Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
Megérkezett az OSRAM NIGHT RACER 110, de ma valószínűleg nem lesz beépítés és teszt, mert nagyon úgy tűnik, esni fog.
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
válasz Geresics #74554 üzenetére
Nekem MIVV Suono van fent. Elvittem TÜV-re, de nem kellett bejegyeztetnem, elég az E-szám igazoltatáskor. Ez rajta van a kipuffogó csövén (közvetlenül a dobnál), valamint egy kis azonosító kártyán is. A motoron semmit nem kell változtatni, legalábbis a leírás nem ad meg semmit. Én Suzuki szervizben rakattam fel, mert az eredeti dob bilincsének a csavarja kb. berohadt.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz dellfanboy #74557 üzenetére
Nem tudom, mit csináltak meg ezek közül és mit nem. KB. 3 hónapja van rajta. Én nem vagyok szerelő és nem is akarok az lenni, nem tudom, hogyan hat vissza a motorra, és amíg jól megy, igazából nem is érdekel. Az előírás alapján mindig leadom inspekcióra és ha kész elhozom és gurulok
-
Chrys_
addikt
Télre garázsba rakom a gépet (de majd később, most még napi használatban van), de mire kell figyelni ilyenkor?
pl.:
- legyen benzin a tankban?
- érdemes venni ezeket a szerelőállványokat, amivel meg lehet emelni a gép elejét-hátulját?
- légnyomás a gumikban? ÉRdemes kicsit lejjebb ereszteni, vagy mindegy?
- akkukiszerelés?
- letakarni mivel?
És/vagy ezeken kívül mi van még?
Mielőtt lerakom, elviszem rendberakatni a fényezést is, néhány bogárnyom nem távolítható el. -
Chrys_
addikt
De szarul indul a MotoGP japán nagydíj, Pedrosa megint megsérült, kulcscsont-törés. Pedig mostanában kezdte visszanyerni a formáját az előző sérülésből való felépülése után. Laverty esése is horror, hihetetlen, hogy megúszta.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Bogyó bá' #74890 üzenetére
Én is ültem oktatáson GS500-n, majd jött a Gladius (még ABS nélküli, szóval egy régebbi). Persze volt bennem egy kis para a váltás előtt, de számomra éppen fordítva volt a dolog: a Gladius-t sokkal jobbnak, vezethetőbbnek éreztem a rutinpályán. És én előtte egyáltalán nem motoroztam, teljesen kezdő vagyok.
-
Chrys_
addikt
válasz Something_ #74941 üzenetére
Csúszik, ma reggel teszteltem. Vizes úton körforgalomból kifelé kettesben majdnem eldobtam a motort. Volt balra-jobbra csúszás A héten még használom, de már megrendeltem a garaázsba állításhoz mindent (takaró, nedvességet elszívó párnaszerűség, állványok). Lassan befőtt lesz belőle...
-
Chrys_
addikt
Fűtetlen garázsban lesz, letakarva. Szerintem van értelme ilyen cuccot használni. Airdry Bike-Entfeuchter.
-
Chrys_
addikt
válasz demars #74969 üzenetére
Ki lehet szárítani egyszerű radiátoron is. Sütőben gyorsabb, de a csomagolás nem biztos, hogy elviselné.
VCI-Wirkstoff: Ez az anyag rozsdásodás elleni védelemre van, de hogyan, nem néztem utána.
"Dauer VCI-Wirkstoff ca. 1 Jahr danach nur als Entfeuchter wiederverwendbar "
Ez kb. annyit jelent, hogy a VCI-hatóanyag kb. 1 évig hat, azután csak párátlanítóként működik tovább a termék.@ath:
Eddig még nem tároltam ott semmit, idén béreltem ki, így nem tudom, mennyire magas a páratartalom bent. A környékünk eléggé esős egész évben, és kb. minden reggel köd van. Esélyes, hogy a letakart motor vizes lesz a pára miatt.[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz dellfanboy #74974 üzenetére
Ez jó verseny volt. Grat neki.
-
Chrys_
addikt
Én meg kicseréltem az izzót a GSXF-ben. Gyári volt benne, most Night Racer. A különbség minimális: gyári 9060lux fél méteren, a Night Racer 9900lux. Úton viszont én nem igazán veszem észre, hogy jobb lenne.
-
Chrys_
addikt
válasz canniball #74996 üzenetére
Azért az a HH sem ér sokat, ha 10 fok alatt motorozol, az a sícucc biztos jobb ilyenkor. Nekem még plusz pulóver kell a felsőrészhez, és talán így már nem fázik a karom (annyira) 100kmh-tól. A térdeim fáznak még, ezért külön térdmelegítőt is felveszek. A nadrág egy része gore-tex, emiatt kell még egy rövidnadrág alá. Az asszony rendesen kiröhögött, amikor felvettem a cuccot
A legrosszabb mégis a nyakrész, van egy polár Buff cuccom, de az is kevés, lehet 2 kellene[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Vettem szervizállványokatet a motorhoz. Kell valami csavar az első kerékhez, vagy csak a gumis részre ül fel a villa? És hátul a kis csavarfejnél emeli fel?
-
Chrys_
addikt
válasz tboldi #75120 üzenetére
ath is ilyen adaptert mutatott. Azt nem tudom eldönteni, vajon ez eléggé megemeli-e a motor hátulját. Ennek az adapternek a síkja alacsonyabban van az állványhoz rögzítésének középpontjánál. A csavaros adapter viszont már eleve magassabban van, ami ugye jobban felemeli a gépet. Ezért gondoltam, hogy a gumírozott villás adaptert veszem hozzá, mert az is magasabbra emel.
Viszont ez meg ugye képes forogni az állványban, a hátsó emelők meg fixre csavarozhatók.[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz -Mosquito- #75277 üzenetére
Nekem tetszik a Nolan N86, benne a B3 N-COM-mal.
-
Chrys_
addikt
válasz dellfanboy #75605 üzenetére
felesleges Ezek az egyszerű állványok sem olcsók, mennyi lehet egy ilyen emelő...
-
Chrys_
addikt
Egy fehér VW Karmann Ghia pedig a garázsszomszéd, mert itt kettesével vannak egybe nyitva.
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
válasz runner 125 #75876 üzenetére
Miért is lenne gáz? Nekem csak egy MZ, semmi több. Sosem volt hozzá közöm, és őszintén szólva nem is tetszik.
-
Chrys_
addikt
válasz #79335424 #75879 üzenetére
Nem mindenkit érdekelnek ezek a régi vasak, szóval erős volt az a kifejezés. Nem tudtam, hogy versenyeztek vele, de igazából mindegy is ebből a szempontból. És még most is ronda szvsz
Gyerekként láttam sokat, de nekem az a kis piros motor Romet sokkal jobban bejött bárminél. Csak sosem volt lehetőségem motorra ülni sajnos. -
Chrys_
addikt
válasz runner 125 #75907 üzenetére
Írhatod, de akkor is hülyeség...
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
válasz Geresics #76272 üzenetére
Én a motort is úgy vettem, hogy el sem mentem megnézni Van itt németben egy cég, akik a szállítást és vásárlást is intézik. 300km-re volt a gép tőlem, nem sok kedvem volt utazni.
A benzinpumpa hibája miatt persze szervizbe került, és csak az elhozatalkor tudtam megtenni vele az első métereket. Egy szűk kanyargós kijárata volt a szerviznek a saját nagy belső parkolójáig, nekem is remegett a térdem, nehogy baj legyen -
Chrys_
addikt
válasz Topiccsendőr #76282 üzenetére
Ez egy 2011-s használt motor, 1081km-rel. Fojtással, egy nőé volt, de egy párváltás és egy 2015-s síbaleset után nem használta a gépet többé, sokat állt a garázsában (emiatt állt be a benzinpumpa is), de 2015-ben volt TÜV-n és akkut is kapott a motor. Az 1000km-s szervizt is én csináltattam már meg, amikor a fojtás is rögtön kikerült belőle. A motor 2011-s, így garancia nincs rá, de a checkheft-t vezettetem, a 6000km-s szervizt is Suzuki-nál csinálták.
Mivel nem esett vele a nő, kevés km-s, úgy döntöttem, megveszem így. Az elején persze nem esett jól a benzinpumpa hiba (ami már csak nálam a szervizben derült ki, az akkura gyanakodtunk először, azt is fel kellett tölteni, de nem volt elég), emiatt ugye nálam volt a motor, de még néhány napig sajnos nem tudtam használni.[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Topiccsendőr #76285 üzenetére
Pontosan nem tudom, mikor használta Suzuki GSX 650 FA, az első HSZ-ben láthatod is. A benzinpumpa cserés lett, a szervizes mondta, hogy próbált kezdeni vele valamit, de végül nem lehetett rendbe hozni. A gép nem rozsdás, nem kopott, karcmentes, mintha újonnan vettem volna, nagyon jól néz ki. A javítás óta abszolút elégedett vagyok vele. Gondolkozom azon, hogy vegyek-e erősebb gépet, mert ha pályán megyek, akkor könnyen eléri a GPS 200kmh-t, ott meg vége...
-
Chrys_
addikt
Itt van egy kis félreértés szerintem... én a mobile.de-n választottam ki a motort egy Privatanbieter-től, és egy cégen keresztül intéztem a vásárlást és szállítást: Motorrad Treuhandservice
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Kolondrum #77544 üzenetére
Ilyen töltőm van. November elején raktam le a motort, a 1,5 éves akkut kiszedtem és a lakásban tárolom. Rögtön fel is töltöttem ezzel, minden rendben volt. Január elején a 2 hónapos állás után megint rátettem az akkut. Nem kezdte el tölteni és 12,8V-t mutatott. Be akartam állítani a gombbal a motoros akkut. A gomb megnyomásakor egy pillanatra 15,6V-t mutat, kattan valami relé, és rögtön el is veszi ezt a feszt, marad az üres akku-jel a kijelzőn (tehát nincs töltés, mert olyankor a kis jelek is benne vannak az akku-ikonban) és a 12,8V.
-
Chrys_
addikt
válasz CyberPunk666 #79032 üzenetére
"Elektronika? Olyat nem nagyon akarok, én motorozni akarok megtanulni."
Akkor neked az új Kawasaki Z900 kell.
-
Chrys_
addikt
válasz Darko_addict #79134 üzenetére
Gombás lábbal használták Sose vennék használt öltözéket.
-
Chrys_
addikt
válasz -Mosquito- #79185 üzenetére
Az szép, 330 font felett az új ára, ha jól láttam. Kedvezménnyel
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Horgász topik
- CNC topik
- BestBuy topik
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Ford topik
- Peugeot, Citroën topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen