Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:50:00

LOGOUT.hu

Nvidia® driverek topikja

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#119) janos666 válasza janos666 (#118) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Kipróbáltam még azt a két driver-t, amit a Windows Update tölt le (1607 LTSB):
391.38 (2018/03/23)
388.13 (2107/10/27)
Valamiért mindkettőt telepíti a WU és alapértelmezésben az újabb lesz aktív, de az eszközkezelőben már offline választható a régebbi is (mint mikor kézzel telepíti fel az ember sorban a verziókat köztes uninstall nélkül, aztán nyomhat egy "roll back"-et, nem is erőlködik, hogy visszacserélje magától az újabbra).

Mindhárommal kb. ugyan olyan mindkét játék, amit most gyors-tesztelgettem ezen a kb. két éves Win10 build-en, mint a 398.36-al volt a legújabb Win10 build-en. Simán akadozik néha Vsync mellett bizonyos helyeken akkor is, ha viszonylag alacsony a CPU és GPU használat, akár kevés CPU szálas DX9.0, akár jól többszálasított DX11.1-es játékmotort nézek.

A 2017/10-estől régebbi driver-nek nem látom értelmét, mert csak durván egy-két hónapja lettem erre figyelmes (persze lehet, hogy előtte szimplán nem tűnt fel), illetve tavaly ősszel tesztelgettem játékokat alaplap+CPU csere után és akkor sem rémlik, hogy ilyen lett volna (bár ha akkor csak ugyan olyan, vagy picit jobb volt, mint a régi CPU-val, akkor az nem szúrt különösen szemet egymáshoz képest, hogy nincs változás).

Még esetleg az marad próbaképp, hogy átmenetileg letiltom netről a gépet és kipróbálok egy Cummulative Update mentes 1607-es Win10-et, vagy akár Win8.1-et. :U
De már kezdek kételkedni benne, hogy nem-e ugyan ilyen volt ez mindig is (csak még "nem paráztam rá" és nem tűnt fel a dolog, míg nem figyeltem erre). :F

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.