- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
nagyúr
válasz
laskr99 #20799 üzenetére
Hiába ugyanannyi az fps ha az engine extra terhet ró a CPU-ra DX11-es módban a megnövelt képfrissítés miatt. BF1-nél így volt. Ha növeltem a képfrissítést, a CPU terhelés feleslegesen nőtt, de az fps nem változott. Egy szint után bottleneck helyzetbe vitte magát.
Hogyhogy csak 3 üzemmód van? Hova lett a 100 és 85Hz? Mondjuk ha 40 fps-ed van akkor tök mindegy, mindegyik csak erőforrás pazarlásra lenne jó.
Ha 40 fps-ed van, javaslom a 60Hz-es módot, ha már G-Sync-es a monitor. Azon a képfrissítésen tudnád a legjobban tartományon belül tartani a dolgokat, és minimalizálhatnád az input lagot.
Szerk:
Kíváncsi vagyok mit dob DX12-ben. Elméletileg jónak kéne lennie, az API alapjai szerint egy gyengébb proci is elég kell legyen a DX11-es üzemmódhoz képest.Szerk2:
OC-val megy 40 fps-sel? Ultra vagy High? Javaslom az utóbbit. BF3 óta mindig felesleges extra terhelések vannak az Ultra módban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Plus - Yellow - Használt, karcmentes
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest