Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-03 13:32:02

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20002) M@trixfan válasza Joshi (#19983) üzenetére


M@trixfan
addikt

Technikai és jövedelmezőség-beli okai vannak ennek inkább. Nagyon is üdvözlendő dolog lenne a pixelrács további csökkentése szempontjából. Arra nézve semmi kényszer nincs, hogy a szimuláció csak és kizárólag natív felbontáson futhat. Egy ilyen HMD-n egy mostani “2k per eye” render is jobban mutatna rendesen felskálázva a kisebb pixelrács miatt. Szóval pixelrács!=“natív render felbontás”. Az igazán nagy áttörés a látóteret lefedő hajlékony panelekkel és a tökéletes szemkövetéssel jön. Persze akkor meg azt kezdik pedzegetni, hogy miért is nem egy “light field”-be nézünk bele, ahol Nvidia bemutatós fordulattal élve a fókusz simán adódik, “just works”. :)

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.