50ért kapsz HJCt.ami régi shoei,aszongyák.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#29601) bajnokpityu válasza Nippon (#29599) üzenetére
50ért kapsz HJCt.ami régi shoei,aszongyák.
eladó Kawasaki j300 robogó
Amúgy teljesen feleslegesen hangzanak el itt a nagy igazságok hogy ez a sisak ilyen meg olyan, meg hogy huzatos mert versenysisak . Nem rossz
Minden sisak minden embernél máshogy viselkedik. Fejforma, az AGV nekem is úgy nyomta a fülemet vagy 3-4ekm-ig hogy majdbefostam az út végére de aztán szépen engedett az anyag. Ugye a fejforma mindenkinél más. Aztán az se mindegy milyen motoron használod meg hogy te milyen magas vagy mert ugyanazon a motoron két nem ugyanolyan magas emberen már megin nem ugyanúgy fog viselkedni. Vagy ugyanazon az emberen két különböző motoron már megin nem ugyanúgy adja ugyanaz a sisak. Kis apróság pl.: nekem az átlátszó plexivel 100 felett a intruderen sípol a levegő, a sradon nem, meg a füst plekóval sem ugyanaz a sisak. Az meg hogy hol készül nem mindegy? Ha a románoktól jön akkor tetves vagy mi?
(#29604) Topiccsendőr válasza [Vazz] (#29603) üzenetére
Én aszittem minden Kínában készül...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#29605) ALI_G válasza Topiccsendőr (#29604) üzenetére
Még a japán motorok is?
(#29606) Topiccsendőr válasza ALI_G (#29605) üzenetére
Akár hiszed akár nem azok is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#29607) [Vazz] válasza Topiccsendőr (#29604) üzenetére
Azért néha a malájok is bedolgoznak nekik...
Az AGV nekem nem jott ra a fejemre. Meg kilogott belole az allam. Fejforma kerdese.
while (!sleep) sheep++;
(#29609) TayRol válasza Topiccsendőr (#29604) üzenetére
raid 2 bukom made in japan. hala istennek.
(#29610) Topiccsendőr válasza TayRol (#29609) üzenetére
Hála istennek? Kínaiaknak 18 szintes minőséglépcsőjük van. Ha nem szarrágó a cég akkor olyat legyártanak, mint bárhol, bármilyen fejlett, hiperszuper überországokban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
biztos a shoei...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#29612) TayRol válasza Topiccsendőr (#29610) üzenetére
szerintem a japok sem rosszabbak, bar egyikrol sem tudok semmit.
de nem a kinaiakhoz kepest hala istennek, hanem romaniahoz kepest. bar szvsz minden 2. cucc kinaban keszul.
Inti: beb@szna
Meglepődnél, pl Spidi bőrruhákat is varnak Romániában... Selejt már lassan minden!
mi köze a spidi-nek a shoei-hoz?
azért mert a spidi románoknál gyárt, ebből neked az derül ki, hogy a shoei is?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Penz kerdese az egesz. X osszegbol Romaniaban is lehet ugyanolyan jo dolgokat csinalni, minosegellenorzest mindenhol be lehet vezetni.
A Spidirol nagyon jo velemenyem van, igazabol a legjobb motoroscuccom a Spidi kesztyum, egyszeruen sugarzik rola a minoseg.
while (!sleep) sheep++;
ja, jut eszembe: alpin gp pro kesztyum gyurus ujja vegen szetszakadt a varras 2000 km utan. szeeep...
kov. kesztyum nemtom mi lesz, de ezt megvarratom es elhordom egy ideig meg. made in china.
A Spidiben mar estem egyet, benne van 15000 km, es meg birja...
while (!sleep) sheep++;
a Spidi mar ranezesre is jobban nez ki, csak ez jo arban volt. de a kovetkezo lehet az lesz. Inti is dicseri, te is, olyan rossz nem lehet. szoval addig is csak tesztelgesd.
Úgy értettem, hogy legalább az AGV még spagettiföldön készül, nem Romániában, mint egy két konkurens. A Shoei nem román...
Minőségbiztosítás meg csak papíron létezik! Az angliai Hondákat tudom felhozni példának, pocsék minőségűek a japókhoz képest. Az Accord pont ezért maradt kint, mert nem tudtak megegyezni a minőségi kérdésekben. A Mazda a Mazda 2-es gyártását is hazavitte a spanyoloktól. Biztos véletlen...
(#29621) Topiccsendőr válasza FABRICIUSZ (#29620) üzenetére
jeee
Az enyémet le sem fényképezem... Ha kiraknám a kukára a csövesek megsértődnének.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Én is ismerettségi körből jött véleményt mondtam, nem menedmondát ember...
Az arroganciára meg konkrétan azt értettem hogy más véleményét egyből "faszságnak" ítélted... úgy hogy ha nem nagy kérés a jövőben ignoráld a hozzászolásaidat irányomba,
én is hasonlóképpen fogok cselekedni... peace
-= No way back from Here =-
(#29624) Topiccsendőr válasza Boci_83 (#29623) üzenetére
Mz t mé nem toltad mellé?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#29625) Boci_83 válasza Topiccsendőr (#29624) üzenetére
Majd ha legközelebb megyek ki vele gyakorolni! Itt szoktam amúgy pont, bár nagyon ritkán...
**********
Pedig én is hallottam hogy van Romániába valami gyára a Shoei-nek. Bár szerintem csak a bélést, vagy valami más alkatrészt csinálhatnak ott. Vagy azt másik bukó kapcsán hallottam..? Amúgy nekem is Made in Japan van a bukómban, de ez semmit nem jelent.
[ Szerkesztve ]
**********
(#29627) bajnokpityu válasza emvy (#29615) üzenetére
hát nehogymár ha a románok 20éve szar kormányműves rohadó daciákat hoztak ide,akkor ma ne tudjanak jót gyártani.munkám során tengernyi románnal találkozok(épitőipar),és zömük külömb a magyarnál.egyetlen bajuk,hogy úgy néznek ki,mint a hazai kisebbség.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#29628) bajnokpityu válasza Nippon (#29619) üzenetére
ok,hogy tudsz mondani számos negativ véleményt,de mai daciák kevéssé romlanak el,mint pl a laguna,toyo évek óta lengyeleknél késziti kiskocsiukat.
az,hogy egy multi gyárat alapit,majd megszüntet,annak általában pénz az oka.elvesznek az adókedvezmények, ill felmennek a bérek.ha egy japán jól akar gyártani,akkor azt akárhol meg tudná oldani.
szerintem.de ezek ugyanolyan filozofálgatások,mint tied,és pont annyi alapjuk is van.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#29629) bajnokpityu válasza Boci_83 (#29623) üzenetére
céééép!!
eladó Kawasaki j300 robogó
(#29630) TayRol válasza bajnokpityu (#29627) üzenetére
epitoiparban nekem is csak jo tapasztalataim vannak a romanokkal. de azert nem altalanositok.
Boci: az en bukomban is made in japan van, de az jogos,hogy manapsag az nem jelent sokat.
örülök hogy honda autókból igyekszel megmondani mi merre meddig, de hidd el, képben vagyok eléggé mellesleg a 7gen accord angol volt eredetileg, csak visszavitték japánba, ettől függetlenül tele van szaros bosch cuccal az eu rendeletek és a beszállítói szerződések miatt.. olyan is sajnos.
egyébként a shoei csak made in japan és csak hand made.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ha teheted, a shoei xr 1100-at probald fel, elvileg baromi jo lett es szemcsid is belefer.
Nem az MDS-t gyártják Romániában?
Módosítok, nem qva mindegy mit hol gyártanak? Legyen jó a minősége, legyen olcsó a pénztálcámnak a többi meg mindegy, főleg a márka. És ezt minden termékről így gondolom. Bár ha van rá módom, akkor magyar legyen az áru.
[ Szerkesztve ]
Na az MDS egy akkora rakás ......... Idáig csak Prof dícsérte.
Mire alapozod eme kijelentésed pajti?
Haverom leejtette a kezéből (kb. 1 méter 30 centiméter magasról) és középen kettétört... (és ez komoly). Akkor mivan, ha csak 40-el beleszalad az előtte haladó autóba? Nem beszélve, ha 140-él...
Ezen kívül vannak tesztek, érdekes, hogy valaki 8,75-öt adott neki, mert 200-nál sincs szélzaj, másik 6,25-t mert 120-nál elviselhetetlen a szélzaj. Ennyi pénzért igaz nem várnék szinte semmit, csak azt, hogy az ütést azért valamennyire tompítsa.
[ Szerkesztve ]
Jah, egy másik cimborámnak pedig a plexi mechanika ment szét. 2 év alatt.
Lehet hogy tavasszal lesz végre a nagymotor-vásárlás.
Elsődleges szempont hogy supermoto legyen, másodlagos hogy legyen hatótávja!
Aprilia SXV-ket nézegettem de hát max 130km-es hatótávval hanyagolnám őket, bármilyen jók is
Aztán az ára miatt nézegettem a DRZ400SM-et ami valamivel többet megy el, egy tankkal..
Végül egy KTM 640 LC4-re tippeltem a külön vásárolható túratankja miatt..
Yamaha XT660X nemjön szóba mert baromi nehéz(180kg), és nincs meg a supermoto feelingje emiatt..
Ha tudtok ajánlani más, könnyebb/fürgébb supermoto-kat, aminek a hatótávja nem ilyen 130km-körüli, akkor nagyon hálás lennék
Miért? Felétek csak 130Km-enként van benzinkút...?
[ Szerkesztve ]
**********
ez egy jo kerdes!
mod: egyikhez sem volt szerencsem, de kulsore sxv kellene. cimbinek van drz, jo ertelemben vett igenytelen, jol szolgalja mar kb. 4 eve.
[ Szerkesztve ]
(#29641) Topiccsendőr válasza DroneZ^ (#29638) üzenetére
Hihhhhhetetlenül fejlett a szempontrendszered...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#29642) Integra válasza Topiccsendőr (#29641) üzenetére
"Ajkamon elhal a tréfaszó! "
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
No flame, meg minden, de:
Tudnal ajanlani kombajnt, foleg varosi hasznalatra? A lenyeg hogy a vagoasztal ne legyen tul szeles, mert azzal a VI. keruletben nehez lenne parkolni, elore is koszi!
Apokalipszis? Ezeknek?!
Vegyél IFA-t, még lehet jó állapotúakat találni, + tuti tucc alkudni, és BAZINAGYATANKJAAAAAA! (beszabehuatyareken)
SXV-t nem a kis tankja miatt nem fogod megvenni hanem a szervíz igénye miatt. Akivel vizsgáztam A1-re, annak volt szerencséje SXV-hez, DRZ400-hoz és XT660X-e van jelenleg is neki. SXV azt mondta, hogy borzalom, 500km-ként (!) olajcsere! DRZ igénytelen, de elég kényelmetlennek találta, az XT660 pedig kényelmes és jó is. Gabomennek volt KTM-je, ő elmondja a véleményét majd arról.
Vazzeg, haver tegnap hozta el a vatta új K8-as gixerét. Az RS-t meg ma vitték el javításra. Imádkozzatok, hogy ne legyen semmi baja a hajtókarnak!
Az SXVt ne csak azért essen ki a választásodból mert 130kmre elegendő az üzemanyag hanem mert megbízhatatlan motorok,nekem volt RXV550,többet a hátam közepére sem kívánnám annyi gond volt vele,és ezzel még sok tulaj így van sajnos.
A DRZ SM meg eléggé vékonyka teljesítményre,akkor már az E típus az már nem rossz.
Az XT660X Fanbike nem Supermoto,ugyanaz a blokk van benne mint amit az MT-03as mocimban volt,jó nyomatékos de 140nél már annyira pörög a rövid áttétel végett hogy bűn kínozni.És a súly nagyon nagy az XTnél.
Az LC4 640 12L tankja jó mert kb 200-240 km között el lehet velük menni,mellette erős,nyomatékos blokk,és a motor is elfogadható súlyú.
És a helyedben egy SC625,SMC625 néznék igaz hogy ezek sem mennek el többet 150km-nél,de olyat nyújtanak amit más nem üzemórás motorok közül kevesen.
Talán még a Husqi SM 610 és Honda XR650R jöhet szóba ha tényleg jó SM-et szeretnél.
Ezek a gépek könnyűek,erősek,tényleg igazi Supermotok amiket kanyarvadászatra isteni használni és kisebb túrákra is.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
a srác aki elvitte ma szétszedte a motort, és ezt állapította meg:
"szerintem nem volt okos dolog Renault autó gyertyát tenni az rs-edbe.Akkora lyuk van a dugó tetején befér az ujjam.." [link]
A-a. nem én raktam bele, hanem egy szerelő, egy szervízben!!! Kérdés: hogy történhet ez meg egy szervíz láncnál, hogy ilyen szerelőket alkalmaznak?
RS-be hosszú menetes gyertya kell egyáltalán..?
**********