- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
- hcl: Xiaomi pumpa pumpálás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saccco
nagyúr
válasz
HurricaNe #204440 üzenetére
Lenyomott kuplunggal indítod és állítod le?
A Sachs nem rossz minőségű, de inkább Luk-ot vettem volna. Korábban Sachs volt, de azt nem én szereltettem be. Ha nem titok mennyi az a nagyon jó ár? (1.9 PDTDi-be 98 volt a komplett Luk nekem.)
Ha hibás is a beszerelt, nem hiszem, hogy kétszer az lesz. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
HurricaNe #186896 üzenetére
BKD különc kicsit a 2.0 PD-k között, mivel nincs benne kiegyensúlyozó tengely, az olajpumpa régi fajta láncos, és a jobbféle elemek vannak benne. Hengerfej viszont első időkben hajlamos volt repedni, cikkszám alapján meg lehet saccolni, hogy még a kockázatosabb van-e rajta
Vezérlés dolgot sikerült megúszni szelep sérülés nélkül ezek szerint, kompresszió volt mérve? Indítózás közben ugrott szét, vagy hogyan történt? -
rob210
nagyúr
válasz
HurricaNe #186443 üzenetére
A menetet ritkábbra szokás fúrni a csavaron meg eleve ritkább, gyárilag.
A tőcsavarok 10.9 esek szoktak lenni, így nem a csavar hajlik törik, hanem kitépi a menetet a hengerfejből. Egy időben menetrögzítővel, csapágyragasztóval próbálkoztak, az kitolta a halál időpontját. De a biztos és végleges megoldás a feltágítás és ritka menet fúrása az aluba.
Ezen tudnám a legjobban szemléltetni, a ritka menet nagyobbat harap az anyagba,így nehezebben szakad ki.A szelepeket azért szerintem egy ilyen móka minden esetben megviseli és, jó ha csak a szelepeket. Én még ha járni is fog a motor javítás után, nem mernék vele hosszú útra menni. Ennek a szakszerű javítása a hengerfej le, szelepek csere szelepvezetők, etc etc.
Aki cserélte a vezérlést annak 1 év gart vállalnia kell a munkájára.
Ha ezen idő alatt típusismeret hiányában vezérlés kár keletkezik a kocsiban, ott mese nincs, bebukta aki csinálta. Én ezért sem szeretek ismeretlen típusokon vezérléstcserélni. -
macilaci78
nagyúr
válasz
HurricaNe #183456 üzenetére
390e km-rel a gyári kettőstömegű kuka, ha remeg.
Klímának nem dőlünk be, hogy csak egy tömítés, de nincs kedvem foglalkozni vele - tavasztól augusztusig.
Kb 25-30e km/év futása volt a kocsiban, tehát az elmúlt 1 évben volt féktárcsa és betét, lengőkar és szilent, kormánymű. Tippre a jelenlegi tulaj kiköltekezte már magát és még most sem jó a verda, így el akarja adni. Több, mint valószínű, hogy már van ajánlata az ismert és elhallgatott hibák javítására. Most olvasom tovább: itt-ott a rozsda már belemart, repedt szélvédő.
Nálam legutóbb kb 370e valós km-nél a gyári generátor (Valeo) adta meg magát, csere új Valeo-ra 100k+munkadíj. Lehet, ennek is előtte állsz még.Saccco: 850k vételár + kiglancolni az Octaviat kerül mondjuk 1,5 mFt-ba. Lehet nézni 1,5 mFt-ért is használt autót, ami esetleg ugyanúgy nem lesz költségmentes.
-
Saccco
nagyúr
válasz
HurricaNe #183461 üzenetére
Számold ki mennyibe kerülne a minden és nézd meg mit kapsz annyival több pénzért.
Amúgy nem olyan veszélyesek ezek. Tisztában kell lenni a drága részekkel, lendkerék, turbó, pd, BXE-nél csapágy. Más már nem megy szét.
Kavicsot bármelyik kaphat, nekem is emiatt kell fényezőhöz vinnem, akkor már a rozsdás részeket is megcsináltatom, kaptam is rá egy nagyjából 250eft-s ajánlatot. -
Saccco
nagyúr
válasz
HurricaNe #183456 üzenetére
Rozsda, első kerék mögött. A kettős tömegű 100eft(luk)+50eft a szerelés. A hajtókar csapágy se olcsó mutatvány.
Nézd meg körbe az ajtók és karosszéria találkozásánál nincs-e festék hiány.
Az ülésnek max a széle lehet oda. Nekem is ennyi körül van benne és az ülés szebb, mint amiket kevesebb kilométerrel hirdetnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nest doorbell gen2
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Ülőgarnitúra 3-2
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Asus X670E-F R9 7950X 32GB DDR5 2TB SSD RTX 4080 16GB GDDR6X Asus ROG Strix GX601 1000W
- Bomba ár! HP ProBook 430 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M hibátlan működéssel
- AKCIÓ! MSI B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Rampage SHIVA FSP 500W
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad Gaming 3 Garancia: 2026.07 // R7 5800H / GTX 1650 4GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest