Emellett az elmult 2-3 évben összesen 150 új Volvó buszt vásárolt a BKV (65 millió FT/db).
Hat nemtom!
Akkor,amikor ment a 2-es metro felujitasa,akkor tuntek fel a Volvo buszok,es akkor mondtak be a hirekben,hogy a Kamukamu Kft vasarolta meg a Volvokat,es a BKV licenceli toluk! /Ertitek! Igy olcsobb ! /
Akkor verte a nyalat a Demszki,hogy milyen faja ez a Volvo busz,oszt mindeki hogutat kapott,mert klima az nem volt rajta.
Egyebkent a Volvok es a Scaniak a legdragabbak! . Nehogyma szar Ikarus buszokat tukmaljanak rank,amihez olcso alkatreszek is voltak/akkor meg!/
A Combino rablomeset meg mindenki ismeri./Egyebkent a Siemens-cuccok is mereg-
dragak! /Mit gondoltok? Miert veszi ez a csod szelen allo orszag mindenbol a legdragabbat?/ l. szuper repcsik!/
De valoban emelkedett a BKV szolgaltatasainak a szinvonala,mert a legdragabb buszokat vettek nekunk/a mi penzunkon/No meg felvettek meg 50 ellenort!Igy mar reggel 4,45h-kor is ott hemzsegtek a Deak-teren... /
Sashalmon megnyitottak egy uj iskolat/ha jol emlekezem a 45-os busz vegallomasanal/
Negyed haromkor a faradt melosok turelmesen neztek az iskolasokkal tomott,negyed-
orankent ! elhuzo buszokat...
A vonalon levo gyar/szerviz/stb uzemek vezetoi levelet inteztek a BKV-hoz,hogy a munkaido vegen suritsek a jarataikat,mert azok a vegallomason felszallo iskolasokkal tele vannak,es a melosok nem tudnak hazamenni.A BKV tudomasom szerint nem is reagalt a keresre! Ezert azota a melosok munka utan kenytelenek kigyalogolni a Veress Peter utra a Hosok fasora utrol /kb. 1 km.!/ es HEV-el hazamenni.
Viszont a kocogas megnovelte a melosok varhato elettartamat! Ez valoban minosegi szolgaltatas!
Az alapproblema nem az,hogy emelkedik az utazasi koltseg,hanem az,hogy exponencialisan emelkedik! A realber meg jo esetben par %-al no csak.
verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga