Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz biker #26797 üzenetére

    De ilyen alapon kb minden autó garanciális hiba teljes autócseréhez vezetne, mert az autóiparban teljesen hétköznapi, hogy egy garanciális hiba esetén a gyár dönt a beküldött adatok alapján a hibáról, majd központból küldenek alkatrészt, és tele az internet 3-4 hónapos garanciális autójavításokkal.

    "Az (5)–(7) bekezdés előírásai az 1. melléklet 8. pontjában felsorolt fogyasztási cikkek közül az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a 9. pontban meghatározott motoros vízi járműre nem vonatkoznak."

    (A 7. bekezdés a 30 nap után csere)

    Azt sem tudjuk, volt-e ebben a 3 hónapban olyan, amikor jött volna a szerviz, de nem volt otthon, és azért halasztottak időt, azt sem, hogy a szerviz tapasztalta-e a hibát, vagy kimentek és épp akkor rendben volt a TV és nem találtak hibát?

    Ez jogos, de feltételezem (szerk. fentiek szerint hibásan) , említve lett volna, ha történt ilyen.
    A nagy kérdés, hogy olyankor mi van, ha a szerviz csak, a nagy semmiből megjelenik minden egyeztetés nélkül, mert azért nem reális elvárás, hogy otthon ülök 0/24-ben és várom őket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés