Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mostvid

    újonc

    Na most lett elegem a telekom lenyúlós cégből, nem elég hogy a legdrágább még szemétkedik is az ügyfeleivel. Tegnap 4 elküldött sms volt az alkalmazásban, ami rendben is van, nyomon tudom követni, mert ritkán küldök smst, ma reggelre 7 lett. Tegnap sem küldtem és éjszaka sem amíg aludtam ( ezt csak azért írom mert tudom később frissít az app). Volt már ilyen húzásuk, akkor sem értettem de gondoltam én vagyok a hülye és rosszul emlékszem. Hát nem. A másik szemét húzásuk hogy korábban havonta csak egyszer engedett díjcsomagot váltani a fiókban, ha többször próbáltad volna, inaktív lett a kapcsoló. Ez így rendben is volt. Múlt hónapban úgy alakult hogy kétszer váltottam csomagot, sunyi módon levették az inaktív megállítást és tovább enged, gondoltam kipróbálom, meg is történt a sikeres díjcsomagváltás. Ebben a hónapban a számlával kijött a néhány ezer Ft díjcsomagváltási díj. Oké, hogy egy váltás ingyenes, oké hogy továbbenged a felület a mássodik váltásnál is, de nem kellene egy figyelmeztető felugró ablak hogy ennek díjköltsége lesz, így lenne fair az ügyfelekkel szemben. Az USÁban beperelnék őket és meg is nyernék a pert. Ezt azért írtam le hogy legyetek résen mert irdatlan nagy lehúzások mennek a háttérben amiről nem is tudtok. Szóval a mai nap megválok az előfizetésemtől és számhordozással átmegyek a Yettelhez.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés