- eBay-es kütyük kis pénzért
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
veterán
Ma kijött a geci biztosítótól a kötelező díja, hát bazdmeg, vagy 10 ezer Ft-al emelkedik, plusz a szájbabaszott baleseti adó (kurva anyád fidesz). Ezen most kiakadtam. Gyorsan végigpörgettem a két nagy alkuszcég ajánlatát, max. 1-2 ezrest tudok spórolni, ha váltok.
kcsa,
Azért amit írtál, az jelentős olajfogyasztás, nem láttál füstöt, vagy nem érezted az elégetett olaj szagát?
-
kcsa
veterán
Beszéltem kedvenc szerelőmmel, a meglátása szerint azért nem indult, mert pont annyi kompresszió hiányzott, amit az olajjal össze tudott hozni. De egyértelműen teljes megbontás kell, hengerfejtől főtengelyig, mert kábé bármi elhalálozhat. Ezt mondjuk magamtól is tudtam
Aztán meglátjuk mit kell rendelni bontásból...
-
DigitXT
félisten
Jogos...
MÁS: a sok "fogyirekord" után tegnap néztem, hogy
mi a tök lesz ez a 6 lityó fölötti fogyasztás - te jó ég? Miközben
tudtam, hogy a fedkomp fölémérte, de hogy a benzinszintmérő
is egyetértsen vele, az aggasztó volt, és aztán kompletten el is
halgatott a műszer, csak egy zökkenőn tért magához: KH!Ma szétkaptam a műszerfalat: a testkábel a kezemben maradt:
miután megcsináltam, máris látszott, hogy 6 alatt lesz megint...
Ha már arra jártam, lecseréltem a kesztyűtartóhőmérőt külsőre.
(Annak sosem volt értelme, csak teszteltem, és úgy maradt.)
-
-
DigitXT
félisten
válasz
Hauptmann #15191 üzenetére
Beraktam a Polinit. Érzésre hú, meg há... de megy a szekér vele!
Gyakorlatilag meg semmit nem jelent, legalábbis nem mérhető.Nem értem én ezt amúgy: végáttétel olyan gyér, mint a gyári max.
130-nál már szétpörög (8000). Viszont a gyári variót bizalmatlanul
méregettem, valahogy nagyon nem tetszik a mozgástartománya.*
Meg a gyári távtartó is olyan széles, hogy az valami hihetetlen.Most, hogy mindenből itt a gyári cuccos, láthatom, hogy tkp. már
tuningolt volt a vas, amikor vettem, még akkor is, ha (ütött) kopott.
Kicsit öntökönbökésnek néz ki gyári állapotra visszarakni.
Ki fog derülni, hogy a 15 gr Dr. Pulley lesz a végállomás, vagy mi?*: van rajta egy fémlemez hátul, ami nem engedi teljesen nyitni.
Szerk: pedig eskü, "segg-dynoval" érzed a nagy menni akarást.
Aztán a 0-100 mérésnél hervad a mosoly. Amúgy nagy a szórása,
de hogy még a 200 méter is lassabb legyen az már skandallum...
9,0/5,6 volt már korábban is, de a 200 méter 10,4 inkább 10,2 volt.
(Természetesen ugyanott mértem, direkt mennem kellett 2 kört is,
hogy rendesen kijöjjön a lámpaváltás, de hát ez van. Ez ilyen, lol.)Ja és a vibráció: Egéren 95-öt tartva 5500-as fordulaton éreztem.
(Gyanítom, hogy nincs köze a szíjhoz, csak valami rezonancia, de
elég zavaró. Oké, hogy 6000 fölött simábban jár a motor... De csak
ezért nem érdemes nagyon "pörgetni", hogy lezabálja a gatyámat.) -
kcsa
veterán
válasz
Burt1793 #15186 üzenetére
Igen, szelephang, túl sok a hézag, erről tudtam. Mivel lapkás, ezért nem volt azonnal lehetőség az állításra, "majd télen megcsináljuk".
DigitXT : tudok róla, ezt a cikket szerintem olvastam is már. Na de hogy ennyire lószerszám legyen...
Mindegy is, "megnyugodtam", tudom mi volt a háttérben.
-
DigitXT
félisten
Kicsit vidámabb téma: furcsa nekem ez a JCosta grafikon!
- a fordulatszámejtés 6000-ről, miközben azt tartania kéne
- az az egyenletes gyorsulás, miközben a légellenállás nőUtóbbit megmagyarázhatja, hogy nő a motorerő is, ahogy
kúszik a fordulatszám 6000 fölé, s ott még kompenzálhat.
Előbbi viszont nem tetszik nekem: túl nehéz ez a varió!
Cserébe kedvezőbb a fogyi, szerényebb gyorsulás mellett.Arra gondoltam, hogy berakom a Polini rugót - megnézem,
azzal mit hoz. Elméletileg, az kompenzálná valamelyest a
túl nehéz röpsúlyokat, továbbá szorosabban fogná a szíjat.
Ami vagy jó, vagy nem. Jó lehet, ha a szíj megcsúszott, de
rossz, ha már így is bőven elég a tapadás, és feleslegesen
növeli a súrlódást: melegedni fog és persze jobban kopni is.Viszont néha éreztem fura vibrációt, gondoltam, mi van, ha
ez "arra utal", hogy megcsúszik a szíj? Máskor meg olyan
égett gumiszagot is éreztem... Szóval lehet, hogy tényleg?
Próba szekerce: a cuccok itt vannak, így csak idő kérdése. -
DigitXT
félisten
Tudom, hogy eső után köpö... nyekk, de érdekes cikk ez, amiből jelen esetben
csak azt emelném ki, hogy a gyári olajnyomás visszajelzők mire (nem) jók.Természetesen az utólagossal is lehet szívni, lásd az én esetemet, de ha van,
és működik, akkor annak jobban lehet hinni, több infót is ad közvetetten pl. az
olajhőmérsékletről is, mert amíg hideg, addig az alapjárati olajnyomás magas. -
Burt1793
veterán
Amikor találkoztunk, már akkor is panaszkodtál kicsit a hangjára. Amúgy, amikor csak a tiéd ment, nekem nem tűnt rossznak, de utána az enyémnek tisztább hangja volt, ezt mindketten rögtön észrevettük, bár ez újabb.
Ilyen service manual-t honnan lehet szerezni? Esetleg el tudnád majd küldeni? Köszönöm.
-
Hauptmann
veterán
válasz
-Mosquito- #15172 üzenetére
Pedig fogy az az olaj, csak nem látod. Minden motor fogyaszt olajat, de mivel az olaj és az égéstér között nincs hermetikus elzárás, ezért mindig kerül olaj az égéstérbe és tüzelőanyag az olajba. Ha ez a két hatás nagyjából kiegyenlítődik akkor nincs látható olajfogyasztás. De attól az olaj még fogy és a belekerülő tüzelőanyag miatt hígul is.
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #15183 üzenetére
Én magam sem tartom még mindig hihetőnek hogy olajjal beindult (pedig így volt).
Bemondásra gondolom elhiszed hogy semmi tünet nem volt (oké, elhalkult a szelephang
), és kvázi egyik pillanatról a másikra nem indult. Ezért nem gyanakodtam egy másodpercig sem olajra, és ezért kellett két nap, hogy ránézzek.
Jövő héten felhívom Marcellt, aki nyilván látott már ezt-azt, rákérdezek hogy ez mi volt, meg hogy mi legyen: lábon megkockáztassam-e egyáltalán hozzá, vagy maradjon az utánfutó...
-
DigitXT
félisten
Ez mondjuk annyira nem lep meg így utólag olvasva mindent: az olaj ken és tömít is, szárazon tényleg lehet, hogy nem volt meg a kompót, és azért forgott könnyen.
Egy dolog viszont nagyon fura: szerintem az ilyen mértékű olajszegénységnek régen érződnie kellett volna. Anno jártam a kis Majával sokat, sajnos kevés olajjal, s jelzett, ha már a baj elkezdődött. Erőtlenedés, akadozás formájában. (Nyilván kopás is történik ilyenkor, nem kicsi...) Rátöltöttem, és ment tovább, különösebb problémák nélkül. Habár, annál tudott volt, hogy két pofára zabálja az olajat. Nyilván a "hosszú nívópálcás nyár" se javított rajta: alapvetően az volt a baj, hogy ha betekerted a pálcát a helyére, úgy jónak mutatta a keveset is.
A kompótos HSZ amúgy csak poén volt (runner örökzöldje), nem gondoltam, hogy igaz is lehet. Már csak azért sem, mert én még egyetlen egy, egy éjszaka állásban elkopott hengert se láttam. Ha meg már egy ideje kopik, akkor megintcsak érződnie kellene a rendellenességnek már előtte. Nagyon fura, hogy borzasztóan kevés olajjal pöcc-röff, meg jól is megy, nem melegszik túl, erre másnap hidegen nincs kenés, és nem indul. De hát nem vagyok szerelő, szóval nem jelent semmit, hogy én ilyet még nem pipáltam.
-
kcsa
veterán
A vezérműlánc felől golyóscsapágy van, a másik vége a szokásos anyagában kiképzett siklócsapágy. Már ha lehet annak nevezni.
-
csongi
Topikgazda
válasz
Bogyó bá' #15167 üzenetére
Ha nem változtattak rajta, akkor a vezérlés ennél görgőcsapágyas. Inkább a himba és tengellyel lesza költségesebb baj.
KCSA: Nagyon sajnálom.
Ha segítség kell, akkor van jó hengerfejes kapcsolatom. Nekem a Kymco 40-ből megcsinálta.
Teljes felújítás. Csapágyfutam felhegesztése, köszörülés himba feljavítás, szelepfészkek, síkba köszörülés, minden.Jah, azért 1,4L mert már olajszűrős a blokk
Van szerviz manuálod? -
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #15172 üzenetére
Nem tudok ilyen érzékelőről, kapcsolási rajz szerint sem. Meglátjuk.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Bogyó bá' #15167 üzenetére
Nálam két olajcsere között (12eKm) írd és mond,egy deka olajat nem eszik!
Kcsa:
Lehet szenzor van benne ami nem engedi beindítani ha alacsony az olajszint. De hova tűnt akkor? Ha már megy szerelőhöz akkor olaj leenged új bele,reméljük nincs fém spém,olajpumpa maradványok benne. Ez megint csak találgatás a szerelő tud/na/ná konkrétan megmondani a probléma okát.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Burt1793 #15169 üzenetére
A 16 éves, 200 ezret futott Yarisomban tényleg semennyi olaj nem fogy 2 csere (12 ezer km) között, de pár ezrenként rá pislantok. A Suzuki GS500 meg annyit eszik, amit az előbb írtam. Léghűtés, kőkori technika, ez ilyen... (a kompresszióm a gyári értéken, így 47 ezer km után is).
(#15172) Mosquito34: na jó, de neked egy korszerű, vízhűtéses Hondád van!
-
Hauptmann
veterán
És ezalatt a másfél hónap alatt mennyi kilométert mentél?
Majd nézd meg, hogy fordulaton füstöl-e.
De gyanús, hogy gyűrű, vagy dugattyú, a legrosszabb esetben henger. Lehet, hogy az előző tulaj tudta, és szabadult a géptől?
Burt,
De nézi, főleg ott, ahol eleve kevés az előírt olajmennyiség, mert mondjuk az 1,5 literből pillanatok alatt elfogyhat annyi, hogy az már káros a blokkra nézve.
Olajfogyasztás az mindig van, csak a mértéke nem mindegy.
-
Burt1793
veterán
válasz
Bogyó bá' #15167 üzenetére
&(#15168) kcsa: Én a 24ezres olajcsere előtt, kb 22 ezernél megnéztem az olajszintet, töltött szintig volt akkor is (0 fogyasztás), a 24 ezres olajcsere óta egyszer sem néztem még rá, azt hittem, hogy ez egy Honda.
Amúgy az emberek 99%-a nem nézi az olajszintet szerintem.
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #15164 üzenetére
1.4l, bő egyharmada hiányzott. Mindenképpen megy szerelőhöz, egyébként is ment volna.
@csongi: van ez így. Gyakorlatilag csak használtam szeptember elseje óta, nem volt időm nagyon foglalkozni vele. Nyilván olajat nézhettem volna, de csak ráültem naponta kétszer és mentem. Ez a hosszú hétvége áldás
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Burt1793 #15165 üzenetére
Én már az előbb megnéztem az enyémet, bár 4 hete volt a vas utoljára beindítva. 1 decit rá is bírtam tölteni (3/4-ig volt a jelzés a min/max között. Egyébként minden túra után nézni szoktam, 2 ezrenként 1-1,5 decit eszik)
(#15166) csongi: igen, a vezérműtengely "csapágyazása" a legkényesebb az olajhiányra, mivel a legtöbb mai gépen nincs csapágy hanem simán a hengerfej alumínium anyagával érintkezik. Az viszont nemigen javítható csak a hengerfej cseréjével. "Előnye" viszont, hogy maguk a vezérműtengelyek nem szoktak sérülni.
-
csongi
Topikgazda
válasz
-Mosquito- #15164 üzenetére
Kb 1 liter.
A foresightba kell 1.2 Liter.KCSA hogy a francba tudtad ezt igy benezni?
klattyogo hang nem jo nagyon. Leghamarabb a vezerles sinyli meg. -
kcsa
veterán
És bazeg beindult fél liter olaj betöltése után.
-
-
Burt1793
veterán
Én megtöltöttem a kocsit, azóta sincs baja. Persze nem is állt le előtte sem, csak kevés volt benne az olaj.
Amikor előző nap leállítottad, nem tapasztaltál semmi különlegeset, ha jól emlékszem. Azért eléggé valószínűtlen szerintem, hogy olajhiány miatt pont akkor ment tönkre valami, ami miatt másnap már be se indult. Az biztos egyébként, hogy a vészleállító nem volt bekapcsolva? Ha be volt kapcsolva és ezért nem tudtad beindítani, majd ezt követően jött elő valami komolyabb hiba a próbálgatás során, azt jobban el tudom képzelni. -
Burt1793
veterán
Az olajlámpa világított volna, nem? Nekem Honda Jazz-zel volt ilyen tapasztalatom, kevés volt benne az olaj, körfogalomban kanyarodáskor kigyulladt a visszajelző, nívópálca szerint nem volt benne olaj, belement 1 liter, mire látszódott valami a pálca alján. Persze egy robogóba nem kell ennyi, ez világos.
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #15049 üzenetére
És még a végén kiderül hogy igazad lesz bakker. Ma is felhergeltem magam, lementem - "nem igaz bazeg hogy minden van, de nem indul..." - benzinből is leengedtem, gyertyát visszatekertem, továbbra is semmi.
Micimackó módjára: gondol, gondol, gondol...
Olajszintet még nem néztem. Hm.
Namost vagy rövid a nivópálca, vagy nincs olaj benne. Püff neki. Kábé másfél hónapja néztem (mert sűrűbben ugye minek
) akkor még maxig volt a tavaszi olajcsere óta.
Szóval megy szerelőhöz, gondolom kezdhetem túrni az olasz ebayt bontott henger+dugó témában.
-
kcsa
veterán
Gyertya is szép erős kék szikrát ad.Gyertyanyíláson át pöffent sok levegőt, nem szívesen tartottam ott az ujjamat az első kísérlet után volt szívóhatás is rendesen
Még a leállás előtti nap reggelén tankolt benzinből fogok leengedni egy kicsit, hátha... De aztán már tényleg nem tudok mit kezdeni vele.
-
csongi
Topikgazda
Vedd ki a gyartyat, es dogd be az ujaddal a helyet, inditozas, ha nem tudod befogva tartani akkor azert az a kompresszio elegendo, hogy induljon. Ha ez meg van akkor a gyujtotrafotol a gyartyaig lehet a gond.Kiszedett gyertyanal tekeresnel benzinnek kell tavoznia a gyerty nyilason.
bogyo 1514: Ez biztos? -
-Mosquito-
őstag
Gyújtás rá jobbra/balra többször forgasd el a kormányt majd próbáld meg így indítani. Lehet, hogy a HISS vezeték tört meg. Ez is csak egy találgatás, szerelőnek kéne látnia.
(benzin van, tehát felgyújtani tudom)
Azonnal szólj előtte, gyorsan összedobnunk egy topik talit és pörgetünk egy szalonnát.
-
Hauptmann
veterán
válasz
Burt1793 #15143 üzenetére
Remélem, nem az, de előfordulhat. Ki tudja, hogy korábban meg lett bontva-e a blokk, ki tudja, hogy a gyűrűk nem fordultak el, és emiatt esetleg befeszültek. A gyűrűtörés azért szopás, mert az visz magával mást is, hengerfal, dugattyú. Az 50-es korszakom alatt volt, amikor szétbaszta az a filléres alkatrész a hengert. Csak ott ugye volt túlméret. Itt nincs.
-
Burt1793
veterán
Nekem a térdemre jön a hideg nagy tempónál, városban még nem érzem, ha normálisan megyek. A kormány körüli részen és még ott mellette vannak kisebb rések, pedig be van kacsázva rendesen, anélkül városban is gyenge a szélvédelem. Az lenne jó, ha a tuci a térdem előtt lemenne a talpamig, így lenne tuti a.zárás, azt hitrem, hogy ez alapból ilyen zsák és nem egy alagút.
Mindegy, pár hét és vége a szezonnak.Hauptmann: nehogy már gyűrűtörés legyen, csak hülyéskedtem, próbáltam beszállni a ki tudja jobban szidni a homdát játékba.
-
Hauptmann
veterán
válasz
Burt1793 #15135 üzenetére
Teljesen légmentesen nem fog zárni soha. Valahogy új kell a szíjakkal játszani, hogy nagyjából jó legyen, nekem sem sikerült egyből az első felrakás után.
tikshow,
Jófogás, vatera, meg ezeket kell nézni, hátha feltűnik.
kcsa,
Faszságnak hangzik, de a gyertya nincs kilazulva, és emiatt nincs megfelelő kompresszió? Bár én jártam így még régen az 50-essel, és beindult, csak le is állt. Vagy a gyertya szakadt. De akor meg nem forogna könnyebben.
-
kcsa
veterán
No most jöttem fel a szerelgetésből.
1) Kulcs nyilván nem lehet hibás, mert HISS led elaludt, de azért megpróbáltam a másik kulcsot: semmi.
2) Akku már akkor is tele volt amikor felhoztam, végülis nem raktam fel tölteni, 11,5V-ra esik a fesz indítózás közben, mondjuk ki: tökéletes.
3) Befecskendezés van.
4) Szikra gyertyapipánál van.
5) Légszűrő retkes, de anélkül sem indul
6) Főtengely forog, variátornál látszik.
7) Elég ostoba a vezérlése, számítógépre sem lehet kötni, de hibakódot nem dob.Immo nem lehet szar mert 1) 3) 4).
Kínomban még a sztender kapcsolóját is szétszedtem, ellenőrizni még azt sem tudtam, de nem lehet hibás, mert lásd 3) és 4).
Egyedül a gyertyát nem vettem még ki (mert nem találtam a kulcsot), de ha ez megvan, akkor ennyi volt az általam átnézhető dolgok. Azt hiszem.
Mit nézzek még meg? (benzin van, tehát felgyújtani tudom)
-
-
tikshow
addikt
Srácok, ha valaki Tucano R155 - Yamaha X-maxra való ponyvával találkozik az szóljon. Éjszaka lelopták. Onnan lehet felismerni, hogy a jobb felső rögzitési pontja el van vágva.
-
Hauptmann
veterán
Vicces volt ma a Thököly az a féreg Lexusos, aki az abbéli nagy igyekezetében, hogy nehogy előtte bemenjek a belső buszsávból a külsőbe, majdnem belement az előtte lévő autóba.
Természetesen hátulról előztem ki, úgyhogy nem jött össze neki.
-
DigitXT
félisten
válasz
csongi #15129 üzenetére
Eegen, ha egyik reggel arra ébredek, hogy nem indul, jó móka diagnosztizálni.
De legalább a legtöbb feltétel az indítómotor forgását akadályozza... Ha az már
forog, onnantól másra kell figyelni. Merült akksival pl. olyan lustán forgott, hogy
képtelen volt beröffenni, de kcsa esetében ez sem igaz, mert ezt hallani lehetne. -
DigitXT
félisten
válasz
Hauptmann #15090 üzenetére
Visszatérve erre: ha esetleg menet közben nem érzékeli azt kulcsot, akkor nem
áll le véletlenül? Ha a gyújtáskapcsolóban van, nem tudod kihúzni, de ha csak a
kulcskarikán lóg, s indítási gondokat is okoz, akkor? Ha olyasmi az elve, mint a
vészleállítónál, az a Madison esetében megakadályozza az indítózást is.
(Meg értelemszerűen a gyújtáselektronika felé is visszajelez, hogy mi a helyzet.
Ha utóbbit nem tenné, akkor vészleállításra nem lenne jó, max. indításgátlónak.)Anno a Dacia-ban volt egy "rejtett" kapcsoló, amit az előző tulaj buherált bele.
A fűtéskapcsolók közt volt, és pont ugyanúgy nézett ki. Csak a gyújtást vette le.
Iszonyat "titkos" volt, tényleg, és a legjobb "lopásgátló": cserébe nem is tudtunk
róla és hatalmas élmény volt, amikor egy hideg éjszakán közlekedvén a fűtést a
sötétben matató kezek "vészleállítást" okoztak. És utána persze nem indult, lol.
Mire rájöttünk... (A Sym Mio 50-ben meg a csomagtartóban volt egy ugyanilyen,
de az gyárilag! Volt, hogy poénból bekapcsoltam: magamat szívattam csak vele,
mert mikor rájössz, hogy nem indul, akkor leszállni, kinyitni, átkapcsolni, hehe.) -
DigitXT
félisten
válasz
csongi #15123 üzenetére
Na igen, azt kifelejtettem, hogy a Madison akkor sem indítózik, ha a féklámpa
kapcsoló nem vezet. (Automatákban szokott lenni ilyen áramkör, bár azt nem
tudom, hogy pontosan mi az az FS, de ha Foresight, akkor az is robogó.)
Automata Opel Vectrában is taposni kellett a féket indítózáshoz. Oké, 1 pedál
esetén nagyon sok választási lehetőség nincs. Két fékkarnál meg szokott. De
nem feltétlen kötik az első fékre is, mert ilyenkor a hátsó kerék váratlan durva
felpörgése, s a motor meglódulása ellen védekeznénk. Pl. szívatóhiba esetén.
A 12.1-es böszme relé kapcsolja az indítómotorra az áramot, de csak akkor ha
1) van mit (bent van az akku: ha nincs feltöltve eléggé, attól ez még kapcsolja)
2) áram folyik a másik oldalon, ami viszont látszik, hogy a 13-as relétől is függ:
a féklámpa betápja az egyik feltétel, a másik meg, hogy a 13-as relén testeljen.
Az egész vége az indító nyomógombon van, de ezeket össze kell kötni, tehát a
másik oldalon megintcsak áramnak kell folynia. Ennek feltétele, hogy az oldal-
sztender kapcsoló testeljen (ne legyen lehajtva, ne legyen kontakthibás), végül
hogy a vészleállító vezessen: "kikapcsolt" állapotában teszi ezt. (Megjegyzem,
a gyújtáselektronika tud az oldalsztenderkapcsoló állapotáról is! A járó motor
leáll, amint lerúgod a sztendert... Lusták előnyben, bár én középsztenderezek.)Összefoglalva: akku, gyújtáskapcsoló, fék-, önindító- és oldalsztenderkapcsoló
Csak ennek a pár apróságnak kell hibátlanul működnie egy indítási kísérlethez.
És persze az hogy forog az önindító, nem jelenti azt, hogy be is indul, hiszen a
gyújtáselektronikának is lehet egyéb hibája. Egyszer voltam szerelőnél, s kicsit
kölcsönkérte a gyújtáselektronikámat, egy épp nála lévő Madison tesztjére...És végül, ha minden pöpec, még mindig lehet rossz a gyertya, a keverék (karbi),
esetleg az aktuális hőmérséklethez nem jó manuális szívató. Vagy kifogyott.
Injektorosnál meg maga az injektor, annak kábelezése, vezérlése... De ezt pont
az olyan Satelis tulaj ne tudná, aki csapágyasra hajtotta a rollert a témában?Szóval nem is offolok tovább.
Szerk: a gyújtáskapcsoló úgy jön a képbe, hogy a vészleállító onnan kap delejt!
Utóbbit kihagytam az összefoglalásból... Ha CSAK a gyújtáselektronikára lenne
kötve, köszörülhetne az önindító. De attól még nem indulna be a gépsárkány. -
csongi
Topikgazda
Nekem az FS gyárilag csak akkor indított, ha tökig húztam a baloldali fékkart.
Ez az opció nálad meg van még?
Persze azóta likvidáltam, és mindkét fékkarra működik
Azt sem tudom minek tették bele. -
lehella
senior tag
Majd akkor mérj rá az akkura multival, amikor önindítózol. Nekem is jó volt (12,5-13V), de önindítózás közben leeseett 10-10,5 köré. Gondolom a gyújtás elektronika egy bizonyos feszültségszint alatt kikapcsol. Ladánál hall jeladó 10,5 alatt lekapcsol pl, ezért betolni sem lehet bizonyos esetekben.
szerk: Első téli szezon után nekem sem indult a robesz. Már szétszedtem a benzinpumpát is, gondolva arra, hogy bekocsonyásodott a benzin. Utána láttam meg a vészleállító gombot
-
-
Burt1793
veterán
Azért látom a note7 után mindenki komolyabban veszi a tüzet.
Én is félve hagyom a garázsban az elektromos biciklit a töltőn, de az s7-esem a fejem mellett van a QI-s éjjeli szekrényen egész este, repülőmódban, remélem felkelek, mielőtt megöl.
Robogózom én helyetted is. Képzeld, ma melegedett a motor (vagyis a második, szokásos csíkról néha felment a harmadikra), pedig nem is lapos a gumi és nincs semmi furcsaság (érzésre), a tucano is egész jó ilyen melegben.
-
-
Hauptmann
veterán
válasz
DigitXT #15104 üzenetére
A Yamahánál is lehajtott oldaltámasznál semmi nincs, lehet nyomkodni vadul az indítógombot, nem történik semmi, plusz villog a check engine lámpa.
Szopóroller plusz. Most este vettem észre, hogy kh-s a fényváltó kapcsoló. Alighanem az egész napot tompított nélkül dolgoztam végig, és csak este vettem észre, hogy nincs világítás. Megnyomkodva most jó, ki tudja meddig. Szarfoshúgy olasznál szét lehetet szedni a kapcsolót, itt még nem tudom...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #15104 üzenetére
Érdekes, hogy a japánok sem egyformák: anno a Csótányon egyszer (persze a világ végén) véletlenül átbillenthettem a vészleállítót leszálláskor és nem vettem észre. Na, az gond nélkül tekerte az önindítót, csak éppen nem indult. Szerencsére "időben" (akku teljes merülése előtt) rájöttem a problémára, így megúsztam tolás nélkül. A GS500-on ilyenkor legalább az önindítót nem forgatja, nem meríti le az akkut. Mondjuk ezen szerintem 2 perc alatt le is merülne...
-
DigitXT
félisten
válasz
csongi #15103 üzenetére
Szarfosolasznál viszont lehajtott oldalsztenderrel, vagy bekapcsolt vészleállítóval
se kép se hang. Most mondhatnám, hogy "ahogy kell". De semmi se hibátlan.
Szerk: mondjuk karbis és klattyogós benzinpumpás modellnél azt hiszem kicsit
macerásabb lenne indítózás közben egyszerűen "nem befecskendezni".
Oké ha a trafót lövi le, akkor mehetne a benya, nem gyulladna be, csak úgy meg
a katalizátort tenné tönkre, ahogy írták korábban. Igaz, én már leszereltem.
Mármint a gyári kiput, ami elvileg katalizátoros.(Volt anno erről is vita, hehe...)
-
csongi
Topikgazda
válasz
DigitXT #15098 üzenetére
Teljesen logikátlan.
A Kymco 500-as lehajtott oldal támasszal is tekeri, csak éppen nem indít, nincs áram a trafónak.Nem hinném , hogy egy gyűrű törése ekkora problémát okozna így hirtelen.
Kivéve akkor ha a másik gyűrű illesztésénél van a törés.KCSA: Az is lehet hogy ezt is szerelte valaki, és a gyűrűket nem jól tette fel, azok össze is foroghatnak, ha elcseszte az irányokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Nintendo Switch 2
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Háztartási gépek
- Synology routerek
- BestBuy ruhás topik
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Whirlpool AWO/C 51001 mosógép alkatrész
- 87 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (ELKELT)
- ÁRCSÖKKENTÉS Jura Impressa C5 fehér kávégép eladó
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI B350 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest