Hirdetés
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
-
LOGOUT
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutuhawer
őstag
válasz
PR0JECTNR56
#11282
üzenetére
egy ideje engem is ledobott, hibaüzenet se volt.... Aztán láttam, hogy lekapcsolt a DIGI. pedig fizetve van minden, az én nevemen van. Inkább nem eszünk csak legyen TV meg net
szóval... Az exe hibák is véletlenszerűen jönnek-mennek, és majd próbáld ki: EXE hiba van , de még nem nyomsz rá, hogy mégse, és közben a groupban tudsz még csevegni 
-
tutuhawer
őstag
közben akit érdekel: 1 perces regisztráció után a YES gombbal lehet szavazni arra, hogy a világranglistát nullázzák-e vagy sem. Mindenki tisztább képet kaphat, kinél ment jobb időeredményt és kinél nem. És bizony telítettebb lesz a lista, mert mindenki ott megy az adott napokon. Azonnal látja mindenki a másik játékos idejét
[link] -
tutuhawer
őstag
válasz
SpeedDemon19
#11239
üzenetére
2010 novembere óta nézem azt a szutykos oldalt. Megkérdezem megint, minden OK volt a szeptember 10-i héten, a kurva életbe?
-
tutuhawer
őstag
válasz
Bekő Tóni
#11230
üzenetére
ide figyi Bekő, a kedvemért. Próbálj meg emlékezni, és a többiek is szedjék össze magukat nagyon, ez a második szívesség, amit valaha a közösségtől kérek. Aki a stat oldalt figyeli gyakran, az kommentálja nekem, hogy a szept 10-i héten hogyan és miképpen, milyen gyakorisággal frissültek az időeredmények... Refresh, és bekerült rögtön? Pár nap eltelt inkább? Ki mit tapasztalt?
-
tutuhawer
őstag
válasz
gyuszito
#11155
üzenetére
én innen nézem, ha valami nem tiszta, de sok tengerentúli sportot nézek, így képben vagyok többnyire. Aki néz még sportot online, az küldjön nekem jól bevált Stream oldalakat, legyen szíves. Látom, a myp2p megy, majd lesek valamit onnan...
http://www.timeanddate.com/worldclock/ -
tutuhawer
őstag
válasz
muratomi1
#11143
üzenetére
háááát , odáig nem érek el, meg nem is akarok.
Már közösségi szinten se vágyok komolyabb befolyásra, mint ami régen volt a qwqw-n is akár. Volt egy pillanat, amikor megtörtem, és most már csak személyes ügyeket karolok fel, pl Bekő Tóni ha belegázol a mocsokba, megyek utána én is. Leegyszerűsítve ez történt most, nem hagyom hátra. 
(még talán egy kiemelten közhasznű projektem lesz... a jövő hétre fejben is összeáll majd, tudni fogtok róla)
-
tutuhawer
őstag
válasz
vakond5
#11132
üzenetére
látod, a mese nem kell, sokkal jobb a tiszta víz a pohárban. A Skyline a kedvencem, másfél éve vettem meg, azóta vátram, hogy pontosan ilyen lehessen, türelmesen, és hitegettek, én hittem, de elfogyott a hit. ha már gyengén megy, legalább így nézzen ki, mint amilyennek mindig is szerettem volna. 3 hete készítette egy barátom. Látod, én sosem mondtam, hogy ez nem az, aminek látszik, de te azt mondtad korábban, hogy nem tudod, mi az a sok 1 másodperces idő. Mindenki , aki olvassa, az olvassa el, hogy a mese nem kell, kinőttünk már belőle
-
tutuhawer
őstag
-
tutuhawer
őstag
válasz
vakond5
#11126
üzenetére
a szorzótáblát, imádom, mégpedig így: ha free roamban megyek, de én közben nem is szedem a köveket, mert éppen nem szedem, akkor belefutok egy gyémántba és összeszedem : számolja azt is. A szorzótábla nem is kell az ilyen TH-trükkökhöz. Minden látható anélkül is. Ténylegesen összeszedtél 168 napot. Az fix, te fizikálisan összeszedted. A sorozatod akkor hogyan lehet több, például annyi vagy több ezer napos? A THunt hack segítségével. A kövek alul látható darabszáma a ténylegesen, fizikálisan összeszedett értéket mutatják, abba nem piszkál a TH progi, amennyire én látom. Az mindenkinél normális, elvégre a progi nem megy összeszedni a pályára, csak a sorozatot basztatja: az a nem valódi értéked, az érdekes, arra én is kíváncsi vagyok. Még érdekesség, hogy nem kell barátnak lennünk, hogy lássuk egymás profilját, neked elfogadnod se kell a bejelölést hozzá. Én már nagyon régen láttam a statot, de azt mondtad, tiszta vagy, így én elhittem. Ha tisztaság van, akkor mik ezek a számok?
-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer
#11050
üzenetére
nézd már ezt a csalót... valami hacket tutira használ, mert marha jól tapad a gépe, pedig tankmóddal megy, baromi súlyos... szóval gyanús nekem a csávó nagyon, itt a videó:
www.youtube.com/watch?v=_Xo9a23fjO0

-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#11049
üzenetére
én ezt nem is néztem, a garázsnál elakadt a lélegzetem. Tetszett a két Nissan festése.
egyébként: már több helyen is írtam -némileg elfogultan, hogy az R34-es Nissan érzése nekem a legvalóságosabb, én azt használnám alapnak és ahhoz belőném az összes autót a játékban. Lenne jobb is, meg gyengébb is persze, de a Skyline az Origo, onnan optimalizálnék ide-oda. Kár, hogy álmodozok csak...
-
tutuhawer
őstag
válasz
vakond5
#11046
üzenetére
nem is akartam ma este sejteni semmit, csak bepillantottam a fórumba, és a hétvégi NFL összefoglalókat nézem, később pedig streamet a ma esti meccsekről, asszem 2 is lesz. Aki a neten néz sportot és van stream-je, küldje el nekem az oldal címét legyen szíves, köszönöm
-
tutuhawer
őstag
válasz
vakond5
#11042
üzenetére
még egy kis kötekedést gondolnék beírni, azaz: az összes Nissan GT-R neve Nissan GT-R. Az összesnek a beceneve Skyline, kivéve az R35-nek. Az R35-ről a Nissan szeretné elhagyni a Skyline-t, már a megjelenés előtt mondták, hogy az már nem Skyline. Amennyire én tudom, így a tuti.
-
tutuhawer
őstag
válasz
vakond5
#10967
üzenetére
én pl imádok tuningolni, a japán gépeket főleg, és az utcai téma is bejön, nem lenne könnyű döntés visszatérni a pályákra. sokat mentem ott, az is jó és szép, de hát... A szívem a Worldbe húz, és még sokaknak. Utcai tuningolós nincs sok a piacon. Szerintem sincs vége a Worldnek, de sokan jegelik. Jegelik, de rajta tartják a szemüket, ebben biztos vagyok.
Mindamellet Simbin-féle WTCC sorozat több tagjával nyomtam kormánnyal amatőr szinten, és várom azt az ingyenes RaceRoom nevű produkciót. A teasert nem kérem, de a full vagy BETA verziót már lekapom én is. A steam amúgyis megbízható, tiszta játékot kínál, amennyire én tudom, olvasom
Szerk:
C osztályra én a Skyline-t használom, utcai tuninggal, de egy erősen épített Corolla is megállja a helyét. Gondolom, a lebutított kis toyota, a lenullázott El Camino is nagyon erős, főleg a komoly nitró erő miatt. -
tutuhawer
őstag
A boostos játékos kiváltsága, hogy megvehet speckó autókat speckó tulajdonságokkal(ütetés, bodykit, festés stb) illetve megvehet boostos autót jóval előbb, mint a játékpénzes. Megveheti az alkatrészt is előbb, könnyebben, mint a játékpénzes. De nekem is el kell tudnom érni játékpénzért vagy a befektetett időnek kell megtérülnie. A teljesítményre vetítve pénzért nem lehet jobb senki. A külsőre levetítve: pénzért bizony lehet , legyen is szebb autód.
Az árakról nem kell vitatkozni, borzalmasan magas, de sajnos ez a helyzet.
-
tutuhawer
őstag
válasz
Tayuya
#10927
üzenetére
ők is tesztelnek sokat, az biztos, de én azt mondom, csináld meg a tesztet magad is. Az "ilyen motor", "ilyen fordulatszám" meg "4WD"-féle mesék a valós életből (is) vett adatok, amikre ők ezt az NFS World nevű játékot felépítik maguknak. Valós adat nem mindenben egyezik a Worlddel. Én már nem mondok színkombinációkat, csak annyit, hogy magunknak is tesztelni kell, ha optimumot akarunk. Odebbb is biztosan tesztelni fog még. Én már annyit nem, mert kb. alakul a molekula.

-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#10902
üzenetére
Jó a módosítás, tetszik, de az angol szavak mellé magyarul kerüljön oda a jelentése is. Nekünk nyilván nem kell, de aki elolvassa, annak pont szüksége van az IGC/ Street jelentésére. Úgy teljes a segítség
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#10871
üzenetére
itt is megmondom, hogy jó a géped, és jó, hogy megvetted.
Ide is benyomom a videómat, amit tegnap sikerült felvenni 4 próbálkozásból. A Fraps beállításai már alakulnak, elég normálisan ment
youtube -
tutuhawer
őstag
válasz
xenon2
#10847
üzenetére
ezt kéne beraknom kezdőlapnak, mindig jobb lesz tőle a kedvem... de egyből rosszabb is.
Nissan kedvelő vagyok, és sajnos nem annyira menők a játékban a gépeim, de miért... Majd valamikor megkérdezem NFSDrewt, hogy valami gondjuk van-e a japán gyártókkal... Csak a kis toyota erős, azaz a nitrója. A többiek csak jók, de a nitró sokat nyom a versenybe nagyon. -
tutuhawer
őstag
válasz
Biciklista
#10827
üzenetére
inkább okádéknak mondanám

-
-
tutuhawer
őstag
válasz
csak IGC
#10787
üzenetére
szerintem akkor veszítesz sokat, ha szíved vágya és nem tudod elérni. Ha a teljesítménye kellett volna, akkor nem nagy veszteség. Érdekes, pont ide tartozik, hogy a boostért vehető Skyline R34 például kéne nekem, de sajnos nem tudom megvenni. Azt erőltesd, ami szíved vágya, abban nincs hiba. Ha a Lexus lenne, akkor nem mondanál le róla
-
tutuhawer
őstag
válasz
chris1997
#10785
üzenetére
az biztos, hogy a top gearhez nagyon kevés volt a rác. Most megnéztem a Lambos menetet, átnyomtam Km/h-ba a sebességet pár kanyarban és én jobbat tudok, a jobb autók jobbat tudnak, mint az enyém, a jobb sofőrök jobb autóval jobbat tudnak, a motorháztetős jó sofőrök jó autóval meg főleg jobbat tudnak. Ha nem elég jó , akkor úgyse hisszük el neki, hogy elég jó, és majd az ő véleménye lesz a menő. Én pár jónak tartott barátommal beszélem meg mindig, mi merre hány lépés. Szerintem az a tuti.
-
tutuhawer
őstag
válasz
Tayuya
#10782
üzenetére
egy nagyon jó barátom nyerte meg az általa kiíírt versenyt, videóval együtt, és nem fogadta el. Nfree nyerte a Gallardo-trofeot annak idején. Undorító módon semmibe vették az eredményét. Pedig sok munka volt abban a teljesítményben, együtt mentünk Nfree-vel. Ez bánt nagyon. Aztán tett fel infot az autókról, de nem kellett volna... Amikor minden nívós ember kommentje az, hogy "hogy megy a skyline-nal ez a béna" vagy "azt én így-úgy tudom venni" stb stb, akkor az mindent elmond. Nem tartottam olyan nagy tesztkirálynak. legyen véleményünk, tévedjünk, de azért egy TV-társaságot ne építsünk köré egyedül - mondom én
-
tutuhawer
őstag
válasz
chris1997
#10771
üzenetére
én nem tudom, mi fán terem a lopkodás, de a stat oldal fórumjába be-benézek, és néha kurvaanyázás megy, meg én magam is orosz pilótákat nyomtam fel, mert túl erős volt az autójuk tuningolása, és megnéztem, hogy treasure hunt... brazilok is, németek is... Nem tudom, mi rosszat tudott tenni valakivel a razorx33. Igazából nekem lenne egy személyes ügyem, de nem én törtem fel a profilját, ez biztos
-
tutuhawer
őstag
nyomtál egy nitrót és nem gyorsult a géped? Minden nap ezt tapasztalom, és még mindig a japán autókat szeretem, főleg a nagyokat, az ilyen kis Honda, kis Mazda , kis Toyota annyira nem menő. Szóval a Skyline-om is alig reagál a nitróra, viszont jó a gyorsulás adata, az elvitathatatlan. 800-ig fel kéne nyomnom valami trükkel... mondjuk alkatrészekkel... álmodozom...

-
tutuhawer
őstag
válasz
thunder1991
#10683
üzenetére
Az S osztályos pályán a gép az egyetlen alapból S osztályos autót adhatja ellened
-
tutuhawer
őstag
Helóheló, mindenki figyelmébe ajánlom
NFS World szépségverseny a TCM szervezésében. A legnagyobb NFS-sel foglalkozó magyar oldal ismét szépségversenyt rendez. Nevezzetek be és figyeljétek, mit festettek a többiek a Worldben. Minden info a Turbo charged maniacs oldalán olvasható:
http://tcm.mconline.hu/index.php?drawfc=75156
-
tutuhawer
őstag
válasz
GardaY
#10654
üzenetére
remek gép, nem igaz? stabilan, szépen fordul, kiszámítható , a gyorsulása is elfogadható most már. Én nagyon szeretem a Micsut, most szereltettem fel rá új bodykitet eredeti hátsó szárnnyal, most már kész az AMS tuningom.
közben ne feledjétek!!!
http://logout.hu/bejegyzes/noxwill/need_for_speed_world_jatekosok_listaja_folyamatosa/friss.html#rel_msgsmég mindig itt van Noxwill listája, hogy tudjuk, ki kicsoda... a NFS Worldben
-
-
tutuhawer
őstag
válasz
Lycanon
#10625
üzenetére
azért ne mondj le az R35-ről. Én is eladtam 3X, de megvettem jó régen negyedszeris, és tuningoltam, aztán ŐK is tuningolták és szerintem már azért alakul a gép. Pont olyan, mint a VSpec, csak mindenben kicsit kevesebb. Majd egyszer még vedd meg... ha szereted, úgyis megveszed majd
Személyes dolog, hogy nekem a legnagyobb kihívás vezetni a Vspec R35-öst, mert annyira jó a gép, és annyira érzem, hogy még csak 50%-kal se megyek vele. Van róla videóm és abban is hiányérzetem volt végig. Korlátan az autó szerintem, épp ezért szenzációs.
-
tutuhawer
őstag
válasz
bozont
#10588
üzenetére
a DNF egy bug szerintem a plusz körben. Persze lehet csalás is, de nem tudom, mit tud ezen a téren a csaló program. Igazából szerintem aki csal, annak ez a funkció plusz feltűnés, ezért gondolom a bugot főleg.
NFree: tudod, igazad van. Nem kommentálok minden pontot külön, a játékélmény szinte nulla. Privátozni eddig is tudtam, ez után is tudok, egyéb dolog nekem nincs, nulla, semmi. 1 Skillt még megnyerek , akkor még megyek pár futamot. A patch előtt is az a skill kellett, most meg főleg szeretném.
-
tutuhawer
őstag
az dühítő, ha nem látom az ellenfelemet - most bug vagy csalás - mindegy. Szerintem szokásos bug, és ez egy olyan bug, amihez nem lehet hozzászokni. A stat oldalon pár nagy név a nemzetközi becsületesek közül már törölte magát, a world-garage-on is többen panaszkodtak, aztán valaki inkább lejjebb adta a kocsiját kicsit, szóval elég röhejes a dolog. need for speed: nem lassítok, inkább gyorsítanék
tuningolós játék: felfelé tuningolnék, alkatrészt én ki nem veszek, az 100%
szóval nagyon negatív a kritika. -
tutuhawer
őstag
válasz
odébbb
#10581
üzenetére
Szevasz
ezen az oldalon:
http://tcm.mconline.hu/index.php
CAR CLASSOK címen vannak az irományok, összesen 7 részben. Olvasd el hamar és képben is leszel. Az írás jó, a játék kevésbé -
tutuhawer
őstag
válasz
xenon2
#10571
üzenetére
hát, figyelj, én se bánnám az új játékmódot meg a városrészeket. Rohadjak meg, direkt Nissannal megyek az összes mocskos gyorsulásra mindenki ellen. A McLaren MP4-et holnap talán el is adom a picsába. Szóval az iróniának vége, és kizárólag az autókkal kéne variálni, nem pedig az új játékmódokkal meg egyéb szarokkal. Hidd el, hogy nekem egy Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec például új tartalom lenne.
Nagyon elkeserítő , hogy másfél éve kb ugyanilyen az autó, és nem hangolták újra, csak bő egy éve kb... Az előtt kimaradt a startnál a 2. fokozat. Tavaly nyár után megjavították az autó eltűnős bodykitjeit... Még egy darab versenyt se mentem a géppel, mert amit eddig csináltam, az színészkedés. Azt színészkedtem, hogy versenyzem a nagy T1-2-3-as autókkal. Versenynek nevezni ... nem lenne igaz. Szóval én ilyen újítást vártam, várok, de nem jött be eddig. 
-
tutuhawer
őstag
válasz
Szelep
#10472
üzenetére
biztosan nem bug. Mondom, nézeegss, tájékozódj, vizsgáld a többit, próbálgass bele cuccokat és a legfontosabb tényező: el kell hinned, hogy jó irányba alakítottad annak idején a tuningot. A saját hülyeségedben kell hinned, én is ezt teszem. Sokáig teszteltem variáltam, és most ki kell mondani, hogy jól gondoltam. Jövő héten lesz elég tapasztalat is azt mondani, hogy tévedtem, addig scak nyomjad, menj, ne gondolkodj.
-
tutuhawer
őstag
válasz
1NST1G8R
#10458
üzenetére
hát, nyilván az nfs-s-ben lesz átalakulás, de a főnök is ki van akadva. megkért, hogy helyettesítsem, míg távol lesz kicsit, de így nem neveznék be ebbe, elég szar a helyzet, mindenki utál mindent.
A helyes tuningolás meg egyéb az már trükkös dolog, garázsoltam nagyon sokat , és tippem indulóra azért van:
megnézem az autómat, keresek hozzá hasonlóakat számokban és vezethetőségben. Rákattintok az üres bolti autókra, a bérelhetőkre, a boostos megevhetőkre, a sajátomra. A performance shopban bepróbálgatom a különböző utcai cuccokat, meg nem veszem, és figyelem az értékeket. Elég jó az értékelési rendszer, 3 db skyline-om van, érezni azt , amit a számok adnak. Szóval kb saccolni azért lehet. De egy nap se telt el, komoly tuningolásba nem érdemes belekezdeni szerintem, még ha egyértelmű is....egyéb a Mitsu EVO X kezelhetősége csökken, ha teszek be alkatrészeket, igen. kaptam fülest, hogy a subaru impreza Hatchback is pont ilyen. Trükközni kell, kombinálni, az én mitsubishim csak sárga alkatrészekkel épült fel, nincs gondom vele
-
tutuhawer
őstag
válasz
GardaY
#10409
üzenetére
egyébként most a nagy fejlesztés után még több multiplayer versenyre lehet majd számítani és ha a játékban a neved alatt a MOTTO részbe írsz valami kis magyar szöveget, biztosan rád köszön majd naponta 2-3 magyar játékos. Még ma is nyomjuk kb 200-an, mert ha nem, akkor legyen a nevem... Benő! ... huh.... Gyuri maradtam

-
tutuhawer
őstag
válasz
GardaY
#10409
üzenetére
nálam ugyan van hely, de egyelőre nem tudok elfogadni új játékost. Tervezek nyitni a külföldi terepre és kelleni fog a barátlistában a hely, ami 100 fős, nekem meg csak 99. Szóval egyelőre nem barátkozok. Fujj

szerk: már van külföldi ismerősöm, és aki ismerősö, az tudja, hogy ez elég egyedi nálam.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#10403
üzenetére
valóban nem írnak semmit az autók tulajdonságairól, BB jól mondta, de én azért várok valami pluszt a japán autóimba... Ha a számok korrektek lesznek, akkor a jelenlegi Skyline -200 adatokat kell, hogy kapjon, ugyanis egy Chevy Chevelle is bőven megüti. Várom a végét...
-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer
#10370
üzenetére
közben összerakom ám a saját képemet. tehát azt le nem írték, hogy az autókat változtatják, azt viszont igen, hogy az autók többségének (ha nem is mindegyiknek) az értékei módosítják. Ez eddig OK, tudtam. Aztán a változtatás lényege, hogy a számok jobban tükrözik a teljesítményt, ezt is szeretjük és értjük is. Akkor tévedtem el, amikor egy példára vetítettem a mesét: A Skyline-om mindig jó példa. A számai most a legpontatlanabbak között van a játékban. Vagy a teljesítményét lövik be jobban vagy a számaiból vesznek le 200-at körülbelül. Előbbi jobb lenne, de utóbbi a logikus. El is hittem, hogy biztosan így lesz, sőt még hiszem is. Le nem írták, de ha ennyire mellélövök megint, akkor 2 éve lőttem mellé kb... Csúnya baklövés lenne így visszatekintve
-
tutuhawer
őstag
HotShot barátom, aki (NFS World: BLACKFOXHUN | DJP0N3 | NUCLEARPIZZA ) ismét lefordította hamar a ma esti információs cikket a hamarosan érkező patchről:
jár neki a piros pontMai (és egyben utolsó infók):
- A versenyekért járó pénzjutalmat az új áraknak megfelelően állították be
- A privát versenyekért több jutalmat kapunk majd
- A magasabb szintű játékosoknak nagyobb a droprate, több eséllyel kapnak ritka alkatrészt / skill modot
- A kis mennyiségű powerup-jutalmakat kivették (pl. az 1 db Nitro-t), új "Jackpot" jutalom kerül be, erről nem árultak el semmit, csak annyit, hogy nagyon ritka és nagyon értékesA véleményem a dologról:
Ami sokakat zavar, az a szintlépés. Materazzi barátom is azt mondta, hogy szart se ér így a szint, de remélem, ezzel adnak egy kis értelmet az 50-nek. A powerup is jó dolog, legalább a magyar sofőrnek nem kell mind a 86 pályán világrekordot futnia 300 nitróval. Van ilyen is köztünk. Aztán alkatrész és skillek... nem kell variálni, legyen jobb és több, akkor a elhallgatok én is. De mindenekelőtt az autóimat lőjék be normálisra, ugyanis kedvelem a BMW-ket, azokkal nincs is gáz, de lenne még 20 japán gépem is... Van 10 nap hátra, maximum, én bizakodó vagyok, mindegyik INFO cikk tetszett nekem, úgyhogy frankó
-
tutuhawer
őstag
válasz
thunder1991
#10356
üzenetére
azt figyelem kísérné, nem is emlékszem ilyen hírre a múltból. Szerintem nem fog ez menni. Akkor sok bevétel elszállna. Például nyerek egy százalékkal jobb cuccot, és kiveszem a régi, beteszem az újat, és a régi meg mehet egy másik autóba. A csere-bere szerintem öngól lenne maguknak
-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer
#10354
üzenetére
szóval engem bánt, hogy nem jól értelmezed ezt a játékot. Instant versenyek, nem kell állítgatni az autót. Jó dolog a világranglista is , de az csak egyfajta kényszer néha, ha nincs más esemény, például hiába mennék a legváltozatosabb pályákon, ha üresek. Én egy olyan játékba regisztráltam, ahol folyamatosan versenyek mennek. Mostantól minden nap másik pályán, kihívást is kapunk. Biztosan több játékos is lesz, sokaknak ez is újdonság. Nem értem, mi ezzel a gondod. Te még vagy már nem láttad a jót, azért nem tudod, mi a jó.
-
tutuhawer
őstag
A lényegét nem érted a NFS Worldnek. Join-ready-race. Ennyi - lenne és ez tűnt el. A fél világ TE-n bohóckodik meg alkatrészekért farmol. Röhejes, ennyit senki se farmol. Én olyan korból jövök, amikor mentünk annyi privátot, mint égen a csillag, ma meg ennek a dupláját nyomja a sok "newman". Újítanak egyet, hogy ne kelljen. Hogy talán legyen sok verseny. De te menj nyugodtan, ahova szeretnél, én nem tartalak vissza. A sok negatív hsz-re nincs szükség. Csak csendben elköszönsz és mi is megköszönjük a részvételt. Sose bírtam az értelmetlen negatív kritikát. Mondd el, indokold meg. Egyelőre viszont a semmit szidtad, azt se tudjuk, mi lesz. Én hiszem, hogy élvezetesebb szart kapunk, te pedig a felsorolt játékaidban hiszel. Csá
-
tutuhawer
őstag
olvasod, amiket írok, vagy csak átsiklasz felettük? Kamu az a kép, megerősítette a hivatalos NFSDrew.
12-15 pálya, igen. Te minden nap írtad nekem, hogy nyomjak TE-t a high stakes-en. Na, ennek a bohóckodásnak próbálnak véget vetni. Miért nem találok ellenfelet 86 pályából 70-en? Mert van benne kanyar. Petersburgon naná, hogy indul, Ironhorse-on meg annyira nem. Ennek vége. Van egy autóm 1000 lóerős teljesítménnyel , Nissan Skyline-nak hívják. Nem igazán akarok ám farmolni a többi autóba cuccokat, mert ez kész van, remélem, majd megy is. A legmagasabb T2 számai vannak, mégis... Na, ennek a bohóckodásnak vetnének véget 2 év után. Remélem, elég komoly trükköt nyomnak be, és aki akar, mehet multizni a Driver San Franciscoba vagy ahova akar... ennél jobb utcai versenyzős... nekem nincs -
tutuhawer
őstag
válasz
xenon2
#10347
üzenetére
pont most jön a trükk: az overall az Isten, 12-15 pályán tudunk menni, amely pályákat rotálnak naponta. Multi az lesz, abban nem lehet hiba. Az kérdéses valóban, hogy az overall(összérték) mellé rendelnek-e valami értelmes tartalmat is, vagy fals lesz továbbra is. De ne feledjük: 2 éve hányinger a rendszer, és mindig csak rosszabb lett, szóval van honnan előrelépni, és sok dolog nem is kell hozzá. Pár számot átírni nem nagy cucc, lássuk, mennyire megy a főnököknek...
-
tutuhawer
őstag
válasz
thunder1991
#10342
üzenetére
én mindig beadom , ami nem fog kelleni. Pár nappal később meg... a fenébe, kellett volna
Szóval elfér, beadni nem kell, meg direkt kiírták, hogy senki nem veszít alkatrészt, nem kell megijednünk. -
tutuhawer
őstag
válasz
Bekő Tóni
#10326
üzenetére
az a gondom a viperrel, hoyg a fékezéskor mintegy lefullad, olyan alacsonyra esik le a fordulatszám és a kanyarodás előtt van egy törés így, és nagyon sokat bukok. Tudom trükközni a gázzal is a gépet, de van, amikor kell venni egy féktávot és ott nem tudok szórakozni. Óriási kihívás a Vipera, szóval hajlandó vagyok szétbarmolni a gépet - a javítás után, nem előbb
szerk: a gifeket nézegetem és marha jók
-
tutuhawer
őstag
válasz
csak IGC
#10322
üzenetére
én is nagyon szeretem a Lancert, itt a cikk a gépemről:
http://warpmode.blog.com/2012/08/04/the-hungarian-ams-evo/ -
tutuhawer
őstag
válasz
vakond5
#10321
üzenetére
Semmit, csak azt mondom, hogy nem lenne szar az autók teljes átvariálása. Mondom ezt úgy, hogy PRO Sport átlag tuningra megcsináltam egy év alatt az autómat. Aztán 2 darab lengyel import alkatrész fért bele, és már abból maradt egy, mert ment bele 2 darab ultra. Ha ez a végletekig hajszolt, mindent beleadott tuningom elszállna a gépemből , de amúgy egy javított autó lenne, belemennék. Értsd: az összes eddig megtett km-t, befektetett energiámat eldobnám, vagy megfontolnám, ha a Skyline GT-R R34 tulajdonságai megváltoznának valamerre. Ugyanez lenne igaz minden autóra, és akkor mindenki tesztjei a kukába is mehetnének akár, így értem az újrakezdést
-
tutuhawer
őstag
válasz
PR0JECTNR56
#10318
üzenetére
igen, én is erre várok, már nézegettem is ,merrefelé lehetne még fejleszteni. Hoppá... ki mondta, hogy az a jó irány jövő héten is, amerre most fejlesztünk? Én nem bánnám, ha borulna a papírforma és kéne még pár ezer teszt kilométer. Nekem nincs bajom, ha nulláról kell indulni, mert úgyse onnan indulok, míg nagyon sokan igen. Röhejes a dolog, mert talán az is, de aki csak megvette az autót, mert ezen a héten jó, az a jövő héten keserű szájízzel indul a tesztre. Ezek a játékosok buknak nagyot, velünk ellentétben, mert mondjuk a Micsu az mindig Micsu (Michu - Picchu - érted
) Szóval nem bánom, ha új lesz nagyon sokminden a pályán is -
-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN
#10296
üzenetére
írtam amott is, hogy köszönöm a tippet, az első résszel nagyon sokat mentem, és a második is marha jól néz ki, meg a biztosan élvezetes, de nem nekem. A zárt utcai verseny a menő, a tuningolós téma, a World a kedvenc továbbra is. Neked viszont jó játékot a TDU-ban, azért várunk vissza NFS-be
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#10282
üzenetére
a "minden alkatrész mindenre hat" dologg elég trükkös, hisz ma is érezzük vagy csak belemagyarázzuk... ? Piros motorral csodajól mentek a BMW-im, annyit tudok.
-
tutuhawer
őstag
válasz
falco1
#10279
üzenetére
már szóltam a cimbinek, hogy ismerek egy szakértőt, aki aztán tud mindent és még többet is
) Összehozunk valami közös okosságot majd, mindenképpen számítanék a segítségedre. Igaz, az oldalon senki vagyok, de mondom, már jeleztem , hogy a szakértőnk , Falco tud segíteni, ha helyzet van. Úgyhogy, előre is, eddig is köszönjük a segítséget. 
-
tutuhawer
őstag
válasz
falco1
#10271
üzenetére
Szevasz, gratulálok a tesódnak, majd személyesen is, és neked pedig köszönjük a program frissítését. Lenne egy magyar világranglista is, ha magyar NFS oldal frissül, és nagyon sokat számítana a tapasztalatod. Én simán a kezedbe adnám egy ranglista alapjának kialakítását. Te kombinálsz, tesód meg mint az egyik legprofibb versenyző, rámutat olyan dolgokra még pluszban, amit ki kell emelni egy ilyen ranglistán. Elvileg átlagsebesség is megy a legjobb idő mellé, meg a legkülönbözőbb dolgokat emeli ki a nfsunlimited.net, a world-garage.com és az nfs-s.com ranglistája. Valamit máshogy számol a 3 oldal nagyfőnöke, az biztos
-
tutuhawer
őstag
válasz
Brumi˘
#10213
üzenetére
nekem is a széles RSR külső van rajta, tényleg mint az eredeti RSR kit, és a 3-as ültetés naná, abszolút nincs gond vele. Egyébként érdekes, hogy a kisebb autókon is érezni, ha van / nincs bodykit rajta. Egyébként ez nálam nem lehet teljesítmény kérdése. Tetszik vagy nem? Ez a kérdés magamhoz mindig
-
tutuhawer
őstag
pont most nézem az NSO-t, amúgy jó gép a Micsu:
LINK -
tutuhawer
őstag
válasz
Crowent
#10128
üzenetére
egyébként ide tartozik, habár félreértés volt ,de bárki kioktathat bárkit, de tegye mellé az adu ászt is, legyen mellette duma. Quqa mondhatja nekem, hogy (tök röhej) nem ülteti le az autót, mert az jobb, de én nem hiszek neki. Ez egy egyszerű példa volt, minden nap nevetek rajta - egyébként főleg esztétikai okokból ... hát hogy néz ki a Quqa M3 e30-asa...?

-
tutuhawer
őstag
válasz
Micsurin
#10117
üzenetére
hát, én nagyon remélem, hogy gyengül, illetve húsz éve azt várom már
van egy ilyenem:
http://blog.gtroc.com/dino/DinoDC-W006.jpg
és egy ilyenem is:
http://3.bp.blogspot.com/_wFfpe8qcHvk/TF302iDphSI/AAAAAAAADJ0/QW34zdYHhu0/s1600/nissan-skyline-gtr-r34-tuning-302563.jpega boostos autót se azért veszi az ember -a jobb érzésű - mert boostos a legjobb, hanem mert neki az a legjobb. Boost és változtatás, EA-féle szemétkedés ide vagy oda, nekem ez a legjobb, ők elrontani, átvariálni nem tudják. Téged miért bántana a dolog?
szerk: mondanom se kell, videót nem teszek be róluk, mert az 18+
-
tutuhawer
őstag
hmmm, a 003-as profilom elszállt, nem találja a speedAPI
szerk: pár perc múlva a 002-est se jelzi a stat
-
tutuhawer
őstag
válasz
chris1997
#10062
üzenetére
amúgy aki a tankmódot nem nyomja fel teljesen, és csak azt nyomja, az ellen elég érdekesen hat a nitrós gyilok... Kéne valami beépített ember, akivel lehet tesztelni. Addig maradsz te, akit belegázolok a falba... amúgy te vagy az egyetlen , akit direkt leütöttem és magyar
-
tutuhawer
őstag
válasz
PR0JECTNR56
#10053
üzenetére
üres. Biztosan nem megy át oda sok spíler. Ha ugyan tényleg egy nagy zsákból esnek az alkatrészek mindenkinek, akkor be se fejezem...
elvileg patch után, üres szerveren gyorsabbak vagyunk , tudunk lenni... Az ott elég üres lesz.
Előny? ezek se előnyök igazából, inkább csak hátrányai vannak annak az újnak. Illetve nincs a világon semmi jelentős előnye, és pont ez a hátránya. Egy értelmetlenség, mert úgyse tudok az lenni ott, mint itt, mert minden indul a nulláról. Ahhoz meg sokaknak a lengyel import óta nem lenne kedve...
Új hozzászólás Aktív témák

- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB Phantom Black, fóliás új állapot, Regalaxy
- Keressek intel i7-i9!!
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell PowerEdge T110 II PC, Xeon E3-1220 v2 CPU, 32 GB DDR3 RAM, 2 x 1 TB SAS HDD
- Samsung Galaxy S25 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Jura Impressa S90 Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- Apple iPhone 15 Pro Max 256 GB Natural Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
szóval... Az exe hibák is véletlenszerűen jönnek-mennek, és majd próbáld ki: EXE hiba van , de még nem nyomsz rá, hogy mégse, és közben a groupban tudsz még csevegni 






Honnan szerváltál ennyi cuccot?





