Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Steven

    addikt

    válasz csongi #124099 üzenetére

    Hát nem hiszem hogy egy nap 50 szer emelgették SŐT valszeg életük kalandja volt. Iyen supportal a hátam mögött simán bevállalnám a GSt is kit érdekel , hogy gs meg néha szopás ez egy kaland azt csá. Ha lenne ilyen lehetőség azonnal igent mondanék!

    Persu:
    Csak az első részben tört a hátsó tartó elem oszt parasztba meg hegesztették :D
    (2 évadba meg a rendelt hátsó rugóval volt a gond ,ha jól emléxem 3 szor cserélték)

    Amúgy ők is KTM el akartak menni csak KTM elhajtotta őket a picsbe :D

    Volt egy cikk amúgy a motorrevübe Magyarok mentek le Fokvárosba drz400 al két pót kerékkel az oldalán. Állítólag találkoztak egy csapat némettel akik el akarták cserélni a gs-t a drz re HAHAHA ;]

    Amit tuti nem vállalnék be azt a szopást amit a 3 részbe a fos szar elektromos motorokkal szenvedtek végig azt töltötték aggregátorról :D

    5. rész után meg is untam .....

    [ Szerkesztve ]

    Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

  • bacus

    őstag

    válasz csongi #124099 üzenetére

    Azért csak ülj rá egyszer, hogy tényleg őszinte legyen a vélemény :)

    "elveszi a valóság érzetet" - egy nagy terepjáró nem ugyanezt teszi? egy sport autó szintén! Vagy ott a négy kerék miatt már nem lehet kicsúszni, elakadni?

    Van visszajelzés az útról, csak nem fájdalmas. :)

    "Mert az a rohadt lyuk ott van" - úgy szokott lenni, hogy ott a luk a GS-nek is meg a teljesen hagyományos futóműves "fapados" motornak is. Na most ha választani lehet, hogy melyikkel menjek bele, akkor nincs kérdés :D Azért mert valakinek GS-e van, nem jelenti azt, hogy rögtön sokkal gyorsabban közlekedik, annál is inkább, mert akikkel együtt mész nem mind GS tulaj.

    Azt sem kell elfelejteni, hogy nem mindenki kezdett GS-el. Lehet ez nálunk nyugatabbra lévő országokban nagyon nem igaz, de akiket én ismerek mindnek volt előzménye. Mind ment előtte sok sok ezret suzukin, hondán vagy éppen simson -on.

    "Emelgetné a tököm naponta 50szer" abszolút egyet értek. Nem jó emelgetni, viszont ez bármelyik nehéz motorra igaz, sőt! Az 1200ast a kiálló hengerek illetve a bukócsövezés is ezt követi könnyebb felállítani, mert pont ahol a legnehezebb emelni, ott még a bukócsövön át lehet billenteni.

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz csongi #124099 üzenetére

    Azt kiegeszitenem, hogy ezek teherautora valok: Nem ennyire egyszerunek gondolom, csak fel szeretnem hivni a figyelmet arra, hogy ezek olyan terepre jok, mint kb egy 600 as sornegy naked, ha butykos gumit raksz ra. Arra a felvetesre, hogy ilyenekkel mennek a dakaron, azt tudom mondani, hogy azok kemenyen felkeszitett motorok, meg van aki R1 el szeli at a sivatagot, tehat meg lehet oldani mindent. Viszont endurozni nem ilyen motorral kell. Atlagembernek altalaban az mar terep, ha lemegy az utrol, de arra meg kb barmilyen motorral mehetsz.
    tenyleg eleg megnezni, hogy mcgregor-ek mit szoptak vilagkoruli uton egy "erre kitalalt" motorral. Vaz eltorik, sarban mar nem lehet vele menni, es amikor megvettek az IZH csodat, elcsodalkoztak, hogy mennyire konnyen lehet vele ott menni, ahol a gsel metereket haladtak orakon at. Pedig az nem enduro motor volt, hanem egy szar szocimotor, csakeppen joval konnyebb volt, mint a gs.
    Terepen nekem nem azzal van bajom, hogy 130-al mesz, es nem erzed, epp ellenkezoleg. Felazott talajon te meg nem mozdulsz egy felmalhazott nehez szarral, csak csapod fel a sarat 6 meter magasra. Mely homokban ugyanez. Persze ha ezeket elkerulod, akkor nincs baj. De akkor mehetsz r1 el is :D

    [ Szerkesztve ]

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák