Megjegyzem a BKV a téma, nem a kis magyar túlélőshow.
Rock'n Roll
Megjegyzem a BKV a téma, nem a kis magyar túlélőshow.
Rock'n Roll
Ezekre Én is kíváncsi lennék. Mindenki osztja az észt,hogy emelnek és kész,meg ne utazzál rajta ha nem veszel bérletet stb.csak azt nem tudom mire fordítják az emelésből származó pénzt.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
bkv jelenleg kb. feneketlen vödörként üzemel, csakúgy mint a máv.
Ez itt off, de az h. másolt windowst használok nem egészen ugyanez a kategória szvsz, ráadásul a microsoftnak hosszútávon még mindig jobb mintha linuxoznék; és nekik van pénzük ezt kivárni
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
''.csak azt nem tudom mire fordítják az emelésből származó pénzt.''
Gondolom az évi 10 milliárd hiány betömködésére.
Rock'n Roll
meg magas osztalék fizetésekre...
osztalék nincs, maximum jutalom.
Rock'n Roll
miért jó mindenbe belekötnöd? nem mind1 maguknak csurrantjákEgy árva petákot nem fordítanak fejlesztésre,ha igen az is a saját autójuk fejlesztését jelenti közvetett módon.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
az osztalék azt feltételezné, hogy nyereségesen gazdálkodnak és visszaadnak valamit a tulajdonosnak... Lényegi különbség ez. Fejleszteni meg valamennyit csak fejlesztenek, lásd Volvo buszok, 3as villamos de ezek tényleg szinte semmik. Az külön szégyen, hogy megvárták az Ikarus teljes széthullását a teljes magyar tömegközlekedési szektorban.
Rock'n Roll
adó és járulékmentesen
Fejleszteni meg valamennyit csak fejlesztenek, lásd Volvo buszok, 3as villamos de ezek tényleg szinte semmik.
Ja, minap ugyanazzal (szószerint) a 74-es trolival utaztam, amivel a '80-as évek közepén suliba jártam és ezek már akkor is ősöreg szarok voltak (ruszki egylégteres trágya). Pedig absz. belvárosi járat, mégha nemis főútvonalon közlekedik.
Kalandor: ez a többszáz ezmegaz az elmúlt 20 évre oszlik el és sok esetben kényszer volt a csere, mert egész egyszerűen szétrohadtak a régi cuccok.
[Szerkesztve]
De Bp-i vok és nem sok újat láttam fejlesztés címén.több 100 száz ejj,de belehúztak 30 év alatt?Én kérek elnézést.
[Szerkesztve]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
dehogy! a jutalom szja köteles, jól meg lehetne őkat b.szni ha így tennék.
A BKVról elmondható néhány negatív dolog:
1. Nem hatékony, lásd a vízfej, ahonnan vagy 1500 embert akarnak most leépíteni, úgy hogy a funkciók maradnak
2. közbeszerzései nem tiszták, mindig hallani vmi suskust.
3. menedzsmentje nem racionális célokat szolgál.(merthogy a tulajdonos nem követlei meg)
Szóval tipikus magyar állami vízfej.
de olyan alaphibát elkövetni, hogy ne fizetnék be a közterhet nem hiszem hogy képesek.
Rock'n Roll
a 90es években nem nagyon volt új járműbeszerzés sehol, lásd Ikarus csőd. most hogy minden szétrohadt kezdtek el beszerezni.
Rock'n Roll
valami cseh trolikat vesznek mostanában.
Rock'n Roll
30 éves vagyok, 30 éve Pesten lakom. Lássuk csak. A '80-as éveket hagyjuk, mert más rendszer, etc., de itt van nekünk a '90-es évek. Szal, mit fejlesztett a bkv ebben a 10 évben?
A legfontosabb buszjáratok (leginkább a 7-es) egy részét lecserélte ilyen zöld izére, berakott ide-oda pár (egyszámjegyű) db újabb kiadású trolit és amikor már alig tudtak közlekedni télen/nyáron a villamosok az össze-vissza hajló sinek miatt, akkor nagyjából felújították a legfontosabb sinpályákat. Ennyit láttam én ez alatt a 10 év alatt... Az elmúlt pár évben pedig nekiálltak nagy hirtelen mindent lecserélni, amire ugye nincs keret, hiszen ez nem egy 3 éves, hanem egy 15-20 éves beruházás kellett volna, hogy legyen, rajtad pedig megpróbálják behajtani 10-12 év semmitevését. És mindez simán kényszerből, mert a nagyszrű kombinókat sem szívjóságból kaptuk, hanem, mert a 4-6-os vonalán a végén már több volt a garázsmenet, mint az utasokat szállító villamos. Ennyit erről.
és megint deniro2-nél a pont
szerintem Kalandor sem azt mondta hogy minden nagyon szép. A BKVnél is -mint minden állami cégnél- tűzoltás folyt a 90es években. Ma meg már nem maradt sok állami cég, ami maradt azoknál meg szintén tűzoltás folyik. És 10-12 év beruházási elmaradását egyszer meg kell fizetni.
Rock'n Roll
Az Aktívban volt egy BKV-ról szóló összeállítás a következő mondatra kaptam fel a fejem:
''Sokan azt hiszik, az ellenőrök alulképzettek, mert nincs diplomájuk, pedig ez nem igaz. Sok ellenőr diplomás, tanárok, orvosok vannak köztük.''
Erre büszkék? Nem akarom lenézni Őket, de erre ennyire azért büszkének nem kellene lenni.
Forrás: [link]
[Szerkesztve]
Ismét alkotott a BKV
[link]
Az egész cikkből ez a mondat tetszik a legjobban:
''A metró és a HÉV összekötésével a VEKE számításai szerint legalább 300 ezer ember járna jobban, beleértve a gyorsabb közlekedési eszközre átülő autósokat és a jelenleg az Örsön lépcsőző autóbuszos és HÉV-es utasokat is.''
[Szerkesztve]
igen ezt alapvetően nem lenne rossz megjátszani. egy kérdés (nem kötekedésképpen): a HÉV felsővezetékről kapja az áramot, a metró meg nem. összekötni őket úgy lehet h. átjárható legyen a pálya, különben nincs értelme túl sok, úgyis át kell szállni. Megoldás lehet gondolom ha megfelelő szerelvényekre cserélik az egészet, de akkor a 10mrd valszeg nem áll már (oké, a metrót pár éven belül úgyis ki kell cserélni, de kb. 2x annyi ha nem több szerelvény kéne, mert a hévet hozzácsapva bazi hosszú lesz a vonal)
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
A mai technológiával, már kivitelezhető, hogy alulról is meg felülről is kapja az áramot... Csak gondolom, a lustaság... Na meg a 4es metró hírneve jobban cseng a vezetőink fülében, minthogy 300 (és most keveset mondtam) autóba ülő ember kiszálljon az autóból, és hévre szálljon, abban a tudatban, hogy Gödöllőn felszáll és a Moszkva téren leszáll...
a hosszúságról meg lásd: Szentendre - Batthyányi tér.
az sem oly kevés hanem majdnem olyan távolság volna
nem azt mondom h. nem lehet megcsinálni, csak akkor cserélni kell az összes vonatot (vagy a hév vonalat átépíteni, metróalagútba nemtudom befér e a felsővezeték). ekkor meg már tuti nem áll a 10mrd költség.
Hosszúság meg nem önmagában problémás hanem a szerelvénycsere miatt
megjegyzem mindkettőt leírtam az előző hszemben is...
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
Igen, több szerelvény kellene, de nem lehetetlenség megoldani a problémát
A lehetetlen is addig lehetetlen, amíg hozzá nem kezdünk
nem kötekedni akarok.
A BKV tulajdonosa a Fővárosi Önkormányzat. A tulajdonos szabja meg a fejlesztési irányt és a rá fordítható összeget. (merthogy a hitelt fel kell valakinek venni, vagy garanciát kell rá vállalni.)
Ez az összeköttetés a legjobb költség-haszon arányú fejlesztés lenne a BME agyai szerint is.
Tehát az Önkormi alkot, nem a BKV és ebben logikusak is, mert hát hol érdeke a Fővárosi Önkorminak, hogy az aglomerációból kényelmesebben lehessen utazni?...
(a szerelvényeket meg ígyis-úgyis cserélni kell hamarosan)
Rock'n Roll
szerintem motorvonatonként egy plussz alsó áramszedő nem nagy költség, ez csak azokra kellene, amik tényleg továbbmenek az Örstől, mert gondolom minden vonatot nem szalasztanak ki Gödöllőig.
Rock'n Roll
Tegnap ellenőrök voltak az éjszakai járaton.
Mindenesetre rettentő alaposak voltak, odaszóltak a sofőrnek, hogy ha valaki keresi őket akkor voltak de leszálltak és ''nem tudja hol''. Gondolom elmentek bulizni.
Jester
vagy a mási variáció, elmentek rebiszeset játszani, egymással
Ekkora böszmeséget, a BKV ismét alakított és a Magyar királyi csapatott sárba tiporja egy kis bliccelés miatt...
oszt a végén, segítő kezet nyújt, csakhogy enyhítse az előítéleteket... mekkora piár kérem szépen... de mekkora... erre csak tapsot tudok dobni , de fejet hajtani már nem
[link]
[Szerkesztve]
inkább nem kockáztatták félmillió forintért a teljes gépparkot. Gyáva a futás de hasznos...
Rock'n Roll
egy BKV kaliberű cégnek inkább ciki&nevetséges mint gyávaság... ahelyett hogy aszondaná, ''megszámítjuk bartelba és egy logo féleség lógni fog a nyakatok körül, minden egyes mecsen, annak ellenére, hogy másodosztályban vagytok... ''
Egy csőd szélén levő csapatnál, a bajnokság végén, amikor az se biztos hogy jövőre lesz valami?
Meg a BKV-t reklámozni? Minek?
Rock'n Roll
inkább ez, mint hogy a sok fasz fradista szétverje dühből a gépparkot és a félmillás kár helyett több tizmilliós kár legyen...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Erre mondtam, hogy gyáva, de hasznos a futás.
Stangli jut eszembe ez az ötleted azt eredményezné, hogy az újpestiek szednék darabokra a BKV-t.
Rock'n Roll
bár az igazat megvallva ezek úgyis szétszednek mindent amit szét lehet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nem is kell őket tüzelni. A kezük érjen a szivükhöz, amikor rombolnak.
Rock'n Roll
Meg a BKV-t reklámozni? Minek?
Brand építés, hosszú távon kifizetődő
Stangli jut eszembe ez az ötleted azt eredményezné, hogy az újpestiek szednék darabokra a BKV-t.
De Ök kevesebben vannak
versenypiacon tevékenykedő cégnek. De nem állami közmű vállalatnak.
Rock'n Roll
épp ez a gond, hogy Ők is így gondolják... amúgy lenne értelme...
A BKV operációs rendszere
[link]
Az otp meg OS2/Warp-ot használ, volt ''szerencsém'' látni egyszer.
hehe
nekem van valahol egy képem, amint a bootscreennél fagyott szét a rendszer . úgy emlékszem a képről, hogy 800as p3 lakik bennük. ha megtalálom felrakom
"Hmm," sed teh lolrus. "Maybe we shud go ask Ceiling Cat?"
Oké
kétlem. Nem ATMet láttál indulni? Azokon egyeduralkodó -10 éve még biztosan- tudtommal a OS2/WARP
[Szerkesztve]
Rock'n Roll
Vissza a jövőben khm a Pesti múltban
[link]
És tulajdonképpen, mi is ezen akkora probléma, hogy a hév nem a metró mellett közvetlenül van?Mert ki lehet bírni azt a pár 100 méter gyaloglást, a kettő között, más tömegközlekedési eszközök megállójánál is van legalább ekkora távolság.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.