Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) bambano válasza Lord Myn (#150) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

ezen álmok teljesülését sem én nem tapasztaltam, sem az autógyárak, kezdik is elfelejteni a túlságosan downsize-olt motorokat.

a motor késedelme, aminek csak egyik része a turbólyuk (ami nem tűnt el, minél kisebb motorból minél nagyobb teljesítményt akarnak kisajtolni, annál nagyobb.), a másik része a környezetvédelmi töketlenkedés. ez utóbbin szinte minden mostani autó elvérzik, és minden mostani átlagautó elvérzik.

az sem igaz, hogy a nagyturbós kisköbcentis benzines autók kevesebbet fogyasztanak. főleg, ha nem a gyári hazugságot nézed, hanem a valós fogyasztást.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#152) Lord Myn válasza bambano (#151) üzenetére


Lord Myn
senior tag

Akkor először is tisztázzuk, én downsize-olt turbós benzinmotorok alatt az 1.4-1.6 kategóriát értem, mert ilyeneket vezettem, ezeknél kisebbeket (0.9-1.2) nem és ezek nem 'nagyturbósok', hanem pont, hogy kisturbósok (a turbónyomás jóval kisebb, mint egy nagyköbcentis turbósban). A gyári hazugságokat sosem nézem, hanem csak és kizárólag személyes tapasztalatokról írok. Nézzünk egy konkrét példát: két hasonló autónál (pl. középkategóriás elsőkerekes kompakt) vegyünk egy 2 literes szívót meg egy 1.4-es turbóst utóbbi, igenis, hasonló, de inkább jobb dinamikával rendelkezik és közben kevesebbet fogyaszt.

"War does not determine who is right - only who is left."

(#153) bambano válasza Lord Myn (#152) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

te ezt tapasztaltad, én meg nem.
minél több teljesítményt akarnak turbóval kisajtolni egy kisköbcentis motorból, annál nagyobb lesz a turbólyuk, és annál rosszabb lesz a dinamika. mert lehet, hogy amikor végre megindul, akkor jól megy (szerintem nem), de mire megindul, befonom a hajam. és ebben a hibában jelentős részt vállal a vezérlés programozása, amit jobban érdekel a károsanyag kibocsátás, mint a dinamika.

az átlag utcai autók közül dinamika szempontjából a sok köbcentis, szívó, kéziváltós, régi környezetvédelmi normás autók a legjobbak.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#154) Z_A_P


Z_A_P
addikt

Na nezzuk:

Csak 1,6-os, csak 115 lovas TDI motor hajtja,
Olyan nincs :D 90-110LE van.

A 0-100-as sprintet 10 másodpercen belül futja
Egyik sem tudja 10 alatt, 10.6-12.2 kozott vannak.

Mielőtt valaki fikázásba kezdene, igen, van viszonyítási alapom. Vezettem már Porsche 911-est, Mustang Boss-t, és 4,6 l-es V8-as Chevy Chevelle-t is.

Ja, kozben egy 100 LE-s autotol ami 10 felett eri el a 100-at meg lepisiled a labad. Hagyjuk mar :C

OK

(#155) Integrale válasza bambano (#153) üzenetére


Integrale
veterán

Az a baj a levezetésedben, hogy nem mindegyik kisköbcentis turbós ilyen. :)

"Bad reklám is reklám too"

(#156) plömplöm válasza Z_A_P (#154) üzenetére


plömplöm
őstag

ezt a 115 elméleti lovat elengedhetjük, itt pld 105 darab a lovak mennyisége. az a 10 mp meg inkább 11 mp. mindegy.

az érdekesebb, hogy azzal nem szoktak számolni a gázolajos liter/km huszárok, hogy amíg én a fostalicska szívóbenzinembe télen is nyugodtan tankolom a kutyaközönséges benzint, addig ezekbe a csodadízelekbe meg lesszíves a tulaj az alpesekről importált téliesített gázolajokat töltögetni, amik ára már simán a benzin literára felett 10-15%-kal vannak.

"1.6 TDI EA288 Volkswagen Engine Problems and Reliability

The main problem is a diesel particulate filter which very sensitive to the quality of fuel. This filter is pretty expensive, but this is a price for low emissions."

jaés ha tényleg az EA288 motorról van szó, akkor az érintett a vw "dízel"-botrányban...

[ Szerkesztve ]

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#157) eldiablo válasza Integrale (#136) üzenetére


eldiablo
addikt
LOGOUT blog

Szerintem is. 1.8 TDCi Focussal mentem már többet is egy tankal mint 1000Km.

(#158) Lord Myn válasza bambano (#153) üzenetére


Lord Myn
senior tag

Hát, ha k* nagy turbót raknak a kisköbcis motorra, akkor persze, hogy nagy a turbólyuk és fogyaszt, mint állat... :U Arról nem is beszélve, hogy 100e km után, foghatod a motorblokk-ot és egyben dobhatod ki a kukába.

Egyébként abban egyetértünk, hogy vezérlés átprogramozással elég sokat lehet javítani a menetteljesítményen. :K

az átlag utcai autók közül dinamika szempontjából a sok köbcentis, szívó, kéziváltós, régi környezetvédelmi normás autók a legjobbak.

Ebben is egyetértünk, csak még ha el is tekintünk a régi környezetvédelmi normától, akkor sem kapsz már nagyon ilyet újonnan, úgyhogy nem alternatíva. (Régi autót meg én max. hobbiautónak vagy csereautónak tartanék, amíg a napi használatú mondjuk szervízben van, csak ugye ezt tárolni is kell valahol, amikor nem használjuk).

"War does not determine who is right - only who is left."

(#159) Donki Hóte válasza bambano (#149) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Egy 1.4 literes 4 hengeres motor nem számít downsize-oltnak. Az Euro5 korban egy 1.4-es motor turbó nélkül is simán leadott 100 lóerőt.

Az 1 literes 3 hengeres turbós motor, na az downsize-olt, mégis csupa jó mondanak róla, kihajtanak belőle simán 125 - 130 lóerőt.

A turbólyuk a feltöltött dízelmotorok sajátja, ott a nagyobb lökettérfogat és a dízelüzem miatti nagyobb légszállítási igényhez nagyobb fizikai méretű turbófeltöltő szükséges (ráadásul változó geometriás), na annak a megindításához tényleg több idő kell, tehát ott van turbólyuk. Nem véletlen, hogy már az 1.6-os turbódízel motorokon is elkezdték a biturbó alkalmazását.

Az 1.4 TSI-nek nincs turbólyuka, az alapjárat 800 fordulat, 1000-es fordulaton pedig már van 150 Nm nyomaték (és 50 lóerő). Az Octavia nehéznek sem mondható, az 1.4-es önsúlya 1180 kg. Nyilván ez több mint egy Suzuki, de figyelem: még mindig 20 kg-al könnyebb az Octavia, mint egy Astra K (5 ajtós, 1.4-es turbós benzines), pedig az új Astráról minden tesztben dícsérőleg megemlítik, hogy mennyivel könnyebb, mint az elődje :D

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#160) bambano válasza Donki Hóte (#159) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

kedvenc autómban is 1.6-os.
az egyik hengersor...

:P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#161) Degeczi válasza plömplöm (#156) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Fenéket: télen bármllyen kútnál olyan gázolajat kapsz, ami kb. -20-ig használható

(#162) bambano válasza Degeczi (#161) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

ami azt jelenti, hogy téliesített. de ha véletlenül nyáron betáraztál gázolajból, azt jobb, ha nem öntöd bele.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#163) Graphics válasza bambano (#160) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Melyikben? Nem sok autó készül ekkora hengertérforgattal :D

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#164) Z_A_P válasza plömplöm (#156) üzenetére


Z_A_P
addikt

The main problem is a diesel particulate filter

MOn a legtobben ezt ugy intezik, hogy fogjak 'szt kiszedik a pics.ba az egeszet... :((

OK

(#165) Donki Hóte válasza Z_A_P (#154) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Létezik az Octaviában is 115 lóerős 1.6 CR TDI motor.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#166) Donki Hóte válasza bambano (#160) üzenetére


Donki Hóte
veterán

És egy tank benzinnel lemegy a Balatonra ;)

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#167) plömplöm


plömplöm
őstag

jól láttam, hogy ezt még nem láttam?

ehhehhe...

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#168) Z_A_P válasza Donki Hóte (#165) üzenetére


Z_A_P
addikt

Egyreszt a kolleganak nem ez a facelift van, masreszt a cikked vegen:

Teljesítmény: 81 kW (110 LE) 3250-4000 1/min-nél
Nyomaték: 250 Nm 1500-3200 1/min-nél
Gyorsulás 100 km/h-ra: 11,0 s

OK

(#169) bambano válasza Graphics (#163) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

[link] :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#170) Lord Myn válasza Donki Hóte (#159) üzenetére


Lord Myn
senior tag

A turbólyuk a feltöltött dízelmotorok sajátja

Ez azért így nem igaz, mondjuk úgy, hogy jobban érezni azokban... A régi VW 1.8T motorjában is szép turbólyuk volt, de az Opel C20LET motoros autók se húztak túl jól az alsó szegmensben.

Az 1.4 TSI-nek nincs turbólyuka

A mostani kisturbókban is ott van turbólyuk, ezt meg inkább mondjuk úgy, hogy szinte nem érezni vagy elhanyagolható, ha sok szívóbenzinest vezettél azért észreveszed.

"War does not determine who is right - only who is left."

(#171) Graphics válasza bambano (#169) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Jogos, félreolvastam a hengersort

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#172) Kalandor válasza bambano (#153) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

az átlag utcai autók közül dinamika szempontjából a sok köbcentis, szívó, kéziváltós, régi környezetvédelmi normás autók a legjobbak.

sok köbcenti? ☑
szívó? ☑
kéziváltós? ☑
régi környezetvédelmi normás? ☑ ☑ ☑

Önnek a Fiat S76-ra van szüksége! :K

[ Szerkesztve ]

(#173) Donki Hóte válasza Z_A_P (#168) üzenetére


Donki Hóte
veterán

A 110 lóerő az elírás, az új modell 115 lóerős.

A cikkben viszont tényleg facelift előtti autó szerepel, szóval nem lettünk okosabbak...

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#174) Vladi válasza qnadam (#128) üzenetére


Vladi
nagyúr
LOGOUT blog

"kivéve a mitsubishit, ami jobb."

Kivéve space star ami bal. :DDD

Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!

(#175) Integrale válasza qnadam (#128) üzenetére


Integrale
veterán

Kivéve a Galant bizonyos generációi, a Carisma, Eclipse, ASX, Eclipse Cross, Colt egyes generációi bal, aztán jobb, aztán megint bal, Lancer stb stb Volvo S40 első generáció, Renault Laguna, Peugeot 4007, 208, 2008 stb stb.
És ezek mindegyikének jobbra van a piktogramon a cső.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#176) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Bászki mennyi fogyasztás fetisiszta... Akkor csak két adatot hagyok itt. 100liter, a nagy átlag 11,5 ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#177) kenwood válasza bambano (#149) üzenetére


kenwood
veterán

Kicsit olyan olvasni ezeket,mint amikor valaki a kocsmaban probalja meggyozni az embereket, hogy 10 ezer/ uveg alatt nem lehet ihato bort kapni :D

Az 1.9 Sdi a maga 60 pacijaval egy ibizaban,poloban tenyleg nem egy nagy durr,de lehet vele haladni lenduletbol.
Ha szerinted ennek a joval tobb,mint duplaja is nagyon keves, akkor nem biztos,hogy mindenki mas a hulye :D

(#167) ezzel ugye az agond,hogy csak az also kepnek van ertelme,a sirocconal az "in" miatt ertelmetlen a mondat.

[ Szerkesztve ]

Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

(#178) csongi


csongi
veterán

4es Golf hany kilo? Milyen szeles a gumi?
Milyen rendszeru az uzemanyag elleatas?
Hany Le/Nm a vas?

Teljesen jo eredmeny. Ezek a motorok tudjak ezt az erteket, automata valtoval. Alul vezerelni n tudod magadtol, az elektronika elintez mimdent. :).
Peugeott parner kb 55 liter manualis valtoval eddig 730Km es van meg kb kompiter szerint 300 hatra. De ezt nem hiszem el, kb 250 et elmegy, kozlekedesi modtol fuggoen.
16HDI, 90Le.

(#179) plömplöm válasza kenwood (#177) üzenetére


plömplöm
őstag

hátugye...

ugyanakkor figyeloda!, csepelművek@warsaw :)

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#180) p06 válasza Donki Hóte (#86) üzenetére


p06
senior tag

Szerintem sem erős :)

Az autóban űlve a hirtelen nyomaték miatt, erősnek érzed, csak a valóságban hááát hmm :D Nem is arra való az a motor.

Alacsony fordúlaton nagy nyomatékot minden motor szereti, főleg a jól felépűlt olaj film és a jó olajnyomás miatt. Szinte az összes TSI (1.0-2.0)alúl nyomatékos, felűl pedig már elfogy.

"A turbólyuk a feltöltött dízelmotorok" szerencsére nem, van olyan benzines ahól van bőven (de nekem ez pont tetszik).

És, hogy ON is legyen:

Nekem a rekord 5,5 (nem reális közlekedés), az átlag olyan 8, a max pedig ~44l/100km volt :D

[ Szerkesztve ]

(#181) Crafter32


Crafter32
őstag

Én sem értem mi ebben a különleges. Volt 1.6 crtdi Jettàm amiben direkt meghagytam a csaló szoftvert. Lazán tudta klíma nélkül a három liter alatti fogyasztást. Én inkább azt mondanám 1200 km felett kezd érdekes lenni. 1000 et még a 1.9 TDI is elmentek.

(#182) bitpork válasza Crafter32 (#181) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

3 liter alatt? Akkor az japan kocsi volt! Es hany kilomterenkent kellett a kerekeket felfingani?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#183) Crafter32 válasza bitpork (#182) üzenetére


Crafter32
őstag

Tudsz normálisan írni vagy csak úgy benyögtél vmit?
Japán autóról én egy szót nem írtam, bár írhatnék, mert elég hosszú ideig használtam Toyotat. Kérekre utalást meg próbáld meg újra megfogalmazni.

[ Szerkesztve ]

(#184) bitpork válasza Crafter32 (#183) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Izirajder ecsem!
Ha olvasod rendesen a ph autos szekciojat akkor csak a viccet nem erted. Ha meg nem akkor meg ideje lenne.

Mod

Mondjuk a 3 liter alatti fogyasztast azert igen csak ketkedve fogadom.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#185) Kisgépkezelő válasza kenwood (#177) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Nekem 1000-es Ecotec volt a maga brutál 54 lóerejével. Azzal is el lehetett bőven kolbászolni bárhol, bár tény, hogy ott a padlógáz nem csak egyfajta megnyugtató tartalékot jelentett, hogy ha nagyon hirtelen kell átférni valahol, akkor esetleg nagyritkán tényleg minden lovat befogjak, hanem a normál ügymenet része volt, hogy utazótempóig padlógázzal gyorsultam és hagytam leforogni 4-5000-főlé a motort, mielőtt elváltok. Mondjuk a duplája azért nem lett volna rossz, de ötször annyi már tök felesleges. Igazából a soklóerős autó azoknak a gyökereknek kell, akik úgy akarnak előzni, hogy előtte a seggedben voltak fél méterre, ezért csak az után kezdenek gyorsítani, hogy már sávot váltottak és hülyék ahhoz is, hogy előtte visszaváltsanak egy-két fokozatot. Úgy tényleg kell a végtelen lóerő. :W
Mondjuk egyszer én is majdnem vettem egy A8-at 6.0 W12-vel, de aztán rájöttem, hogy én semmilyen kormánynak nem akarok annyit adózni, amennyit egy ilyen után kell, de ezeknek főleg nem. :P

[ Szerkesztve ]

(#186) bambano válasza Crafter32 (#181) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

három liter alatti fogyasztás egy jettával?
el is higgyük?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#187) bambano válasza Kalandor (#172) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

ugye? :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#188) Integrale válasza bambano (#186) üzenetére


Integrale
veterán

Lejtőn mutat annyit a pillanatnyi fogyasztásmérő. :D

"Bad reklám is reklám too"

(#189) bambano válasza kenwood (#177) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

az állítás az volt, hogy ez az octavia, amit itt emlegetnek, erős meg dinamikus.
az állítás nem az volt, hogy nem lehet odébbállni vele.

az én kérdésem meg, amire csak bitpork reflektált, az volt, hogy itt senkit nem érdekel, hogy mibe ül bele?
értem én, hogy van, akinek fontos a fogyasztás. de senkit nem izgat az, milyen hangot ad egy v6, amikor 40-től 180-ig egy lendülettel húz?

nem azt mondom, hogy folyton gyorshajts. de nekem nem lételemem, hogy folyton a fogyasztást bámuljam, és dühöngjek, hogy már megint kiszopta a pipettát a "small block".

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#190) Feketelaszlo válasza bambano (#189) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

A midlife crisis topikban kérdeznék körbe hasonló beállítottságú emberek iránt.

(#191) bitpork válasza Feketelaszlo (#190) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Kikerem magamnak. En mar 20 evesen krizist eltem meg es kulonben is soha nem azert veszek meg egy autot mert mas mit szol hozza!

#189 bambano: latod h csak te vetted eszre. Mindenki mas hegyezte a cerkat :P

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#192) Kisgépkezelő válasza bambano (#189) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Mondjuk ilyen szinten nem érdekel. Ha közlekedésre veszek autót, azzal közlekedni legyen jó, ahhoz meg szerintem nem tesz hozzá sokat a motorhang, sőt inkább elvesz. Ha a vezetés élményéért vennék autót, akkor viszont valami aránylag kis köbcentiset vennék, aminek ki kell nyomni a szemét, de rendes futóművel amivel pályára is ki lehet nézni egyszer-egyszer. Egy Elise, Boxster, Z4, vagy hasonló pont megtenné. Az se baj, ha ledobható a tető. :K

(#193) bambano válasza Feketelaszlo (#190) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

eddig azt hittem, a petrolhead topicban vagyok...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#194) razorbenke92


Kétliteres TDI, 6 sebességes manuál Octavia kombi
Itt egyetlen kikötés volt:

- Az alvó menyasszonyom feje ne billenjen akkorát hogy felébredjen.

Az útvonal (publikus része)

A hosszútávúm 5.1 l,

A módbeállításaim:

A vezetési stílusom dinamikus, nem vagyok őrült, de ha kell, akkor még másodikban is nyikkannak a gumik. MaxxMotion (vagy azzal ekvivalens) tüzelőanyagon kívül mást nem evett még sosem.

Ami viszont igazán nagy kalanddá tenné számomra az 1000 km-es tankot, az a 45 literes tank :DDD

Az óra osztásának linearitásából, valamint a 70km-es sírás után is csak második kattanásra tankolható 40 literből legalább is ennyire tippelem, a speckó szerinti 50 literes tankot.

Bár a speckó szerinti 216-os végsebességet is erősen kérdőjelezném. Német pályán 210-nél nem tekertem többet a gumi sebességindexe miatt, pedig igen-igen adta vóna még :DDD

Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

(#195) Szoszo94 válasza Crafter32 (#181) üzenetére


Szoszo94
őstag

Az 1.9TDI (1z B4 Passat 90paci) átlagban négy személy alatt (Oszkár rulez) 5,2-5,5 közti figyasztást hoz, havi 1000km pálya és 200km város/országút mellett (korlátozásokat betartva). Így, a majdnem 100L-es tankkal 1600km után tankoltam mikor én is megnéztem, mennyit lehet teletankkal menni. Még volt benne 15L egyébként, csak elértem egy olyan kútra ahol 30Ft-al olcsóbb volt literje a gázolajnak (Shell Tatán), mint Győr és környékén.
Két személy és országút mellett szerintem meglenne a kétezer :B

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#196) 8th válasza bambano (#186) üzenetére


8th
addikt

Ahogy elnézem a youtube videókat a 3.5 literes városon kívüli fogyasztás nem lehetetlen vele normális tempóban (90-100km/h).

(#197) csongi


csongi
veterán

4.7L E270 167Le automata valto. :)
Ez jonak szamit? Ez atlag fogyi.

(#198) Crafter32 válasza bambano (#186) üzenetére


Crafter32
őstag

YouTubeon vannak fogyasztás mérések. Lazán hozta a csalós szoftverrel a VW 1.6 crtdi. Én is ezért vettem. A mostani 1.9 TDI Golfom ugyanúgy használva egy - másfél literrel is többet eszik. A botrány után kiadott szoftverrel nincs tapasztalatom, de szerintem az is alatta marad a PD TDI - nek. Ki kell próbálni. Volt egy 1.4 TDI Lupo is a családban. Hihetetlen értékeket produkált fogyasztásban.

Itt a szerző Škodaja is jól fogyaszt, de manuális váltóval, sedan kivitel, régi szoftverrel vihető ez lentebb is és nem nagy erőlködéssel.

[ Szerkesztve ]

(#199) Crafter32 válasza Szoszo94 (#195) üzenetére


Crafter32
őstag

Nem próbáltam még ilyet, nem megyek ekkora távokat, de én elhiszem, hogy lazán hozható ezek az értékek egy tankkal. Talán még a régi Audik voltak még ilyenek amikor még átalakítás nélkül csempészték az Ukrán gázolajat.

(#200) kenwood válasza bambano (#189) üzenetére


kenwood
veterán

az octavia valoban nem eros,viszont egy 120-150lovas motor egy kisebb kocsiban igenis az.
az lenne az i3,te pedig i7 alatt nem gondolkozol,mikozben a tobbseg celeront hasznal :D

Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.