Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#28601) Topiccsendőr válasza #25954560 (#28597) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ez így van. Egy motoros motorozik, nem pedig bálványt imád. a Bálvány maga a kanyarodás, nem pedig az, amivel végrehajtjuk. Amivel végrehajtjuk annak nyomni kell a szemét kifelé, tehát ennek következménye, hogy rohadtul egy eszköz, semmi más. Lehet szeretni, de aki úgy kezdi, hogy ez meg ez az überalles az nem motorozni szeret, hanem néhány száz kiló fémre maszturbál egész nap, az meg annyira nem elegáns, meg egészséges.
Képek maj' lesznek

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#28602) #25954560 válasza Topiccsendőr (#28601) üzenetére


#25954560
törölt tag

jaja. ha en azt szeretem egy motorban h kuzdeni kell vele a kanyarodashoz es minden egyes szepen bevett kanyar egy kis gyozelem, akkor nekem az a jo. ha meg azt szeretem h beveszi magatol a kanyart es lehet vele csapatni ezerrel-millioval, akkor meg az. gyakorlatilag a motoroknak nem hibai vannak, csak tulajdonsagai (nem bug, hanem feature :D) nyilvan vannak feladatok, amire van jo es kevesbe megfelelo vas, de az mar mas kerdes.
nyah, asszem ezt is kitargyaltuk.

(#28603) feca81 válasza Tüzi (#28594) üzenetére


feca81
aktív tag

holnap azaz ma? aszonnyal csak este talalkozom,ha du vagy,akkor talizhatunk.
jut eszembe,ha befer az ajton,meg mindig all,h tarolhatod nalam estere.
amugy a leheto legjobbkor jossz,a fel varos le va nzarva,szoval dugok mindenhol. erre keszulj fel!

[ Szerkesztve ]

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#28604) Integra válasza #25954560 (#28597) üzenetére


Integra
titán

akkor is elolvastam volna mert a nagy cb-ről mindent elolvasok, már 2 éve folyamatosan, de ettől függetlenül ez a "teszt" egész egyszerűen drámai..
nekem nem lenne pofám egy ilyet leközölni, ez semmi. nekem ebből csak az jött le, hogy motoroztak ingyen egy kurva jót, semmi több. de lehet, hogy ez a saját ilyen irányú tapasztalataim miatt is van.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28605) Tüzi válasza feca81 (#28603) üzenetére

Motorosnak a dugó olyan, mint nem is tudom. Én szeretem a dugókat, sok b.zi autós bennt rohad, én meg vígan elgurulok mellettük motorral. Jó érzés, olyan újkori magyaros.

Elvileg van hol tárolnom, köszi :) 6 körül érek le, nagyon motorozni nem lesz már kedvem, de ha gondolod holnap mehetünk egyet.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#28606) feca81 válasza Tüzi (#28605) üzenetére


feca81
aktív tag

holnap mikor? mert este megyek inni,olyan 8 korul,de lenyegeben du. 4-7-ig raerek.szoval ejthetunk egy laza gurulast!

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#28607) Tüzi válasza feca81 (#28606) üzenetére

telószámod még mindig ugyan az?

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#28608) feca81 válasza Tüzi (#28607) üzenetére


feca81
aktív tag

jaja,nem valtoztattam meg meg,sokan tudjak ezt a szamom.

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#28609) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#28589) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

a 2 tihamér akit kitoltak nemsokára csinál valami új minőségi motorosújságot ha lehet hinni a rigóknak

-= No way back from Here =-

(#28610) Nippon válasza Integra (#28604) üzenetére


Nippon
őstag

Kapcsolataim révén 1 hétig nyúztam a Totalbike-on tesztelt ABS-es CB1000R-t, 1000km-ert mentem vele de nagyon nem győzött meg a sárkány. Az erejével nem volt gond, kétezres fordulattól villanymotorként húz lineárisan, de mivel 10,5-nél tilt és alulra van hangolva, így nem érződik rajta a tűz. A futóműve viszont nálam leszerepelt, kivittem szerpentinezni is és egyedül is pumpált durvább kanyarokban. (A hátulját már valaki eltekerte mert az előfeszítés az utolsó előtti fokozatban volt, próbáltam a csillapítást keményebbre venni, de nem lett jobb)
Két személyes használat mellett (könnyű csajjal is) vége volt, hintázott, mint a dög. Egész egyszerűen nem hiszem el, hogy ilyen szar, valami bibinek lennie kellett vele. 14000 van a motorban, elfáradt volna a rugóstag???

Most éppen egy 2009es ABS-es 600RR van nálam. Ez a motor nagyon finom, bár a GSX-Rhez viszonyítva keményebb a futóműbeállítása, emiatt közúton jóval pattógósabb. Nincsnenek olyan mechanikus zajai, mint a Suzinak, éppen ezért nekem túlságosan kifinomulnak hat. Az új teli idom ronda ezen a Tricolour változaton, mert a blokkot takaró rész ilyen matt műanyag, borzalom (a 2008-as sokkal szebb), a fekete verzión asszem színfefújt, az okés. Egy hét cb1000r után persze gyengének hat, valszeg utcára az is, pályán biztosan kiválló.

Az ABS viszont egész egyszerűen katasztrófa! Mindkét motoron gáz és ez nem vicc.
Ez az új elektronikus sem jött be az RR-en. Direkt forszíroztam és engem nagyon zavart. Összeül az eleje, majd mikor blokkolna felengedi, akkor megugrik előre kicsit, kirugózik, megint összeül.... A fékutat pláne szar úton durván meghosszabbítja (a CB-n még az is árnyalja a helyzetet, hogy a telók lágyabbak és az első villa az utolsó tartományban már nem működik elég finoman, fel is lehet ütni még nem túl szar úton is fékezés közben).
Biztos vagyok benne, hogy ebben a formában az ABS nem nyerő sportmotorra, pályázni nem lehet vele, mert bizonytalanná tesz. A súlyával még nem lenne gond, mert az ABS-es 600RR is bringasúlyban van, de az, hogy nem kapcsolható szerintem meggondolatlan húzás volt.
Kipróbáltam vizes aszfalton és belefékeztem egy két sóderes szarba is, ott tényleg kiválló de összességében egy "tapasztalt" motoros számára a legtöbb esetben zavaró. Esős időben nem szoktam sietni, ha nem muszáj akkor motorozni sem, így az a rész nem érdekel, az utat meg figyelem. Kapcsolható változatban jó lenne, de így értelmetlen.

2010-re viszont megújul a CB1300, műszaki dolgokról még nem tudok konkrétumot, de egyelőre úgy néz ki, hogy marad az 5 gangos váltó, új színek lesznek, és a fejidomos változatot átszabják (remélem szépre). Ha kapok infót, akkor szólok, ennél többet még nem tudni.

[ Szerkesztve ]

(#28611) [lAyCsI] válasza Tüzi (#28594) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

dejo nektek,
első nap lesz Evil 9... azt nagyon meghallgattam volna élőben :U

[ Szerkesztve ]

-= No way back from Here =-

(#28612) TayRol válasza [lAyCsI] (#28609) üzenetére


TayRol
veterán

jolenne. sok-sok teszttel.

(#28613) Tüzi válasza [lAyCsI] (#28611) üzenetére

Remélem jó lesz. Bár a jegy ingyé' vót, szóval egy szavam nem lehet. (bár nem is ingyen, fizetés helyett utalványokat kapok lassan :D na mindegy)

Srácok, vigyázni magatokra, széles utat.

pás!

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#28614) Integra válasza Nippon (#28610) üzenetére


Integra
titán

mindenképpen szólj a cb1300ról plíz!
bár az azat jelenti, hogy tavaszra úgysem érkezik meg.
meg aztán kíváncsi vagyok, nagyot nem változtathatnak rajta, ha 2008-ban komolyan frissítették, tengelytáv, villaszög, motor, kipuff, euro3, ecu, etc..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28615) Nippon válasza Integra (#28614) üzenetére


Nippon
őstag

Azt már tudják, hogy faragnak rajta, de pl a vázat , a futóművet és fékeket illetően nincs semmi hír. A motorjához nem kell nyúlni. Viszont ledöbbentem a Motorrevűs teszten, hogy csak 186 kiló a terhelhetősége... ( a GSX-R 750-nél ez 187kg :D ) Azt hittem, egy ilyen dögöt fel lehet pakolni rendesen.
Eredetileg CB1300-as tesztmotort akartam, de azt már eladta az importőr és úgy tűnik, hogy nem lehet keríteni sehonnan. Kár...
Ha lesz hírem, akkor úgyis mondom!

(#28616) TayRol válasza Nippon (#28615) üzenetére


TayRol
veterán

a terhelhetosegnel mi a gyenge lancszem? futomu, vaz?

(#28617) Nippon válasza TayRol (#28616) üzenetére


Nippon
őstag

Látod ez jó kérdés.... Igazából az acélcső váz biztosan erős, ugyan rugalmasabb, mint az alu de erős. Talán a futómű az ami a gyenge pont lehet.

Kéne egy K4-K5-ös 600-as pályamotor és egy naked CB1300 az utcára, így ellenék :D

(#28618) zsoltee10 válasza Nippon (#28617) üzenetére


zsoltee10
addikt

nekem a kawa mellé csak egy BMW R1200GS adventure kellene. kicsik az igényeim. :D

(#28619) Integra válasza Nippon (#28615) üzenetére


Integra
titán

kíváncsi vagyok, végülis ha ugyanabban az árban jön és időben, akkor talán megfontolandó.
de ha nagyon nagy változtatások lesznek és inkább generáció váltás, akkor tárgytalan, mert még a németeknél is horror összeg lesz, de akkor meg legalább a 09-es raktáron levőket jobb árért lehet megkapni. egyedül motorozom úgyis, engem a 186kg nem zavar:)

egyébként, az alapján amit mondtál, gyanítom a fejidom, kisebb, divatosabb, és jóval kevésbé praktikus lesz, valszeg első fordított villa, de nem radiális fékkel, meg a fényezés, oszt csá. nem hiszem, hogy euro4-re faragják át a motort. meg a dupla kipuffban sem hiszek. ami azért kár:(

tesztmotor reménytelen eset, mi is próbáltunk könyörögni a hh-tól, helyette kaptunk mindig minden mást, vagy éppen autót, de nagy cb-t nem.. :( még tesztkaravánban se volt soha, nem is értem..

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28620) zsoltee10


zsoltee10
addikt

nem kötődik a témához, csak megemitem, hogy ebben a k nagy válságban, amikor sorra zárnak be a kereskedések, meg nincs vevő...... 4 szalonnak irtam levelet, hogy külöböző motorokba mennyiért számolják be az enyémet, és konkrétan érdekel (Transalp, V-strom), eddig egyik se válaszolt. múlt héten irtam.....

szal most akkor mivan? sirni azt tudnak, de a lehetséges vevőt meg leszarják. ezzel a mentalitással ne is csodálkozzon. zárjon be mind.

(#28621) Integra válasza zsoltee10 (#28620) üzenetére


Integra
titán

ez ilyen...
honda ügyben talán még tudnék segíteni

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28622) TayRol válasza zsoltee10 (#28620) üzenetére


TayRol
veterán

gondolom megijedtek a km. allastol. talan meg sosem lattak annyit.:)

(#28623) Prof01 válasza zsoltee10 (#28620) üzenetére


Prof01
veterán

Miért nem telefonálsz? :)

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#28624) [lAyCsI] válasza TayRol (#28612) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

attól a 2 kutyaütőtől :F
hááát...

-= No way back from Here =-

(#28625) [lAyCsI] válasza Tüzi (#28613) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

ha szereted az elktróba oltott hip-hop-ot akkor kötelező :K

-= No way back from Here =-

(#28626) TayRol válasza [lAyCsI] (#28624) üzenetére


TayRol
veterán

remenykedni meg lehet, nem?:)

(#28627) bajnokpityu válasza Integra (#28619) üzenetére


bajnokpityu
félisten

de volt CB1.3 tesztkaravánon,ültem is rajta.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#28628) bajnokpityu válasza Nippon (#28610) üzenetére


bajnokpityu
félisten

alapvetően valamit nem értek.nem csak akkor kapcsol az ABS,amikor már megcsúszik?
mert első kereket a hirtelen fékezésen kivül megcsúsztatni sportmotoron sztem elég necces.robin persze minden napos,de az F4 sosem blokkolt még.
nem az ABS mellett vok,csak egy CBFen kivül nem próbálgattam sosem ABSt,ott is csak keveset.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#28629) bajnokpityu válasza Tüzi (#28605) üzenetére


bajnokpityu
félisten

ez rendben is van.de mint buzi magyarok,jó eséllyel elrántják a kormányt,mert lát 5centi rést,vagy egyszerűen csak kipattan a kocsiból.szal álló kocsisort sztem csak ésszel,dugóban még meg sasolni. bár te tudod,te egészséged.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#28630) zsoltee10 válasza Prof01 (#28623) üzenetére


zsoltee10
addikt

minek? hosszú volt a mondandóm, leírva jobban össze lehet szedni. én megtanultam írni, ők tanuljanak meg olvasni.

Tayrol: most mééér? nem sok az. idén csak 5ekm ment bele.:D

Integra: 1 éves ABS-es Transalpot keresek, amibe jól beszámolnák az enyémet, ha esetleg hallasz ilyenről, és jó áron adják (1,7-1,8M-kat kérnek értük, holott az új is ennyi most, lol.), akkor szólhatnál...... :R :B

(#28631) TayRol válasza zsoltee10 (#28630) üzenetére


TayRol
veterán

az a baj, hogy nekem is csak 5 ezer ment bele eddig az iden.

(#28632) ALI_G


ALI_G
veterán

Na Predaval elmentünk csütörtök-vasárnap intervallumra a szelidi tóhoz motoros találkozóra, meg ivászatra. Akinek ingere velünk találkozni, sörözni stb. az tolja le a pofáját :DDD szeretettel várunk.

Telefonon elér aki akar ;)

[ Szerkesztve ]

(#28633) ALI_G válasza Boci_83 (#28593) üzenetére


ALI_G
veterán

Na az zsír :) bár pályázás sosem rossz.

Tüzi: ez sajnos kimarad a szelidi túra miatt, pedig akartam menni 1 napra a SZIN-re. Jó ivászatot :)

(#28634) SzalaiG válasza zsoltee10 (#28620) üzenetére


SzalaiG
addikt

Transalp ügyben írj ide: info@motorcenter.honda.hu

Biztosan megoldják. Ma voltam bent és láttam egy gyönyörű bordót. Zsír! :D

Felültem a VTR250re. Nagyon tetszik. ;]

(#28635) Integra válasza bajnokpityu (#28627) üzenetére


Integra
titán

mikor? idén?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28636) ALI_G válasza feca81 (#28603) üzenetére


ALI_G
veterán

vazz, olvastam, hogy 1-es villamos nem jár jó darabig. Az kb. olyan mint pesten a 4-6 :W

(#28637) bajnokpityu válasza Integra (#28635) üzenetére


bajnokpityu
félisten

3 éve

eladó Kawasaki j300 robogó

(#28638) TayRol válasza SzalaiG (#28634) üzenetére


TayRol
veterán

jo is az a vtr!

(#28639) Integra válasza bajnokpityu (#28637) üzenetére


Integra
titán

jajóvan, 3 éve már régen volt.. akkor még nem gondolkodhattam ilyenben:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28640) bajnokpityu válasza Integra (#28639) üzenetére


bajnokpityu
félisten

amúgy jó volt,simán kéne :)
akkoriban a könnyű hasalós gépek vonzottak jobban,meg drága is volt,ezért nem lett.de kényelmes,munkábajárós stresszmentes jószág volt.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#28641) Integra válasza bajnokpityu (#28640) üzenetére


Integra
titán

most se occsó, főleg, hogy ennyiért hayabusa is van:)
pont tegnap előtt láttam egy fehéret, jöttem haza moziból, úgy ott hagyott, hogy csak pislogtam.. persze szokásos rövidnadrág, ing, tornacipő kombó:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28642) feca81 válasza ALI_G (#28636) üzenetére


feca81
aktív tag

:) kb decemberig fel lesz boritva minden...

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#28643) #25954560 válasza Integra (#28641) üzenetére


#25954560
törölt tag

csak neked, mert tudjuk szereted:
hello :)

(#28644) Integra válasza #25954560 (#28643) üzenetére


Integra
titán

nem rossz:)
de elég nekem a mugen kitty is:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28645) Topiccsendőr válasza bajnokpityu (#28628) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Meg lehet csúsztatni simán, mostanság ezzel játszok R6 on. Sikít, utána csúszik.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#28646) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#28645) üzenetére


bajnokpityu
félisten

de nem hirtelen berántva,hanem fokozatos adagolva?
hmm,ennyivel kisebb a CBR fékereje?nekem ha majdnem markolatig huzom sem blokkolja,viszont a segge ekkor már fél méter magasan jár.
naggyon durva lehet az erhat :)

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#28647) Nippon válasza Integra (#28619) üzenetére


Nippon
őstag

Álmodik a nyomor... Tartok tőle, hogy megint csak szöszölnek vele valamit a kötelező új színek mellett. Egy szép fejidom nem ártana rá, valami divatosabb fényszóróval, de azt nem gondolom, hogy a szépség a használhatóság rovására menne. A villát szerintem nem cserélik le, egy ilyen motorra nem kell fordított teló, szerintem megoldják magukban ezzel. Igazából a váznak is jobbak az esélyei egy hagyományos villával egy esetleges balesetnél. Én pl jobban örülnék egy központi rugóstagnak hátul, szerintem az többet érne. A radiális fék pedig szerintem egyelőre álom ebben a kategóriában (a CB1000R-en sem radiális a fék, csak az ABS nélkülin) A motorhoz meg tuti nem nyúlnak szerintem se...

(#28648) TayRol válasza Nippon (#28647) üzenetére


TayRol
veterán

nem kell kozponti rugostag, mert akkor elveszik a csomagtarto az ules alatt.:) a fejidom nelkulihez meg ne nyuljanak! :)

(#28649) Nippon válasza bajnokpityu (#28628) üzenetére


Nippon
őstag

Persze, hogy csak akkor kapcsol, de pályán hidd el, hogy nem jó. Sokkal jobb határon fékezni ABS nélkülivel. Amúgy meg direkt kipróbáltam ilyen mosódeszkás útszakaszon a CBR-t is és a GSX-R-emet is és sokkal jobbnak találtam ABS nélkül, ott valahogy bután viselkedett. Persze murván nem próbáltam egy első telit húzni az enyémen, ezt ugye nem kell magyaráznom, ebben a CBR nagyon jó volt, de lássuk be, hogy fél köbméter homok vagy sóder az úton az eléggé extrém eset...

(#28650) Nippon válasza TayRol (#28648) üzenetére


Nippon
őstag

Jó igazad van a csomagtartós dologban, de a központi rugóval finomabb lehetne a működése, a naked-et meg nem bántják....

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.