk most. Várom az SMS-t, hogy törölték a rendelést, aztán rendelem az újat.
IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015