Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    senior tag

    válasz FeniX- #25152 üzenetére

    Nem tudom, hogy nalad van-e valami mokolva vagy nem, de kb igy kellene kinezni a kabelezesnek.

    Piros-Sarga: biztositek felol jon fix +12 gyujtasra, valamint megy a vilagitas releje fele (amit az ECU kapcsol, gondolom inditozaskor leveszi a vilagitast ezzel).
    Ez a +12 kozvetlenul megy a fenykurt kapcsolojahoz ami kapcsolja ezt a lampa fele a sarga vezetekre.
    A reletol megy egy keken +12 a tavolsagi/refi kapcsolojahoz. Ez kapcsolja vagy a sarga vezetekre vagy a zoldre a lampatest fele.

    Szoval en a regi kabelezest megszuntetnem amit pluszba beraktak. Ha normalisan akarod bekotni, akkor a kodlampanak adsz egy negativat (fekete), majd a reletol jovo kek kabelre (ami megy a refi kapcsolojahoz) csatlakozol es oda raksz be egy sima kapcsolot amivel majd tudod kapcsolni a kodlampadat.

    Igy megmarad az a funkcio, hogy ha ugymarad a kodlampad, akkor inditozaskor az ECU letudja kapcsolni a plusz terheles miatt. Gondolom a mostani kapcsolo valami vilagitos/visszajelzos kapcsolo. Ha azt szeretned hasznalni, akkor adsz neki meg egy negativot is.

    kb igy:

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés