Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kalandor: Habemus papam
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Pajac: Átlátszó fém
- sziku69: Szólánc.
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
Amúgy LaCeeN reagál valamit majd a 12-es kanyarra, miért vágta le állandóan?
Ferkák nagyon firmák.
Amúgy ok, készülök.Igazából, ha felkészülök olyan szinten, mint Melbourne-re, akkor már csak az kell, hogy a futamon is összpontosítsak, mert kicsit szétszórt voltam és hiába támadtam Farkast, többször is hibáztam mögötte... Most benyomok majd egy energiaitalt is, talán.
-
proof88
addikt
jajj, az nem baj, az van írva h a 300-at is meghaladják... persze lehet sok benzinnel nem érsz el, csak 305-öt
itt az a lényeh, h nem 340, mint pl Monza
meg Monacoban alig van meg a 300
de beállítás kérdése, ugye... lehet, hogy a valóságban kicsit óvatosabban gyorsítanak ki, és azért nincs meg 308 átlagban nekik.. meg nem teljesen valós képe a pályának... -
proof88
addikt
eredmény itt olvasható, a teljesen végleges eredmény még nincs meg, nem néztünk át még mindenkinek a köreit...
akit érdekel, itt van a telemetriám a futamról...
És a biztonság kedvéért én is felraktam a replay fájlt.szerk.: bzs73, azt ajánlom Neked, hogy minél többször gyere fel gyakorolni, amikor van szerver és ott egyszerűbb megkérdezni a felmerülő dolgokat és sztem nagyságrendekkel gyorsabban szoksz hozzánk, mintha a saját gépeden gyakorolsz.
Ezt ajánlom tomax89-nek és Kacsának is, és aki még nem tette meg, az törje le az első szárnyát 1 kör erejéig és tapasztalja meg, mit okoz, meg a hátsót is, hogy az mit okoz, ne legyünk ennyire balesetveszélyesek egymásra! -
proof88
addikt
viszont azt se felejtsd el, hogy rajtolni nem tudok, és Suzukában ~ 8 mp-es hátránnyal futottam be a 2. helyen, mely nagyrészt abból adódott, hogy előzgetnem kellett... ehhez hozzátartozik, hogy elég impresszíven mész át azokon a gyors kanyarokon, de ettől függetlenül veszélyes lehettem volna rád... pénteken gyakorlom majd a rajtolást is.
tudom, milyen unalmas elől menni, nem is bánom, hogy nem tudok rajtolni, legalább megmutathatom, milyen küzdőszellem van bennem
nem értem viszont, hogy miért nem korrekt a verseny... ha begyakoroltad a pályát, setupolni kell... nem is tudom hol, Suzukában vagy Monzában megnéztem a McLarent és a BMW-s setupommal emlékeim szerint 1 tizeddel maradtam el magamtól, és meg is lett volna az az idő, ha tovább próbálkozok vele... persze vannak különbségek, éreztem is a Mercin, hogy ez bizony máshogy kanyarodik, mint a Bömbi, talán a rövidebb tengelytáv miatt...
Más autót nem is próbáltam, nincs időm rá... de ha szeretnéd, megnézem, mit tudok a Ferrarival... -
proof88
addikt
pont ezt akartam mondani, hogy ha véletlenül megnyerném a VB-t vagy valaki más, akkor lehetőleg ne hozd fel, hogy mert nem voltál az 1. futamon...
ez ugyanolyan, mint a KERS... Force Indiáék úgy beszélnek róla, mintha a sátán műve lenne... de arra nem gondolnak, hogy nem kis pénz ment el rá és év elején csak hátrány volt, mint előny... úgyhogy ha szerzek pontot a mostani futamon és azzal lennék VB, akkor fel ne próbáld hozni az esetet, mert baj lesz!
amúgy morcos vagyok, mert már 2 ember nem jön... márpedig a futamot megtartjuk szombaton, remélem más nem találja ki, hogy ehh... -
proof88
addikt
hát ott van az oldalunk főoldalán a visszaszámláló, szombat este 8, egyébként elvileg lesz egy főpróba is péntek este 8-kor...
asszem szabadedzés lesz előtte, ami 8-kor vált időmérőre vagy negyed 9-kor... az időmérőn természetesen úgy kell tankolni, hogy utána már nem lehet rátankolni a futam előtt... a futam 20 körös, 1 kötelező box kell majd... ha 1 kiállást tervezel, mondjuk 10-10 körös etapokra osztva, akkor 13 körre tankold meg a kocsit, ha az időmérőn 2 mért kört akarsz menni (azért kell nyilván 3 kör a 2 mért körhöz, mert lesz felvezetőd is a 2 körre, értelemszerűen...). Persze ezek csak hasra ütésre írt számok. És persze a kocsi sem fogyasztja el az összeset, 20 kör alatt nem fogyaszt annyit, mint amennyit beállítasz 20 körre. Ezt mindenkinek magának kell tesztelnie, megtankolja 10 körre a kocsit, és megy 10 kört, mennyi marad... nekem a hétvégi futamon, feltekert motorral, még 17 liter (~2kör) benzinem maradt a futam végén, pedig 15-re állítottam be és levontam még belőle pár litert... de ezt gondolom ti is megfigyeltétek már, én csak segíteni próbáltam most.Farkas, akkor most hogy is lesz pontosan a dolog? 8-kor még csak gyülekező van a szerveren (edzés) és negyed 9 körül indul az időmérő? Ja és csak pár körös az időmérő, hogy ne menjen vele nagyon az idő... és mondjuk negyed óra múlva jön a futam... gyülekező közben lehet chatelni, időmérőn már nem! Belépni időmérőn is lehet... futamon sincs chat természetesen... Akié a szerver, az adhat infókat persze chaten, pl.. h vmiért újra kell indítania, valami nem jó, stb ...
-
proof88
addikt
300 körül van az én sebességem, +/- 5. Én régebben 1. és 2. szektorban fogtalak benneteket és a 3. szektorban 7 tizedet kaptam
, de most asszem 1. és 2. szektorban lassabb vagyok, 3.-ban meg nem veszítek időt asszem... szal 1. szektorban 2 tized, 2.-ban is 2 tized, így jön ki a 4 tizedes hátrányom... de még dolgozok rajta...
-
proof88
addikt
A kerékdőlést úgy kell állítani, hogy a belső és külső hőmérséklet között 7-10 °C fok különbség legyen!!! Középen meg valahol a kettő között, lehetőleg félúton.
Optimális az, ha belül mondjuk 109 fok, kívül 99 fok, középen meg 104-105!
Ha középen túl hűvös, emeld a nyomást, én szoktam 140-et is nyomni neki, ha kell, a lényeg úgyis az, hogy jó köridőt menjek vele és a cél lebegjen a szemed előtt: hogy optimális legyen a hőmérséklete, ne törődj azzal, hogy ezt milyen áron éred el, még akkor sem ha hülyén néz ki 150 kPa-ra fújni a gumit!Tehát nem szabad egyenletesre állítani! Én mondtam ezt 1-2 hónapja nektek szerintem, hogy egyenletesnek kell lennie a hőmérsékletnek, mert anno ezt olvastam. De aztán azt is olvastam, hogy úgy kell, ahogy fenn írtam! Nem véletlenül van alapból olyan nagy negatív dőlés állítva a kocsinak és valóban jobb időt lehet menni vele.
Szuzukára azt javaslom, hogy időmérőn lágy gumival menjetek, futamra közepessel.
Ha ki is bírná a lágy gumi a sok kört, én nem használnám, mert a 2. gyors körömben a célegyenesben 100 fok körül vannak az első gumik már, ami önmagában nem baj, de a célegyenes utáni sok gyors kanyarban a bal elsőm már 120 fok körül lesz és lecsúszok az ívről és időt vesztek, ezért nem éri meg nekem, csak 1 gyors körre a lágy időmérőn és futamon a középső keverék, ami nem melegszik túl olyan könnyen.szerk.: ja és még nem teljesen értem a dugattyúk hatásait, azt a részét én sem értem igazából, csak Monzában nagyon jó setupot raktam össze és ott már nem nagyon tudok javítani. Itt viszont iszonyatosan hullámzik 7-es fokozatban az autó segge, ezért kezdtem el újra állítgatni a dolgokat éjszaka. Úgy csináltam, hogy a rugókat, stabilizátort, dugattyúkat közép értékekre állítottam és az összes lehetőségen végigmentem, felfele és lefelé is állítgattam össze-vissza őket, és mindig mentem 1-2 gyors kört és néztem a telemetriát. Végül eljutottam egy más beállításhoz, mint ami a tegnapim volt, de 1 tizedet, ha javultam vele egyáltalán... ugyanúgy ugrál a kocsi háta a célegyenesben 7-esben... azzal nem tudok mit kezdeni, Monzában nincs ilyen gondom, ott egyszerűbb volt, ez a pálya bonyolultabb az egyenesben is, úgy látszik.
-
proof88
addikt
a 100 és a 110 azért tűrhető, majdnem optimális, úgyis változik menet közben fel meg le, de a 120 az tényleg sok. mondjuk ezen a pályán tényleg neccesek a gumik, sok a gyors kanyar benne, és alig tud a hosszú egyenesekben hűlni pár fokot. érdemes kipróbálni, hogy egy szuperlágyra optimalizált setuppal, ahol nem melegszik túl a gumi, és nem veszítesz emiatt időt, hanem már nyersz a lággyal szemben, megtankolva hány körig bírják a gumik, felrakhatod-e 15 körös futamra vagy sem. Hát igen, időigényes, de nem kell 15 kört megtenni ahhoz, hogy lásd, bírják-e majd 15 körig.
Ma már kormánnyal vagyok, de hamarosan már bármikor kormánnyal leszek majd!macy: mi a helyzet a kormánnyal?
Amúgy LaCeen eltűnt, mi van vele? -
proof88
addikt
hány fokosak a gumik? lehet h túlmelegíted őket, nem? 115°C-tól fölfelé biztosan meglátszik az időn is, hogy romlik a tapadás... próbáld csökkenteni a rugózást, persze ez kihatással van a hasmagasságra is... én még nem is mentem ezen a pályán szuperlággyal, majd ha úgy gondolom, hogy megérett rá a setupom.
macy: logouton van írás róla, hogyan lehet házilag megjavítani...
-
proof88
addikt
pont lopós nap volt ma, úgy látszik...
részvétem, nekem is lopták már el spirállal lekötött bringámat 2006-ban a Nagyvárad térről... de tavaly vettem egy bringát és rendes védelmet, örülök a lépésemnek, mert megérte... és így el sem viszik sehonnan sem...
hallod Farkas, történt valami változás a rendszeredben, mert nekem is time out van!
-
proof88
addikt
mivel volt lekötve és honnan?
szerk.: Farkas: még egyszer légyszi ne írjál be 192.168.-tal kezdődő IP-címet, mert az mind helyi hálózati cím, azaz csak nálad érhetőek el, de kívülről, a netről más ember így nem tud hozzáférni, ilyenkor JColee-nál a saját helyi hálózatán keres másik gépet, aminek az az IP-címe... routered kiírja a WAN IP-címet, az lesz az, olyasmi amit fentebb írtál!
-
Farkas23
aktív tag
Az a ch-ba se könyebb, itt legalább tesztelni kell vele, de az h ott állitok vmit és ugyan azt a kört viszem le amit elött, meg alap beállitással jo kört megyek, hát nem tom, de 1 kicsit szánalmas, meg az h a lágy és a kemény keverékü között semmi külömbség, ááááááááááá ez nekem nem jön be!
Meg h felteszem a gumikopást 2x-re és ugy kpoik a gumi mintha csak 1x-en lenne, de a benzin meg rendesen fogy áááááááááá! -
Farkas23
aktív tag
-
proof88
addikt
Nos, nekem a tegnapi 25 körös ausztrál futamon a legjobb időm sajna ilyen 1:27.1 körül volt, pedig időmérőn mentem 1:26.7-et is. Aztán szuper lággyal volt 1:26.4 is.
A benzin számít, de mire kevés lesz, addigra a gumik is romlanak sajnos. Amúgy tegnap én is tapasztaltam ilyet, amikor Farkas hibázott és hoztam rajta 2-3 mp-et, én is hibáztam és onnantól kezdve nagyon kezdett nőni a különbség köztünk, pedig elvileg nem mutatott akkor károsodást a kocsimon az lcd... lehet Farkas belehúzott utána. Pedig előtte néha láttam ilyen porfelhőket és kezdtem azt hinni, hogy már nagyon rosszak a gumijai, azért hibázik, azért is kérdeztem meg a végén, hogy voltál-e boxban, mert folyton azt vártam, hogy kimész valamikor és megelőzlek!Persze nem lett volna túl reális, mert a versenytempóm mindig rosszabb, de gondoltam sokáig feltartottak a rajt után és ezért lehetne szerencsém, de nem így lett.
-
proof88
addikt
Vagy néha lehetne nagyobb verseny is, ami előre meg van hirdetve, fix időpontra, max. negyed órás csúszással. Aki ott van, ott van, aki nem, az nem. Persze ez néha lenne. Mondjuk 1-2 hetente 1. A minden napos játékok megmaradnának persze.
Amúgy esős verseny is lesz valamikor?Vagy változó időjárásos kéne... csak F1C-ben néha elkezdett furán, darabosan menni a játék a változó időjárásnál. Persze rFactorban gondolom már nincs ilyen.
-
Sanya595
senior tag
Mindig ez van.Én pl nem érek sajnos rá enyire.Amikkor ch-s szerott csinálok,már egyböl idömérövel kezdünk.
Farkas : Én már a legelején mondtam,mikkor arról volt szó,hogy tegyem vissza a ch-t,hogy az rf jobb és ezért tolom Én már azzal.
Amúgy szerintem nem volt felesleges leszedni,mert azzal is van még szero.
Sajnálom,hogy ilyen a netted,de ha nem a birkucott szeded le,hanem az rf-et és Fsone-t,akkor sem jársz jobban,mert kicsivel több,mint a birkuc. -
-
Sanya595
senior tag
Ezzel:mod letöltés
patch hozza letöltésGuru tegnap jól eltüntél.Remélem ma leszel Te is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Túra és kirándulás topic
- Asustor NAS
- Videós, mozgóképes topik
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Anime filmek és sorozatok
- Mobil flották
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest