Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
-
LOGOUT
Ez a topic a Nikon DSLR-ekkel kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik. Ha új látogató vagy egy dolgot kell betartanod:
Olvasd el az első hsz-t!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlackTiger
tag
Üdv! Szinte abszolút amatőr vagyok egy D3300-assal, és most lenne kb. 40 ezrem arra, hogy eggyel több játékszert vegyek az alap 18-55mm-s objektív mellé. Két dolog közt vacillálok, először is, hogy prime legyen 35/50mm-es vagy pedig egy tele 70-300-as (abból Tamron/Sigma VR nélkül kijön ennyiből)... Mivel nem hivatásos vagyok, a fotózás csak szórakozásom, ezért számomra leginkább az a kérdés, hogy melyik az amelyik jobban növeli a játékterem, amelyikkel többet tudnék kísérletezni és felfedezni, illetve fejlődni. Én így elsőre a telére/macrora gondoltam, talán az az ami több lehetőséget kínál most még az alap mellé, mint a másik. Mit gondoltok?
Új hozzászólás Aktív témák
● PH!otósok beszélgetős offolós topikja
A topicba tilos bármilyen, keres, kínál, cserél típusú hirdetést beírni!
- World of Tanks - MMO
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Suzuki topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nem maradhat AI nélkül a strapaszekció sem
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Diablo IV
- Politika
- További aktív témák...
- Sony A7III + 28-70mm FE 3.5-5.6 Zoom objektív
- Canon EOS 200D gépek, objektívekkel, kiegészítőkkel. (6000 vagy 42200 expoval)
- Sigma 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM Sports ( Canon )