Naja, én is csak azt tudom ismételgetni hogy nagyon jó motor az etz 250, csak aza baj hogy manapság csak leharcoltakat árulnak, én az enyémet egy fullos simsonra cseréltem (kb. 80e-t ért), (ráadásul pestre kellett menni sz.helyről egy épkézláb etz-ért), azóta lefestettem, kapott robogó tükröket,féklámpa nyomáskapcsolót előre hátra, krauzer tartót +40l túradobozt, +üléshuzatot, aztán ennyi.... most kb 140e-be van benn -de marhára megérte mert motorikusan teljesen jó, nincs felfurva, pikpakk motor..
3,5-4littyót fogyaszt, ha meghajtom akkor 5öt, 25év után tönkrement benne a generátor felöli szimering, (egyszer üresben leforgatta a motort, azthittem kiugrik a dugó a helyéről ) párszáz ft-volt, aztán ennyi..... szal nemkell ezeket örökké szerelni. -hülyeség.. normálisat kell venni, utána meg ami tönkremegy nem bizsus otthoni kontármunkával megcsinálni,ezek örökéletű motorok.. majd megnézzük hogy egy most vásárolt nyugati 250es motor aminek a fele műanyagból van(és ugyebár nem 150e ft.) hol lessz 30év mulva.... szetem ha engem kérdeztek addigra már 3× beöntik, és leveseskanalakat csinálnak belőle..
szal ez az én véleményem a MZ-ről.
TÖK JÓ Motor...!!!
ui. most akarom átszerelni megszakitósról elektronikus gyújtásra, de nemtudom hogy Hall jeladós legyen, vagy megsz.tó álltal vezérelt tranzisztoros legyen.
kérném a nagy tapasztalattal rendelkező motoros komák, vélemyét ezügyben.
addig meg a legjobbakat!