hat igen... esetleg meg HJC. en szemely szerint agv-t nem kedvelem, de az nem azt jelenti, hogy rossz.
Persu: azt a Motorrevus bkinget nagyon hajtottak, nem vigyaztak ra. ujsagirok...
[ Szerkesztve ]
hat igen... esetleg meg HJC. en szemely szerint agv-t nem kedvelem, de az nem azt jelenti, hogy rossz.
Persu: azt a Motorrevus bkinget nagyon hajtottak, nem vigyaztak ra. ujsagirok...
[ Szerkesztve ]
Hi!
Voltal mar probakoruton? En is nezelodtem eloszor neten, kerdezgettem embereket. Aztan elindultam felprobalni parat. Akkor ra kellett jonnom, hogy ennek nem sok ertelme volt, az en fejemnek, igenyeimnek ugyis csak a Schuberth C3, es a Shoei-ok feleltek meg. Szoval ezek kozul valasztottam egyet, ami tetszett is, es aminel meg nem is ereztem nagyon eros, nyilallo fajdalmat, amikor a bankszamlamra gondoltam.
Tudom hogy most nem tunik nagy segitsegnek, de szvsz a legjobb tanacs amit most kaphatsz, hogy probalj fel minel tobbet, es vedd meg amelyik tetszik, es meg ki is birod fizetni.
udv,
Kigyo
(#29553) bajnokpityu válasza dr42 (#29543) üzenetére
milyen a monster életérzés?
akármennyire tetszik,életemben nem ültem rajta.
eladó Kawasaki j300 robogó
hiányzik a motorozás
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Vagyunk igy ezzel paran..
(#29556) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#29540) üzenetére
mivel a gsx-r 1100 blokkja, 150 pacit szemrebbenés nélkül ki lehetne belőle hozni...
csak kéne egy valag lóvé hozzá
-= No way back from Here =-
(#29557) dr42 válasza bajnokpityu (#29553) üzenetére
mint a világ első igazi naked motorja, eléggo komolyan kitaposta az ösvényt a piac többi szereplőjének. egy igazi tradícionális vas, ami 15évig gyakorlatilag nem ment ki a divatból, annyira radikális és előremutató volt.
hogy milyen az életérzés? mindekinek más, pont ez volt a verseny célja. nekünk az olasz feelinget dobja át, és mi más jellemezhetné az olaszokat mint a konyhájuk
anno én is azokat nézegettem, de lebeszéltek róla...
aszonták a plexi zármechanikája ultargyenge, hajlamos törni,
a másik meg hogy az XL-es(ami a legnagyobb méret volt) úgy szorította
a búrámat, aszittem bekula
asszem ezt néztem ki anno:
-= No way back from Here =-
csaknem
mi a pálya fricceknél?
-= No way back from Here =-
Hát ez faszság, nekem GP Pro sisakom van, szerintem ugyanaz a mechanikája, mint a Stealth-nek, semmi baj vele...
en mindennap 30 km-t legalabb motorozom
már esős időszak van, de nyugalom van. olyan, hogy stressz itt nem létezik, legalábbis nem olyan formában. nekem ez tiszta szanatórium otthonhoz képest, de jól esik, jóval nyugodtabb vagyok, elszöszmötölök az autóban a dugóban, nem szakad le a vesém az utakon és ha csatornafedelen kell áthajtanom, az emberek köszönnek egymásnak, jók a kaják, na meg a sörök...
Roli: kabbe
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Adta rá 4 szavazatot! Sok sikert!
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
AGV Stealth jó választás! 5*-os töréstesztje van! [link]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
AGV-ről engem nagyon sokan le akartak beszélni. Főleg ugyanebben az árkategóriában, amiben te is választani akarsz.
Felpróbáltam egy Marushin Shivant, amit később meg is vettem. Bátran merem ajánlani, egyetlen hátránya, hogy nem mosható, de hát... Jól szellőzik, valóban nem párásodik a plexi semmilyen körülmény között sem, nem folyik ki benne szemem, pontos az illesztés. És nem mellékesen szerintem még szép is Egyébként nem fekete plexit kapsz hozzá, hálistennek. viszont van sisakzsák és beszerelhető orrvédő, de az szvsz. semmit sem ér.
Az a törésteszt pedig jó, amit az előttem szóló Prof linkelt, a Shivan 4 csillagot kapott. De mint mondtam, én a sok negatív visszajelzés miatt mondtam le az AGV-ről, és válaszottam a Marushint. (ők gyártják egyébként az F1 pilótáknak a sisakot, ha jól hallottam).
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
jóféle hemüveg kompatibilis kupak
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
nagyon bejon ez a buko nekem is.
ja, nemtudjatok, Megyeri-hidon vannak-e fix trafik felszerelve?
Nekem pl eszembe se jut az olasz konyha, inkább a temperamentumuk.
Már látom, hogy a piros fehér fekete kombóban feszítesz a CB1,3-on
Hat nekem is, rohadtul.
while (!sleep) sheep++;
"mint a világ első igazi naked motorja, eléggo komolyan kitaposta az ösvényt a piac többi szereplőjének."
Miért, előtte egy évszázadon át csak hamisítványokat gyártottak?
Még a modern naked kategóriát (ami szerintem egy vicc, a spanyolviasz újra-felfedezése, hisz előtte fél évszázadon át így néztek ki a motorok) sem a Ducati alkotta meg. Kedvenc barátnőnk szerint az 50-60-as évek café racerjeitől ered a modern naked, s az első sorozat-naked az 1988-as Honda NT650 volt. Biztos jó motor a Monster, de attól még nem kell hozzákölteni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
ez a piros gyertya pipa történet a hondánál most nagyon egy, a 2008-as cb1300-at is ilyennel adják, meg fekete blokkal, piros rugókkal, jó kontrasztos.
nekem spec a gyári fémszínű blokk jobban bejött, de ez legyen a legnagyobb baj
jöhetnének már infok a frissített félidomosról...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
mikor lesz a frissites? es a vasarlas?
En a helyeben sietnek, mert hatha kijon az uj VFR, aztan nem fog tudni donteni.
while (!sleep) sheep++;
nem félek ettől, mert a vfr olyan bitang drága lesz, hogy még csak sajnálni sem fogom, hogy csak tesztkörre mehettem vele és nem többre.
Roli: nemtom, tavasz. figyelem a használt 2008-2009-es cb-ket is, az árak miatt. mert azért a szalon árak eléggé meredekek, ahhoz képest, hogy válság van itt is. igaz, kp esetén komolyabban is engednek, de ha nem annyira, nekem semmi kifogásom egy itt árult használt, garis gép ellen sem. gyönyörű darabokat kapni..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#29578) bajnokpityu válasza Integra (#29577) üzenetére
ráadásul nem pont az a tipus,amit kihajtanának.szerintem többségük tiltásnak közelében sem járt még...
eladó Kawasaki j300 robogó
én meg 2 helyről is hallotam hogy letörött... boccs
az arrongás stílusod meg tartsd magadban továbbra is...
-= No way back from Here =-
jól hangzik
-= No way back from Here =-
ez az overall rating, nem csak a törésteszt,
anno olvastam erről az értékelési rendszerről, és enyhén érdekes szempontok szerint adja a csillagokat, szal ha alaposan megnézed 1-2 felsőkategóriás versenysisakot csak azért pontoztak le, mert drága...
-= No way back from Here =-
hat hajra, egyetertek veled, egy szep hasznalt jo vetel lesz (lehetne). gondolom jobban vigyaznak ra, mint idehaza.
igen, eleg fura ez a teszt. azert mert valami ar/ertek aranyban szuper, nem biztos, hogy a legjobbak kozott van.
Egyebkent ez nem annyira igaz, mint ahogy az az emberek fejeben el...
while (!sleep) sheep++;
lehet, meg nem volt dolgom kulfoldi jarmuvekkel.
(#29586) Topiccsendőr válasza .mf (#29572) üzenetére
Najóvan srácok a Triumphok meg a 60as években, meg a Nortonok mik voltak? Haggyuk má hogy ki volt az első
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Miguel Angel Galluzzi tervezte a Monstert a wiki szerint. Bár a Nat Geo-n ha jól emlékszem Terblanche (999 nagy kedvencem) nyilatkozta, hogy nem a naked mivolta volt az úttörő, hanem hogy szögegyszerü volt a design. A lehető legegyszerűbbre redukálták. A mostani persze homlokegyenest másik irányba van tervezve, dehát ez van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Megrendeltem a stealth-et, holnap elvileg már abban szelhetem a menetszelet.
Szerintem ez király lesz nekem, formára, színre nagyon tetszik, és az 5 csillagos törésteszt is bíztató... (bár reményeim szerint z nem lesz tesztelve... )
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
itt is van hulladék szép számmal, de a nagy számok törvénye és a drámaian fejlettebb kultúra és mentalitás alapján bőven nagyobb a kiváló használt géppark is.
meg itt aztán frankón vannak porschéval és hasonló sportgépekkel rohangáló anyukák, nagymamák, nem csak a használtautóban beírva..
szóval itt azért lehet válogatni.
amit cb-t kinéztem, az az ember derékproblémák miatt adja el, vagyis adta el.
2008-as szervizelt, magasított gyári plexis, egyedileg legyártott zselés alcantara ülés, minden más karcmentes gyári, 6e km, 2 év garival. 9e euro. boltban most 12e körül megy.
na, szóval van ilyen, nem csak a mesében.
ja és akkor a szezonális rendszámról és biztosításról nem is beszéltem...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#29590) Integra válasza Topiccsendőr (#29586) üzenetére
nekem aztán tök mindegy, legyen szép, legyen jó ránézni, és jó motorozni, mindegy hogy japó vagy digó, vagy teabuzi csinálta
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#29591) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#29586) üzenetére
de nem lehet,h a norton versenymotornak készült, a monster meg alapban csupasznak?
a mai monsterekhez képest viszont tényleg ezerszer harmonikusabbak a triumphok.
élőben meg főleg.
ugyan nem triumph, de szép ez is:
hami
mint ahogy a ZRX is csak utánérzés a kockaidomjával?
viszont tény,hogy amikor kiadták az egymásfölött 2 kipuffos változatot,hányinger kerülgetett.de egy 900as ősolajosat simán elzavargatnék a maga ?78? lőerejével.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
Tudja valaki hogy Ausztriaban hogy lehet autopalya-matricahoz jutni? Gondolom benzinkut ott is...
Apokalipszis? Ezeknek?!
Én azért mertem ajánlani, mert több is van az ismeretségemben és én is AGV-t használok.
Semmi baj velük, ez a személyes tapasztalatom, szemben az általad felhozott mendemondákkal...
Úgyhogy ne haragudj, de szerintem ez faszság! Ezért lennék arrogáns? Elnézted a házszámot....
szerintem hentes vagy a viragbolt
kutakon biztosan van.
megoszlanak a vélemények. Bár a GP Pro nem az olcsó kategória, ott már el is várja az ember, hogy valamit kapjon a pénzéért. De a K-2, és hasonló olcsóbb társai a gazdájuk szerint egy hulladék
Álljunk meg egy pillanatra! Konkrétan a Stealth és GP Pro modellekről beszéltem.
Az alsó szériás sisakok, lehetnek szarok, én a fenti kettőt ajánlottam.
Stealth van az egyik haveromnak, GP Pro a másiknak. Mindketten arra panaszkodnak hogy zajosak, és huzatosak, sőt a Stealt még fütyül is valamelyik sebesség tartományban, persze ez lehet egyedi gond is. Nekem is volt, de méretprobléma miatt eladtam anélkül hogy 1 métert is motoroztam volna benne. Ja a másik hogy nincs benne a fülnek kialakított hely és szétnyomja az ember fülét. XR-1000-el ilyen gondok nincsenek..!
Persze mindezektől függetlenül lehet hogy neked jó a fejedre, és nem zavarja a szemedet a huzat, akkor nincs gond, és tudok ellenpéldát is, egyik ismerősöm XR-1000-et cserélt GP-Pro-ra mert szerinte az a halkabb, és neki kell a levegő.
**********
Az rendben van, de a K-2 és a K-3 is abban az árkategóriában van, amiben én kerestem anno bukót. a GP Pro nem ide tartozik. Szerintem ez a márkát minősíti, hogy normális minőségű buksit csak 50ezer felett tudnak csinálni
[ Szerkesztve ]
Szerintem a GP Pro nem zajosabb, mint az XR1000, az igaz, hogy kissé huzatos, de ez egy régebbi versenysisak szóval érthető. Cserébe viszont nem párásodik, hidegben meg vegyen alá maszkot, akit ez zavar. A fület egyáltalán nem nyomja, formára az egyik legjobban eltalált sisak, nagy sebességnél is stabil, nem bazi nagy és könnyebb, mint az XR1000. Ja és legalább nem Romániában készül...
Kíváncsi leszek viszont az 1100-asra, abban kijavítottak pár apróságot.
Kasza08: Miért minősítené a márkát? Talán 50-ért kapsz ARAI-t vagy Shoei-t?
télleg nem feltétlen akarok belevauzni,de nem lenne egyszerűbb kipróbálni saját motoron?
mert annyi mindentől függ egy sisak,hogy mennyire válik be,sztem ilyen,hogy azonos árkategórián belül x jobb mint y nem létezik.ha felteszek egy túraplexit,rögtön rángat.ha mögém ül valaki,detto.ami sisak egyedül normál plexivel hibátlan.
eladó Kawasaki j300 robogó