Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#29101) TayRol válasza Integra (#29100) üzenetére


TayRol
veterán

hejj, tudnak elni...:) ha lesz valami motoros fejlemeny, szoljal. ;)

(#29102) SzalaiG válasza Integra (#29100) üzenetére


SzalaiG
addikt

Robogók? Valami elektromos jármű?

/
Mi jót csinálsz te ott kint?

(#29103) SzalaiG válasza Prof01 (#29092) üzenetére


SzalaiG
addikt

Sajna ő a hibás... :(

A sisak, h jött le a fejéről?

[ Szerkesztve ]

(#29104) Integra válasza TayRol (#29101) üzenetére


Integra
titán

ok, bár most nem hiszem, hogy bármi is lesz. meg aztán inkább azzal vagyok jelenleg elfoglalva, hogy a papírjaim kész legyenek, legyen számlám és legyen végre rajta pénz... ez a csúsztatott kifizetés annyira nem begyere, mert az enyém meg fogy vészesen:)
jelenleg 3 zacskóból élek, mert nem számítottam arra, hogy okt 1-én költözhetek be a lakásba amit kiveszek, így konténerben figyel minden cuccom, ruhám kb zéró... :DDD
még jó, hogy ismernek itt a szállodában már, és segítenek mindenben:) na meg a routerem és a laptopom, meg tisztasági cuccaim autóban hoztam, úgyhogy a legfontosabbak megvannak, it-s túlélőcsomag. :DDD

SzalaiG: dolgozom.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#29105) runner 125 válasza SzalaiG (#29103) üzenetére


runner 125
nagyúr

Szvsz levették, és ott hagyták..
Ettől függetlenül sajnálom én is, bár Ő volt a hibás. :(

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#29106) TayRol válasza Integra (#29104) üzenetére


TayRol
veterán

it-s tulelocsomag, ez jo:D

kitartast!:)

(#29107) Prof01 válasza SzalaiG (#29103) üzenetére


Prof01
veterán

Igen, sajnos... :(
Leszedték róla.

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#29108) ALI_G


ALI_G
veterán

Hétvégén nálunk is volt egy baleset: [link]. Bár nem írja, az ürge fej nélküli lovas lett.

(#29109) Topiccsendőr válasza Picco (#29093) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

meg reméljük legközelebb elsőbbséget is ad.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#29110) Prof01 válasza Topiccsendőr (#29109) üzenetére


Prof01
veterán

Hát csúnya hiba volt az biztos.... :(

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#29111) Picco


Picco
addikt

hi

sok utanajaras utan, biztosito stb, allitolag van eselyunk leverni a kozutkezelon a kart.
biztositoban a csaj azt mondta h ne hagyjuk magunkat ha ilyen jelentos az anyagi kar, jo eselyunk van polgari peres eljaras nelkul is penzunkhoz jutni.

generali biztositja az itteni kozutkezelot, valakinek van tapasztalata ezzel a biztositoval?

**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo

(#29112) ALI_G válasza Picco (#29111) üzenetére


ALI_G
veterán

generali olyan mint a többi. Nem sietnek fizetni, de ha jogos, fizetnek.
Hajrá!

(#29113) emvy


emvy
nagyúr

Nezegetem a VFR dual-clutch videot, es a sziluett hatarozottan arra a motorra utal, amirol a sivatagi foto keszult. Szoval jo esellyel lesz egy kardanos, nem tul nehezkes, sportos motorunk.

while (!sleep) sheep++;

(#29114) ALI_G


ALI_G
veterán

Flossie, a motorkerékpártesztelő robot!

Na azért nem kell megijedni. A tudomány nem a hús-vér motorost akarja megfosztani a motorozás kihagyhatatlan és semmi mással nem helyettesíthető élményétől.
A Castrol által kikísérletezett robot csupán a motorokhoz használt kenőolajok kikísérletezése során veszi le a monoton és a szélsőséges tesztkörülmények miatt gyakran kínzó terhet a munkatársak válláról. Fossie - igen, a robot tesztpilótának még nevet is adtak - öntanuló képességgel is rendelkezik, legyen szó a kuplung- és gázkezelésről, valamint a sebességváltásról, eközben érzéketlen az extrém melegre, vagy éppen a hidegre.Flossie nem fárad, precízen végzi a feladatát, és akkor sem panaszkodik, ha hosszú időn át el kell viselnie a 16000-es fordulatszámon járó motor zaját. Természetesen ezek a mérések álló motorkerékpáron történnek, teljesítménymérő padon, tehát a robot pilótának sem egyensúlyozni, sem kormányozni, így látnia sem kell.

dolgoznék én helyette :)

(#29115) Jamby18


Jamby18
senior tag

Sziasztok!!
Úgy néz ki nemsokára tudok venni én is magamnak 1motort.
A 2 literes fogyasztás, illetve a kerózás hátrányaiból,hogy letolnak az útról leizzadok mire célba érek, megváltás lesz..
Nézegettem már korábban is motorokat,robogókat pl. Aprillia SR 50 ami ugye robogó,de az árát meglátva (alsó hangon is 600eft) amennyit nem tudok összespórolni.
Néztem az RS 50 et ami nagyon tetszik,legjobb sportos külső csak 50ccm,digit műszerfal ezek után ennek is megnéztem az árát és :Y 949eft na neee ennyit érte.... és csak 50ccm. Lassan 1millióért autót veszek télen nyáron jó, de annál meg a fenntartás ami elviszi a pénzt,de most ne is az autóról legyen szó..
További mocik amit most barátom is vett az a Keeway TX 50 kicsit cross.os kinézet,de azért mégis kismotor. Ez is sok nekem a 399eft-os ár....
Ezek után szóba jött a Simson 20évesek 50ért már lehet venni, max 75öt megy....Van pár autós ismerősöm akikkel városon kívül is kimegyek,ekkor ugye náluk ülök bent,de ha motorral mennék külön,ez esetben mondjuk 1 simóval akkor városon kívül mikor ők 90el mennek akkor én hol leszek :F odaérek 1óra múlva.. ráadásul ma 1jogsis topikba írták, hogy mivel "segédmotoros" így 45el mehetek.. :F
Tehát nem rózsás a helyzet beugrott még, hogy le kellene tenni A1-re és akkor ugye vehetek 125öst.. amivel talán már mehetek annyit mint 1autó.. nem tudom mi lenne a megoldás.
Bocs ha 1kicsit hosszóra sikeredett,várom a válaszokat :R
Jah és még a simson hátrányitól félek benzinvezetéket 1ollóval elvágjál,leereszik,akkor meg tolhatom haza.Ha otthagyom pl 1nem nagyon kivilágított helyen.
Motorozni nem motoroztam azért a működését a váltást azt tudom,de gyakorolni nincs lehetőségem mivel aki vette a Keewayt annak ellopták a simóját, uncsimnak pedig robogója van aminél nem tudom a váltást gyakorolni.

[ Szerkesztve ]

(#29116) ALI_G válasza Jamby18 (#29115) üzenetére


ALI_G
veterán

Bár kérdőjelet nem látok ;] gondolom az a kérdésed, hogy milyen motort vegyél magadnak.
Ha nem akarsz A1-re levizsgázni és már megvan az smkp, vagy B, akkor kicsi pénzből talán a legjobb a simson. Bár jó ha megy 70-nel. Nem egy túragép :)
A1-es jogsival pedig olcsóért talán ETZ125, ha vonz, akkor 125-ös robogó, de fogalmam sincs azok mennyibe kerülnek használtan, gyanítom 500 ezer felett. 200-400 ezer forint között igazából nulla az esélyed, hogy jó motort vegyél amit szeretni fogsz, bár vannak itt két üteműsek is a topicban, ők jobban vágják a 125-ös gyorsaságikat.

(#29117) Jamby18 válasza ALI_G (#29116) üzenetére


Jamby18
senior tag

Igen ;] milyen motort vegyek, és B-s jogsim van. Az A1 megnéztem mennyibe kerül. elsősegély és kresz gondolom nem kell így csak járműkezelés és forgalom kell, ez a kerül össz 30eft és 2 vizsgadíj 3.080 Ft, 3.660 Ft
MZ-re visszatérve nem nagyon jönnek be.. tudom minden bajom van, de egy ilyen kinézető motort szeretnék ez tetszik a legjobban :O [link]

(#29118) Jamby18


Jamby18
senior tag

Nem nagyon ismerem a márkákat,de nagytestű,sportos legyen.. az 50ccm gondolom szétforgatják magukat és nem mennek,úgyhogy csak 125 lesz belőle :F és még mocira is kell gyűjtenem, hát lehet nem ez évbe lesz meg akkor majd jövő nyáron.. ráadásul mocis oktatás is novemberig van

[ Szerkesztve ]

(#29119) gege71.hu


gege71.hu
addikt

Már 1x régebben kérdeztem itt a topikban, de nem kaptam igazan megnyugtató választ.
Adott néhány motorosklubos jellegű "tag"(vagy címke). Hímzett textília.
Egy jó minőségű dzsekire kéne ráapplikálni őket. Ez gondolom leginkább profi kézzel varrást igényel.
Tud valaki ilyen megbízható varrónőt aki ezt gányolás nélkül meg tudná oldani?
Csatoltam 2 képet, hogy kb miről is lenne szó.
Köszi előre is ha valaki tud ebben segíteni.

[ Szerkesztve ]

(#29120) Prof01 válasza Jamby18 (#29115) üzenetére


Prof01
veterán

Szia!

Használtba nem csak simson-ok vannak. Ugyanúgy vehetsz RS50-et is. 200-300-ból kapsz már normális állapotút. pl.: [link] [link]
A1-et nem nagyon érdemes. Ha elég idős vagy, akkor inkább A korlátlant vagy korlátozottat ajánlom.

[ Szerkesztve ]

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#29121) [lAyCsI] válasza gege71.hu (#29119) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

Fekete Béla alias Cölöp: 06-20-33-72-355, 06-53-312-179, Cegléd, Kender u. 19
...igaz vidéki, ő tuti patentul felheggeszti neked a bőrjakódra a címkéket:)

-= No way back from Here =-

(#29122) Prof01 válasza Jamby18 (#29118) üzenetére


Prof01
veterán

Szétforogni ugyanúgy szétforogja magát mind, csak a 125 erősebb. :)
Ha megbízhatót akarsz, akkor 4 üteműt vegyél (Honda CBR 125, Yamaha YZF-R125), de ezek csak 14-15 lóerősek.

Ha nem akarsz jogsival foglalkozni akkor sztem jó választás az Rs50.
TZR 50-et nézted? Az is szép, sportos moci. :K

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#29123) gege71.hu válasza [lAyCsI] (#29121) üzenetére


gege71.hu
addikt

Köszi, bár mostanában nem járok arra, de végső megoldásként lehet az lesz. :)

Többieknek:
amennyiben van (Budapesthez) közelebb is megoldás a bőrdzsekire címkevarrás témájában, szívesen várok még elérhetőségeket.

gege

(#29124) Nippon válasza Topiccsendőr (#29062) üzenetére


Nippon
őstag

Gyenge váz = nem túl merev, mit kell ezen magyarázni? Az XJR-t pakold fel cuccal + utas aztán sok sikert az élvezetes motorozáshoz...

(#29125) Jamby18 válasza Prof01 (#29122) üzenetére


Jamby18
senior tag

Köszi az ötleteket és akkor bekerült a képbe a yamaha is szép,sportos TZR 50... 2004 350.000 Ft környékén vannak.. gondolom a 1994esekkel ne foglalkozzak.. illetve amit a RS 50ről linkeltél(idősebb darab) az elsőre gondolok amibe 190ekm van..ez már elég húzós nem???felújítás,csere pénz pénz..
És ha mondjuk TZR 50 es lenne akkor mindenhol 45öt mehetek?? 125el pedig amennyit tudok..ezt tisztázzuk mert eléggé homály ez nekem.

(#29126) DigitXT válasza Jamby18 (#29117) üzenetére


DigitXT
félisten

Márpedig kell újra kreszvizsgázni is.:K (Csak az elsősegély az, ami nem kell...)

(#29127) Jamby18 válasza DigitXT (#29126) üzenetére


Jamby18
senior tag

Itt csináltam a B-t [link]az oktatóm motoros oktató is,nála szeretném majd az A-t is csinálni ahogy mondta Prof01-is 20életév megvan,lóvé még nincs :D
Márpedig az "A" kresz---20eft, 3760 a vizsga, járműkezelés10óra ,forgalom16óra össz 40eft... szép :((( + 400ba a moci ha már 125ccm.
De azért kösz a felvilágosítást.

[ Szerkesztve ]

(#29128) [lAyCsI] válasza Nippon (#29124) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

sztem ha egy motort felpakolsz cuccal meg utassal mindenképpen lőtek az élvezetes motorozásnak ;)

-= No way back from Here =-

(#29129) DigitXT válasza Jamby18 (#29127) üzenetére


DigitXT
félisten

Ha inkább jövőre halasztod, és meglesz a 21,
akkor csináld meg rögtön korlátlanra: legalább
később nem kell azon agyalnod, hogy milyen
mocit vehetsz... (Korlátlan jogsival ugyanúgy
vezethetsz 125-öset, míg fordítva nem lehet.)

Szerk: nekem is megvolt a B jogsim, mégis
kellett kresztanfolyam, és új kreszvizsga...
De légy erős, ha egyszer teherautóra akarsz
menni, ott is ugyanez lesz: ahány kategória,
annyiszoros lehúzás... (Mondjuk önmagában
az nem baj, hogy a motorosoknak elmondják
azokat a dolgokat, amik másképp működnek,
de nem sok ilyen van azért összességében.)
Nem olcsó a jogsi, és nem is sokat ér, olyan
értelemben, hogy attól még full kezdő leszel,
ha lesz is korlátlan jogsid, szóval az csak a
lehetőségét fogja megadni, hogy vegyél egy
nagy-nagy-nagy mocit, de nem célszerű.:D

[ Szerkesztve ]

(#29130) Prof01 válasza Jamby18 (#29125) üzenetére


Prof01
veterán

Én 40km/h-ra emlékszem, de lehet azóta módosult a kresz. :)
125 köbcenti felett, annyit lehet, mint autónál.
Lakott területen 50, kívül 90, autóút 110 stb...

Az elírás az RS50-nél. 19ezer akart lenni sztem. :U Egyébként ezeknél dugócsere olyan 20-25ezer km-enként szokott kelleni.
TZR-ből találtam egy jó állapotút, kevés km-rrel: [link] Azt írja irányár, szal 350 körül biztos el lehet hozni. :K

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#29131) Integra válasza emvy (#29113) üzenetére


Integra
titán

igen, és relatív hosszú tengelytávval, nagy a rés a váz és a kerék között, elég feltűnő
meg azzal a furcsa orral, mert úgy tűnik nagyon olyan lesz

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#29132) Prof01


Prof01
veterán

Egyébként ma hoztam el az új jogsimat! Szép karcmentes rózsaszín. Ez már a 3-dik. :DD
2 év múlva már a 4. lesz. Tiszta pénzlehúzás. Miért nem írják bele az adatokat inkább? :U

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#29133) Jamby18 válasza DigitXT (#29129) üzenetére


Jamby18
senior tag

Akkor csak az lesz,hogy gyűjtöm a pénzt, megcsinálom "A" korlátlant és nézek 125ért mocit.. 50ccm hagyom már emiatt a 40-45 "segédmotoros" korlátozás miatt is.

[B] Prof01[link] 190000
Kár hogy TZR ből nins 125 "125 köbcenti felett, annyit lehet, mint autónál." Mindent értek végre. :R
"dugócsere olyan 20-25ezer km-enként" még ha papásan vezetem is??
Illetve még annyi lenne a kérdésem, hogy milyen jó 2000körüli 125ös motormárkák közül érdemes választani,típus is jöhet utána nézek,suzuki????

[ Szerkesztve ]

(#29134) Prof01 válasza Jamby18 (#29133) üzenetére


Prof01
veterán

Az elírást úgy értettem, hogy a hirdető írta el, nem te. :)
Egyébként a TZR 125 tényleg nem gyártják már, de YZF-R125 se rossz, csak még nagyon drágák. :)

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#29135) emvy válasza Integra (#29131) üzenetére


emvy
nagyúr

Az a helyzet, hogy nekem ez az egesz koncepcio kezd nagyon tetszeni.

- sportos
- kardan
- DCT
- porgos lesz, 11e-nel van a redline
- gondolom az 1200es V4 nyomatekhegy is lesz egyben

Szoval kb. minden adott egy alommotorhoz.

Ja, es gondolom meregdraga lesz.

while (!sleep) sheep++;

(#29136) Prof01 válasza Jamby18 (#29133) üzenetére


Prof01
veterán

Hát 125-ből 2000 felettiek ezek vannak:
Aprilia RS 125
Cagiva Mito 125
Honda NSR 125
Honda CBR 125
Yamaha YZF-R125

Suzuki nem gyárt 125-öst, majd jövőre fogja kiadni a CBR-hez és R125-höz hasonló 4ütemű gépét.

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#29137) Jamby18 válasza Prof01 (#29136) üzenetére


Jamby18
senior tag

Aprilia nagggyon drága még az 50ccm-es is szóval kilőve
Cagiva valahogy nem jön be :B
Honda NSR 125 az bejövős 1et találtam ami elfogadható [link] árú(hátsó lámpa hibás) 2003 fölött nagyon emelkednek az árak 500eft környékére.
CBR 125 is jöhet :P
Yamaha-t pedig meg is néztem az oldalán szép szép, de megfizethetetlen nekem még.
De köszönöm a fárasztó munkátokat,hogy segítettetek :R majd ahogy alakul írok..
És 1 simson oldalon találtam "Olcsó benzint kátyúmentes utat és fakabátmentes közlekedést" :D

[ Szerkesztve ]

(#29138) Integra válasza emvy (#29135) üzenetére


Integra
titán

az a baj, hogy nekem is...
és ha kipróbálom, akkor kurvára gondban leszek...
aztán az árcédula visszahoz a földre.. :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#29139) Nippon válasza emvy (#29135) üzenetére


Nippon
őstag

A VFR túrás lesz, nem sportos. A sportos motor, könnyű, erős és nem kardános...
Kiváló, stresszmentes túramotor lesz ez, nem pedig egy mindennapos használatra való allrounder.
És ja, valszeg nem lesz olcsó :)

(#29140) TayRol válasza Integra (#29138) üzenetére


TayRol
veterán

nekem nem tettszik ez a vfr. :N :P

(#29141) Topiccsendőr válasza emvy (#29113) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ne beszélj többesbe, ez nem nekem készül :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#29142) Topiccsendőr válasza Nippon (#29124) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

mit? hogy ezt hogyan lehet egyáltalán érzékelni. egy több tízéves konstrukciónak nem hinném hogy baja lenne a vázzal.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#29143) Integra válasza Topiccsendőr (#29141) üzenetére


Integra
titán

vagy 260kg körülire saccolják:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#29144) Topiccsendőr válasza Prof01 (#29122) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

kétütemű is megbízható, használt motor a nem megbízható itt ebben az országban.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#29145) Prof01 válasza Jamby18 (#29137) üzenetére


Prof01
veterán

Nincs mit. :R
Am. amit linkeltél NSR-t, nagyon le van lakva és nem is rendszámos, szóval én kihagynám...

persuader: Ebben is van vmi. :K

[ Szerkesztve ]

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#29146) Nippon válasza Topiccsendőr (#29142) üzenetére


Nippon
őstag

Nincs baja a vázzal, csak kevésbé partner a csapatásban. Pl a CB1300 bálna létére egész jól bírja a tempót. Én valahogyan a sportos motorok felé húzok (na jó a sportmotorok felé) és a többiek közül is a sportosabbakat preferálom.
Nagyon kellene egy második motor, mondjuk talán egy FJR 1300.

(#29147) Topiccsendőr válasza Nippon (#29146) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem szőrszálhasogatás, csak nekem még Laycsi nagybandija is partner volt a csapatásban, bár hintázott, mint az istennyila. Olyan emzés volt a széles kormányával, ugyanazt tettem hát vele is, előre terheltem, amennyire tudtam, a feneke nem számìt. Az emzének igazi szar váza van, de azt sem érzem, hogy torzulna, bár a fotòkon sokszor nagysebességű kanyarokban mintha nem egy nyomvonalon haladna. Magyaràn szòlva majdhogynem tökmindegy milyen a váz, milyen puha a futómű, neked kell érezned hogyan kell megülni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#29148) SzalaiG válasza Jamby18 (#29137) üzenetére


SzalaiG
addikt

CBR125öt javaslom. 4ütemű, kis fogyasztású és jól néz ki.

(#29149) .mf válasza Jamby18 (#29137) üzenetére


.mf
veterán

Én ott nem csak hátsó lámpát látok... bal első lámpa, plexi is törött. Ha azok is töröttek, akkor ki tudja, hogy mi történhetett vele...

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#29150) emvy válasza Nippon (#29139) üzenetére


emvy
nagyúr

Hat, meglatjuk. A VFR800 sem egy konnyu darab. Valszeg varosi hasznalatra tenyleg sok lesz.

while (!sleep) sheep++;

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.