Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- -szabi-: Kodi beállítása és használata CoreElec rendszeren
- -szabi-: Könyvtár megosztás windows 10 és KODI között SMB használatával
- Klaus Duran: Youtube AI szinkron
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD témák
Hirdetés
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
Adatszerkezetet kellene választanom, sebesség szempontjából. Most az objektumokat (felhasználók, állomások, egyéb ) egyszerű tömbökben tárolom, az objektumokban egy egyedi azonosítóval és sok egyéb váltózóval. Ezeken az objektum tömbökön elég sokszor kell végigfutni, ha keresek vmit, és mivel elég sok is van belőlük ez nagyon sokáig tart. ( még nem teljes készlettel indítottam, és így is 4 millió ciklus)
Vmi olyan adatszerkezet kellene amit keresés nélkül tudok indexelni, ha tudom hogy a 213-as azonosítójú elem kell nekem, akkor ne menjen végig az elejétől az egészen.
Jól gondolom, hogy a hash az ilyen? Van másik lehetőség is?
Új hozzászólás Aktív témák
Téma tudnivalók
● olvasd el a téma összefoglalót!
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- 8 GB GeForce RTX 3070 Ti - garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest