Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PepeDon

    tag

    válasz norbiphu #2476 üzenetére

    Jó oké, hogy küldözgetni kell 1 másodperc alatt sokszor (és nem 10-et mert akkor kicsit szaggatna, hanem legalább 25-öt), de a csomagméret akkor is nagy más olyan játékokhoz viszonyítva, ahol központi szerver van. Főleg a feltöltési igény. Teszem azt versenyeztek nyolcan, most mind a nyolc embernek egyesével feltölteni ugyan azokat az adatokat, amit központi szerver esetén csak egyszer kellene feltölteni.

    Az x,y,z koordináta meghatározza, hogy merre áll az autó 2 pont esetén, de elég a x,y,z mellé még egy irányszög és úgyis jó. Törésnek is csak a koordinátáját kell küldeni, mert a textura és a 'váz' minden gépen megvan. Csak a vázszerkezetben történt 'elmozdulást' kell küldeni, ami csak koordináták tömkelege. Számok meg olyan sokat nem foglalnak.
    Itt gondolom az volt a fő probléma, hogy tesztnél egy virtual szerveren, nem jöttek ki ezek a hibák. Meg lehet olyan helyeken, ahol nagy a feltöltési sebesség, ezek a problémák elő sem jönnek.
    Az invictusnak a honlapján csak annyit lehet olvasni, hogy japánban és USAban megjelent, a többi hely meg sincs említve (letöltéskor is a beta kliens letöltését ajánlja fel). Úgyhogy lehet, hogy még csak a beta cípőben járunk, és most javítják a hibákat.

Új hozzászólás Aktív témák