Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Társadalom, közélet  »  BKV topik

Hozzászólások

(#1001) V.Stryker válasza eziskamu (#1000) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Hát persze,hogy összedobták volna. De hát valszeg egyik sem rokona sem a BKV felsővezetésnek, sem bedig a BP.-i polg. hiv. vezetésének, így meg nem tudtak volna sikkasztani. Most valakinek a rokonának van ilyen cége...4 milliárdból minimum egy fél milliárd szépen elcsúszik a zsebekbe. Ennyi az egésznek a lényege. :(((

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#1002) Satan_Claus


Satan_Claus
senior tag

Kókának nincs GPS-es cége, csak vizitdíj-automatás? :F Vagy most alapít egyet? :DDD

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#1003) V.Stryker válasza Satan_Claus (#1002) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Vagy a Demszky harmadunokatesója épp most alapított egyet és fel kell futtatni. :DDD

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#1004) koob válasza V.Stryker (#1001) üzenetére


koob
senior tag

ilyen lerobbant járműpark mellett fölösleges (0 hasznot hozó) kacatra kiadni, hát.. :(
:(((

(#1005) lajafix válasza V.Stryker (#997) üzenetére


lajafix
addikt

sose védtem a seggüket, a szűk látókörödet bővítem, hogy értsed is, ne csak értetlenkedj a BKV kapcsán.

Ez is olyan ötlet, mint az elektronikus tábla az iskolába, ahol éheznek a gyerekek...
1. nem érett rá a T. utazóközönség. (nemcsak a direkt rongálókra gondolok, hanem egy értelmes embernek is elborulna az agya, ha látná hogy az 5 perc felugrik 10 percre a dugó miatt )
2. nem ez a legfontosabb, először a hatékonyságot kellene növelni.
3. Felesleges, van szeme az embereknek, hogy lássák mikor jön a busz.
Szóval anakronizmus. (kvarcóra Arisztotelész asztalán)

Szerintem ez kacsa, a projektvezetőnek még nem szóltak, hogy bocsi állj le, és a szerencsétlen nekiállt ezt széttrombitálni. Uborkahír.

Egy Volvo kb 60 millió a leszállófény mellé ragasztott cetli szerint, 140 darab kijönne ennyi pénzből.

Rock'n Roll

(#1006) lajafix válasza eziskamu (#1000) üzenetére


lajafix
addikt

Győrben is van városi wifi, amin keresztül követik a tömegközlekedést is, szóval másra is használják, jobban kihasználják az infrastruktúrát.

Rock'n Roll

(#1007) koob válasza lajafix (#1005) üzenetére


koob
senior tag

:R

(#1008) V.Stryker válasza lajafix (#1006) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Mindegy..úgysem változik semmi, ami a mi javunkat szolgálná. :O

[Szerkesztve]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#1009) lajafix válasza V.Stryker (#1008) üzenetére


lajafix
addikt

:U ez nem BKV, hanem országspecifikus. :(

Rock'n Roll

(#1010) lajafix


lajafix
addikt

Vannak itt tervek, javaslatok, ötletek kéremszépen:

[link]

Rock'n Roll

(#1011) Vandit. válasza lajafix (#1010) üzenetére


Vandit.
addikt

''emeljék a BKV árait egy év alatt 60 százalékkal,''
Nagyon szép tervek :C Hasonló jó 5leteket várunk még. :))

[Szerkesztve]

A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

(#1012) lajafix válasza Vandit. (#1011) üzenetére


lajafix
addikt

Nos ez egy 'technokrata' szimpla költségoldali probléma megközelítés és az lehetséges hogy minden eszköz modernre cserélése tényleg ennyibe kerülne. De nem hiszem, hogy ezt jegyár emelésből kellene finanszírozni. Meg előtte hatékonyabbá kell tenni a jelenlegi üzemelést(értsd: vagy 1300 aktatologatót leépíteni, beszállítói szerződéseket felülvizsgálni...).

Rock'n Roll

(#1013) Vandit. válasza lajafix (#1012) üzenetére


Vandit.
addikt

Ebben 1et értünk.Ha emelnek,akokr azt tegyék több lépcsőben és az emelést kövesse a színvonalemelkedés és a nem +felelő munkavállalók mellőzése.

A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

(#1014) Flashcash


Flashcash
Közösségépítő

Nem tudom volt-e már, de ha valakinek van pénze 3 havi bérletet venni akkor érdemes befektetni a 3*30 napos bérletbe amit a BKV nem nagyon reklámoz, én így szoktam bérletet venni:

-ez a bérlet 99 napig érvényes előre is kérheted egy megadott dátumtól, 3 havi bérlet árába 22050FT-ba kerül most
-Év elején dec 31.-től szoktam kérni egy 3*30 napos bérletet ami kb. április 9-10-ig érvényes, így több mint 3 hónapig a tavalyi árakon utazhatsz
-99 napig érvényes így 3db. 3*30napos bérlettel 297napnál vagy amihez ha veszel egy 2*30 (66napos bérletet) akkor kb. egy hónapot ingyen kapsz és kényelmes is mert nem kell minden hó elején sorbanállni



[Szerkesztve]

(#1015) snecy válasza Flashcash (#1014) üzenetére


snecy
senior tag

Lehet hogy megéri, de ez egyenesen horror ár egy bérletért :(
Képzelem hogy a 80-100ezres fizeésekből miként tudna valaki még erre is jelentős pénzeket költeni..

Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))

(#1016) Flashcash válasza snecy (#1015) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Azért írtam hogy akinek belefér az anyagi keretébe. Min. 1 hónapnyi bérlet árát meg lehet spórolni, és kényelmesebb is.

(#1017) lajafix válasza Flashcash (#1016) üzenetére


lajafix
addikt

+ majd egy havi bérlet: nyári szabi idején abban a hónapban nem kell bérlet, elég a jegy. (ha nem kell 2x átszállni és elmész egy hónapban 3 hétre...)

Rock'n Roll

(#1018) dr faustus válasza lajafix (#1010) üzenetére


dr faustus
senior tag

Atkári János az InfoRádió Aréna című műsorában azt mondta: ennek következtében nem csökkenne a BKV forgalma, és a bliccelők sem lennének többen.

Ilyen nincs is, nem is létezik, nemnemsoha. :)

Warning: Explicit Content

(#1019) lajafix válasza dr faustus (#1018) üzenetére


lajafix
addikt

igen, ez nagyon 'érdekes' vélemény, tudnám mire alapozza, biztos előtte nem olvasta ezt a topikot...

Rock'n Roll

(#1020) Flashcash válasza lajafix (#1019) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Szerintem nem érti hogy a nettó 300-500ezres fizetéséből miért nem áldoz erre az átlagmagyar úgy ahogy ő tenné. ;)

[Szerkesztve]

(#1021) dr faustus válasza Flashcash (#1020) üzenetére


dr faustus
senior tag

Szerintem meg érti ő, csak nem érdekli. :)) Hogy miért most szólalt meg, mitől lett hirtelen aktuális a téma, és egyáltalán ennek az Atkárinak mitől lett a véleménye ilyen fontos, az persze rejtély. Nekem viszont rémlik egy 1-2 éves tanulmány, amiben határösszegként 8000-10000 ft-os havibérletárat kalkuláltak, hogy efölött már túlságosan csökkenni kezdene a fizető utaslétszám.

Warning: Explicit Content

(#1022) lajafix válasza dr faustus (#1021) üzenetére


lajafix
addikt

a kereslet árrugalmasságáról szóló elméletet igazán átlapozhatná Atkári, régen tanulhatta, ha egyáltalán. :) Szvsz csak 'gondolatkisérletet' végzett, hogy normális színvonalhoz milyen jegyár kellene, feltéve ha a kereslet nem csökken. :) így jár az aki nem fejleszt sokáig, és utána egyszerre akarja az elmaradását bepótolni! :(

Rock'n Roll

(#1023) Flashcash


Flashcash
Közösségépítő

Ezek a bécsi jegyárak: [link]
45 ojró 11250FT a nem arcképes bárkinek átruházható havibérlet ára. Igaz ott azért zónák vannak de akkor is ebben benne van 7 metró, sokszor annyi villamos mint nálunk.

Emellett az osztrákoknál 1000€ a minimálbér de ez csak jelképes összeg valójában csak 20-30ezer ember van ennyire bejelentve. Persze tudom hogy ott 50-60 éve folyamatosan fejlesztenek, és az ottani állam fenntartás szintjén is kb. 6X annyit költ tömegközlekedésre és vasútra mint a magyar állam. Igaz ennek meg is van az eredménye, a vonatok és a metró is tömve van emberekkel és Bécs a világ egyik 'legélhetőbb' városa.

De akármin is ötletelget egy ilyen noname ember azért magyarországon a magyar keresetek mellett ne érjük már el az egyik legfejlettebb tömegközlekedéssel rendelkező nyugateurópai ország árszínvonalát. (Bár van egy olyan sejtésem hogy 5-7 éven belül utolérjük őket ebben a tekintetben is.)

(#1024) Flashcash


Flashcash
Közösségépítő

Nem BKV téma de azért jól mutatja a közösségi közlekedés totális csődjét magyarországon, érdmes elolvasni a teljes cikket akit érdekel. [link]

A magyar stratégiát jeleneleg is az autópálya/mol/olaj lobbi diktálja, ők mondják meg mi lesz jó az embereknek.

(#1025) tildy


tildy
nagyúr

Írtama bkvnak az örs vezér téri ésa blahás kaotikus állapotoról.
Íme a válasz: Tisztelt Tóth Ildikó!





Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Őszintén sajnáljuk, hogy szolgáltatásunk igénybevétele során kellemetlenséget okoztunk Önnek, melyért ezúton szíves elnézését kérjük.



Tájékozatjuk, hogy valamennyi VOLVO típusú autóbuszunk már légkondicionáló berendezéssel rendelkezik, mely komfortosabb utazást tesz lehetővé utasaink számára. Üzemigazgatói utasítás szabályozza a VOLVO autóbuszok légkondicionáló berendezésének működtetését, melynek célja a jármű utasterében az optimális hőmérséklet és páratartalom biztosítása nyári időszakban.

A VOLVO járművezetőknek az utasszállítás alkalmával 25 OC fok külső hőmérséklet felett kell a levegőhűtő berendezést üzemeltetni, illetve ha erre az AVM (=Automatikus Vonali Megfigyelés) diszpécser utasítást ad. Minden jellegű meghibásodást - garanciális meghibásodások lévén - szakembereink végzik az éjjeli órákban az autóbuszainkon. Maga a szerkezet úgy van beállítva, hogy 25 OC felett fejti ki hatását.

A járművezetők kötelesek a berendezést használni, az erre vonatkozó utasítás mindenkire nézve kötelező. Aki ez ellen vét, az munkafegyelmi vétséget követ el. A járművek beszerzésekor még arra is figyelemmel voltunk, hogy külön kulcsot biztosítottunk dolgozóinknak az ablakok zárásához, mert ebben az esetben lehet elvárni a leghatékonyabb működést a berendezéstől. Sajnos utasaink egy része nem kedveli a légkondicionálót, ragaszkodik a természetes szellőzéshez, ezért mindent megtesz annak érdekében, hogy az ablakok nyitva legyenek. Ez a kedvezőtlen helyzet vezetett oda, hogy alkalmanként az ablakok egy része akkor is nyitva van, amikor a légkondicionáló működik. A berendezés hatásfokát jelentősen rontja az is, hogy a néhány százméterenként kiépített megállókban a nagyméretű ajtók nyitásakor jelentős meleg levegő áramlik a busz belsejébe. Erőfeszítéseinket az is rontja , hogy a rendkívül erőteljes kánikulában a berendezések egy része leállt.

Bejelentése alapján járművezetőink figyelmét felhívjuk a légkondicionáló berendezések az előírásoknak megfelelő használatára, valamint folyamatosan ellenőrizzük a berendezések használatát.



Az Örs vezér terén a M2 metrópótló autóbuszoknak két megállóhelye van kijelölve. Az egyik a zuglói oldalon a villamos megállóhely mellett, a Sugár oldalában, közösen a 32-es autóbuszéval. Ebben a megállóban nem csak leszállás lehetséges, hanem az utasok felszállása is engedélyezett. A másik megállóhely a szintén a zuglói oldalon van kijelölve, a Kerepesi útra jobbra kanyarodás után.

A Blaha Lujza téren a sokféle autóbuszjárat miatt megszüntettük a tételesen kijelölt megállóhelyeket, gyakorlatilag a teljes járdahosszban megállóhely van. Ez valóban megnehezítheti az utasok felszállását, de itt olyan sűrűn érkeznek a járművek (gyakorlatilag egy zöld jelzésen 4-5 autóbusz tud áthaladni), hogy kijelölt megállóhely esetében a Rókus kórház előtt állnának a járművek és ezt el kívántuk kerülni.

Megértését kérve Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2007. július 24.


Üdvözlettel:

Szüts Katalin

ügyfélszolgálat-vezető


A Sugáros megálló azért nem jó , mert kb 5-7 perc mire átérve a normál megállóba, elindul a busz.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#1026) Winner_hun


Winner_hun
félisten

[link]

Nyugatiból a II. Szépvölgyi út 2-be nincs egyszerűbb útvonal?

mod: megvan

[link]

[Szerkesztve]

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#1027) Thrawn válasza Winner_hun (#1026) üzenetére


Thrawn
félisten

Nincs!

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#1028) koob válasza Thrawn (#1027) üzenetére


koob
senior tag

nem mond6od komolyan

(#1029) Thrawn válasza koob (#1028) üzenetére


Thrawn
félisten

Nem hát :D

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#1030) stangli válasza tildy (#1025) üzenetére


stangli
senior tag

tildy: legalább örülsz-e, hogy ilyen szép és diplomatikus választ kaptál? :U

amúgy vicc az egész, azért jó párszor utaztam eme buszjárattal és nem volt nyitott ablak, belátom vannak olyan egyének akik nem ismerik a légkonci fogalmát és kinyitják az ablakot, hogy a permetlevet felszárítsa a beáramló meleg de mégis hűvösnek tűnő szelő a busz sebességéből adódóan... vagy a másik lehetőség, hogy azért nyitja ki az ablakot, mert fázik és meleg levegőt akar beengedni... :W

(#1031) stangli


stangli
senior tag

ez mekkora már? :F

[link]

(#1032) lajafix


lajafix
addikt

[link]

Rock'n Roll

(#1033) RAM


RAM
őstag

jár már a metró az örsig?

Csak tisztán

(#1034) stangli válasza RAM (#1033) üzenetére


stangli
senior tag

szerinted? :U

(#1035) Sipi válasza RAM (#1033) üzenetére


Sipi
addikt

Igen.

Sipi

Mont-joie! Saint Denis! Je trépasse si je faiblis!

(#1036) _seth_


_seth_
veterán

Már megint sztrájkolnának... 160-at kap egy buszsofőr, 150-et egy karbantartó, 220-at egy adminisztrátor és mind +30-at akar, ide képzeljétek el, hogy hosszú sorokon keresztül szidom őket nagyon csúnya szavakkal. Megérdemlik... amikor pesten igénybevettem a BKV-t a buszsofőr annyit sem tudott mondani, hogy az xy utca kb hanyadik megálló lesz... a metrón 2 ellenőr 2 rendőr jött rám pedig volt jegyem csak éppen azt sikerült elővennem amelyiket másik irányba használtam...

És akkor ezek a zsenik követelőznek... gondolkozzanak már! Egy mentős nem keres ennyit nem, hogy egy utolsó senki buszsofőr... majd 200-at akar keresni és csak egy josgsija van... más meg 1 hónapot dolgozik keményen szintén túlórákkal és a felét sem kapja meg... És akkor zsarolják a pesti lakosságot mert ez az, sztrájk amikor 20 busz nem megy de ha egy sem vagyis pár igen mert kötelező az már zsarolás! Felmondást mindnek a kezébe és mehet amerre lát... tudom egyszerre mindenkit nem lehet elküldeni.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#1037) stangli


stangli
senior tag

idő: reggel 7:55
megálló: Batyesz
megyek fel a mozgólépcsővel és egy sor falat álnak az ellenőrök. arra lettem figyelmes, hogy egy 16-17éves gyerkőc repül el előttem és vágódik neki a falnak... így hirtelen nem tudtam mire vélni... de miután öt ellenőr körül vette és elkezdték szórni a sódert, rájöttem, hogy itt bliccelésről van szó. természetesen ha bliccelt...
nem az a meglepő számomra, hogy bliccel valaki, hanem az, hogy szabályosan leütnek az ellenőrök, hogyha nem mutatod fel...
aszta qrv@... annyira felidegeltem magam, hogy egyhamar Én sem fogom megmutatni a bérletemet, csakhogy érezzék a törődést ;]

(#1038) lajafix válasza _seth_ (#1036) üzenetére


lajafix
addikt

kezeltesd magad, kár hogy Lipót bezárt.

Rock'n Roll

(#1039) lajafix válasza stangli (#1037) üzenetére


lajafix
addikt

többet érsz, ha kamerára felveszed. Ha így csinálják, az új menedzsment hamar aláássa saját magát.

Rock'n Roll

(#1040) RAM válasza lajafix (#1039) üzenetére


RAM
őstag

kinek érdemes címezni a felvételt?

Csak tisztán

(#1041) _seth_ válasza lajafix (#1038) üzenetére


_seth_
veterán

Rendkívül lényegre törő hozzászólásodat köszönöm!

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#1042) lajafix válasza RAM (#1040) üzenetére


lajafix
addikt

youtube.com?

Rock'n Roll

(#1043) tildy válasza _seth_ (#1036) üzenetére


tildy
nagyúr

Tedd hozzá, bruttóban. Ennek a nettó bére valahol 90-120 ezer forint körül mozog.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#1044) lajafix válasza _seth_ (#1041) üzenetére


lajafix
addikt

szívesen! :)

hidd el egy BKV sofőrnek is joga van sztrájkolni és kétlem, hogy utolsó senki lenne.
Van felvétel a BKVnál, ha nem tetszik a jelenlegi munkád menj el oda dolgozni.

Valamint gyerekes összehasonlítani a mentősökkel, pláne úgy, hogy nem adsz rá forrást.

A felmondás a kezükbe megoldásod meg épp most folyik, amit az adminisztratív vízfej esetében nem is bánok.

[Szerkesztve]

Rock'n Roll

(#1045) Vandit. válasza tildy (#1043) üzenetére


Vandit.
addikt

Te meg azt tedd hozzá,hogy az egész család ingyen utazik. ;)

A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

(#1048) Sipi válasza Kalandor (#1046) üzenetére


Sipi
addikt

a sofőrök 2 hetet dolgoznak, vagy mi?
Méé, nem tudtad? És csúnya ingben mászkálnak, és a sűrített levegőt is cöcögtetik. Fujj.

Sipi

Mont-joie! Saint Denis! Je trépasse si je faiblis!

(#1049) .:Kristian:.


.:Kristian:.
addikt

Mostanában elég nagy port kavar egyik msnes ''haver'' blogja: [link]
Blikkben is írtak róla, nem olyan rég: [link]

persze azóta is kapja a 11 évre szóló ingyen bérletet amit Aba Botond ígért a BKV nevében. :R

(#1050) HavocS


HavocS
senior tag

Meg említsük meg persze a mocskos mozdonyvezetőket is, akik 160 nettót keresnek, aztán mindig sztrájkolnak. Igaz persze, hogy többtízmilliárdos értékek, meg 500-1000 ember élete van rájuk bízva, hogy folyamatosan vizsgázniuk kell a végtelenségig bonyolított forgalmi és egyéb utasításokból (kreszvizsga ahhoz képest kb. olyan mint az általános iskola az érettségihez képest), hogy a valóságban, ha ezeket az utasításokat mindet betartják, halálraszívatják őket a főnökök, mert ugyan a magyar mozdonyok és a vasút állapota, hogy szinte bármelyik mozdonynál meg lehetne tagadni a szolgálatot... hogy apró hibákért nem kevés fizetésmegvonást kapnak... Amíg Te a 80 ezer forintodért egy légkondícionált irodában ülsz, és LCD monitort bámulsz napi nyolc órán át, addig ők 12 órás szolgálatokat végeznek az 50 fokos vezetőálláson, éjjel, napközben, ünnepekkor is, és nem hibázhatnak. Mi lesz egy tesco árufeltöltővel, vagy egy címkézővel, ha elírja a termék árát, vagy nevét? Semmi. Mi lesz egy programozóval, ha bennehagy egy bugot a programban? Semmi, kijavítja, még meg is dícsérik. Mi lesz pl. egy mozdonyvezetővel, ha elnéz egy megállót, vagy elmegy egy vörös jelző mellett? Hat hónap műhelymunka, és 50% fizetésmegvonás.
Szóval lehet utálni a közlekedési vállalatokat, maguk a mozdonyvezetők, sofőrök közül is sokan utálják a mávot/bkv-t, hiszen ők a ''tápláléklánc'' legalja, mindenért őket veszik elő - de a jegyárakról, meg az egész közlekedés színvonaláról ők tehetnek a legkevésbé.
Az amúgy nem fordult meg a fejedben, hogy nem a buszsofőr keres sokat, hanem a mentős keveset?

Útvonal

Fórumok  »  Társadalom, közélet  »  BKV topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.