Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25153) nyogo83 válasza FeniX- (#25152) üzenetére


nyogo83
senior tag

Nem tudom, hogy nalad van-e valami mokolva vagy nem, de kb igy kellene kinezni a kabelezesnek.

Piros-Sarga: biztositek felol jon fix +12 gyujtasra, valamint megy a vilagitas releje fele (amit az ECU kapcsol, gondolom inditozaskor leveszi a vilagitast ezzel).
Ez a +12 kozvetlenul megy a fenykurt kapcsolojahoz ami kapcsolja ezt a lampa fele a sarga vezetekre.
A reletol megy egy keken +12 a tavolsagi/refi kapcsolojahoz. Ez kapcsolja vagy a sarga vezetekre vagy a zoldre a lampatest fele.

Szoval en a regi kabelezest megszuntetnem amit pluszba beraktak. Ha normalisan akarod bekotni, akkor a kodlampanak adsz egy negativat (fekete), majd a reletol jovo kek kabelre (ami megy a refi kapcsolojahoz) csatlakozol es oda raksz be egy sima kapcsolot amivel majd tudod kapcsolni a kodlampadat.

Igy megmarad az a funkcio, hogy ha ugymarad a kodlampad, akkor inditozaskor az ECU letudja kapcsolni a plusz terheles miatt. Gondolom a mostani kapcsolo valami vilagitos/visszajelzos kapcsolo. Ha azt szeretned hasznalni, akkor adsz neki meg egy negativot is.

kb igy:

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.