Hirdetés
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
válasz bajnokpityu #28939 üzenetére
sajna nem.mert az en kib.szott labam 46-os. a srac korbetelefonalta az osszes RMC boltot az orszagban,de seho9l nem volt mar.a legnagyobb kb 43-as volt.ne memlexem mar pontosan.a lenyeg,h joval kisebb.ezert dontottem a masik mellett.eddig nem bantam meg
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Kasza08
őstag
válasz feca81 #28953 üzenetére
Oh, dehogynem, hívtam én mindenkit, dehát aki ott volt a közelben, az nem tudott segíteni, mert nem vette fel/nem volt futója/azt se tudta hol van, aki meg tudott volna, az 100km+ra lakik. Próbálkoztunk autómentővel, de 6-ból egy tetves cég nem vette fel a telefont, holott kiírták, hogy non-stop. a 7. felvette, álmos hangon:
Haló?
-Jóestét kívánok, én a Kaszai Tomika vagyok és meghalt a motorom az erdő közepén dabas után 5km-el.
-Mijabaja? - álmából felvert hangon az autómentő
- Meg szorult a blokk - mondtam - és ön az egyetlen aki felvette, mennyi idő amíg kiérnek?
- hátazvagy2órahosszamer16kerbőjövök.
- Mondom hát más utat nem látok, jöjjenek kérem.
- Nyeehh. aaa..
puff, lebaszta. és már nem volt elérhető mikor próbáltam visszahívni. Haver diktálta a számokat, akitől jöttem. A kesztyűmmel írtam a telszámot az út menti murvába, amit a mocival világítottam meg.
Próbáltam stoppolni, de egy elbaszott mikrobusz sem állt volna meg, csak személyautó.
Unokatesóm sem vette fel reggel 6kor, pedig nála letehettük volna, ezzel spórolva 7km-t.
Így utólag többen tudtak volna segíteni, csak álmukból keltettem őket és azt se tudták fiúk-e vagy lányok. (ugye éjjel 3kor volt már ez.)[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Prof01 #28955 üzenetére
Hmm és ha mondjuk egy túra-enduróval megy az ember valami kietlen, lakatlan hegyes-völgyes helyre, és ott robban le este... belegondolni is rossz
Ez rettentő szívás volt, Kasza... elismerésem a tornamutatványhoz, én nem csináltam volna végig (inkább lelakatolva otthagytam volna, és reggel tréleres ismerőssel mentem volna vissza érte -- a 7 órai visszaéréshez képest még sok időt se veszítettem volna, és a 18km-es tor-túrát is megspóroltam volna )
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Kevo
tag
Sziasztok!
1000 éve nem jártam erre, üdv a régi és az új tagoknak is. Remélem senki nem esett el idén sem, és nem is fog, én is egyben vagyok (kopp-kopp-kopp), bár volt pár necces szitum (úthibába beakadt lábtartó, stb.), de szerencsére az őrangyalom jól végzi a dolgát Azóta rendesen visszavettem a kraftból, túrázgatunk, finoman kanyargunk, mert ez az igazi élvezet, nem lapon menni mindenhol. Na, csak ennyi, jó lenne gyakrabban benézni, de a nap sajnos felénk is csak 24 óra
Jók legyetek, széles utat, olcsó benyát és gumifákat mindenkinek!
-
Kevo
tag
válasz Kasza08 #28954 üzenetére
Kemény sztory, elismerésem, hogy nem borultál ki és meg tudtad őrizni a hidegvéredet. Én tuti agyf@szt kaptam volna, a motorra nagyon kényes vagyok Bár igaz, ami igaz, ha hülyét kapok akkor sem lett volna jobb, mikor autóval berepültem az árokba mindenki (barátok) csak állt, mint a faszent és meg pakoltam ki a háromszöget, cseréltem a kereket, kihuzattam egy traktorossal a verdát, stb. Akkor valamiért jobban reagálja le az ember, csak hazaérve ugrott be, hogy mi is történt valójában
u.i.: álomból felverve témához annyit, hogy felhívtam édsapámat, hogy balesetem volt (az éjszaka közepén történt), fater csak annyit mondott:"hhmmmm, emmm, jól van, na jó éjszakát Sokkot kaptam...nem telt el pár perc és visszahívott, hogy miiii töööörtééént!? Akkorra esett le neki
[ Szerkesztve ]
-
Kasza08
őstag
én is azt csináltam volna, de szülők lelocsoltak, hogy onnan elviszik. (OMV kút) Pedig az egyedi ötletem ez volt, csak negyed ötkor megeresztettem egy hívást, miért nem vagyok otthon éjfélre.
Mikor hazaértünk simán elaludtam, de tegnap este szenvedtem nagyon. Egyfolytában ez a vontatós dolog járt az eszemben, hogy villogok dudálok, fater meg csak megy tovább. Aztán az, hogy idén már nem lesz motorozás De az, hogy mekkora szerencsém volt, azt még mindig nem fogtam fel.
Addig voltam ideges, amíg lehetett reménykedni, hogy valaki jön értem, aztán amikor utolsó autómentő is megvolt, akkor nem tudtam mit csinálni egyszerűen.Egyébként nekem is olyan Outlander csizmám van más felirattal, de ugyanennyiért vettem, tényleg nem rossz
[ Szerkesztve ]
-
Prof01
veterán
Tegnap nézte vki az új Csúcsmotorok részt? (MV Agusta)
Nagyon megtetszett ez az F4.Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Nippon
őstag
Ért valaki az Aprilia Scarabeo robogókhoz? Kitaláltam, hogy veszek egyet télre, mert nem vagyok hajlandó a csúcsban autókázni, ha nem muszáj.
Állítólag a 2002-ig gyártott 50-esek a faszák, az újabbakban Piaggio blokk van, az szarabb.
Szívesen vennék 4üteműt is, ha az is jó, vagy nagyobb 2üteműt, csak nem tom melyik a legjobb választás... -
.mf
veterán
Láttátok, hogy a shoxban most csizma-akció van?
Csak most odanézve vettem észre. Diadora Eagle (nincs odaírva, de úgy tűnik FX) 32k, Trace RX1 25k.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
nagyúr
válasz Nippon #28968 üzenetére
Nekem van egy 50-esem, 2004-es. Alapvetoen Minarelli es Yamaha blokkokkal gyartottak oket, nekem Yamaha van, eddig megolhetetlennek tunik.
A negyutemu 50-es az felejtos, erotlen. A ketutemuek rendben vannak, valos 55-60 kmph-t elmennek. Viszont a ketutemuek tobbet esznek - mivel huzni kell nekik, hogy tudd tartani a forgalom ritmusat, ezert 3.5 l korul tankolsz bele szazankent, plusz az olaj. Benzinen valtos, 125 ccm-es negyutemuekkel lehet legjobban sporolni, pl. Honda Innova (2-2.4 l-es fogyasztas).
while (!sleep) sheep++;
-
feca81
aktív tag
válasz Kasza08 #28954 üzenetére
en egyszer toltam hosszabb tavon a 250-est.kb 200meteren.nekem az is eleg volt.epp aznap vettem meg,es tartalekra volt allitva.en meg az oromtol,h uj motorom van,nem vettem eszre.meg jo,h ilyen kozel vannak a benzinkutak egymashoz. viszont nalam minden 3. autos/motoros megallt,h kell-e segiteni.igaz nappal volt.
a helyedben lehet beboritottam volna az arokba,oszt ott rohadjon meg,maj' ho'napMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
nagyúr
-
Nippon
őstag
Félreérthetően fogalmaztam. Nagyobb kétüteműt és négyüteműt is vennék, csak nem tudom, hogy melyiket szabad megvenni. Azt tudom, hogy a kétütemű 50-es bírja, csak szerintem nagyon csirke lenne. A hűvösvölgyi úton felfelé a 90kilómmal....
Tetszik a Piaggio Beverly is meg a 200as Runnerek, bár annak kicsi a kereke.
Nagyon gázos ilyen 100-200ccm-es robogót 50-esnek elsütni? Rendszámot nem szeretnék rá. -
nagyúr
válasz Nippon #28976 üzenetére
A Runner para, ismerik a rendorok. Altalaban viszont nem lesz gondod, amig mondjuk nem kerulsz baleseti helyzetbe. Meg ha nem is te vagy a hibas, egybol beideznek buncselekmeny miatt, ugyanis
- adot csaltal
- okiratot hamisitottal
- rendszam nelkul hasznaltal rendszamkoteles jarmuvetSatobbi. En sokat gondolkoztam ezen, mielott megvettem a robogomat ket eve, es vegul 50-es mellett dontottem (nem volt jogsim). A helyedben rendszamosat vennek, elso korben dragabb, viszont utana mindegy (en eleg gatlastalanul buszsavozok, meg ilyesmi, sosem volt gondom).
while (!sleep) sheep++;
-
Topiccsendőr
addikt
-
DigitXT
nagyúr
válasz Nippon #28976 üzenetére
Én 4T 125-össel járok, szintén kb. 90 kg*: jól megy.
(Azért a 4T 50-es bérrobi után egészen más feeling...)
Mondjuk egy 2T 50-es valahol a kettő között lehet erőben.Amúgy én is a rendszámon gondolkodok: nem kevés
pénzmag lenne megcsináltatni (főleg a regadó miatt),
aztán utána is több a biztosítás, meg minden... Most
(egyelőre) 50-esként használom: ahol vettem, mondták,
hogy meg lehet csinálni a rendszámot: papírjai vannak.
(Amikor vettem, akkor még külföldön voltak, vagy mi...)*Szerk: mármint én, a moci valami 130. Ahhoz képest
nem kevés, hogy csak 125-ös. Viszont a csomagtartó
marhajó rajta, belefér a kabátom, meg a ForceField L2.(Önmagában a sisak is "belepasszírozható", viszont akkor
a másik kettő nem nyert: inkább azt viszem kézben... Max.
dobozt lehet még rátenni a sisaknak, bár otthon elég szűk
helyre kell vele beállnom, az meg talán ott akadályozna.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28978 üzenetére
Ez biztos? Marmint ugyanaz, vagy ugyanazt gyartottak mashol (azaz licensz)?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28984 üzenetére
Aham. Akkor kevertem a Minarellit a Piaggioval. Szoval az enyemen Yamaha szij van.
while (!sleep) sheep++;
-
Nippon
őstag
Tehát akkor a 125ccm-es 4ütemű az jó... Honnan érdemes ilyet venni, vannak "megbízható" kereskedők?
Láttam, hogy van egy és kétüléses verzió is, nekem a kétüléses kéne. A kétütemű 100-as verzió milyen? -
Nippon
őstag
Banyek, dupla...
[ Szerkesztve ]
-
Kasza08
őstag
-
nagyúr
Vegre mentem kethengeres motorral, konkretan TDM900-al. Nagyon fura: elvileg erosebb, mint a CBF-em volt (78 vs. 8x loero), meg hat a nyomatek meg a kobcenti, de erzesre megsem megy ugy. Nyilvan hozza vagyok szokva, hogy a fordulatszam novekedesevel beindul a gep, ez meg kb. ugyanugy tol a teljes fordulatszamtartomanyban, alapjaraton meg mokasan kalapal. Igazabol nem is tudom, hogy jo-e ez vagy sem; az mindenkepp latszik, hogy a kobcenti nem minden.
while (!sleep) sheep++;
-
bajnokpityu
félisten
haver ment ilyesmi TDMel,azaz 850essel,mi meg CBR600,ZX9essel.hát az konkrétan húzta a füstcsikot,annyira kopott volt a blokk,és gyakorlatilag mozgó útakadály volt.aztán megnéztem közelebbről a gépet,hát nem csoda,h azzal lassú az ember szerpentinen.
eladó topping dac
-
Gaboman
nagyúr
Skacok haver a CBF600Nről szeretne cserélni nagyobb gépre.
Amiket eddig gondolt magának az a Suzuki Bandit 1200 vagy 1250,Kawasaki ZRX 1200,Yamaha XJR 1300,Suzuki GSXF 1400,Yamaha FZS 1000.
Melyiket ajánlanátok számára,a srác 195-200cm között van és 130kg körülbelül,nyomatékos erős motort szeretne.Velünk járna túrázni,nem hatalmas távolságok megtételére kellene neki.Én csak a FZS-t ismerem ezek közül így nem tudom azt mondani hogy az lenne ideális számára.Akinek volt tapasztalata ezek közül bármelyikkel megírhatná mik a jó és rosszabb tulajdonságai.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #28996 üzenetére
Egyebkent rendkivul kenyelmes gep, az teny.
while (!sleep) sheep++;
-
Nippon
őstag
válasz Kasza08 #28993 üzenetére
Köszi, megnézem...
Gaboman: Az XJR1300-mat és a ZRX-ez kizárnám, mert azok őskövületek, fáradt váz, futómű, minden. A ZRX ráadásul szereti enni az olajat. A Yamaha FZS 1000 megy a legjobban viszont kényelmetlen a többihez képest, és tényleg egy hulladék a karaktere (power comandert mellé lehet kalkulálni egyből). Szerintem a legjobban az 1250-es Bandittal jár, frissített, erősebb váz, kurva jó nyomatékgörbe, kényelmes a vezető és az utas számára is és olcsó. Ismerek két (igaz azok még az 1200-esek) Bandiot, az egyikben 120.000 van a másikban 130.000 fölött és mindkét blokk bontatlan, bírják ezek....
Persze jó a GSX1400 is, de akkor már érdemes fontolóra venni a CB1300-at.Szerintem hosszú túrákra ebből a felsorolásból a legjobb a Bandit, én ebből a mezőnyből arra mennék rá, de mindenképpen az 1250-esre.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen