Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) Tomsza válasza dik (#150) üzenetére


Tomsza
csendes tag

Naja, én is csak azt tudom ismételgetni hogy nagyon jó motor az etz 250, csak aza baj hogy manapság csak leharcoltakat árulnak, én az enyémet egy fullos simsonra cseréltem (kb. 80e-t ért), (ráadásul pestre kellett menni sz.helyről egy épkézláb etz-ért), azóta lefestettem, kapott robogó tükröket,féklámpa nyomáskapcsolót előre hátra, krauzer tartót +40l túradobozt, +üléshuzatot, aztán ennyi.... most kb 140e-be van benn -de marhára megérte mert motorikusan teljesen jó, nincs felfurva, pikpakk motor..
3,5-4littyót fogyaszt, ha meghajtom akkor 5öt, 25év után tönkrement benne a generátor felöli szimering, (egyszer üresben leforgatta a motort, azthittem kiugrik a dugó a helyéről :D ) párszáz ft-volt, aztán ennyi..... szal nemkell ezeket örökké szerelni. -hülyeség.. normálisat kell venni, utána meg ami tönkremegy nem bizsus otthoni kontármunkával megcsinálni,ezek örökéletű motorok.. majd megnézzük hogy egy most vásárolt nyugati 250es motor aminek a fele műanyagból van(és ugyebár nem 150e ft.) hol lessz 30év mulva.... szetem ha engem kérdeztek addigra már 3× beöntik, és leveseskanalakat csinálnak belőle..
szal ez az én véleményem a MZ-ről.
TÖK JÓ Motor...!!!

ui. most akarom átszerelni megszakitósról elektronikus gyújtásra, de nemtudom hogy Hall jeladós legyen, vagy megsz.tó álltal vezérelt tranzisztoros legyen.
kérném a nagy tapasztalattal rendelkező motoros komák, vélemyét ezügyben.
addig meg a legjobbakat!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.