Üdv!
Nos, ha már "itt a kupon, hol a kupont" játszunk a topikban, csatlakoznék én is, egyelőre még csak érdeklődőként. Hétfőn hozzák, az MSI Gaming Z kártyát, amit az Aqua-ból rendeltem, és ez az üzlet benne van a kuponos akcióban.
A kérdésem az lenne, hogy milyen formában kellene az üzleteknek ezt kupont elküldeni?
Egy külön kis lapon van, ami olyasmi mint a kaparós sorsjegy, azaz le kell majd kaparni arról a részről a fedőréteget, ahol a kód van, vagy esetleg emailben küldik meg, mondjuk ennek a verziónak nem örülnék, mert ha már ketten tudnak róla, ott bármi megtörténhet. Esetleg a kártyára van valami matrica ráragasztva?
Egy biztos, ha nem kapom meg a kódot, én kiverem a balhét. Engem a Metro játék érdekel, és nem azért a szaros 10 e Ft miatt, hanem abból van elegem, hogy pont azzal élnek vissza, hogy úgy gondolkoznak, ekkora összeg miatt nem fognak cirkuszolni a vevők. Ha nem lesz kód, megy a dörgedelmes email, amiben kilátásba helyezem, ha záros határidőn belül nem kapom meg, bejelentést teszek, a regionális nemzeti fogyasztóvédelmi hatósághoz, amit egyébként ténylegesen meg is fogok tenni, és ezt javaslom mindenkinek, aki esetleg így jár.
Több bejelentés után, azért változni fog a leányzó fekvése a kereskedők hozzáállásában.
Van tapasztalatom, anno 12 évet dolgoztam a közigazgatásban, és pont olyan munkakörben, aminek része volt bizonyos fogyasztóvédelmi feladatok ellátása.
[ Szerkesztve ]
"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw