az imént írtam le az okot, hej.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#28851) Topiccsendőr válasza Prof01 (#28849) üzenetére
az imént írtam le az okot, hej.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Ezen most elgondolkoztam egy pillanatra. Nem mintha supermotot akartam volna valaha is.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
(#28853) Topiccsendőr válasza emvy (#28852) üzenetére
ez már túra supermotó. Ekkora lökettérfogattal....
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#28854) emvy válasza Topiccsendőr (#28853) üzenetére
Persze, pont azert alltam meg egy pillanatra. Sima supermoto sosem kellene (vagyis jelenleg nem erzek vagyat iranta). Ugyebar en viszonylag univerzalis motort keresnek, utcara, varosba, bejarni dolgozni, turazni... Ilyen szempontbol egyelore a VFR-t meg a CBR-t tartottam nehezen verhetonek, de egy ilyen sem lehet rossz.
while (!sleep) sheep++;
Ha valaki szeretne fajin motort venni az vegyen!
itt laktam nem messze ettol a tertol, az Erno utcaban.
emvy: multkor egy superduke-ot lattam, 3.4M helyett 1.7M-ert, szinten uj csak 2006-os.
3 éve állnak ezek a motorok, az sok jót nem tett nekik!
Persze az áruk jó és ha van rá gari...
[ Szerkesztve ]
kapasbol par olajat lecserelni, meg atnezni, uj gumik, oszt jovan. gari van ra, azt irtak.
szerintem a gumik még jók lehetnek. amúgy a linkelt ktm már el is kelt.
Afrika twin? Jó, ez már kicsit szélsőséges, de univerzálisnak univerzális, túrázásra ideális, városban jobbat nem nagyon találsz (magasság, kezelhetőség, kátyú etc), bejárni lehet vele, járdára is röhögve felmegy... egyéb kérdés? Ja, és röhögve kimegy a világból.
Esetleg egy Bandit, vagy tényleg... a CBF megfordult már a fejedben?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
csak nem te vitted el? mert egy korre kiprobalnam akkor...
neheeeem, csak a linkre kattintva az jön be, hogy nincs ilyen hirdetés.
Nem akarok okoskodni csak azért írom mert nem a nyomaték ami hatalmasnak látszik az SPben adatok alapján,mert 102Nm 8000 1/min és 132LE 9500 1/min,ezt nyomatékban az SV1000 is tudja,sőt még előbb is adja le a max nyomatékát,102 Nm 7000 1/min,igaz LE 115 LE ( 71 kW) 8500 1/min.
Inkább a LE ami rádob egy lapáttal ezek alapján.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
telleg. mikor emvy linkelte, meg jovolt.
es? vagy az a baj h az sv1000-nek is nagy a nyomateka?
(#28866) Prof01 válasza Topiccsendőr (#28851) üzenetére
Jah, bocs, nem vettem akkor még észre, Tüzi hsz-ére akartam válaszolni.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Tiéd ez a szép SRAD?
Miért adod el?
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Ha nyomaték kell vegyetek ilyet: [link], van benne lóerő is bőven.
Van a Vateran MT-01 elado, masfel misi.
while (!sleep) sheep++;
Na ez már biztos is!
Vagy egy ilyet ebben is van mindkettőből egy vajmi kevéske!
&rew:Gondolom volt már szerencséd vezetni SV1000et.
Én pont a nyomatékot hiányoltam benne alsó tartományban 2000-3000 között.
És azt hogy nem igazán használható 6ban 80nál még,95nél elviseli a legnagyobb fokozatot.
Nagyobb durranást vártam tőle,kicsikét csalódott voltam.
Pedig többen ódákat zengtek róla mennyire durva nyomatékgép,lehet velem van a baj.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
ahh, John Deere 4eva!
Uh, odakint kb. 1.4 milla egy atlagos 15000 km-t futott, hibatlan allapotu ABS-es VFR, full dobozszettel... zsir.
while (!sleep) sheep++;
A Typhoon-ra gondolsz? 4000 font (1 font = 453 g...1812 kg) tolóerő?
[ Szerkesztve ]
Nem,a Veyronra gondoltam!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Én is az Ernő utcában lakom, csak gondoltam nem az utcán fényképezem le a motort a ligetben meg pont ott trafiztak a rendőrök a behajtani tilosnál így oda se mentem be, maradt a tér.
Igen enyém, tavasszal pályamotor lesz a helyébe ha el tudom adni, aztán most még ér valamennyit. Meg szeretnék egy fiatalabb/könnyebb példányt.
trafiztak? ott a suli sarkanal, vagy hol? bazz, hova megy ez a vilag
ernoben 11-13-ben laktam.
A népligetnél trafiztak, a szokásos helyen, az üllőin a vasúti hídnál. De pl kispesten találkoztam már kisutcában trafifal, ezek már mindenhol ottvannak. Akkor majdnem szomszédok lettünk volna mert én meg az ötben lakom.
(#28880) Kasza08 válasza Topiccsendőr (#28848) üzenetére
hogy egy motoros, aki leszáll a gixerhaccázról ne azt mondja a "bringa" mögül, hogy "mi ez az első kerék itt hátul?", mint tette ezt egy kolléga, csak éppen egy CBR 125 mögött. 130-assal is ugyanúgy lehet kanyarodni, csak 20 mm-el nagyobb mint a gyári, mégis mutatósabb. az enyémet 600-asokkal keverik össze a laikusok, aki pedig motorozott valaha, azok pedig 250-essel. 150-es a gyári, 130-as van rajta, de felmegy a 170-es is. sokat befolyásol, ha hátulról nézik.
Ertjuk, tehat csak kulsodleges oka van.
while (!sleep) sheep++;
biztosítani akarta a mentőautót(?) ami ott jött. meg gondolom a kamion is takarta a sárga autót, az meg csak akkor látta, hogy mivan, amikor már késő volt. ettől még a rendőr nem feltétlen hibás, nem ő tehet róla, hogy konvolyban mentek, 2m-es távolságra egymástól az autók. Dánoknál volt ez egyébként.
emvy: igen, lényegében. motor kinézetet ad neki, nem egy spoileres biciklit.
[ Szerkesztve ]
De ugye azt tudod, hogy a felnire egy bizonyos méretű gumi való? Ha ettől eltérsz, akkor a gumi elveszti a sok okos mérnök által kitalált alakját, és akár balesetet is okozhat a megváltozott profil.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
A szelesebb gumi dragabb, es funkciotlan. Ha valaki arra hasznalja ezt a motort, amire terveztek (munkaba jaras, rendszeres varosi, kulvarosi hasznalat), akkor jopar gumigarniturat elfogyaszt elete soran. Azaz a fenntartas joval dragabb lesz.
Ezek nem elsosorban orommotorok, megitelesem szerint (persze okozhatnak oromot), hanem hasznalati eszkozok.
Persze minden motornak ennek kellene lennie (ld. Persu), de azert egy VMax mondjuk nem egy praktikus eszkoz.
while (!sleep) sheep++;
Ma elhoztam a Harley Rocker C-t egy kis tesztre, hát úgy tűnik, hogy elkaptam a fílinget, mert most jöttem haza. Nem vagyok csopperes, de ez teccik.
Aki régebben szerette volna megnézni, most megteheti...
[ Szerkesztve ]
ja, a hid alatt, akik jonnek le a feluljarorol...
az 5 az utca elejen levo melygarazsos haz lenne?
na ez a nem egyszeru!
Végül is a legelején van, a saroktól a második épület csak mélygarázs nincs.
jaja, mar tudom melyik az. regebben nem lattam ott motort. csak szemben a zold haz elott neha
Ugh.
A rendőr túlélte?
Az ilyentől végleg el kéne venni a jogosítványt, sok évre börtönbe dugni, és az egészet média által felkapatni. Nem csak nem tartott követési távolságot, de úgy látom, hogy még csak nem is fékezett, pedig volt 5-7 másodperce, amikor már nem takarta előtte lévő autó, és tisztán látnia kellett volna a rendőrt; hogy arról ne is beszéljünk, hogy megkülönböztető jelzést hallva illik lassítani és körülnézni, hogy hol, merre.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Valaki be tudná scannelni a motorrevüs gumiteszt első két részét? Sajnos már nem találtam az újságárusoknál mire megláttam, hogy miről volt szó.
Idióták.
kasza08: Egy jó virsligumival lealázzál a 190-as hátsóval rendelkező 1000-eseket kanyarban. ennyi.
[ Szerkesztve ]
A rendor is nagy okor volt.
while (!sleep) sheep++;
hetfo jolesz? csak a melohelyen van scannerem.
Talán még sose voltam ennyire jófej, beszkenneltem mindkét tesztet! Mit meg nem tesz az ember hogy beilleszkedjen egy fórumon és végre a ph!-n is TAG lehessen!
ohh, bigbigbig thx
neked is köszi tayrol
mit tehetek értetek?
[ Szerkesztve ]
vazz-nak koszond, en csak hetfon tudtam volna bescannelni
Akkor amiről beszéltünk, hogy jövőhéten mehetnénk Euroringre, lehetőleg minél többen.
Ebben kinek lenne kedve részt venni? Tovább megyek, kinek lenne kedve oktatáson részt venni?
Motoros oktatás - kéthetente szerdán! (megjegyzem, hogy 12-e szombat mod: igaz augusztus volt a 08, sorry)
Örömmel tájékoztatunk minden kedves érdeklődőt, hogy a tavaly sokak által megkedvelt motoros oktatás az idén is megrendezésre kerül - minden második szerdán. A következő időpont: 2009. 08. 12.
Az instruktor a motoros körökben ismert és elismert magyar bajnok Chrobák János.
[link]
Az oktatás 3 osztályos lesz:
I.osztály: közepes sebesség (helyes ülés pozíció, kanyarodás…stb.)
II.osztály: „felgyorsulás”
III.osztály: verseny sebesség
Célunk a minőségi, színvonalas oktatás, ezért a csoportok létszámát 15 főben maximalizáltuk.
Az oktatás egésznapos; 8:30-tól 18.00-ig tart. A napi felosztás: 30 perc interaktív elméleti, és 30 perc gyakorlati oktatás.
Az oktatás ára 19.500 forint, ami tartalmazza az instruktor napi díját, valamint magába foglal kétszeri étkezést és reggel egy frissítő kávét és üdítőt.
Menű:
Ebéd: hamburger + sült krumpli + üdítő
Uzsonna: hot-dog + üdítő
Az oktatásra az előzetes regisztráció kötelező. Jelentkezés, információ: + 36 29 310 320, ill. office@euroring.hu.
tayrol: a szándék a fontos
[ Szerkesztve ]
mennek, de mar nem maradt sok szabim, es azt inkabb elsielnem. de jol hangzik
Hello!
Lassan én is csatlakozni fogok a motorosok táborához.
Most csinálom a jogsimat, és kellene is csizmát vennem.
Olyat vennék ami később is jó lesz, egy középkategóriát.
Sajnos nagyon nem vagyok otthon a témában, ezért kérem a segítségeteket,
Milyen középkategóriás csizmát ajánlotok, túra-sporttúra motortulaj leszek.
Tanács?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."