Hirdetés

2024. június 24., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23192) DigitXT válasza #50433536 (#23191) üzenetére


DigitXT
félisten

Az a baj, hogy a gyári műszer relatíve pontos csak, az már nem mindegy,
hogy adott jelszinthez honnan állt be. Ha föntről (fogyás menet közben),
picit feljebb marad, míg ha lentről (gyújtás ráadása után, vagy a tesztelés
esetén lassan töltögetve), nem megy fel ugyanoda, így nem lehetsz totál
biztos benne, hogy most hol áll a jeladó? Anno én meg is gyanúsítottam,
hogy szivárog a benzin, mert az délutáni induláskor kevesebbet mutatott,
mint a délelőtti érkezéskor. Persze volt hogy szivárgott, de nem akkor, lol.

De neked lehet, hogy más (hosszabb) a jeladód, az enyém ilyet, hogy 3 dl,
az enyém nem tud. Ha éppen elkezdett folyamatosan világítani, talán épp
belemegy 9L, azaz volt még benne 3L. 12-nél nem sokkal nagyobb a tank.
(Hivatalosan 12, de ott van szuszogó, túl lehet tankolni: vidáman kifolyik.)

Szerk: ha gyorsan szívtad le, rossz a mérés, mert icipici lyukon folyik ki a
benzin a jeladóból, szóval lassabban reagál, mint a valós szint... Én ilyen
fél literenként töltöttem fel, és úgy néztem a változást (ellenállás mérés).
A gyári műszer ebből a szempontból csak tájékoztató jellegű. Viszont jó,
ötletes megoldása van a tápfesz ingadozásának kiküszöbölésére...:R

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.