Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Surci1

    tag

    válasz Peaceliker #2535 üzenetére

    Igazad van méretét tekintve inkább 1:8 kategória. Most így a minuszokban nem melegedett nagyon, de természetesen érezhető hogy mondjuk 5 perc alatt a 3s akkuval csak langyos a motor, míg ugyanennyi idő alatt 4s akkuval már azért meleg. Nincs lézeres hőmérőm, de lehet nyárra majd beszerzek egyet akcióban, meg veszek egy a motorra felpattinthatós hőtőbordát amin van egy kis venti. Gondolom az se számít sokat, de a semminél több.
    Nem szedtem még szét a gépet, ahhoz kell még bátorságot gyűjtenem, de szerintem nincs benne csúszó kuplung. A szabi állításához meg tök vagyok, így nekem nem mond semmit a punch állítás. A videókból úgy láttam hogy az enyémben a spur kerék műanyagból van, de árulnak fém kereket is. Lehet majd azt is kicserélem előbb utóbb, csak még 2 hetes gépet nem akarok szétszerelni. :D Most még óvatos duhaj vagyok, de ahogy érzem előbb utóbb biztos törni fog valami és akkor szerelni kell. Puding próbája az evés, lehet 5 dolcsiért bepróbálok egy 17t piniont. A gyári aksija műanyag házba csomagolt, a 4s 4200mah-s ZOP akksi amit én vettem az meg csak zsugorfóliázott.
    Nagy rizikót vállalok azzal, hogy ilyen akkut használok autóba, vagy azért a zsugorfólia is véd annyit amennyi szükséges.
    Szerinted csináljak hozzá műanyagból kemény tokot, vagy aliról vegyek hozzá? Attól tartok ha egyszer úgy puffan a földre, hiába a bódé könnyen megsérülhet az akku hard case nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák