Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/kcsa.gif)
kcsa
veterán
Részben jogos a gondolatmeneted, de az EU-ban kapható japán típusok túlnyomó többsége helyi gyártás. Inkább úgy gondolom, hogy a japánok okosabban egyensúlyoznak az ár-minőség tengelyek mentén - és képesek arra hogy felhasználják a korábbi tapasztalataikat, és valószínűleg a megkövetelt minőség is magasabb, mint a helyi gyártóknál.
Azt mondjuk észre kell venni, hogy a motorkerékpár fejlesztés (már a megfizethető kategóriában) még az autókénál is lassabb, ezért vannak hibák éveken keresztül.
Az injektorok meg kb. 100%-ban azonosak az autókéval mechanikailag, max. a méretük kisebb. Anyagról nem tudok nyilatkozni, kb. ez lehet az egyetlen különbség - és ez lehet hogy pont elég is...