Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    Egy kerékcsere nem a világvége. Persze úgy, hogy süt a nap, 25 fok van, langyos szellő, halkan csiripelnek a madarak, ciripelnek a tücskök és a kabócák, és egy sima aszfaltozott parkolóban kell küzdenünk, na így nem különösebben érdekes.

    Úgy, hogy este beállok a garázsba, majd eltakarítom a garázssor földútján is 50-el száguldozó seggfejek által a letakarított garázselőtérre felfröcskölt 30 centi vastag latyakréteget, ezek után kilapátolom a sárvédők által összeszedett havas latyakot, majd felfedezem hogy valami sziszeg, és miután konstatálom, hogy a jobb hátsó kerekem sziszeg és ereszt, és kiáll belőle egy 2 mm vastag szög vagy valami, hangos anyázások közepette és szentségelve meg k..anyaázva próbálom kitalálni a helyes sorrendet, miszerint a kocsival ki kell állni, hisz a garázsban 20-30 centi van a kocsi és a fal között, és másképp se emelni, se kereket cserélni nem tudok, tehát kipakolok a csomagtartóból, sok hely nem lévén a sarkokba meg a kocsiba be, majd kiveszem a kompresszort, kinyitom a garázsajtót, beindítom a kocsit, lehúzom az ablakot, leteszem a kompresszort a jobb hátsó kerékhez, megkerülöm a kocsit, behajlok az ajtón, leengedem a jobb hátsó ablakot, újra megkerülöm a kocsit, hátulról bedobom az ablakon a dugót, majd ismét megkerülöm a kocsit, és a vezetőablakon behajolva bedugom a kompresszort, újfent megkerülöm a kocsit, felcsatolom a szelepre a tömlőt, aztán beindítom a kompresszort, de rögtön utána szedem szét a kerékcseréhez a szerszámokat, és pakolok és nyitom az ajtót, majd megnézve a kereket látom, hogy már megáll a lábán, így leállíthatom, és lecsatolhatom a kompresszort, megkerülhetem a kocsit, leállíthatom a motort, kihúzhatom a dugót, megkerülhetem a kocsit, kihúzhatom az ablakon a kábelt a dugóval, elrakhatom a kompresszort, de már nem fér hova, így berakom a kocsiba, és miután újra beindítom a kocsit, már ki is tolathatok annyira, hogy a kocsi fara a kinti csúszós, de nem latyakos betonon legyen, és ne érjen le a 30 centis latyakra, viszont kiszállni is ki tudjak, az ajtó is kinyíljon, mert így könnyen ki tudok szállni a 30 centis ajtónyíláson, amit az ajtófélfától nem lehet nagyobbra nyitni, majd kicsúszvamászva nekiállhatok aládeszkázni az emelőt, kitapogatva a jeges alvázon az emelési pontot, leerőszakolni a csavarokat majd ezután felemelni a kocsit és leszedni a csavarokat, leszedni a kereket, berakni a sarokba bentre, hisz kint mindenhol 30 centis latyak, de a kocsi mellett 30 centi van csak, és egy 20 kilós kerékkel, előre nyújtott karral kell bemásznom a kocsi mellett úgy, hogy a fehér pulóverem ne legyen szutykos, és aztán felrakni a nyárigumis teljes méretű pótkereket, meghúzni a csavarokat, közben élvezni az immár -3 fokos 40-50 km/h-s szélvihart, majd leengedni a kocsit, meghúzni a csavarokat, aztán elpakolni az emelőt az útból, kaparni a jég alól egy kis havat, amivel a zsíros, piszkos, saras kezemet megnedvesíthetem és megtörölhetem annyira, hogy be tudjak csúsznimászni, beindítani a kocsit, begurulni a garázsba, kigurulni ismét félig, kiszállni, meghúzni a csavarokat, újra becsúsznimászni, rájönni hogy útban van a defektes kerék, kicsúsznimászni, bemászni a 30 centin, nyújtott kézbevenni a defektes gumit és kimászni a 30 centin, letámasztani az ajtónak a gumit, majd ismét havat kaparni, ismét ledörgölni a kezem, bemenni a 30 centin, tépni papírtörlőt, megtörölni, újra becsúsznimászni, beállni a garázsba, ez után már csak összepakolni kerékkulcsot, emelőt, kompresszort, minden egyebet, megtörölni a kezem, behozni a defektes gumit, szentségelni és anyázni az újabb kéztörlés igénye miatt, majd rájönni hogy -3 fokban elhal az ember keze ha hóval mosogatja, ez után fújni egy kis meleget a kocsiból rá, felvenni a kabátot, összepakolni a táskába a sajtot és a bort, majd bezárni a kocsit, bezárni a garázst, és kiballagni a 30 centis kérgesen megfagyó latyakba.
    NA EZ MÁR ÍGY KICSESZETTÜL BOSSZANTÓ TUD LENNI

    (de a kezemen és a letépkedett papírtörlőn kívül nem kentem össze semmit)

Aktív témák

Hirdetés