Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- N€T0X|N: Poloskahegy
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Kolondrum
#40327
üzenetére
Mindjárt világos lesz a dolog. két hsz-t másolta egybe.
Valamiért ez páros BG és OTP kétszer csinálja ezt. Zárolja a vételárat, majd pár mp-el később újból lekéri pénzt megtörténik a fizetés és zárolja az összeget, de majd az elsőt sztornózza.
A PayPal-on és a Banggood-on is csak egy vásárlásod lesz.A gond az hogy zárolás dupla összeget foglal le a számlán, de legnagyobb gond az, ha ugyanennyi nem marad az első zárolása után, akkor fedezethiány és nem lesz kifizetve. Viszont te azt látod hogy a pénz zárolva.
Ezt úgy március közepétől, mikor valamit változtattak az OTP-nél azóta van így. Van sejtésem hogy mi a probléma oka, kár hogy azt OTP nem érti a bankkártyás fizetés lényegét. Egy dolgot kellene finomhangolni.Nagyon mélyen nem akarok belemenni a kártyás fizetés folyamatába csak röviden írom a lényeget, a fizetési folyamat kezdő lépéseként elindul a kártyakibocsájtó felé egy üzenet hogy mennyi pénzre lenne szükség rendelkezésre áll-e annyi. Ha erre pozitív válasz érkezik akkor következő lépésként elküldésre kerül a vásárlás terhelése a bank felé.
Ha az első lépést is vásárlásnak tekinti a rosszul beállított banki rendszer, rögtön zárol annyi összeget ami felől érdeklődés történt, ezután viszont a tényleges fizetési kérelemre szintén zárolja az összeget, ez utóbbi lesz az igazi vásárlás.
A másikat amihez nem tartozik vásárlás később felszabadítja. A banki technikai részleg látja is hogy van eltérés a két zárolás közt.
Ezt a folyamatot lehet látni a banki könyvelésben.
Azon bankok esetén ahol nem eszetlenül esnek neki a kártyarendszer dolgainak ott kevésbé fordulhat elő ilyen.
Itt nem PayPal probléma van hiszen akkor mindenkinél folyamatosan dupla terhelés menne de már írtam kártyás fizetés esetén a webshop, szolgáltató a PayPal közvetítéssel bankkártyás fizetés adatait kapja meg
Tehát ha lenn valami dupla kérés az csak webshopból indulhat ki, a folyamatban a közvetítő vonal -PayPal- nem tud duplázni semmit. -
válasz
Kolondrum
#40325
üzenetére
A PayPal milyen üzenetet írt ki? Az fontos lenne.
A bank ugye nem OTP? És a bolt nem BG?
Egy ellenőrzés újból hogy a banki napi vásárlás mennyiség és összeg limit rendben. Megnézni hogy mennyi pénz van zárolva a banknál és van-e fedezet egy újbóli fizetéshez.
Ezután megnézni hogy az üzlet milyen feltételeket ír a PayPal fizetéshez és rákérdezni hogy ugye volt náluk sikeres vásárlás akkor tájt amikor te fizettél volna. -
válasz
Kolondrum
#28014
üzenetére
Majd ott sem fog valamikor, a 100 esetből a 3-4 alkalom az rendszertelen időköz, bármely fizetési oldal és bármennyi összeg lehet. Nem jó a kártya hitelesítési rendszere, néha nem lehet vele fizetni.
Engem nem kell győzködnöd, amikor lehetőségem volt évekkel ezelőtt azonnal Mastercardra lett cserélve. Most Visa kártyáim vannak és nincs vele fizetési problémám.
Csak azért írtam, mert előfordulhat, hogy van egy kihagyhatatlan azonnali ajánlatod és pont akkor bolondul meg és nem tudod kifizetni.
Ha a bankodban nincs hasonló áron Visa vagy MC akkor használd ezt, de a fentiek ismeretében.
Ezzel szerintem le is zárhatjuk a Maestro kártya témát. -
válasz
Kolondrum
#27972
üzenetére
Nem azt irtad hogy nincs kártya hozzáadva? Ez annak néz ki. Ezek szerint kártyával fizetnél a PP-n. A Maestro kártyáknak van egy apró problémája, néha nem lehet velük fizetni.
A következőre gondolok.
Van egy PP fiókod. Ahhoz hozzáadtál egy olyan kártyát amelynek a háttérszámlájára a netbankon keresztül te teszel pénzt. Ezért amikor fizetsz a kártya a fizetőeszközöd.
Viszont akkor nem kell utalnod a PP Unicreditnél vezetett bankszámlájára pénzt, amit ők az PP egyenlegedre, balance-re tennének, hogy azt használd akkor fizetőeszköznek. -
válasz
Kolondrum
#27970
üzenetére
Ezek szerint nem magyar regisztrációd van.
De nem értem. Írsz PP számláról, azt nevezik egyenlegnek -balance- és azzal fizethetsz, ha utalsz rá pénzt.
Vagy a bankszámlád, ami a PP fiókhoz hozzáadva a direkt fizetőeszköz, ha nem magyar a fiók.
Harmadik lehetőség a kártya a fizetésre. Ennyi opció van.
A bankszámlás fizetés hibái általában banki problémák. -
Samus
addikt
válasz
Kolondrum
#14362
üzenetére
Nem dísznek. Tegyük fel vételezni kívánsz 1000 pénzért jó minőségű kínai terméket, de a PP egyenlegeden csak fele van. Mint mikor a boltban csak 500 pénz kp. van nálad. Azt odaadod, és a kártyádról még lekapnak 500 pénzt. Ugyanígy működik a PP is. Ha nem elég az egyenleg, akkor pótolja, ha tudja, ezt írja is, mikor fizetésnél látod az összeget. Ha nincs kártya, akkor megkér, hogy adj hozzá, vagy nincs termék. Ha elég a PP balance a vásárolni kívánt cuccra, akkor abból használja fel, amennyi szükséges. Nem értem, ez miért meglepő.
-
-
-
válasz
Kolondrum
#14359
üzenetére
Ezt nem igazán értem!
Ha nem fedezi a PP számlán lévő összeg a vásárlást, és nincs bankkártya csatolva, akkor nem tudsz vásárolni!
Attól nem félnék, hogy majd csak úgy bármikor levon a PP bármit a bankszámládról! De ha Te pont ettől tartasz, akkor használj webkártyát, ahogy azt itt sokan tesszük, és arra mindig csak annyi összeget tegyél, ami az aktuális vásárláshoz kell!
-
Samus
addikt
válasz
Kolondrum
#14321
üzenetére
Én két itemet rendeltem. Mindkettő két hét alatt megjött. Egy regisztrált volt köztük, az svéd postával jött. Én ajánlom. Nem rossz shop, csak néha sokar ülnek a megrendelésen (sokáig tart a dispatch). A regisztrált küldemények gyorsabbak, és a DX oldalán a Track my order résznél adja a TN-t, nem mailban küldik ki. Kb. Ennyi a különbség.
-
Anonymus23
veterán
válasz
Kolondrum
#14321
üzenetére
A külföldi rendelés topicban nagyjából lebeszélnének a DX-ről, többeknek elég rossz tapasztalata van, persze másoknak még mindig pozitív, de szerintem kérdezz ott is rá, mielőtt rendelnél, hátha változik benned a kép.
-
Anonymus23
veterán
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Plazma TV topic
- Autós topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
- BestBuy topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- Dell LAtitude 7490 FHD, TOUCH, i7-8565U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- Üzletből, Lenovo garanciával ThinkPad E14 Gen 5/ Intel Core i5-1335u/16GRAM/512SSD/FULL HD +kijelző
- HP Elitebook 840 G6 FHD, i7-8565U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- HP Elitebook 840 G5 FHD, i7-8550U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- Zalman S3 Black modern, letisztult szèpsèg
- Nikon D3500, Tükörreflexes (DSLR) fényképező
- AKCIÓ! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3489, 100% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3172, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
akkor már a füles kérdésedre is van egy válaszom;


V/
